Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (111)Active ( 0 )Arhivă ( 111 )
Inginer tehnolog
Constanța
expirat: 25.07.2024
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer electromecanic
Constanța
expirat: 01.05.2024
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer electromecanic
Constanța
expirat: 31.03.2024
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant vanzari materiale de constructii
Iași,
expirat: 18.02.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Mentinerea permanenta a legaturilor comerciale cu clientii existenti in zona de responsabilitate;
Identificarea de noi clienti si noi proiecte de dezvoltare;
Dezvoltarea cifrei de afaceri pe zona atribuita.
Realizarea obiectivelor planificate prin desfasurarea activitatilor zilnice in concordanta cu politicile si regulile interne ale organizatiei ( vizite la clienti, ofertare, preluare comenzi).
Raportarea periodica a rezultatelor actiunilor intreprinse.
Implementarea strategiei de vanzare in zona alocata;
Mentinerea unui standard ridicat al calitatii serviciilor
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularități activităților și ale societăților, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă și PSI, ținând seama de activități specifice și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe din domeniul securității și sănătății în muncă și PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personal contractor înainte de a începe rea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuții și responsabilități în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilitatea prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a lor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranță;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție ale nivelului locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate și neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de muncă;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini libere de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele de stabilitate informări, situații și rapoarte solicitate către conducătorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularități activităților și ale societăților, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă și PSI, ținând seama de activități specifice și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe din domeniul securității și sănătății în muncă și PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personal contractor înainte de a începe rea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuții și responsabilități în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilitatea prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a lor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranță;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție ale nivelului locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate și neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de muncă;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini libere de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele de stabilitate informări, situații și rapoarte solicitate către conducătorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularități activităților și ale societăților, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă și PSI, ținând seama de activități specifice și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe din domeniul securității și sănătății în muncă și PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personal contractor înainte de a începe rea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuții și responsabilități în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilitatea prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a lor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranță;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție ale nivelului locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate și neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de muncă;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini libere de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele de stabilitate informări, situații și rapoarte solicitate către conducătorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularități activităților și ale societăților, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă și PSI, ținând seama de activități specifice și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe din domeniul securității și sănătății în muncă și PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personal contractor înainte de a începe rea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuții și responsabilități în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilitatea prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a lor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranță;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție ale nivelului locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate și neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de muncă;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini libere de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele de stabilitate informări, situații și rapoarte solicitate către conducătorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularități activităților și ale societăților, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă și PSI, ținând seama de particularități activități și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe din domeniul securității și sănătății în muncă și PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personalul contractor înainte de a începe rea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuții și responsabilități în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilitate prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a sistemelor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranță;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție ale nivelului locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate și neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de muncă;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini libere de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele de stabilitate informări, situații și rapoarte cerute de către conducătorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiunile proprii pentru completarea și/ sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă si PSI, ținând seama de particularitățile activității și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe aplicabile din domeniul securității si sănătății in muncă si PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personalul contractor înainte de începerea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuțiile și responsabilitățile în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a sistemelor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranța;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție de la nivelul locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate si neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de munca;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini eliberate de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele stabilite informările, situațiile și rapoartele cerute de către conducatorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiunile proprii pentru completarea și/ sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă si PSI, ținând seama de particularitățile activității și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe aplicabile din domeniul securității si sănătății in muncă si PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personalul contractor înainte de începerea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuțiile și responsabilitățile în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a sistemelor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranța;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție