Bucureşti Sectorul 2, Str. GARA HERĂSTRĂU, Nr. 2-4, Etaj 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Gestionarea autovehiculelor utilizate de catre angajatii companiei: asigurarea reparatiilor/operatiilor de intretinere, in scopul pastrarii in conditii optime de functionare, deschiderea dosarelor de dauna, urmarirea valabilitatii ITP-urilor si a rovignetelor, urmarirea bugetului lunar de carburant;
Gestionarea imobilelor aflate in proprietatea companiei: mentenanta, gestionarea utilitatilor, gestionarea relatiei cu chiriasii;
Gestionarea dosarelor de finantare autovehicule in sistem leasing sau credit: verificarea documentatiei si procesului de inmatriculare / radiere, gestionarea setului al doilea de chei, eliberarea CIV, asigura predarea bunurilor finantate de la furnizor la client, asigurarea predarii setului de documente catre clienti la inchiderea contractelor de leasing;
Gestionarea relatiei cu prestatorii de servicii in vederea inmatricularii bunurilor finantate;
Gestionarea relatiei cu organele fiscale locale: deschidere rol fiscal, radieri, obtinere de certificate fiscale
Conduce autoturismul Directorului General si raspunde in acest sens tuturor solicitarilor, in functie de programul acestuia
Manifesta o conduita preventiva in conducerea autoturismului si respecta normele de circulatie rutiera
Asigura buna functionare a autoturismului din punct de vedere tehnic si previne deteriorarea acestuia
Manifesta o atitudine civilizata in orice interactiune
Gestionarea autovehiculelor utilizate de catre angajatii companiei: asigurarea reparatiilor/operatiilor de intretinere, in scopul pastrarii in conditii optime de functionare, deschiderea dosarelor de dauna, urmarirea valabilitatii ITP-urilor si a rovignetelor, urmarirea bugetului lunar de carburant;
Gestionarea imobilelor aflate in proprietatea companiei: mentenanta, gestionarea utilitatilor, gestionarea relatiei cu chiriasii;
Gestionarea dosarelor de finantare autovehicule in sistem leasing sau credit: verificarea documentatiei si procesului de inmatriculare / radiere, gestionarea setului al doilea de chei, eliberarea CIV, asigura predarea bunurilor finantate de la furnizor la client, asigurarea predarii setului de documente catre clienti la inchiderea contractelor de leasing;
Gestionarea relatiei cu prestatorii de servicii in vederea inmatricularii bunurilor finantate;
Gestionarea relatiei cu organele fiscale locale: deschidere rol fiscal, radieri, obtinere de certificate fiscale
Conduce autoturismul Directorului General si raspunde in acest sens tuturor solicitarilor, in functie de programul acestuia
Manifesta o conduita preventiva in conducerea autoturismului si respecta normele de circulatie rutiera
Asigura buna functionare a autoturismului din punct de vedere tehnic si previne deteriorarea acestuia
Manifesta o atitudine civilizata in orice interactiune
Indeplineste activitati de secretariat atat in limba romana cat si in limba engleza
Asigura preluarea si directionarea corespunzatoare a apelurilor telefonice ex-terne/interne
Asigura activitati de protocol pentru conducerea Bancii sau vizitatori
Intampina vizitatorii si ii anunta persoanelor indicate, nu permite accesul persoanelor neautorizate
Intocmeste si pastreaza baza de date a documentelor trimise si primite de banca
Inregistreaza corespondenta ce iese din banca si intocmeste borderoul pentru Oficiul Postal/ curieri
Asigura distribuirea corecta si la timp a corespondentei primite
Mentine relatia cu societatile de curierat si asigura ca facturarea corespondentei este facuta corect, conform AWB-urilor
Asigura aranjamentele necesare pentru angajatii bancii care efectueaza calatorii in interes de serviciu, atat in tara cat si in strainatate. Verifica facturile pentru aceste servicii si le remite departamentului Control Financiar
Indeplineste activitati de secretariat atat in limba romana cat si in limba engleza
Asigura preluarea si directionarea corespunzatoare a apelurilor telefonice ex-terne/interne
Asigura activitati de protocol pentru conducerea Bancii sau vizitatori
Intampina vizitatorii si ii anunta persoanelor indicate, nu permite accesul persoanelor neautorizate
Intocmeste si pastreaza baza de date a documentelor trimise si primite de banca
Inregistreaza corespondenta ce iese din banca si intocmeste borderoul pentru Oficiul Postal/ curieri
Asigura distribuirea corecta si la timp a corespondentei primite
Mentine relatia cu societatile de curierat si asigura ca facturarea corespondentei este facuta corect, conform AWB-urilor
Asigura aranjamentele necesare pentru angajatii bancii care efectueaza calatorii in interes de serviciu, atat in tara cat si in strainatate. Verifica facturile pentru aceste servicii si le remite departamentului Control Financiar
Indeplineste activitati de secretariat atat in limba romana cat si in limba engleza
Asigura preluarea si directionarea corespunzatoare a apelurilor telefonice ex-terne/interne
Asigura activitati de protocol pentru conducerea Bancii sau vizitatori
Intampina vizitatorii si ii anunta persoanelor indicate, nu permite accesul persoanelor neautorizate
Intocmeste si pastreaza baza de date a documentelor trimise si primite de banca
Inregistreaza corespondenta ce iese din banca si intocmeste borderoul pentru Oficiul Postal/ curieri
Asigura distribuirea corecta si la timp a corespondentei primite
Mentine relatia cu societatile de curierat si asigura ca facturarea corespondentei este facuta corect, conform AWB-urilor
Asigura aranjamentele necesare pentru angajatii bancii care efectueaza calatorii in interes de serviciu, atat in tara cat si in strainatate. Verifica facturile pentru aceste servicii si le remite departamentului Control Financiar
Identificarea riscului de conformare in domeniul AML/CFT/KYC, evaluarea, monitorizarea si raportarea lui;
Verificari specifice si analize pentru clienti, in conformitate cu legislatia si reglementarile interne;
Emite avize si recomandari in cadrul politicii de acceptare a clientelei;
Acordarea consultantei de specialitate structurilor interne ale Companiei;
Monitorizarea si analizarea operatiunilor clientilor si informatiilor de risc in scopul identificarii tranzactiilor suspecte si incadrarii corecte a clientilor in categoriile de risc;
Raportarile legale in conformitate cu legislatia specifica AML/CFT/KYC
Implementarea si actualizarea politicilor Companiei (AML/CFT/KYC), in vederea respectarii legalităţii;
Participarea la elaborarea si implementarea programelor de instruire a personalului, avand ca tematica reglementarile si cazuistica referitoare la prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism;
Atributii in domeniul juridic : asistenta, consultanta si reprezentare juridica in ceea ce priveste actiunile, operatiunile, tranzactiile si documentele juridice ale Companiei; redactare cereri introductive catre instanta si/sau de interventie si formuleaza aparari si orice alte acte juridice