Bucureşti Sectorul 1, Drumul NISIPOASA, Nr. 46-52, Biroul nr. 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Crearea si realizarea conceptelor grafice pentru etichete si ambalaje, respectand parametrii procesului de branding/rebranding;
Executia si prelucrarea materialelor specifice productiei publicitare: brosuri, pliante, flyere, printuri de mari dimensiuni, imprimari pe diverse suporturi;
Realizarea grafica a logo-urilor sau a diverselor materiale promotionale;
Crearea de bannere si newslettere;
Prelucrarea si ajustarea imaginilor;
Pregatirea, adaptarea si verificarea tehnica a materialelor conform parametrilor specifici in procesele tehnologice de tipar offset, print digital, print de mari dimensiuni, serigrafie, tampografie, cutter-plotter, etc;
Contribuie la realizarea strategiei de creatie (creeaza concepte si schite conform cerintelor);
Prelucrarea imaginlor fotografice si plasarea lor intr-un context compozitional care include text si alte elemente grafice;
Respecta termenele limita specifice etapei de creatie;
Realizarea graficii pentru etichete, inclusiv DTP;
Integreaza textul intr-o imagine unitara si exprimarea vizuala a conceptului pentru toate tipurile de suport media cuprinse in strategia de comunicare;
Responsabil pentru atingerea obiectivelor de vanzare ale companiei;
Responsabil cu coordonarea activitatii de vanzari a companiei pentru toate canalele de vanzare IKA, TT, alte canale alternative de vanzare ( ATC – aici intra food service, engross, etc.)
Consolidarea relatiilor comerciale cu Clientii cheie;
Stabilirea target-urilor pentru echipa de vanzari si urmarirea realizarii acestora; (implementare si urmarire sistem de raportare a intregului departament);
Initierea si negocierea contractelor cu clienti importanti;
Identificarea, evaluarea si negocierea cu IKA, LKA, distribuitorii la nivel national, etc. ( brand privat)
Largirea portofoliului de clienti ai companiei (clienti cheie si distribuitori);
Defineste si implementeaza politici de vanzare;
Elaboreaza si urmareste realizarea planului de vanzari si profit;
Urmareste acoperirea nationala cu o retea de distributie eficienta;
Concepe strategia de vanzare, tactici, programe si promotii necesare pentru cresterea vanzarilor si satisfacerea clientilor companiei (IKA, LKA,TT, etc)
Intocmeste rapoarte legate de calitate si denenconformitate
Tine evidenta si gestioneaza documentele si inregistrarile aferente controlului calitatii produselor
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor;
Controleaza vizual produsele, utilizand metodele indicate de Managerul de calitate, informandu-l despre anomaliile ce pot sa apara in procesul de selectie;
Separa produsele astfel incat sa fie foarte bine identificate produsele ce corespund din punct de vedere calitativ si produsele ce nu corespund calitativ, respectand instructiunile de lucru prezentate de catre Managerul de calitate;
Verifica si urmareste modul de etichetare a produselor, data durabilitatii minimale, precum si respectarea cu strictete a principiului “primul intrat-primul iesit” in cazul conservelor
Urmareste permanent incadrarea in standardele de calitate si asigura realizarea activitatilor de verificare a calitatii la produselor conform procedurilor aferente, in vederea confirmarii calitatii
Identifica deficientele de calitate si tine evidenta abaterilor de la calitate, a cauzelor acestora
Reclama si refuza calitativ produsele care nu se incadreaza in conditiile de calitate, in baza actelor doveditoare intocmite
Vizite periodice efectuate la magazinele din retelele IKA la nivel national (CORA, CARREFOUR, AUCHAN, KAUFLAND, METRO, SELGROS);
Urmarirea si indeplinirea targetului de vanzari pe zona alocata;
Implementarea promotiilor in magazine si o buna cunoastere a sefilor de raion din retelele IKA;
Implementarea si respectarea promotiilor la nivel de magazine KA;
Colaborarea cu Managerii Regionali pentru a asigura implementarea si respectarea contractelor existente la nivel de KA in magazinele de pe zona sa de responsabilitate;
Controlul periodic al activitatii de merchandising si in paralel preluarea regulata a informatiilor din teren – pentru a servi negocierilor ulterioare in central;
Colaboreaza cu Echipa de merchandiseri pentru a asigura o mercantizare optima a produselor in magazinele KA pe care le viziteaza
Evidenta contractelor de vanzare-cumparare si asigurarea ca dosarul fiecarui client este complet;
Propune si implementeaza programe specifice de promovare si crestere a vanzarilor pentru clientii cheie din sectorul alocat;
Construieste si mentine o buna relatie cu Buyerii, achizitorii Departamentelor clientilor de tip IKA;
Supervizeaza implementarea planogramelor de marchendaising si implementarea promotiilor pentru consumator realizate de departamentul de marketing
Intocmeste rapoarte legate de calitate si de nenconformitate
Tine evidenta si gestioneaza documentele si inregistrarile aferente controlului calitatii produselor
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor;
Controleaza vizual produsele, utilizand metodele indicate de Managerul de calitate, informandu-l despre anomaliile ce pot sa apara in procesul de selectie;
Separa produsele astfel incat sa fie foarte bine identificate produsele ce corespund din punct de vedere calitativ si produsele ce nu corespund calitativ, respectand instructiunile de lucru prezentate de catre Managerul de calitate;
