Bucureşti Sectorul 6, Intr. FILMULUI, Nr. 45, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor companiei catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung;
Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie;
Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora;
Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor;
Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de Vanzari si incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie;
Este resposabil de semnalarea eventualelor situatii aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente;
Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor
Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor companiei catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung;
Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie;
Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora;
Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor;
Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de Vanzari si incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie;
Este resposabil de semnalarea eventualelor situatii aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente;
Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor
Cunoaste Regulile de bună practică de distribuție angro a medicamentelor
Respecta, promoveaza și urmăreste regulile de igienă și de securitate
Urmareste modalitățile de pregătire si expediere a comenzilor
Respecta și urmăreste indeaproape, tot parcursul medicamentelor din momentul recepției, pe timpul depozitării și până la livrare
Se asigura că s-a implementat şi se menţine un sistem de management al calităţii;
Verifica din punct de vedere farmaceutic procedurile elaborate de catre Asigurarea calitatii;
Se concentreaza asupra gestionării activităţilor autorizate şi asupra acurateţei şi calităţii înregistrărilor;
Asigura implementarea şi menţinerea unor programe de instruire iniţială şi continuă;
Coordoneaza şi efectueaza cu promptitudine operaţiunile de retragere a medicamentelor;
Asigura tratarea eficientă a reclamaţiilor pertinente ale clienţilor;
Se asigura că furnizorii şi clienţii sunt aprobaţi;
Aproba activităţile subcontractate care pot avea un impact asupra BPD;
Se asigura că se efectuează autoinspecţii la intervale regulate corespunzătoare, după un program prestabilit, şi că se iau măsurile corective necesare;
Tine o evidenţă corespunzătoare a sarcinilor delegate;
Ia decizii cu privire la destinaţia finală a produselor returnate, respinse, retrase sau falsificate;
Aproba retururile în stocul comercializabil;
Solicitã APP la toate produsele distribuite conform nomenclatorului aprobat de ANM;
Verificã buletinele de analizã, certificatele de calitate si evidenta lor;
Are responsabilitatea de a pune in practica planul de urgenta asa cum este specificat in procedura de retragere a produselor de pe piata, atunci cand autoritatile competente o solicita si intocmeste documentatia specifica;
Se asigura ca sunt indeplinite conditiile de depozitare si de transport pentru medicamentele care sunt in portofoliul firmei;
Monitorizeaza casarea produselor expirate;
Va transmite catre ANMD lunar, lista medicamentelor distribuite (denumire comercială, denumire comună internaţională, cantitate) în format electronic şi/sau pe suport hârtie;
Participa la manifestari medico-farmaceutice in domeniul sau de activitate;
Are obligativitatea de a urma periodic cursuri de perfectionare postuniversitare in domeniul de activitate prestat
Planificarea și coordonarea eficientă a activităților de transport rutier de mărfuri, asigurând respectarea termenelor și a bugetelor stabilite;
Gestionarea flotei de vehicule și a șoferilor, asigurându-vă că aceștia respectă regulile de siguranță și legislația în vigoare;
Monitorizarea și optimizarea rutelor de transport, pentru a asigura eficiența operațională și reducerea costurilor;
Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura o comunicare eficientă și o coordonare adecvată a activităților de transport rutier;
Identificarea și implementarea de noi strategii și soluții pentru îmbunătățirea performanței operaționale și a serviciilor noastre de transport rutier;
Supravegherea și raportarea rezultatelor operaționale, identificând și implementând măsuri corective atunci când este necesar
Cunoaste Regulile de bună practică de distribuție angro a medicamentelor
Respecta, promoveaza și urmăreste regulile de igienă și de securitate
Urmareste modalitățile de pregătire si expediere a comenzilor
Respecta și urmăreste indeaproape, tot parcursul medicamentelor din momentul recepției, pe timpul depozitării și până la livrare
Se asigura că s-a implementat şi se menţine un sistem de management al calităţii;
Verifica din punct de vedere farmaceutic procedurile elaborate de catre Asigurarea calitatii;
Se concentreaza asupra gestionării activităţilor autorizate şi asupra acurateţei şi calităţii înregistrărilor;
Asigura implementarea şi menţinerea unor programe de instruire iniţială şi continuă;
Coordoneaza şi efectueaza cu promptitudine operaţiunile de retragere a medicamentelor;
Asigura tratarea eficientă a reclamaţiilor pertinente ale clienţilor;
Se asigura că furnizorii şi clienţii sunt aprobaţi;
Aproba activităţile subcontractate care pot avea un impact asupra BPD;
Se asigura că se efectuează autoinspecţii la intervale regulate corespunzătoare, după un program prestabilit, şi că se iau măsurile corective necesare;
Tine o evidenţă corespunzătoare a sarcinilor delegate;
Ia decizii cu privire la destinaţia finală a produselor returnate, respinse, retrase sau falsificate;
Aproba retururile în stocul comercializabil;
Solicitã APP la toate produsele distribuite conform nomenclatorului aprobat de ANM;
Verificã buletinele de analizã, certificatele de calitate si evidenta lor;
Are responsabilitatea de a pune in practica planul de urgenta asa cum este specificat in procedura de retragere a produselor de pe piata, atunci cand autoritatile competente o solicita si intocmeste documentatia specifica;
Se asigura ca sunt indeplinite conditiile de depozitare si de transport pentru medicamentele care sunt in portofoliul firmei;
Monitorizeaza casarea produselor expirate;
Va transmite catre ANMD lunar, lista medicamentelor distribuite (denumire comercială, denumire comună internaţională, cantitate) în format electronic şi/sau pe suport hârtie;
Participa la manifestari medico-farmaceutice in domeniul sau de activitate;
Are obligativitatea de a urma periodic cursuri de perfectionare postuniversitare in domeniul de activitate prestat
Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor companiei catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung;
Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie;
Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora;
Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor;
Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de Vanzari si incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie;
Este resposabil de semnalarea eventualelor situatii aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente;
Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor