Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (18)Active ( 0 )Arhivă ( 18 )
Operator call center
Tunari
expirat: 08.09.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Răspundeți la apelurile primite și preluati comenzile într-un mod profesionist și în timp util
Oferiți clienților informații exacte despre produsele noastre
Ajutați clienții in cazul in care nu sunt hotarati in ceea ce vor sa comande
Marcati in sistemul POS comenzile venite prin telefon,glovo sau tazz. Colaborați cu membrii echipei și cu alte departamente pentru a rezolva problemele intampinate
Asigura implementarea unitara, la nivelul tuturor canalelor de comunicare SoHo Design, a tone of voice-ului specific indentitatii de brand: shop, direct marketing, campanii externe, campanii media, bannere, etc
Dezvolta integral copy-ul pentru continutul afisat pe diversele canale de comunicare. Redacteaza texte pentru campanii , radio, bannere, direct marketing, shop, aplicatii, campanii media, reclame sau alte forme de advertising;
Este parte integranta din procesul de dezvoltare si implementare a strategiei de marketing si comunicare pentru brandul SoHo Design;
Analizeaza trendurile in materie de comunicare in Home&Deco, precum si comportamentul consumatorilor sau al competitei, pentru a identifica cele mai eficiente tactici de comunicare;
Ajuta la dezvoltarea conceptelor de campanii pentru brandul SoHo Design;
Redacteaza descrieriile produselor;
Pregateste rapoarte si evaluari cu privire la activitatea de dezvoltare continut
Planifică şi coordonează procesul de inductie al noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora în organizaţie, urmărind evoluţia lor din punct de vedere a performanţelor profesionale şi al adaptabilitatii acestora la cerinţele companiei;
Participa la organizarea şi coordonarea întregului proces de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante din companie;
Reactualizeaza fişele de post (ori de cate ori este nevoie) si organigrama companiei (lunar);
Responsabil de organizarea interviurilor de exit;
Experienta anterioara in gestionarea proceselor de recrutare, preferabil posturi tehnice (entry, middle, senior in zona de executie/specialisti si middle management) de minim 3 ani;
Asigura implementarea unitara, la nivelul tuturor canalelor de comunicare SoHo Design, a tone of voice-ului specific indentitatii de brand: shop, direct marketing, campanii externe, campanii media, bannere, etc
Dezvolta integral copy-ul pentru continutul afisat pe diversele canale de comunicare. Redacteaza texte pentru campanii , radio, bannere, direct marketing, shop, aplicatii, campanii media, reclame sau alte forme de advertising;
Este parte integranta din procesul de dezvoltare si implementare a strategiei de marketing si comunicare pentru brandul SoHo Design;
Analizeaza trendurile in materie de comunicare in Home&Deco, precum si comportamentul consumatorilor sau al competitei, pentru a identifica cele mai eficiente tactici de comunicare;
Ajuta la dezvoltarea conceptelor de campanii pentru brandul SoHo Design;
Redacteaza descrieriile produselor;
Pregateste rapoarte si evaluari cu privire la activitatea de dezvoltare continut