Bucureşti Sectorul 3, Str. CÂMPIA LIBERTĂŢII, Nr. 37, PARTER, Bloc IC3, Scara 1, Apartament 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (3)Active ( 0 )Arhivă ( 3 )
TEHNICIAN APARATURA MEDICALA
București
expirat: 27.10.2023
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
TEHNICIAN APARATURA MEDICALA
București
expirat: 21.01.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Executa activitatile de service si mentenanta (reparatii, revizii, calibrari, verificari tehnice de siguranta) pentru echipamentele din portofoliul companiei;
Executa activitatile de instalare, punere in functiune si instruire tehnica a personalului utilizator;
Inregistreaza informatiile aferente activitatilor desfasurate in documente relevante
Ofera suport tehnic telefonic pentru clienti (probleme de operare si servisare)
Desfasurarea activitatii de telemarketing prin initierea apelurilor telefonice catre profesionistii din domeniul stomatologic (medici stomatologi, manageri clinici dentare) si oferirea informatiilor despre produsele promovate de companie;
Indentificarea in cadrul apelului telefonic a nevoilor reale ale clientului si gasirea de solutii potrivite nevoilor acestuia si cerintelor companiei;
Identificarea oportunitatilor de vanzare, a persoanelor de decizie si a modului in care clientul ia decizia de achizitie;
Furnizarea informatiilor necesare/solicitate intr-un mod profesionist, implicarea activa si rezolvarea problemelor semnalate de client;
Telesales;
Inregistrarea corecta a informatiilor primite in urma conversatiilor telefonice si a parcursului actiunilor aferente clientului contactat;
Intocmirea rapoartelor privind activitatea desfasurata si discutiile initiate cu clientii;
Respectarea strategiei trasate de companie in promovarea produselor;
Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
Suport in activitatea de gestionare a comenzilor: inregistrarea, intocmirea si livrarea comenzilor;