Verifica si urmareste modul de etichetare a produselor, data durabilitatii minimale, precum si respectarea cu strictete a principiului “primul intrat-primul iesit” in cazul conservelor
Urmareste permanent incadrarea in standardele de calitate si asigura realizarea activitatilor de verificare a calitatii la produselor conform procedurilor aferente, in vederea confirmarii calitatii
Identifica deficientele de calitate si tine evidenta abaterilor de la calitate, a cauzelor acestora
Reclama si refuza calitativ produsele care nu se incadreaza in conditiile de calitate, in baza actelor doveditoare intocmite
Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie si toate celelalte conditii contractuale, termene de livrare, conditii de garantie, se asigura ca marfa va veni insotita de toate avizele/autorizarile impuse de legislatia in vigoare aplicabila pe intreg teritoriul Romaniei;
Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori interni si/sau externi;
Urmareste comenzile de aprovizionare import/export;
Raspunde pentru cantitatea si calitatea produselor achizitionate;
Stabileste relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
Organizeaza si prioritizeaza platile catre furnizori
Ia măsurile necesare pentru ca toate contractele să fie executate în limita bugetului;
Analizarea bazei de date a furnizorilor existenti sau a potentialilor furnizori si identificarea furnizorilor potriviti pentru a face achizitia necesara; evalueaza in mod continuu alternative la furnizorii existenti
Stabileste forecasturi cu furnizorii;
Concentreaza achizitiile importante pentru a obtine cele mai bune preturi posibile;
Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
Elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie si toate celelalte conditii contractuale, termene de livrare, conditii de garantie, se asigura ca marfa va veni insotita de toate avizele/autorizarile impuse de legislatia in vigoare aplicabila pe intreg teritoriul Romaniei;
Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori interni si/sau externi;
Urmareste comenzile de aprovizionare import/export;
Raspunde pentru cantitatea si calitatea produselor achizitionate;
Stabileste relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
Organizeaza si prioritizeaza platile catre furnizori
Ia măsurile necesare pentru ca toate contractele să fie executate în limita bugetului;
Analizarea bazei de date a furnizorilor existenti sau a potentialilor furnizori si identificarea furnizorilor potriviti pentru a face achizitia necesara; evalueaza in mod continuu alternative la furnizorii existenti
Stabileste forecasturi cu furnizorii;
Discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor;
Dezvolta si urmareste KPI relevanti pentru a masura eficienta proceselor de achizitie;
Stabileste obiective si indicatori de performanta pentru membri echipei din subordine, monitorizeaza performanta acesteia si motiveaza pentru atingerea obiectivelor;
Concentreaza achizitiile importante pentru a obtine cele mai bune preturi posibile;
organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare;
Realizarea si implementarea managementului prin bugete si a centrelor de costuri si profit (P&L)
Consultanta in management financiar – contabil. In acest sens, are responsabilitatea de a stabili, impreuna cu directorul general al companiei, actiuni cu privire la: Controlul indicatorilor de business, Controlului costurilor aferente activitatii companiei
Analizeaza indicatorii de afaceri si sprijina departamentele firmei in analiza indicatorilor proprii;
Realizarea si implementarea unui sistem de forecast si gestionare a costurilor legate de activitatea companiei
Realizarea si implementarea sistemelor de monitorizare si control a activitatii companiei
Supervizarea platilor cu scopul de a sustine o buna organizare a platilor
Analize financiare, gestionarea si supervizarea intregului proces de solicitare si obtinere a facilitatilor de credit;
Asigurarea resurselor necesare menținerii capacității de plată a companiei
Menținerea relației companiei cu băncile, ANAF și alte instituții financiare;
Întocmirea de rapoarte periodice cuprinzând situația financiară a companiei
Analiza contractelor companiei din punct de vedere al eficienței și rentabilității economice
Managementul bugetelor; realizarea proiectului de buget anual și semestrial, defalcate
Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori
Supervizeaza derularea contractelor (raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii)
Negociaza contractele cu furnizori
Gestioneaza eficient stocurile
Asigura si verifica procesul de expediere si urmareste comenzile de aprovizionare pana la receptia finala
Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora
Organizeaza platile pentru comenzile trimise
Organizeaza transportul pentru comenzile (interne) emise
Obtine de la furnizori interni si externi toate documentele insotitoare, cele privind calitatea, etc
Stabileste forecasturi cu furnizorii
Realizeaza si prezinta analize, comparatii de pret, liste de plati, prognoze si estimari precum si programe de productie catre superiori;
Elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii deachiziţii la nivel de companie;
Mentine relatiile cu furnizorii si rezolva prompt problemele care pot aparea