Sat Domneşti, Comuna Domneşti, Str. Ghirlandei, Nr. 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Dezvoltarea și implementarea unor proceduri eficiente ︁de depozitare pentru a optimiza productivitatea și a reduce costurile operaționale
Recepționarea, descărcarea și depozitarea mărfurilor
Pregătirea, ambalarea, facturarea și expedierea produselor comandate de clienți
Preluarea paleților cu comenzile pregătite, încărcarea acestora în vehiculele clienților sau ale firmelor de transport, inclusiv predarea documentației
Inspectarea intrărilor și ieșirilor, identificarea produselor neconforme
Coordoneaza activitatea de protectie civila, sanatate si securitate in munca, PSI, ISCIR si Securitate fizica
Cordoneaza activitatea serviciilor externe in domeniul SSM /PSI / ISCIR (RSVTI)
Asigura Instruirea Introductiv Generala a personalului propriu in domeniul securitatii, sanatatii in munca si situatiilor de urgenta, in conformitate cu legislatia in vigoare
Intocmeste periodic documentatiile/rapoartele conform specificatiilor prevazute de legislatia in vigoare şi a le transmite autoritatilor
Se asigura de autorizarea interna/externa a angajatilor din punct de vedere SSM-PSI -ISCIR
Asigura si coordoneaza (intern sau prin servicii externe) serviciile private de interventie conform cerintelor scenariilor la foc, respectiv legislative
Sprijina implementarea, certificarea si mentinerea Sistemului de Management in conformitate cu cerintele ISO 45001
Asigura si coordoneaza (intern sau prin servicii externe) activitatile pe linie de prevenire si stingere a incendiilor, conform legislatiei in vigoare
Elaborarea documentelor specifice activitatii PSI
Executarea instructajului introductiv general; instructajul specific locului de munca va fi desfasurat de seful locului de munca
Participarea la exercitiile de evacuare si interventie la incendiu
Efectueaza inspectii in domeniu, si raporteaza neconformitatile
Pregătește și prezintă oferte comerciale pentru clienți sau parteneri potențiali
Raspunde solicitărilor de oferte (RFQ - Request for Quotation)
Dezvolta și prezinta propuneri comerciale competitive pentru clienți existenți sau potențiali
Dezvolta propuneri personalizate pentru fiecare client în parte. Aceste oferte trebuie să evidențieze avantajele soluțiilor oferite și să răspundă în mod direct nevoilor identificate
Urmareste stadiul propunerilor si procesul de negociere cu clienții, asigurând un acord avantajos pentru ambele parti
Are responsabilitatea de a crea și menține relații cu clienții
Identifica oportunități de vânzare repetata și crează relații pe termen lung cu clienții
Are responsabilitatea de a se informa permanent cu privire la piață locala și internațională a construcțiilor, de a urmări tendințele și de a cunoaște concurenta, astfel încât să poată dezvolta strategii eficiente de ofertare pentru a ramane competitiv pe piață
Identifică și contactează potențiali clienți: arhitecti, proiectanti, designeri, dezvoltatori imobiliari, etc. pentru prezentarea și promovarea produselor companiei
Deruleaza un proces de vanzare consultativa
Negociază și încheie contracte de vânzare in conditii avantajoase pentru ambele parti
Oferă consiliere și soluții personalizate clienților în funcție de nevoile și cerințele lor specifice
Urmărește progresul vânzărilor și menține o relație bună cu clienții pentru a asigura satisfacția și loialitatea acestora
Construieste și menține relațiile cu clienții existenți
Urmăreste sa fie mereu la curent cu tendințele din industrie, cu concurența și cu nevoile pieței pentru a putea adapta strategiile de vânzare
Vizitează și menține relații de lunga durata cu clienții din zona arondata
Monitorizează și raportează rezultatele vânzărilor către seful direct
Actualizează baza de date cu clienții și potențialii clienți ai companiei
Participă la târguri și evenimente de promovare
Are responsabilitatea de a-și îmbunătăți constant abilitățile de vânzare, de a participa la training-uri și de a rămâne la curent cu cele mai bune practici din domeniu
Efectueaza, in locatia clientului sau in atelier, activitati de reparare, revizie si intretinere a utilajelor si echipamentelor din toata gama comercializata de companie (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric)
Executa instalarea si punerea in functiune a echipamentelor
Intocmeste rapoarte de interventie dupa executarea fiecarei lucrari
Studiaza literatura de specialitate, imbunatatindu-si permanent abilitatile profesionale
Intocmeste si transmite in fiecare zi de luni a saptamanii raportul de neincasate
Intocmeste si transmite saptamanal notificarile de plata catre clienți
Urmareste zilnic extrasele de cont si se asigura de inegistrarea acestora in sistem in timp real
Efectueaza operatiunile contabile, pentru conturile de banca si clienți atunci cand persoana direct responsabila este in concediu concediu
Calculeaza si inregistreaza provizionul pentru creantele incerte conform Politicii de Grup
Intocmeste si transmite raportul de neincasate pentru acordarea comisionului de vanzari
Respectarea politica de credit acordat clientilor
Tine evidenta corecta a avansurilor incasate de la clienti
Transmite si verifica solduriile clientilor
Verifica lunar componenta conturilor de care raspunde si corelarea acestora
Realizeaza deplasarea la banca pentru extrase de cont, depuneri de cecuri sau de bilete la ordin, depunere sau ridicare de numerar, alte operatiuni curente
Analizeaza datele cantitative privind activitatea operationala a companiei
Redacteaza rapoarte predictive cu privire la activitatea operationala a companiei, a efectelor costurilor si castigurilor, precum si a performantelor economice preconizate pentru anul financiar curent sau viitor
