Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
instalarea și punerea în funcțiune a sistemelor fotovoltaice, conform specificațiilor tehnice;
verificarea și diagnosticarea problemelor tehnice ale sistemelor fotovoltaice;
efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații ale sistemelor fotovoltaice;
asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor în vigoare în timpul lucrărilor;
colaborarea cu echipa tehnică pentru a identifica și implementa soluții eficiente în cazul defecțiunilor sau a îmbunătățirilor sistemelor fotovoltaice;
documentarea și raportarea activităților desfășurate în cadrul proiectelor;
realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune aferente sistemelor fotovoltaice / instalațiilor de panouri fotovoltaice;
pozarea cablurilor curent continuu și alternativ;
confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau îngropată;
montarea invertoarelor si conectarea invertoarelor;
realizarea instalațiilor paratrăsnet și a prizelor de pământ;
analizarea informațiilor și obținerea tuturor datelor necesare pentru realizarea lucrărilor în condiții optime tehnice și calitative;
identificarea locurilor de montaj pentru echipamente in conformitate cu planurile de execuție;
alegerea soluțiilor optime pentru lucrări și coordonarea cu responsabilul lucrării de instalare a panourilor fotovoltaice;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Economist
Târgu Mureș
expirat: 12.09.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Electrician in constructii civile si industriale
Târgu Mureș
expirat: 02.09.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Expert contabil / contabil sef
Târgu Mureș
expirat: 22.05.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
RESPONSABIL GESTIONARE PROIECT - DECONTARE
Târgu Mureș
expirat: 31.03.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Comunicarea controlata a informatiilor despre proiecte in organizatie (sediu central, echipe de proiect, calitate, achizitii, planificare, financiar
Planificarea, organizarea, urmarirea (monitorizarea/ revizuirea), controlarea si raportarea activitatilor asimilate proiectelor externe (impreuna cu echipa de proiect si management);
Coordoneaza activitatea devizierilor - traseaza sarcini si responsabilitati, urmareste indeplinirea acestora
Verifica corectitudinea devizelor (din punct de vedere si financiar) inclusiv a Notelor de comanda suplimentara si Nota de renuntare, precum si urmarirea corespondentelor dintre acestea si Proiectele tehnice (inclusiv Dispozitii de santier)
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului de la semnarea acestuia pana la receptia finala (autorizatie, ordin de incepere, faze determinante, receptie etc)
Gestioneaza actiunile responsabililor si se asigura de intocmirea cartilor tehnice (procese verbale - in colaborare cu inginerii din executie, documente de calitate materiale - in colaborare cu departamentul de aprovizionare, vize si documente experti desemnati - in colaborare cu RTE, topograf, geolog etc)
Centralizeaza si urmareste decontarile fiecarui contract si transmite catre departament financiar informatiile necesare din situatia de lucrari in vederea emiterii facturii, pregateste dosarul complet de decontare pe care il transmite beneficiarului
Elaborează DUAE (documente de calificare), oferta tehnică și financiară pentru licitații și respectă termenele de depunere a ofertelor; Întocmește grafice de execuție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului;
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Planifică și organizează execuția lucrărilor, verifică realizarea lucrărilor cu respectarea ordinii de execuție stabilită, stadiul lucrărilor și încadrarea în termenele de execuție;
Planifică, urmărește și coordonează activitatea din șantier a subcontractarilor
Coordoneaza si supervizează activitatile din cadrul santierului privind controlul calitatii si pregătirea/instruirea echipelor din subordine in conformitate cu standardele in vigoare si obiectivele companiei;
Studiază detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție
Răspunde de respectarea riguroasă a tehnologiilor si a sigurantei in execuție;
Menține legătura cu persoanele din cadrul firmei implicate in procesul de constructie;
Intocmeste documentatia de calitate aferenta lucrarilor executate (Cartea Tehnica a constructiei);
Intocmeste necesarul de materiale, resurse financiare, resurse umane si urmareste incadrarea costurilor in bugetul alocat;
Intocmeste rapoarte de lucru și verifica/realizează situații de lucrări
Monitorizarea și urmărirea licitațiilor apărute și statusul acestora (clarificări, contestații,amânări, anulări, etc);
Studierea caietelor de sarcini și a documentației de atribuire pentru participarea la licitații publice, solicită clarificări referitoare la documentație, solicită documente;
Elaborează DUAE (documente de calificare), oferta tehnică și financiară pentru licitații și respectă termenele de depunere a ofertelor; Întocmește grafice de execuție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului;
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Planifică și organizează execuția lucrărilor, verifică realizarea lucrărilor cu respectarea ordinii de execuție stabilită, stadiul lucrărilor și încadrarea în termenele de execuție;
Planifică, urmărește și coordonează activitatea din șantier a subcontractarilor
Coordoneaza si supervizează activitatile din cadrul santierului privind controlul calitatii si pregătirea/instruirea echipelor din subordine in conformitate cu standardele in vigoare si obiectivele companiei;
Studiază detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție
Răspunde de respectarea riguroasă a tehnologiilor si a sigurantei in execuție;
Menține legătura cu persoanele din cadrul firmei implicate in procesul de constructie;
Intocmeste documentatia de calitate aferenta lucrarilor executate (Cartea Tehnica a constructiei);
Intocmeste necesarul de materiale, resurse financiare, resurse umane si urmareste incadrarea costurilor in bugetul alocat;
Intocmeste rapoarte de lucru și verifica/realizează situații de lucrări
Comunicarea controlata a informatiilor despre proiecte in organizatie (sediu central, echipe de proiect, calitate, achizitii, planificare, financiar
Planificarea, organizarea, urmarirea (monitorizarea/ revizuirea), controlarea si raportarea activitatilor asimilate proiectelor externe (impreuna cu echipa de proiect si management);
