Bucureşti Sectorul 4, B-dul MĂRĂŞEŞTI, Nr. 42, Bloc 1, Scara A, Etaj 2, Apartament 7
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Organizează, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Financial analyst
București
expirat: 02.03.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
intocmeste rapoarte privind costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte;
intocmeste si interpreteaza diferentele actual vs bugetat pe elemente de cheltuieli si venituri si participa la activitatile de realizare, executie si analiza a bugetului anual, a revizuirilor de buget anual si a procedurilor de rectificare a fondurilor bugetate;
intocmeste modele financiare pe diverse scenarii de lucru;
realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara directorilor din alte departamente;
verifica si reconciliaza, partial sau integral, rapoartele financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) pentru management, Balance Sheet, Income Statement, Cash Flow, utilizand sistemele si procedurile standard de raportare financiara;
reconciliaza ajustarile financiar/contabile generate de diferentele de tratament contabil dintre standardele contabile romanesti si IFRS pentru una sau mai multe structuri financiar/contabile;
analizeaza obiectivele financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, pe baza evaluarilor externe;
analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productie;
asigura finantare eficienta a operatiunilor si investitii profitabile ale surplusului de lichiditati;
respecta termenele de bugetare si raportare stabilite de superiori;
participa la dezvoltarea strategiei Companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de crestere, stabilirea prioritatilor legate de piete si produse in vederea extinderilor viitoare;
colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
coordoneaza analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modele de afaceri, strategii, puncte tari si slabe, generatoare de lichiditati, etc.; anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;
intocmeste rapoarte privind costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte;
intocmeste si interpreteaza diferentele actual vs bugetat pe elemente de cheltuieli si venituri si participa la activitatile de realizare, executie si analiza a bugetului anual, a revizuirilor de buget anual si a procedurilor de rectificare a fondurilor bugetate;
intocmeste modele financiare pe diverse scenarii de lucru;
realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara directorilor din alte departamente;
verifica si reconciliaza, partial sau integral, rapoartele financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) pentru management, Balance Sheet, Income Statement, Cash Flow, utilizand sistemele si procedurile standard de raportare financiara;
reconciliaza ajustarile financiar/contabile generate de diferentele de tratament contabil dintre standardele contabile romanesti si IFRS pentru una sau mai multe structuri financiar/contabile;
analizeaza obiectivele financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, pe baza evaluarilor externe;
analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productie;
asigura finantare eficienta a operatiunilor si investitii profitabile ale surplusului de lichiditati;
respecta termenele de bugetare si raportare stabilite de superiori;
participa la dezvoltarea strategiei Companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de crestere, stabilirea prioritatilor legate de piete si produse in vederea extinderilor viitoare;
colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
coordoneaza analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modele de afaceri, strategii, puncte tari si slabe, generatoare de lichiditati, etc.; anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;