Intocmeste rapoarte de analiza financiara insotite de tabele si grafice
Analizeaza informatia de ordin financiar pentru a realiza predictii asupra conditiilor economice si asupra situatiei mediului de afaceri, totul pentru sprijinul deciziilor operationale
Analizeaza rezultatele economice/operationale ale companiei, realizeaza analize de varianta, identifica noi tendinte economice si/sau financiare si formuleaza recomandari de imbunatatire
Monitorizeaza dezvoltarile economice, operationale, pe baza informatiilor obtinute din diverse surse
Elaboreaza planuri bazate pe analiza financiara
Evalueaza riscurile unor investitii pentru bugetul sau capitalul companiei
Estimeaza profiturile si pierderile asociate cu anumite investitii sau tranzactii comerciale
Analizeaza datele cantitative privind activitatea operationala a companiei
Redacteaza rapoarte predictive cu privire la activitatea operationala a companiei, a efectelor costurilor si castigurilor, precum si a performantelor economice preconizate pentru anul financiar curent sau viitor
Intocmeste rapoarte de analiza financiara insotite de tabele si grafice
Analizeaza informatia de ordin financiar pentru a realiza predictii asupra conditiilor economice si asupra situatiei mediului de afaceri, totul pentru sprijinul deciziilor operationale
Analizeaza rezultatele economice/operationale ale companiei, realizeaza analize de varianta, identifica noi tendinte economice si/sau financiare si formuleaza recomandari de imbunatatire
Monitorizeaza dezvoltarile economice, operationale, pe baza informatiilor obtinute din diverse surse
Elaboreaza planuri bazate pe analiza financiara
Evalueaza riscurile unor investitii pentru bugetul sau capitalul companiei
Estimeaza profiturile si pierderile asociate cu anumite investitii sau tranzactii comerciale
Preia solicitari, clarificari, documente si apelurile telefonice venite din partea clientilor, a partenerilor, si terte entitati legale (Executori Judecatoresti, Avocati, Lichidatori, Evaluatori, Judecatorii etc)
Furnizeaza clientilor, partenerilor si altor entitati legale informatii corecte intr-un mod profesionist
Identifica in mod eficient cele mai bune solutii pentru clienti, parteneri, altor entitati legale si companie, ofera raspunsuri corecte si complete, se implica activ in solutionarea situatiilor semnalate de acestia, pastrand un ton amabil si profesionist
Foloseste, conform instructajului din timpul training-ului, aplicatiile specifice activitatii Departamentului Legal
Take responsibility for the work you and your team produce to ensure target achievement and make recommendations for where improvements can be made
Manage and monitoring cases and operations undertaken by the team
Give advice and guidance on technical matters in relation to day to day operations, authorize judicial applications and review cases subject to such applications
Ensure that staff work within the laws, rules protocols/procedures and codes of practice which govern the variety of working methods used by the section to deliver its objectives in relation to assigned matters
Ensure legal services are being provided to high standards
Represent the function you have been assigned to at an operational level
Preia solicitari, clarificari, documente si apelurile telefonice venite din partea clientilor, a partenerilor, si terte entitati legale (Executori Judecatoresti, Avocati, Lichidatori, Evaluatori, Judecatorii etc)
Furnizeaza clientilor, partenerilor si altor entitati legale informatii corecte intr-un mod profesionist
Identifica in mod eficient cele mai bune solutii pentru clienti, parteneri, altor entitati legale si companie, ofera raspunsuri corecte si complete, se implica activ in solutionarea situatiilor semnalate de acestia, pastrand un ton amabil si profesionist
Foloseste, conform instructajului din timpul training-ului, aplicatiile specifice activitatii Departamentului Legal
Conduce si coordoneaza departamentul in vederea realizarii obiectivelor stabilite
Planifica, organizeaza si evalueaza activitatea angajatilor din subordine
Monitorizeaza rezultatele si evalueaza calitatea vizitelor din teren
Controleaza respectarea procedurilor de lucru
Stabileste si propune spre aprobare strategia de colectare pentru departamentul de teren, planul de colectari anuale / trimestriale / lunare, planul de dezvoltare individuala
Identifica tendintele noi ale industriilor de interes, al noilor segmente de piata, noi oportunitati, propune strategii, planuri, abordari pentru cresterea nivelului de colectare
Ofera suport membrilor echipei sale oricand este nevoie
Gestionezi portofoliul actual clienti. Vei avea o baza de la care vei porni si toate instrumentele necesare pentru a o dezvolta
Utilizezi metode de promovare si contactare precum apeluri telefonice, e-mailuri si retele sociale dar si contactul direct pentru a ajunge la potentiali clienti si a construi o relatie de afaceri de lunga durata cu acestia
Planifici si realizezi intalniri cu clientii pentru a prezenta si demonstra calitatea serviciilor oferite de companie
Stabilesti si mentii relatii sanatoase, pe termen lung, cu clientii, pentru a genera comenzi si a obtine recomandari
Descoperi nevoile clientilor si le oferi solutii adaptate acestora
Realizezi planurile de vanzari asumate si te bucuri de recompense pe masura realizarilor tale
Stabileste un contact permanent cu personalul angajat (declaranti vamali si responsabili de agentie) si agentiile firmei pentru rezolvarea problemelor tehnice ce pot aparea in procesul de vamuire (modul de completare a declaratiilor vamale, incadrare tarifara, reguli origine etc.)
