Loc. Jupiter, Municipiul Mangalia, Str. GALA GALACTION, Nr. 14, Statiunea Jupiter, HOTEL OPAL
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (44)Active ( 0 )Arhivă ( 44 )
Manager Receptie / Receptioner statiunea Jupiter
Galați,
expirat: 15.05.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Un Sef de Receptie Hotel raspunde de coordonarea activitatilor specifice receptiei, de conducerea echipei de lucru pentru a asigura o primire corespunzatoare pentru clientii hotelului, realizeaza vanzarea produsului de cazare si controleaza modul in care se efectueaza platile;
Aplica politicile de marketing in relatiile cu firmele contractante si potentialiii turisti individuali;
Promoveaza hotelul, verifica pozitionarea si a listarea hotelului pe site-urile de rezervari on-line;
Este responsabil pentru buna operare a tuturor departamentelor din subordinea sa;
Supervizeaza facturarea pe cartea de credit, rezervarile garantate cu statutul de neprezentare, verifica cu departamentul de vanzari detaliile de facturare pentru evenimente organizate, grupuri;
Furnizeaza rapoarte de previzionare a activitatii actuale si viitoare despre gradul de ocupare, rezervari, sosiri, plecari, conturi deschise,venituri;
Solutioneaza (si/sau anunta, dupa caz, seful de departament) eventualele reclamatii venite din partea clientilor
Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare
Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare