Sat Brazii de Sus, Comuna Brazi, Str. TRANDAFIRILOR, Nr. 49A
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Sets-up, monitors and reviews an integrated master plan / schedule. Validates each third party schedule
Prepares and oversees preparation of the projects schedule as per the contracts. Liaises with project team’s representative to establish the Schedule based on key dates as specified in the contract
Facilitates the development of a projects S–Curves and update on a monthly basis taking into account delays and feedback from project team, subcontractors (Engineering Companies, Construction Companies, Vendors)
Prepares the work measurement metrics to be further used in monitoring activities
Monitor and analyze project effectiveness using qualitative and quantitative tools
Recommend and implement modifications to improve effectiveness and attain projects milestones
Ensure to take appropriate planning measures with all subcontractors to reassess, renegotiate and amend scope of work responsibilities, proposals, contracts and budgets
Ensure to convey required project data and information to project teams
Develop the Monthly progress report (including areas of concern, risks etc.); covering all projects
Colectare, arhivare, prelucrare, evidenta, monitorizare si analiza date/documente pe baza cerintelor operationale identificate;
Asigura/furnizeaza suport tehnic privind pregatirea, transmiterea si alte aspecte legate de datele/documentele gestionate;
Verifica, monitorizeaza si mentine la zi valabilitatea documentelor gestionate;
Informeaza responsabilii operationali de aparitia unor probleme importante care pot avea impact asupra desfasurarii activitatii;
Intocmire /actualizare documente specifice (proceduri, formulare, etc.), asigura suport administrativ responsabililor operationali in intocmirea documentelor, actualizeaza evidenta acestora si le arhiveaza corespunzator;
Inregistreaza rapoarte audit, inspectii, MWA-uri, PV-uri, etc. Monitorizeaza implementarea masurilor
Ajută la implementarea și operarea în platformă de mentenanță (PBI - TrackingTool);
Monitorizeaza planului de mentenanță pentru echipamente ;
Gestioneaza platforma de mentenanță pentru echipamente;
Întocmeste și centralizeaza rapoarte la nivelul departamentului Tehnic;
Întocmeste documente justificative, memorii tehnice justificative si alte documente pentru proiectele de mentenanță și investiții;
Gestioneaza contractele din punct de vedere tehnic cu furnizorii externi care intervin pentru lucrări de mentenanță, pentru puneri în funcțiune a echipamentelor și intervenții la instalațiile generale;
Se asigura de procesele de întreținere și reparație;
Urmareste cererile de comanda pentru piese de schimb / servicii de mentenanță externe;
Urmareste si participa la recepția pieselor de schimb / serviciilor externe de mentenanță;
Asigură funcționarea echipamentelor cu timpi minimi de întrerupere, realizarea reviziilor planificate și eventual perfecționări/ inovații;
Realizează orice alta sarcină trasată de conducerea unității care are legătura cu procesul de mentenanta echipamente;
Să respecte prevederile regulamentului intern la nivel de societate;
Execută și alte atribuții legale dispuse de conducerea unității
340A Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino, Ploiești
expirat: 01.03.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Automation engineer
49 Strada Trandafirilor, Brazii de Sus
expirat: 10.01.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
1170 - 1295 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Procurement expert
49 Strada Trandafirilor, Brazii de Sus
expirat: 20.12.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Procurement expert
49 Strada Trandafirilor, Brazii de Sus
expirat: 21.10.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
First line IT support
Ploiești
expirat: 19.10.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Coordonator Mentenanță Predictivă
Târgu Mureș
expirat: 18.10.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
SPECIALIST - HSE
Târgu Mureș
expirat: 12.03.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Cunoaste, respecta si aplica prevederile legale nationale in vigoare aplicabile, politicile si procedurile interne privind sanatatea si securitatea in munca, in vederea asigurarii respectarii cerintelor legale, prevenirii accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
Intocmeste documentele necesare in domeniile SSM, protectiei mediului, situatii de urgenta si protectiei civile;
Asigurarea instruirii si informarii personalului in probleme de Sanatate si Securitate in Munca prin cele trei forme de instructaj – la angajare, periodic si la locul de munca;
Participa la evaluarea si masurarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; propune si implementeaza masurile privind securitatea muncii si sanatatea ocupationala;
Elaborarea, impreuna cu conducerea societatii, a listei cu dotarea echipamentelor de protectie si de lucru a salariatilor;
Verifica respectarea purtarii de catre angajati a echipamentului de protectie;
Examineaza, testeaza si verifica angajatii in ceea ce priveste cunostintele de profil insusite; Pregateste si organizeaza informarea in domeniu, la locurile de munca;
Indruma si coordoneaza investigarea accidentelor de munca si orice alte evenimente privind zona de securitate si sanatate in munca;
Face recomandari referitoare la obtinerea aprobarilor legale necesare pentru securitatea muncii;
Simularea producerii unor accidente de munca, situatii de urgenta si coordoneaza activitatea de evacuare, analizand masurile intreprinse de angajati in astfel de situatii;
Colaboreaza cu serviciul extern de Medicina Muncii si se asigura ca transmite fisele de risc in timp util, precum si ca va primi completata fisa de securitate cu avizul medicului de Medicina Muncii inainte ca salariatul sa inceapa activitatea in cadrul companiei;
Intocmirea si actualizarea programului de prevenire si protectie;
Elaboreaza rapoarte privind accidentele de munca suferite de angajatii societatii
Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare privind Sanatatea si Securitatea in Munca de catre toti angajatii;
Acordarea de consultanta departamentelor, celor care coordoneaza diferite departamente din cadrul organizatiei cu privire la reglementarile legislative in vigoare si normele privitoare la Sanatate si Securitate in Munca;
Asigurarea instruirii si informarii personalului in probleme de Sanatate si Securitate in Munca prin cele trei forme de instructaj – la angajare, periodic si la locul de munca;
Elaborarea de instructiuni proprii de securitate a muncii impreuna cu departamentele de specialitate pentru toate utilajele si meseriile;
Elaborarea, impreuna cu conducerea societatii, a listei cu dotarea echipamentelor de protectie si de lucru a salariatilor;
Verifica respectarea purtarii de catre angajati a echipamentului de protectie;
Simularea producerii unor accidente de munca, incendii si coordoneaza activitatea de evacuare, analizand masurile intreprinse de angajati in astfel de situatii;
Verificarea conditiilor de lucru ale angajatilor care lucreaza la inaltime, pe santier, la panouri electrice, etc.;
Evidentiaza zonele cu risc ridicat si care necesita semnalizarea de securitate si sanatate in munca;
Colaboreaza cu serviciul extern de Medicina Muncii si se asigura ca transmite fisele de risc in timp util, precum si ca va primi completata fisa de securitate cu avizul medicului de Medicina Muncii inainte ca salariatul sa inceapa activitatea in cadrul companiei;
Intocmirea planului de interventie in vederea Prevenirii si Stingerii Incendiilor, precum si actualizarea lui;
Intocmirea si actualizarea programului de prevenire si protectie;
Elaboreaza rapoarte privind accidentele de munca suferite de angajatii societatii
Insoteste organul de control in actiunile lor pe teritoriul societatii;
Urmareste realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor;
Urmareste mentinerea in limite admise a conditiilor de mediu: iluminat, microclimat, zgomot, vibratii, temperatura, aerisire;
Planificarea activitatilor de protectie a mediului, definirea politicii de mediu a organizatiei si implementarea sistemului de management de mediu;
Asigura actualizarea si gestionarea principalelor documente ale SMI si anume : manualul calitatii (MC), procedurile de sistem (PS) si operationale (PO) ;
Intocmeste si supune aprobarii Administratorului, graficul de elaborare si actualizare pentru toate procedurile/ instructiunile necesare in activitatile desfasurate in cadrul societatii si urmareste indeplinirea lui ;
Asigura realizarea unui sistem de codificare a documentelor SMI; organizeaza evidente proprii pentru toate documentele specifice, elaborate sau primite si asigura difuzarea controlata a acestora in cadrul societatii sau in afara ei ;
Intocmeste, actualizeaza si difuzeaza periodic, lista de evidenta a documentelor SMI in vigoare;