Acorda consultanta vamala la sediul societatii sau al firmelor interesate
Prospecteaza piata si contacteaza posibili clienti
Verifica daca toate operatiunile din ziua precedenta au fost finalizate si daca declarantii vamali si-au dus la indeplinire obligatiile pentru ziua precedenta
Preia rapoartele cu problemele nerezolvate din ziua precedenta de la declarantii vamali, analizeaza propunerile facute de catre acestia din urma, urmareste modul de solutionare a problemelor aparute
Verifica saptamanal registrele de import – export, modul de intocmire a acestora
Raspunde de buna functionare a operatiunilor de tranzit pentru toata activitatea firmei, ia masuri de urmarire in permanenta a confirmarii tranzitelor vamale. Se preocupa de pregatirea si examinarea personalului pentru fiecare agentie in parte
Analizeaza datele cantitative privind activitatea operationala a companiei
Redacteaza rapoarte predictive cu privire la activitatea operationala a companiei, a efectelor costurilor si castigurilor, precum si a performantelor economice preconizate pentru anul financiar curent sau viitor
Intocmeste rapoarte de analiza financiara insotite de tabele si grafice
Analizeaza informatia de ordin financiar pentru a realiza predictii asupra conditiilor economice si asupra situatiei mediului de afaceri, totul pentru sprijinul deciziilor operationale
Analizeaza rezultatele economice/operationale ale companiei, realizeaza analize de varianta, identifica noi tendinte economice si/sau financiare si formuleaza recomandari de imbunatatire
Monitorizeaza dezvoltarile economice, operationale, pe baza informatiilor obtinute din diverse surse
Elaboreaza planuri bazate pe analiza financiara
Evalueaza riscurile unor investitii pentru bugetul sau capitalul companiei
Estimeaza profiturile si pierderile asociate cu anumite investitii sau tranzactii comerciale
Actualizeaza informatiile in sistemul operational pe baza datelor primite de la clientii interni si externi, astfel incat sa nu fie afectata calitatea serviciilor oferite de angajator si nici procesul de facturare a serviciilor catre clienti si parteneri
Gestioneaza eficient si in timp util cerintele clientilor
Colaboreaza cu departamentele implicate pentru rezolvarea eventualelor probleme ce pot aparea
Inregistreaza in sistemul operational informatiile necesare efectuarii transporturilor interne si externe
Tipareste si sorteaza documentele insotitoare de transport in vederea inmanarii lor catre soferi
Urmareste respectarea standardelor de calitate specifice companiei si efectueaza monitorizarea permanenta a acestora, folosind procedurile de lucru in vigoare
Mentine si reprezinta relatia cu beneficiarul serviciilor prestate
Proceseaza in sistemele informatice (WMS, TMS, altele) solicitarile pentru serviciile logistice si de transport primite din partea clientului
Monitorizeaza miscarile de stocuri a marfurilor ce urmeaza sa fie livrate
Este raspunzator de corectitudinea informatiilor pe care le proceseaza in sistemele informatice
Este SPOC (single point of contact) in relatia cu clientul si corespondeaza cu acesta pentru toate serviciile prevazute in contractul de prestari servicii
Intocmeste rapoarte/ extrage rapoarte din sistemele informatice
Interactioneaza intern cu celelalte departamente
Coordoneaza si monitorizeaza activitatea celorlalte departamente ce presteaza servicii pentru clientul de care se face raspunzator
Preia solicitari, clarificari, documente si apelurile telefonice venite din partea clientilor, a partenerilor, si terte entitati legale (Executori Judecatoresti, Avocati, Lichidatori, Evaluatori, Judecatorii etc)
Furnizeaza clientilor, partenerilor si altor entitati legale informatii corecte intr-un mod profesionist
Identifica in mod eficient cele mai bune solutii pentru clienti, parteneri, altor entitati legale si companie, ofera raspunsuri corecte si complete, se implica activ in solutionarea situatiilor semnalate de acestia, pastrand un ton amabil si profesionist
Foloseste, conform instructajului din timpul training-ului, aplicatiile specifice activitatii Departamentului Legal
Efectueaza activitati specifice de supraveghere, intretinere si reparatii a instalatiilor electrice aferente liniilor tehnologice si tuturor sectoarelor anexe
Realizeaza lucrari de reconditionare a pieselor, subansamblelor de natura electrica care intra incomponenta utilajelor
Intervine rapid pentru rezolvarea avariilor si defectiunilor aparatelor si instalatiilor electrice
Realizeaza lucrari de demontare si recuperare a materialelor din instalatiile electrice demontate
Efectueaza controlul final al instalatiilor de automatizare, inclusiv executarea panourilor de asimilare necesare verificarii acestor instalatii
Tine evidenta consumurilor de piese de schimb electrice si este responsabil de realizarea inventarului de aparate si piese electrice din atelierul electric
Raspunde de indeplinirea sarcinilor specifice care ii revin pentru realizarea cantitativa si calitativa a planului de productie
Executa inspectii periodice si revizii tehnice ale instalatiilor tehnice
