Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
selecteaza subcontractori servicii,achizitioneaza pe plan local materiale pentru executarea serviciilor de mentenanta;
este responsabil de incadrarea in bugetele alocate
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
selecteaza subcontractori servicii,achizitioneaza pe plan local materiale pentru executarea serviciilor de mentenanta;
este responsabil de incadrarea in bugetele alocate
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
selecteaza subcontractori servicii,achizitioneaza pe plan local materiale pentru executarea serviciilor de mentenanta;
este responsabil de incadrarea in bugetele alocate
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
selecteaza subcontractori servicii,achizitioneaza pe plan local materiale pentru executarea serviciilor de mentenanta;
este responsabil de incadrarea in bugetele alocate
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere , instalatii si echipamente ale cladirii;
gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal (cleaning si mentenanta), a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
intocmescte pontajul lunar pentru personalul din subordine;
planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare;
interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii ;
supravegheaza activitatea financiara (facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii
Responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati administrative si de intetinere cladiri, instalatii si echipamente ale cladiri coordoneaza, planifica, și direcționează activitatile legate de operarea si intretinerea tehnica si non-tehnica zilnica a cladirilor si sistemelor sale coordoneaza activitaile resurselor de personal si financiare alocate conform contractelor in derulare
Pregatire profesionala: inginer (preferabil absolvent constructii/instalatii minim 3 ani experienta in administrare cladiri);
Asigura vanzarea serviciilor de cleaning, facility&property management oferite de catre companie la nivelul Bucurestiului si judetului Ilfov, prin ofertarea clientilor la sediul acestora;
Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile pachetelor de servicii oferite;
Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta pentru identificarea modalitatilor optime de rezolvare a solicitarilor clientilor;
Raspunde clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa;
Responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere cladiri de birouri, instalatii si echipamente ale cladirilor;
Gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale, tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite;
Planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a cladirii, ale sistemelor si ale serviciilor;
Coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personal, a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare;
Planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori;
Interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunatateste relatia cu chiriasii si vizitatorii in cladire;
Pregatire profesionala: tehnic (preferabil absolvent constructii / instalatii, minim 3 ani experienta in administrare cladiri);