Organizeaza si verifica modul in care documentele SMI, inclusiv modificarile si actualizarile acestora, sunt tinute sub control in ceea ce priveste emiterea si gestionarea acestora de catre compartimente; verifica si semneaza exemplarele originale ale procedurilor elaborate/ actualizate
Controleaza aplicarea in activitatea de aprovizionare produse, servicii si lucrari necesare realizarii contractelor cu clientii, a prevederilor documentelor SMI adoptate de societate si in acest sens :
Intocmeste si supune aprobarii Administratoriilor societatii, planurile anuale de audituri interne precum si componenta echipei proprii de audit; urmareste realizarea auditurilor programate ;
Prepare and conduct construction plans and reviews including cost estimating, from early stage (tendering)
Collaborate with Engineering team in conducting design optimization and value engineering of projects
Participates in 3D Model review and provides input and recommendations from construction point of view
Ensures that all project (construction) documentation is updated and conveyed to relevant stakeholders on time
Plans, implements, maintains and coordinates detailed construction schedule which allows accurate monitoring and reporting; control construction activities to fulfill objectives applying technical, theoretical and managerial skills to satisfy project requirements
Manages construction activities within given constraints of time and quality; review the progress of the Construction program, taking any necessary corrective action to meet, and where possible, exceed the expectations of the client
Provide construction management on-site to ensure compliance with engineering plans, specs, schedule, and all safety rules and regulations
Plans, organizes, and allocates work among project construction team members under his authority (including for prefabrication stage) and provides guidance on regular basis
Coordinates the integrated construction team – including subcontractors
Monitors the subcontractor’s mobilization & activity and take action and/or inform (upon the case) the Project Manager about any identified quality, schedule, HSE or interface problems
Monitors the equipment, tools and materials supply on site; take action and/or inform and seek project management support – upon the case
Manages site logistics and communication plan
Ensure that all subcontractors have the necessary resources and information to deliver the project
Coordinates safety planning and promote safety ethics for assigned construction operations; using leadership skills to ensure a zero-incident health & safety culture
Participate / assist on risk management within project management team; ensure risks have appropriate mitigation and contingency plans during construction
Records all work stoppages, including reasons, and take actions to avoid or minimize them; inform immediately Project Manager about any significant ones
Participates in or oversees preparation of periodical project reports; presents project construction updates, analysis and findings on a formal and informal basis
Deliver discipline specific design and drafting services that meet the client’s and applicable statutory and regulatory requirements;
Provide information for inter-discipline coordination
Check design documents for quality and accuracy
Provide technical support and assistance within the discipline team and liaise with the project team
Supervise, coordinate, manage, design work for multiple electrical projects of small to medium sizes in parallel
Identify technical solutions that are in line with the client's needs and that follow the project's requirements;
Defining (together with the process engineer) the measuring points of the appropriate instrumentation and the process control components (sensors, instruments, valves, actuators)
Elaboration of the instrument list (sensors, instrumentation, etc)
Defining and design (together with the process engineer) the control loops
Inregistrarea si verificarea facturilor emise de furnizori;
Mentinerea evidentei mijloacelor fixe;
Mentinerea evidentei operatiunilor de leasing operational si financiar;
Susţine managementul departamentului financiar în sarcini şi activităţi ad-hoc in special in ceea ce priveste raportarea evidentei pentru mijloacele fixe;
Sustine activ procesul de inventariere a mijloacelor fixe precum si inregistrarea rezultatelor inventarierii;
Inregistrarea si urmarirea in timp a reevaluarilor mijloacelor fixe;
Inregistrarea deconturilor de numerar si mentinerea disciplinei de casa;