Promovarea si vanzarea serviciilor de transport maritim si aerian
Identificarea si contactarea potentialilor clienti sau deja existenti, cu scopul de a prezenta serviciile oferite de companie si pentru a colecta informatii cu privire la traficul de marfuri desfasurat de client
Dezvoltarea portofoliul de clienti si mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii existenti
Intocmirea cererilor de oferte, cu informatii complete legate de transportul si serviciile agreate, respectiv intocmirea si introducerea rapoartelor in sistem
Identificarea de modalitati de adaptare/dezvoltare a serviciilor oferite in concordanta cu tendintele pietei locale
Identificarea nevoilor clientilor, acordandu-le suport in alegerea celei mai potrivite solutii de transport
Gestionarea si actualizarea permanenta a bazelor de date
Organizarea transporturilor internationale in cadrul diviziei de transport maritim si aerian
Gestionarea prompta a solicitarilor de incarcare primite de la clientii interni si externi
Urmarirea transportul de la preluare pana la livrare si informarea partilor implicate
Verificarea detaliilor transportului si inregistarea acestora in bazele de date specifice
Pastrarea unei bune relatii si a unui contact permanent atat cu furnizorii cat si cu beneficiarii de transport pentru a identifica solutiile optime de incarcare
Gestioneaza si monitorizeaza comenzile primite de la Customer Service din punct de vedere al livrarii marfii si organizarii transportului
Se asigura ca livrarea si incarcarea marfii in camion se efectueaza in cel mai scurt timp posibil, respectand data de livrare solicitata de client/CS/ASM si principiul de livrare FIFO
Verifica inainte de a emite si inregistra avizul in SAP data de livrare, ruta si costul de transport alocat si informeaza CS/manager logistica despre neconformitatile din comanda, in cazul in care acestea exista
Intocmeste documente ce insotesc transportul: PV de incarcare – descarcare, aviz de insotire a marfii, PV de predare – primire custodii, daca este cazul
Programeaza returul de paleti de la distrubuitori
Intocmeste documentia necesara pentru export
Programeaza transferul de marfa intre fabrici
Inregistreaza facturile de transport in SAP (freight-monitor)
Centralizeaza in Excel evidenta avizelor de mana si a celor anulate
Emite avizele de retur (marfa sau paleti) dupa receptia acestora in fabrici, in baza PV de la gestionar
Arhiveaza documentele de livrare confirmate (CMR-uri, avize de expeditie)
Elaboreaza declaratiile vamale in conformitate cu instructiunile de lucru si procedurile de vamuire
Preia in lucru, direct de la caraus, documentele necesare vamuirii la import / export/ transit pentru clientii frecventi; sau de la Seful de Agentie, pentru clientii noi sau ocazionali
Anexeaza declaratiei vamale toate documentele prevazute de catre legislatia in vigoare
Pastreaza, arhiveaza si inregistreaza complet si la timp operatiunile vamale derulate in cursul fiecarei saptamani
Pastreaza legatura cu agentii economici, in ceea ce priveste documentele suplimentare solicitate de autoritatea vamala in cazul unor anumite categorii de produse (licente, autorizatii, etc)
Urmareste achitarea in termen de catre clientii societatii a tuturor debitelor, a facturilor neincasate
Factureaza serviciile prestate clientilor conform contractelor de comision in vigoare
Intocmeste, la inceperea programului de lucru, depozitul banesc pe care il transmite departamentului financiar – contabil
Efectueaza plati in numerar si prin ordine de plata catre departamentul financiar din cadrul birourilor vamale
Efectueaza, in locatia clientului sau in atelier, activitati de reparare, revizie si intretinere a utilajelor si echipamentelor din toata gama comercializata de companie (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric)
Executa instalarea si punerea in functiune a echipamentelor
Intocmeste rapoarte de interventie dupa executarea fiecarei lucrari
Studiaza literatura de specialitate, imbunatatindu-si permanent abilitatile profesionale
Efectueaza, in locatia clientului sau in atelier, activitati de reparare, revizie si intretinere a utilajelor si echipamentelor din toata gama comercializata de companie (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric)
Executa instalarea si punerea in functiune a echipamentelor
Intocmeste rapoarte de interventie dupa executarea fiecarei lucrari
Studiaza literatura de specialitate, imbunatatindu-si permanent abilitatile profesionale
Asigura functionarea parcului de masini, utilaje si linii tehnologice din toate fabricile de pe platforma Corlătești
Monitorizeaza si participa la activitatile de intretinere si reparatii in vederea asigurarii functionarii optime a utilajelor si instalatiilor tehnologice si energetice
Stabileste mecesarul de piese de schimb si monitorizeaza stocurile aferente lor si echipamentelor
Monitorizeaza procesul de mentenanta, intreprinde masuri corective imediate pentru remedierea deficientelor constatate si face recomandari de crestere a eficientei proceselor
Coordoneaza activitatea tehnicienilor si propune planul de buget pe utilajele repartizate