de la nivelul locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate si neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de munca;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini eliberate de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele stabilite informările, situațiile și rapoartele cerute de către conducatorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiunile proprii pentru completarea și/ sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă si PSI, ținând seama de particularitățile activității și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe aplicabile din domeniul securității si sănătății in muncă si PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personalul contractor înainte de începerea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuțiile și responsabilitățile în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a sistemelor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranța;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție de la nivelul locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate si neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de munca;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini eliberate de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele stabilite informările, situațiile și rapoartele cerute de către conducatorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Proceseaza cu maxima atentie si confidentialitate informatiile si documentele clientilor;
Tine evidenta soldurilor clientilor si transmite notificari in caz de neachitare a facturilor la scadenta;
Raspunde reclamatiilor si solicitarilor primite de la clienti conform procedurilor societatii;
Intocmeste si transmite oferte de produse potentialilor clienti;
Ofera relatii telefonice clientilor care solicita informații;
Redacteaza, inregistreaza, transmite adresele de raspuns la sesizarile/solicitarile clientilor sau directionarea lor catre departamentul care se ocupa de raspuns (in functie de subiect), conform procedurilor interne;
Inregistreaza contractele cu detaliile aferente in baza de date si a modificarilor acestora, atunci cand este cazul;
Actualizeaza in programul informatic SAP datele clientilor (adrese, mail, date de identificare, etc.);
Intocmeste diverse rapoarte din cadrul Departamentului Comercial;
Administreaza operatiunile de export si documentele conexe conform contractelor: proforme, facturi si incasari externe, declaratii vamale, raportari de specialitate, corespondenta cu vama;
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularități activităților și ale societăților, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiuni proprii pentru completarea și/sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă și PSI, ținând seama de activități specifice și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe din domeniul securității și sănătății în muncă și PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personal contractor înainte de a începe rea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuții și responsabilități în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilitatea prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a lor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranță;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție ale nivelului locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate și neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de muncă;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini libere de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele de stabilitate informări, situații și rapoarte solicitate către conducătorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiunile proprii pentru completarea și/ sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă si PSI, ținând seama de particularitățile activității și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe aplicabile din domeniul securității si sănătății in muncă si PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personalul contractor înainte de începerea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuțiile și responsabilitățile în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a sistemelor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranța;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție de la nivelul locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate si neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de munca;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini eliberate de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele stabilite informările, situațiile și rapoartele cerute de către conducatorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Verifică aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și a locurilor de muncă;
Elaborează/actualizează instrucțiunile proprii pentru completarea și/ sau aplicarea reglementărilor de securitate și sănătate în muncă si PSI, ținând seama de particularitățile activității și a locurilor de muncă din societate;
Identifică pericolele și evaluează riscurile pentru componentele sistemului de muncă.
Asigură implementarea cerințelor legale, a procedurilor interne și a altor cerințe aplicabile din domeniul securității si sănătății in muncă si PSI-ului.
Efectuează instruirea în domeniul SSM și PSI pentru angajații Celco și pentru personalul contractor înainte de începerea lucrărilor executate de către aceștia, în baza contractelor încheiate.
Verifică cunoștințele lucrătorilor și aplicarea acestora în ceea ce privește planul de prevenire și protecție, precum și atribuțiile și responsabilitățile în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului;
Verifică starea de funcționare a sistemelor de avertizare, semnalizare de urgență, precum și a sistemelor de siguranța;
Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție de la nivelul locurilor de muncă să fie verificate periodic conform reglementărilor legale;
Verificări programate si neprogramate a respectarii normelor de securitate a muncii la locurile de munca;
Intocmeste rapoarte de control asupra deficientelor depistate in timpul controalelor efectuate la locurile de munca si propune masuri de prevenire si protectie;
Verifică înregistrările din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă și a fișelor de aptitudini eliberate de către medicina muncii pentru fiecare lucrător;
Intocmește în termenele stabilite informările, situațiile și rapoartele cerute de către conducatorul ierarhic superior în legătură cu desfășurarea activităților specifice
Raspunde de exploatarea corespunzatoare a utilajelor mobile de exploatare
Intocmirea planului de reparatie pentru echipamentele pe care le are in responsabilitate
Identifica deficientele care apar in functionarea utilajelor si stabileste masuri de remediere a acestora;
Raspunde de realizarea planului de reparatii si revizii pentru utilajele si instalatiile alocate in perioada reparatiilor curente si anuale;
Elaboreaza documentatii tehnice pentru reconditionarea pieselor si subansamblelor uzate
Raspunde de executarea in termen si de calitate a lucrarilor de reparatii si intretinere alocate
Propune proiecte pentru modernizarea utilajelor mecanice si electrice; colecteaza de la sectii si compartimente, propunerile de dotari, modernizari, extinderi, etc., se documenteazacu privire la costurile acestora atat pentru achizitie cat si pentru instalare si intocmeste pe baza acestora o propunere de plan de investitii pe anul urmator
Participa la constatarea defectiunilor utilajelor intrate in reparatie si consemneaza defectiunile in programul de reparatie lunara/anuala
Dezvolta programul de mentenanta la nivelul societatii, urmareste in programul informatic alocarea pieselor de schimb si a costurilor pe utilaje; verifica corecta completare a codurilor pe tipuri de utilaje in bonurile de consum.
Tine evidenta orelor de functionare si efectueaza verificarea tehnica a utilajelor in conformitate cu manualele de intretinere.