Bucureşti Sectorul 1, Şos. NICOLAE TITULESCU, Nr. 29-31
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Pregatirea documentatiei contractuale aferenta facilitatilor de credite acordate clientilor Corporate si IMM, in conformitate cu drafturile si procedurile bancii ;
Verificarea si pregatirea documentatiei aferente garantiilor facilitatilor aprobate clientilor Corporate si IMM ce trebuie constituite in favoarea bancii, precum si pregatirea contractelor de ipoteca mobiliara;
Verificarea conditiilor suspensive mentionate la aprobarea facilitatii de credit aferente produselor de tip credit acordate clientilor Corporate si IMM;
Pregatirea actelor aditionale aferente diferitelor solicitari de mentenanta aferente produselor de tip credit acordate clientilor Corporate si IMM;
Furnizarea de informatii detaliate referitoare produsele de creditare acordate clientilor Corporate si IMM si realizarea operatiunilor aferente pentru expertizele contabile/ clienti/ diverse structuri ale Bancii;
Consilierea Clientilor Corporate si promovarea produselor bancare destinate acestora;
Acordarea suportului clientilor in obtinerea finantarii;
Redactarea, impreuna cu analistul de credite, a dosarelor de creditare;
Participarea la procesul de analiza a solicitarilor de credite ale Clientilor Corporate si supervizarea colectarii documentelor necesare in procesul de analiza;
Monitorizarea relatiilor de creditare existente prin intocmirea de rapoarte si situatii referitoare la clienti;
Mentinerea relatiilor cu Clientii Corporate prin propunerea noilor produse / oferte specifice;
Reprezentarea bancii in relatiile cu colaboratorii externi sau clientii potentiali
mentinerea si monitorizarea relatiilor cu clientii corporate in vederea indeplinirii tuturor sarcinilor de serviciu;
colectarea din partea clientilor corporate alocati a documentelor necesare efectuarii tuturor tranzactiilor aferente facilitatilor de credit si / sau deschiderilor de cont, conform procedurilor interne in vigoare;
oferirea suportului clientilor referitor la orice nelamurire legata de partea operationala (de ex: calcularea ratei dobanzii in luna precedenta, situatia sumelor restante, estimarea facilitatilor de credit, comisioane, rapoarte de evaluare si polite de asigurare expirate, etc.);
supravegherea fluxului de documente intre Directia Corporate, Directia Juridica si Departamentele Administrare Credite Corporate si IMM;
oferirea suportului colegilor in rezolvarea oricaror operatiuni interactionand cu toate departamentele si unitatile teritoriale ale Bancii pentru solutionarea rapida a problemelor aparute, in limita competentelor;
la solicitarea superiorului direct, indeplinirea de sarcini specifice functiei Corporate Relationship Manager pe perioada absentei acestuia
Administrezi si monitorizezi portfoliul de Credite Neperformante (workout) persoane juridice/ fizice repartizat, din perspectiva recuperarii acestor creante;
Propui factorului aprobator competent al Bancii strategiile si modalitatile de recuperare, in vederea maximizarii gradului de recuperare, pentru portofoliul de Creditele Neperformante alocat;
Implementezi strategiile aprobate;
Realizezi demersurile procedurale de declarare si inregistrare a Creantelor Bancii in procedurile de insolventa sau pre-insolventa / in procedurile de executare silita ale debitorilor din portofoliul alocat;
Colectezi si evaluezi informatii interne si externe referitoare la clientii aflati in procedura de insolventa, pre-insolventa, procedura de executare silita;
Asiguri prin orice mijloc exprimarea votului bancii referitor la masuri adoptate de catre Banca pentru procedurile de insolventa;
Soliciti suportul Directiei Juridice si/sau avocatilor desemnati, pentru promovarea contestatiilor sau oricaror alte forme de atac in cadrul procedurilor de insolventa / executare;
Esti responsabil cu pastrarea bazelor de date ale Bancii actualizate, introducerea informatiilor in sistemele IT de gestiune, cu privire la clientii gestionati, licitatii, oferte, angajamente de plata, stadii /detalii ale procedurilor de insolventa/executare etc;
Formulezi raspunsuri la diverse solicitari din partea: Administratorilor, lichidatorilor judiciari, executorilor judecatoresti, debitorilor, potentialilor investitori, Instantelor judecatoresti sau a altor institutii in legatura cu protofoliul gestionat
Atingerea obiectivelor anuale, respectiv lunare, de extindere a portofoliului de clienti IMM ai bancii, in conditii de rentabilitate si calitate;
Atingerea obiectivelor de crestere a volumului de vanzari a produselor bancii pentru clienti IMM, in conditiile mentinerii unui standard inalt de calitate a portofoliului;
Cunoasterea in detaliu a gamei de produse si servicii pentru clienti IMM oferita de banca si actualizarea cunostintelor in acest scop;
Asigurarea unui inalt standard profesional al serviciilor oferite clientilor;
Identifica, contacteaza si viziteaza in mod constant clientii potentiali IMM
Atingerea obiectivelor anuale, respectiv lunare, de extindere a portofoliului de clienti IMM ai bancii, in conditii de rentabilitate si calitate;
Atingerea obiectivelor de crestere a volumului de vanzari a produselor bancii pentru clienti IMM, in conditiile mentinerii unui standard inalt de calitate a portofoliului;
Cunoasterea in detaliu a gamei de produse si servicii pentru clienti IMM oferita de banca si actualizarea cunostintelor in acest scop;
Asigurarea unui inalt standard profesional al serviciilor oferite clientilor;
Identifica, contacteaza si viziteaza in mod constant clientii potentiali IMM
Atingerea obiectivelor anuale, respectiv lunare, de extindere a portofoliului de clienti IMM ai bancii, in conditii de rentabilitate si calitate;
Atingerea obiectivelor de crestere a volumului de vanzari a produselor bancii pentru clienti IMM, in conditiile mentinerii unui standard inalt de calitate a portofoliului;
Cunoasterea in detaliu a gamei de produse si servicii pentru clienti IMM oferita de banca si actualizarea cunostintelor in acest scop;
Asigurarea unui inalt standard profesional al serviciilor oferite clientilor;
Identifica, contacteaza si viziteaza in mod constant clientii potentiali IMM