Coordoneaza şi supravegheaza activitatea de întreţinere preventiva a echipamentelor de producţie şi auxiliare repartizate
Stabileste atribuţiile şi responsabilităţile tehnicienilor referitoare la procedurile de mentenanta pentru utilajele repartizate astfel încât activităţile specifice să îndeplinească în totalitate cerinţele de mentenanta preventiva
Asigura disponibilitatea utilajelor repartizate, prin intretinere preventiva, planifică şi asigură efectuarea reparaţiilor necesare
Asigura ca utilajele repartizate aflate în exploatare respecta cerinţele normativelor tehnice in vigoare;
Realizeaza si imbunatateste instructiunile de lucru specifice (plan intretinere, plan gresare etc) pentru utilajele repartizate
Pregateste si asigura personalul si materialele necesare pentru realizarea actiunilor de reparatii si imbunatatiri prevazute in planul de actiuni
Mentine evidenta pieselor de schimb utilizate in cadrul reparatiilor efectuate si asigura existenta unui stoc critic minim stabilit anterior
Asigura functionarea parcului de masini, utilaje si linii tehnologice din toate fabricile de pe platforma Corlătești
Organizarea si coordonarea activitatilor de intretinere si reparatii in vederea asigurarii functionarii optime a utilajelor si instalatiilor tehnologice si energetice
Propune si implementeaza concepte moderne de mentenanta preventiva/predictiva cadrul fabricii
Stabileste mecesarul de piese de schimb si monitorizeaza stocurile aferente lor si echipamentelor
Monitorizeaza procesul de mentenanta, intreprinde masuri corective imediate pentru remedierea deficientelor constatate si face recomandari de crestere a eficientei proceselor
Sprijinirea activitatii comerciale prin realizarea de standuri de prezentare / expozoare la distribuitori in conformitate cu programele de vizibilitate si pregatirea mostrelor pentru acestea
Efectuarea de vizite in teritoriu pentru verificarea pozitionarii, integritatii si conformitatii standurilor de prezentare si a tuturor materialelor de marketing de la distribuitori
Realizarea de prezentari si demonstratii de punere in opera a pavajului, zidariilor si invelitorilor la distribuitori sau in santiere, acolo unde echipa de vanzari solicita astfel de actiuni
Intocmirea si livrarea de pachete cu materiale de marketing si mostre de produse pentru echipa de vanzari, in conformitate cu solicitarile acestora si indicatiile sosite de la departamentul de Marketing
Monitorizarea, inventarierea si gestionarea tuturor materialelor de marketing, mostrelor si standurilor de prezentare/ expozoare trimise in piata
Cunoasterea portofoliului de produse si a evolutiei acestuia
Oferirea de informatii privind modul de punere in opera si avantajele utilizarii produselor companiei
Analizeaza zilnic si interpreteaza indicatorii de performanta ai operatiunilor de productie si mentenenta conform procedurilor companiei
Intocmeste și transmite managementului punctului de lucru si al companiei rapoarte operaționale de status a mentenantei (asa cum sunt ele defmite in procedurile interne ale companiei): raport mentenanta, etc
Participa la procesul de intocmire al bugetului anual de cheltuieli a1 punctului de lucru
Intocmeste si transmite catre aprobare managementului punctului de lucru planul de mentenanta
Planifica, organizeaza si controleaza operatiunile de mentenanta prin stabilirea activitatilor pe termen scurt (plan de interventii), pe termen lung (Planuri de mentenanta preventiva)
Propune si implementeaza concepte moderne de mentenanta preventiva/predictiva cadrul fabricii
Configureaza si utilizeaza orice sistem informatic de management al mentenantei existent sau propus spre implementare
Utilizeaza Sistemul de Control a Productiei si analizeaza indicatorii specifici de mentenanta in cadrul analizei OEE
Stabileste mecesarul de piese de schimb si monitorizeaza stocurile aferente lor si echipamentelor
Se ocupa de organizarea magaziei de piese de schimb (electrice/mecanice) si are pregatit in orice moment situatia acestora
Monitorizeaza procesul de mentenanta, intreprinde masuri corective imediate pentru remedierea deficientelor constatate si face recomandari de crestere a eficientei proceselor
Dezvolta si imbunatateste procedurile de mentenanta si documentatiile tehnice
Participa si uneori conduce proiecte de instalare echipamente
Stabileste si implementeaza proceduri si instructiuni de lucru pentru toate activitatile din responsabilitatea sa precum si doeumentatii tehnice
Sprijina, impreuna cu Managerul de Fabrica , procesul de trecere de la dezvoltare de produs la productia efectiva
Sprijina, impreuna cu Managerul de Fabrica procesul de Inovare la nivel de unitate
Anticipeaza potentiale probleme care pot aparea in cadrul procesului de productie si actioneaza pentru a asigura continuitatea productiei
Interactioneaza cu furnizorii de echipamente pentru a preveni si rezolva probleme comune in scopul imbunatatirii conditiilor echipamentelor
