Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate;
Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor si pentru a face upselling;
Oferă clienților informații despre serviciile prestate de companie, atât telefonic, cât și în cadrul întâlnirilor de business;
Păstrează legătura cu celelalte departamente de la sediul central din orașul Ploiești pentru a găsi soluții ce vin în întâmpinarea nevoilor clienților;
Respectă toate politicile și procedurile departamentului/companiei;
Furnizează clienților cu regularitate informații actualizate în legătură cu stadiul serviciilor prestate de companie;
Redactează și semnează contractele de prestări servicii cu clienții companiei;
Menține o bună evidență a contractelor de prestări servicii și urmărește îndeaproape parcursul serviciilor prestate pentru a se asigura de buna desfășurare a acestora
Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate;
Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor si pentru a face upselling;
Oferă clienților informații despre serviciile prestate de companie, atât telefonic, cât și în cadrul întâlnirilor de business;
Păstrează legătura cu celelalte departamente de la sediul central din orașul Ploiești pentru a găsi soluții ce vin în întâmpinarea nevoilor clienților;
Respectă toate politicile și procedurile departamentului/companiei;
Furnizează clienților cu regularitate informații actualizate în legătură cu stadiul serviciilor prestate de companie;
Redactează și semnează contractele de prestări servicii cu clienții companiei;
Menține o bună evidență a contractelor de prestări servicii și urmărește îndeaproape parcursul serviciilor prestate pentru a se asigura de buna desfășurare a acestora