Bucureşti Sectorul 3, Str. EUFROSINA POPESCU, Nr. 46
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (11)Active ( 0 )Arhivă ( 11 )
BACK OFFICE ASISTANT
București
expirat: 23.08.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Gestionează relația cu clienții și asigură un nivel înalt de satisfacție a acestora prin comunicare eficientă și soluționarea promptă a solicitarilor.
Responsabil pentru recuperarea creanțelor clienților și gestionarea acestora conform politicilor și procedurilor stabilite.
Procesează comenzile primite de pe site-ul companiei, asigurându-se că sunt completate corect și expediate în timp util.
Emite AWB-uri pentru comenzile procesate, asigurându-se că informațiile sunt corecte și că expedierea se face conform standardelor stabilite.
Se ocupă de arhivarea și gestionarea documentelor relevante, asigurându-se că sunt păstrate în mod organizat și accesibil.
Furnizează suport operațional intern pentru departamentele și colegii din cadrul companiei, asigurându-se că activitățile curente se desfășoară fără probleme
Pregătirea coletelor pentru expediție și emiterea awb-urilor
Procesare retururi
Suport telefonic clienți
Evidență mailului
Operațiuni de îmbuteliere
Recepția mărfii: - Va verifică atât cantitativ cât și calitativ produsele primite; - Va recepționa marfă scriptic și va întocmi documentele de recepție a mărfii în depozit; - Depozitarea mărfii; - Aranjarea mărfii în depozit în funcție de tipul acesteia
Interfata cu furnizorii de servicii, evidenta contractelor cu clientii si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali);
Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou, inclusiv partea logistica si de aprovizionare, relatia cu firmele de service;
videnta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari); realizarea de raportarea periodica a acestor cheltuiel;
Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
Organizarea participarii firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri);
Activitati de front-office :inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei, redactarea documentelor si rapoartelor solicitate,clasarea documentelor si evidentierea acestora, organizarea agendei General Managerului, asigurarea corespondentei si preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor, contacte telefonice, redactarea si tiparirea tuturor documentelor internesi externe ale firmei atat in limba romana cat si engleza, organizarea calatoriilor de afaceri-rezervari,
Programare activitatii intregului birou, responsabila de relatiile cu terti;