Implementeaza, optimizeaza si deruleaza etapele operationale specifice pentru procesele de recrutare, inductie, beneficii, training&proiecte de dezvoltare, managementul performantei, monitorizare, perioada de integrare, exit
Identifica cele mai bune surse si canale de recrutare si selectie
Decide impreuna cu managerul direct strategia de colaborare cu agentiile de colaborare
Deruleaza procese de recrutare si selectie conform nevoilor companiei, respectand procedura si oferind suport si consultanta managerilor cu care colaboreaza
Cauta permanent solutii de imbunatatire a procesului de recrutare si selectie
Tine evidenta personalului recrutat prin agentie/leasing
Deruleaza interviurile de Exit cu angajatii care si-au exprimat intentia de a parasi compania
Monitorizeaza respectarea timpului de recrutare agreat/pozitie si comunica permanent cu managerul cu care recruteaza cu orice intarziere/dificultate in gestionarea procesului de recrutare
Livreaza sesiuni de inductie ca o componenta a activitatii de Resurse Umane pentru noii angajati
Intocmeste si mentine la zi organigrama la nivel de companie si la nivel de filiale in functie de modificarile care au loc
Defineste impreuna cu managerul direct strategia de dezvoltare pentru anul in curs
Se implica direct in planificarea, organizarea si in implementarea programelor de formare si pregatire progesionala agreate prin planul de training anual
Analiza dosarelor de credit transmise de sucursale conform procedurilor in vigoare
Solicita sucursalelor completarea documentelor cu informatii financiare suplimentare atunci cand aceste informatii sunt necesare fundamentarii analizei clientilor
Analiza solicitari sucursale in legatura cu modificarea conditiilor contractuale pentru creditele in derulare
Asigura suport personalului din sucursale, celor din vanzari si analistilor pentru activitatea de creditare persoane juridice
Reprezinta principala punte de legatura intre diviziile business si IT si identifica cele mai bunе solutii de implеmentat, transformand cerintele de business in specificatii functionale/tehnice pentru echipa de programare
Colaboreaza cu diferite echipe din banca pentru a colecta date si a realiza analize si documentatia necesara dezvoltarii de noi proiecte ce se bazeaza pe API-uri
Este membru in echipe Scrum, responsabil cu intocmirea documentatiei specifica metodologiei Agile
Colaboreaza cu echipa de testare la realizarea scenariilor necesare pentru testarea sistemului informatic
Identifica punctele slabe si recomanda idei de imbunatatire, pe baza concluziilor obtinute in urma analizelor intreprinse
Ofera asistenta tehnica si consultanta in domeniul energiei (parcuri fotovoltaice, parcuri eoliene) departamentului de evaluare garantii
Analiza fezabilitate proiect parc fotovoltaic/eolian din punct de vedere tehnic
Intocmirea proiectelor de finantare pe faze de executie ale potentialilor clienti din domeniul energiei regenerabile cu analiza documentatiei tehnice care sta la baza dezvoltarii parcurilor fotovoltaice/eoliene – proiecte noi cu executia nedemarata, proiecte noi cu executia demarata, proiecte unde stadiul de punere in functiune este foarte avansat (certificat de urbanism, PUZ, Autorizatie de construire, Aviz Tehnic de Racordare, fise echipamente, studiul legat de capacitatea de racordare, Contacte achizitie documente, DTAC vizat spre neschimbare, grafic de executie model dedicat investitiilor de acest gen, buletine de probe vizate de emitetul ATR –ului, certificate de conformitate tehnica)
Verificarea / calcularea capacitatii de productie prevazute conform proiect, informatii despre pierderi, cheltuieli, calitate echipamente raportata la productia prevazuta/ obtinuta in/din proiect conform documentatie prezentata
Analiza si verificarea informatiilor prevazute in devizele de costuri de investitie, in sumele destinate cheltuielilor de capital si de exploatare (CAPEX, OPEX)
Analiza si interpretarea datelor prezentate in rapoartele de mentenanta parc fotovoltaic/ eolian
Monitorizeaza lucrarile aferente proiectelor de investitii in energie din portofoliul bancii, cu inspectia in teren pentru verificarea stadiului fizic precum si verificarea documentele de calitate intocmite pe parcursul executiei
Coordoneaza si asigura o buna desfasurare a activitatilor legate de operatiunile specifice de decontari externe (acreditive, incasso, plati in valuta, ordine de plata conditionate, reconciliere conturi de corespondent si tranzitorii, operatiuni legate de deschiderile / inchiderile de conturi de correspondent, etc.)
Coordoneaza si asigura o buna desfasurare a activitatilor legate de efectuarea operatiunilor specifice de decontari in lei (decontarea platilor/incasarilor de mica valoare prin ACH si de valoare mare prin RTGS, decontarea instrumentelor de debit, debit direct, etc.)
Coordoneaza si asigura o buna desfasurare a activitatilor legate de efectuarea operatiunilor specifice pentru back office trezorerie si piata de capital (procesare tranzactii pe piata monetara si valutara, reconciliere, raportari BNR, operatiuni legate de tranzactionarea si decontarea titlurilor de stat, de activitate ade custode, tranzactionare actiuni, etc.)
