1. Angajator
  2. Sibiu
  3. GGH SIB S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

GGH SIB S.R.L.

Municipiul Sibiu, Calea TURNIŞORULUI, Nr. 104A, Apartament 2

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (3) Active ( 0 ) Arhivă ( 3 )

Asistent manager

Sibiu
expirat: 30.09.2017
Atribuțiile:
  • Preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta (e-mail, fax, curier etc); 
  • Desfasoara activitati specifice de secretariat, receptie si protocol;
  • In activitatile zilnice, asigura suport organizatoric colegilor;
  • Inregistreza, urmareste si centralizeaza deconturile;
  • Gestioneaza bugetul alocat activitatilor administrative ale sediului;
  • Mentine relatia de colaborare cu furnizorii;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager

Sibiu
expirat: 20.09.2017
Atribuțiile:
  • Preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta (e-mail, fax, curier etc); 
  • Desfasoara activitati specifice de secretariat, receptie si protocol;
  • In activitatile zilnice, asigura suport organizatoric colegilor;
  • Inregistreza, urmareste si centralizeaza deconturile;
  • Gestioneaza bugetul alocat activitatilor administrative ale sediului;
  • Mentine relatia de colaborare cu furnizorii;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager

Sibiu
expirat: 16.09.2017
Atribuțiile:
  • Preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta (e-mail, fax, curier etc); 
  • Desfasoara activitati specifice de secretariat, receptie si protocol;
  • In activitatile zilnice, asigura suport organizatoric colegilor;
  • Inregistreza, urmareste si centralizeaza deconturile;
  • Gestioneaza bugetul alocat activitatilor administrative ale sediului;
  • Mentine relatia de colaborare cu furnizorii;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul GGH SIB SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.