Coordoneaza activitatea devizierilor - traseaza sarcini si responsabilitati, urmareste indeplinirea acestora
Verifica corectitudinea devizelor (din punct de vedere si financiar) inclusiv a Notelor de comanda suplimentara si Nota de renuntare, precum si urmarirea corespondentelor dintre acestea si Proiectele tehnice (inclusiv Dispozitii de santier)
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului de la semnarea acestuia pana la receptia finala (autorizatie, ordin de incepere, faze determinante, receptie etc)
Gestioneaza actiunile responsabililor si se asigura de intocmirea cartilor tehnice (procese verbale - in colaborare cu inginerii din executie, documente de calitate materiale - in colaborare cu departamentul de aprovizionare, vize si documente experti desemnati - in colaborare cu RTE, topograf, geolog etc)
Centralizeaza si urmareste decontarile fiecarui contract si transmite catre departament financiar informatiile necesare din situatia de lucrari in vederea emiterii facturii, pregateste dosarul complet de decontare pe care il transmite beneficiarului
Monitorizarea și urmărirea licitațiilor apărute și statusul acestora (clarificări, contestații,amânări, anulări, etc);
Studierea caietelor de sarcini și a documentației de atribuire pentru participarea la licitații publice, solicită clarificări referitoare la documentație, solicită documente;
Elaborează DUAE (documente de calificare), oferta tehnică și financiară pentru licitații și respectă termenele de depunere a ofertelor; Întocmește grafice de execuție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului;
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Monitorizarea și urmărirea licitațiilor apărute și statusul acestora (clarificări, contestații,amânări, anulări, etc);
Studierea caietelor de sarcini și a documentației de atribuire pentru participarea la licitații publice, solicită clarificări referitoare la documentație, solicită documente;
Elaborează DUAE (documente de calificare), oferta tehnică și financiară pentru licitații și respectă termenele de depunere a ofertelor; Întocmește grafice de execuție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului;
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Coordonarea activitatii de ofertare (participarea la licitatii publice) - monitorizarea si urmarirea licitatiilor, delagarea sarcinilor pe responsabili (calificare, devize - oferta financiara, propunere tehnica), responsabilitatea principala fiind intocmirea corecta, completa si in termenul limita a documentatiilor pentru licitatii
Coordoneaza activitatea devizierilor - traseaza sarcini si responsabilitati, urmareste indeplinirea acestora
Verifica corectitudinea devizelor (din punct de vedere si financiar) inclusiv a Notelor de comanda suplimentara si Nota de renuntare, precum si urmarirea corespondentelor dintre acestea si Proiectele tehnice (inclusiv Dispozitii de santier)
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului de la semnarea acestuia pana la receptia finala (autorizatie, ordin de incepere, faze determinante, receptie etc)
Gestioneaza actiunile responsabililor si se asigura de intocmirea cartilor tehnice (procese verbale - in colaborare cu inginerii din executie, documente de calitate materiale - in colaborare cu departamentul de aprovizionare, vize si documente experti desemnati - in colaborare cu RTE, topograf, geolog etc)
Centralizeaza si urmareste decontarile fiecarui contract si transmite catre departament financiar informatiile necesare din situatia de lucrari in vederea emiterii facturii, pregateste dosarul complet de decontare pe care il transmite beneficiarului
Monitorizarea și urmărirea licitațiilor apărute și statusul acestora (clarificări, contestații,amânări, anulări, etc);
Studierea caietelor de sarcini și a documentației de atribuire pentru participarea la licitații publice, solicită clarificări referitoare la documentație, solicită documente;
Elaborează DUAE (documente de calificare), oferta tehnică și financiară pentru licitații și respectă termenele de depunere a ofertelor; Întocmește grafice de execuție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului;
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Elaborarea si realizarea de studii de cercetare de piata legate de cererea si oferta de diferite produse pe piete internationale, analize legate de comportamentul clienţilor, nevoile clienţilor si altele
Creeaza rapoarte si analize privind evoluţia indicatorilor relevanti pentru portofoliul de clienţi;
Colecteaza si analizeaza date solicitate de la departament vanzari referitoare la marketing-ul produselor si serviciilor;
Oferirea de suport pentru proiectele care sunt in desfasurare;
Monitorizarea și urmărirea licitațiilor apărute și statusul acestora (clarificări, contestații,amânări, anulări, etc);
Studierea caietelor de sarcini și a documentației de atribuire pentru participarea la licitații publice, solicită clarificări referitoare la documentație, solicită documente;
Elaborează DUAE (documente de calificare), oferta tehnică și financiară pentru licitații și respectă termenele de depunere a ofertelor; Întocmește grafice de execuție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului;
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;
Monitorizarea și urmărirea licitațiilor apărute și statusul acestora (clarificări, contestații,amânări, anulări, etc);
Studierea caietelor de sarcini și a documentației de atribuire pentru participarea la licitații publice, solicită clarificări referitoare la documentație, solicită documente;
Elaborează DUAE (documente de calificare), oferta tehnică și financiară pentru licitații și respectă termenele de depunere a ofertelor; Întocmește grafice de execuție;
Verifică, după preluarea contractului, listele de cantități, întocmește antemăsurători, note de comandă suplimentară, note de renunțare, etc
Participă activ la întocmirea corespondenței cu beneficiarul, verifică soluțiile trasnmise, urmărește cu minutiozitate evoluția contractului;
Întocmește dosarul de decontare: caiete de măsurători (atașamente) în conformitate cu stadiul fizic, situații de lucrări, cooperează cu Achizițiile pentru completarea dosarului cu documentele de calitate ale materialelor puse în operă și cu șantierul pentru completarea dosarului cu procese- verbale de recepție;