Autorizeaza mesajele SWIFT pentru toate departamentele / diviziile bancii in limita competentelor aprobate
Acorda asistenta sucursalelor bancii in privinta operatiunilor aferente
Planificarea, organizarea si monitorizarea procesului de recrutare si selectie conform planurilor si nevoilor de business
Definirea strategiei de recrutare pentru rolurile alocate
Gestionarea locala a conceptelor si activitatilor de marketing dedicate procesului de recrutare
Pregatirea anunturilor de angajare si postarea acestora pe platformele de recrutare prestabilite
Gestionarea preselectiei aplicatiilor primite
Gestionarea logisticii si asigurarea suportului necesar pentru organizarea interviurilor
Sustinerea interviurilor impreuna cu managerii angajatori si HRBP dupa caz
Mentinerea relatiei cu candidatii si managerii angajatori
Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile de recrutare, furnizori specifici, scoli, institutii
Oferirea ghidarii si expertizei in domeniul recrutarii, in cadrul echipei de HR si managerilor angajatori
Respectarea politicilor, proceselor, instrumentelor si pasilor de lucru definiti la nivel global
Asigurarea acuratetii, calitatii si conformitatii datelor legate de recrutare (baze de date, rapoarte, situatii specifice dedicate activitatilor de recrutare)
Pregatirea de analize, rapoarte, prezentari ad-hoc periodice
Sustinerea initiativelor globale si locale privind planurile de recrutare, programele HR, politicile, procesele, proiectele conexe;
Imbunatatirea continua a proceselor si instrumentelor de recrutare din aria de responsabilitate, implementarea celor mai bune si inovative practici de HR pentru business
Analizeaza zilnic si interpreteaza indicatorii de performanta ai operatiunilor de productie si mentenenta conform procedurilor companiei
Intocmeste și transmite managementului punctului de lucru si al companiei rapoarte operaționale de status a mentenantei (asa cum sunt ele defmite in procedurile interne ale companiei): raport mentenanta, etc
Participa la procesul de intocmire al bugetului anual de cheltuieli a1 punctului de lucru
Intocmeste si transmite catre aprobare managementului punctului de lucru planul de mentenanta
Planifica, organizeaza si controleaza operatiunile de mentenanta prin stabilirea activitatilor pe termen scurt (plan de interventii), pe termen lung (Planuri de mentenanta preventiva)
Propune si implementeaza concepte moderne de mentenanta preventiva/predictiva cadrul fabricii
Configureaza si utilizeaza orice sistem informatic de management al mentenantei existent sau propus spre implementare
Utilizeaza Sistemul de Control a Productiei si analizeaza indicatorii specifici de mentenanta in cadrul analizei OEE
Stabileste mecesarul de piese de schimb si monitorizeaza stocurile aferente lor si echipamentelor
Se ocupa de organizarea magaziei de piese de schimb (electrice/mecanice) si are pregatit in orice moment situatia acestora
Monitorizeaza procesul de mentenanta, intreprinde masuri corective imediate pentru remedierea deficientelor constatate si face recomandari de crestere a eficientei proceselor
Dezvolta si imbunatateste procedurile de mentenanta si documentatiile tehnice
Participa si uneori conduce proiecte de instalare echipamente
Stabileste si implementeaza proceduri si instructiuni de lucru pentru toate activitatile din responsabilitatea sa precum si doeumentatii tehnice
Sprijina, impreuna cu Managerul de Fabrica , procesul de trecere de la dezvoltare de produs la productia efectiva
Sprijina, impreuna cu Managerul de Fabrica procesul de Inovare la nivel de unitate
Anticipeaza potentiale probleme care pot aparea in cadrul procesului de productie si actioneaza pentru a asigura continuitatea productiei
Interactioneaza cu furnizorii de echipamente pentru a preveni si rezolva probleme comune in scopul imbunatatirii conditiilor echipamentelor
Mentine si reprezinta relatia cu beneficiarii serviciilor prestate de companie
Proceseaza in sistemele informatice (WMS, TMS, altele) solicitarile pentru serviciile logistice si de transport primite din partea clientilor
Monitorizeaza miscarile de stocuri si track&trace-ul marfurilor ce urmeaza sa fie livrate
Este raspunzator de corectitudinea informatiilor pe care le proceseaza in sistemele informatice
Este SPOC (single point of contact) in relatia cu clientul si corespondeaza cu acesta pentru toate serviciile prevazute in contractul de prestari servicii
Intocmeste rapoarte/ extrage rapoarte din sistemele informatice
Interactioneaza intern cu celelalte departamente
Coordoneaza si monitorizeaza activitatea celorlalte departamente ce presteaza servicii pentru clientul de care se face raspunzator
Sprijinirea activitatii comerciale prin realizarea de standuri de prezentare / expozoare la distribuitori in conformitate cu programele de vizibilitate si pregatirea mostrelor pentru acestea
Efectuarea de vizite in teritoriu pentru verificarea pozitionarii, integritatii si conformitatii standurilor de prezentare si a tuturor materialelor de marketing de la distribuitori
Realizarea de prezentari si demonstratii de punere in opera a pavajului, zidariilor si invelitorilor la distribuitori sau in santiere, acolo unde echipa de vanzari solicita astfel de actiuni
Intocmirea si livrarea de pachete cu materiale de marketing si mostre de produse pentru echipa de vanzari, in conformitate cu solicitarile acestora si indicatiile sosite de la departamentul de Marketing
Monitorizarea, inventarierea si gestionarea tuturor materialelor de marketing, mostrelor si standurilor de prezentare/ expozoare trimise in piata
Cunoasterea portofoliului de produse si a evolutiei acestuia
Oferirea de informatii privind modul de punere in opera si avantajele utilizarii produselor companiei
