Bucureşti Sectorul 1, B-dul IANCU DE HUNEDOARA, Nr. 48, CLADIREA CRYSTAL TOWER, Etaj 11
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (294)Active ( 0 )Arhivă ( 294 )
Senior Tax Specialist
expirat: 17.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant medical Cluj, Mures
expirat: 01.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari Pharma_Buzau/Vrancea
expirat: 27.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Senior Tax Specialist
expirat: 16.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari Pharma_Neamt, Vaslui
expirat: 29.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari Pharma_Maramures, Satu Mare
expirat: 29.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant medical Cluj, Mures
expirat: 29.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Demand Planner_1 year limited contract
București
expirat: 21.08.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari Pharma_Bucuresti
București
expirat: 21.08.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Responsible for Purchase Orders opening and goods receipt processing for finance and legal department; Makes daily records and is responsible for the AP activities of the local accounting department;
Plays a key role in the month-end closing process by handling various reconciliations for assigned company trial balance accounts; Assists the GFS AP Team in the daily processes and the closing of the month;
Ensures the connection between the GFS AP team and the company, being responsible for maintaining up-to-date work procedures and updated approval routes based on company’s employee changes for all AP processes or due to system developments implemented by the company;
Solves invoices that are in exceptions for various reasons, by supporting the local team to ensure their registration in SAP; Supports the Accounting team manager in the fluctuation analyzes of AP indicators;
Cooperation with external and internal auditors on AP processes;
Responsible for confirming balances with suppliers alongside the GFS team;
Monitoring the reconciliation of suppliers; Responsible for reporting at the end of the month in the AP area;
Ensure compliance with internal control requirements, procedures and Reckitt group manuals regarding AP processes
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Coordoneaza vanzarea pe zona desemnata: Bucuresti si Constanta
Este responsabil pentru atingerea targetelor din portofoliul desemnat
Gestioneaza constant comenzile la nivel de magazin/canal si urmareste procesul general pentru realizarea obiectivelor lunare, obtinand informatii din fiecare magazin despre livrate/ nelivrate
Creeaza relatii profesionale cu persoanele cu functii de decizie din fiecare magazine
Costruieste bune relatii atat cu ceilalti colegi RSR, cat si cu cei din office, mai ales cu echipele de KAMi si Customer Marketing, pentru a implementa cu success actiunile agreate in IKA
Intocmeste si transmite la timp rapoarte periodice catre managerul direct si alte cereri din partea organizatiei Reckitt Benckiser
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Atingerea obiectivelor de vanzare in zona alocata;
Construirea, gestionarea si mentinerea unei colaborari sanatoase cu farmaciile din zona alocata, astfel incat sa asigure dezvoltarea unui parteneriat strategic;
Implementarea strategiei 4P in punctele de vanzare alocate, conform standardelor RB;
Definirea oportunitatilor de afaceri si gasirea de solutii pentru fructificarea lor;
Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu rutele zilnice planificate si cu obiectivele de vanzari
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct
Selectarea grupului de clienti (doctori din diferite specializari si farmacii) in conformitate cu directiile si clasamentul de criterii comunicate pentru fiecare ciclu promotional
Intretinerea bazei de date a clientilor (acuratetea bazei de date HPC pentru zona alocata), in conformitate cu cererile de aplicatii, adresa clinicii, nr estimativ de pacienti, etc)
Realizarea unui numar mediu de vizite pe zi la specialistii din domeniul sanatatii (HCP: doctori, farmacisti etc.) in cadrul grupului de clienti stabilit
Respectarea structurii vizitei (obiectiv, produse, mesaje, materiale etc.) asa cum a fost comunicata pentru fiecare ciclu promotional
Rezolvarea intrebarilor tehnice si a obiectiilor cu privire la produse primite de la clienti
Verificarea ratei de recomandare pe client (doctor, farmacii) in concordanta cu obiectivele stabilite si revizuirea grupului de clienti pentru optimizarea ratei de recomandare/ grup de client
Realizarea prezentarii individuale, meselor rotunde etc pentru HCP (doctori, farmacii)
Participarea la evenimente medicale (simpozioane, conferinte, congrese, etc.): prezentarea produselor, prezentari individuale, managementul KOL etc
Respectarea managementului KOL asa cum a fost comunicat pentru fiecare ciclu promotional
Realizarea unui raport privind activitatile periodice si intretinerea bazei de date a clientilor
Realizarea altor activitati de marketing medical sau vanzari allocate de catre managerul direct