Implementeaza, optimizeaza si deruleaza etapele operationale specifice pentru procesele de recrutare, inductie, beneficii, training&proiecte de dezvoltare, managementul performantei, monitorizare, perioada de integrare, exit
Identifica cele mai bune surse si canale de recrutare si selectie
Decide impreuna cu managerul direct strategia de colaborare cu agentiile de colaborare
Deruleaza procese de recrutare si selectie conform nevoilor companiei, respectand procedura si oferind suport si consultanta managerilor cu care colaboreaza
Cauta permanent solutii de imbunatatire a procesului de recrutare si selectie
Tine evidenta personalului recrutat prin agentie/leasing
Deruleaza interviurile de Exit cu angajatii care si-au exprimat intentia de a parasi compania
Monitorizeaza respectarea timpului de recrutare agreat/pozitie si comunica permanent cu managerul cu care recruteaza cu orice intarziere/dificultate in gestionarea procesului de recrutare
Livreaza sesiuni de inductie ca o componenta a activitatii de Resurse Umane pentru noii angajati
Intocmeste si mentine la zi organigrama la nivel de companie si la nivel de filiale in functie de modificarile care au loc
Defineste impreuna cu managerul direct strategia de dezvoltare pentru anul in curs
Se implica direct in planificarea, organizarea si in implementarea programelor de formare si pregatire progesionala agreate prin planul de training anual
Monitorizarea comenzilor introduse de catre clienti prin portalul de piese in sistemul informatic Oracle
Verificarea echivalentelor pentru codurile comandate de dealeri
In cazul promotiilor si / sau discount-urilor verifica / modifica manual discountul din sistemul de gestiune
Verifica stocul pentru piesele comandate de dealer si analizeaza daca mai este necesara reaprovizionarea
Cauta alternative pentru piesele care sunt comandate de catre clienti si nu sunt in stoc sau nu sunt disponibile le furnizori
Propune comenzi de piese catre responsabilul direct
Monitorizeaza comenzile de anvelope, plaseaza comenzi de anvelope catre furnizor, pozitioneaza preturi anvelope in piata, calculeaza oferte de anvelope pentru licitatii
Se asigura ca nu vor aparea rupturi de stoc datorita livrarii pieselor din stoc si necomandarea acestora
Organizarea transporturilor rutiere interne si internationale in cadrul diviziei de transport maritim si aerian
Identificarea de solutii personalizate de transport in functie de nevoile clientilor interni si externi
Negociarea conditiilor si a tarifelor de transport cu furnizorii
Monitorizarea proceselor necesare bunei desfasurari a transporturilor
Pastrarea unei bune relatii cu clientii si furnzorii de servicii
Centralizarea nevoilor de transport FTL/ LTL si consolidarea marfurilor pentru birourile Air&Sea din Bucuresti si Cluj
Mentinerea evidentei veniturilor si cheltuielilor aferente fiecarui transport si transmiterea saptamanala a rapoartelor privind eficientizarea serviciului din punct de vedere financiar
Identificarea si propunerea de noi directii de dezvoltare a serviciului de preluari/ livrari conexe tranportului aerian si maritim
Mentine si reprezinta relatia cu beneficiarii serviciilor prestate de companie
Proceseaza in sistemele informatice (WMS, TMS, altele) solicitarile pentru serviciile logistice si de transport primite din partea clientilor
Monitorizeaza miscarile de stocuri si track&trace-ul marfurilor ce urmeaza sa fie livrate
Este raspunzator de corectitudinea informatiilor pe care le proceseaza in sistemele informatice
Este SPOC (single point of contact) in relatia cu clientul si corespondeaza cu acesta pentru toate serviciile prevazute in contractul de prestari servicii
Intocmeste rapoarte/ extrage rapoarte din sistemele informatice
Interactioneaza intern cu celelalte departamente
Coordoneaza si monitorizeaza activitatea celorlalte departamente ce presteaza servicii pentru clientul de care se face raspunzator
Monitorizarea comenzilor introduse de catre clienti prin portalul de piese in sistemul informatic Oracle
Verificarea echivalentelor pentru codurile comandate de dealeri
In cazul promotiilor si / sau discount-urilor verifica / modifica manual discountul din sistemul de gestiune
Verifica stocul pentru piesele comandate de dealer si analizeaza daca mai este necesara reaprovizionarea
Cauta alternative pentru piesele care sunt comandate de catre clienti si nu sunt in stoc sau nu sunt disponibile le furnizori
Propune comenzi de piese catre responsabilul direct
Monitorizeaza comenzile de anvelope, plaseaza comenzi de anvelope catre furnizor, pozitioneaza preturi anvelope in piata, calculeaza oferte de anvelope pentru licitatii
Se asigura ca nu vor aparea rupturi de stoc datorita livrarii pieselor din stoc si necomandarea acestora
Identificarea de solutii personalizate de transport in funcție de nevoile clienților interni si externi
Negocierea condițiilor si a tarifelor de transport cu furnizorii
Monitorizarea proceselor necesare bunei desfașurari a transporturilor
Pastrarea unei bune relatii cu clientii si furnizorii de servicii
Mentinerea evidentei veniturilor si cheltuielilor aferente fiecarui transport si transmiterea saptamanala a rapoartelor privind efcientizarea serviciului din punct de vedere financiar
Optimizeaza activitatea zilnica, relationand cu celelalte departamente (suport si operational)
Identificarea si propunerea de noi directii de dezvoltare a serviciului grupaj rutier
Reparatii curente si capitale la echipamentele aflate in sectia de productie
Verifica zilnic starea tehnica a utilajelor din productie
In lipsa sefului direct efectueaza reparatii de urgenta, la solicitarea Coordonatorului de Productie / Sefului de tura sau operatorului liniei astfel incat sa evite orice pericol de accident de munca si distrugere de echipamente si produse