Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Pregăteşte, examinează şi analizează documentele financiar-contabile, declaraţiile financiare şi alte rapoarte, pentru a se asigura de acurateţea şi conformitatea lor cu standardele procedurale;
Întocmeşte, completează şi verifică documentele contabile primare tipizate şi netipizate, interne şi externe;
Înregistrează, sortează şi depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează diverse programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare;
Alege conturile din planul de conturi în funcţie de specificul activităţii şi alocă intrările în conturile adecvate;
Întocmeşte balanţe contabile, bilanţuri şi anexele specifice pentru o perioadă determinată de timp;
Efectuează, menţine şi analizează bugetele pregătind rapoarte periodice care compară costurile calculate şi preconizate în buget cu cele reale;
Diferite raportari catre conducere cu privire la starea financiară a firmei/companiei/instituţiei
Contact suppliers, and also with most of the internal departments in order to assure that it is respected quality standards, and can be used further and delivered to our customers
Coordination of the incoming goods inspection; develop and implement the inspection plans and inspection procedures for the new projects
Responsible for opening and processing complaints and analyzing / reports closing time for complaints
Conduct regular supplier audits to assess compliance with our quality standards (I WAY, IS
Monitor supplier performance and provide feedback to drive improvement
Work closely with cross-functional teams to ensure smooth integration of new suppliers
Participate in supplier selection and evaluation processes
Stay up to date with industry trends and best practices in supplier management
Pregăteşte, examinează şi analizează documentele financiar-contabile, declaraţiile financiare şi alte rapoarte, pentru a se asigura de acurateţea şi conformitatea lor cu standardele procedurale;
Întocmeşte, completează şi verifică documentele contabile primare tipizate şi netipizate, interne şi externe;
Înregistrează, sortează şi depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează diverse programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare;
Alege conturile din planul de conturi în funcţie de specificul activităţii şi alocă intrările în conturile adecvate;
Întocmeşte balanţe contabile, bilanţuri şi anexele specifice pentru o perioadă determinată de timp;
Efectuează, menţine şi analizează bugetele pregătind rapoarte periodice care compară costurile calculate şi preconizate în buget cu cele reale;
Diferite raportari catre conducere cu privire la starea financiară a firmei/companiei/instituţiei
Contact suppliers, and also with most of the internal departments in order to assure that it is respected quality standards, and can be used further and delivered to our customers
Coordination of the incoming goods inspection; develop and implement the inspection plans and inspection procedures for the new projects
Responsible for opening and processing complaints and analyzing / reports closing time for complaints
Conduct regular supplier audits to assess compliance with our quality standards (I WAY, IS
Monitor supplier performance and provide feedback to drive improvement
Work closely with cross-functional teams to ensure smooth integration of new suppliers
Participate in supplier selection and evaluation processes
Stay up to date with industry trends and best practices in supplier management
Pregăteşte, examinează şi analizează documentele financiar-contabile, declaraţiile financiare şi alte rapoarte, pentru a se asigura de acurateţea şi conformitatea lor cu standardele procedurale;
Întocmeşte, completează şi verifică documentele contabile primare tipizate şi netipizate, interne şi externe;
Înregistrează, sortează şi depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează diverse programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare;
Calculează salariile, taxele şi pregăteşte plata lor având grijă să fie respectate toate condiţiile şi aspectele legale;
Alege conturile din planul de conturi în funcţie de specificul activităţii şi alocă intrările în conturile adecvate;
Întocmeşte balanţe contabile, bilanţuri şi anexele specifice pentru o perioadă determinată de timp;
Efectuează, menţine şi analizează bugetele pregătind rapoarte periodice care compară costurile calculate şi preconizate în buget cu cele reale;
Diferite raportari catre conducere cu privire la starea financiară a firmei/companiei/instituţiei
Identifies potential industrial security hazards, Performs Job Safety analysis and Personal Protective Equipment hazard assessment and develops containment and preventive action plans to control risk situations and eliminates deviations
Conducts occupational accident, incident & injury root causes analysis, develops corrective/preventive action plans and follows up its progress, effectiveness and efficiency to decrease accident and injury rate
Develops and updates emergency and disaster plans and safety procedures
Identifies and assess potential environment & hygiene risks and develops containment and preventive action plans to control its occurrence and decrease deviations
Monitors environment and industrial hygiene compliance
Conducts building and plant's assets safety audits, tracks audit findings closure and evaluates effectiveness of safety programs to ensure its compliance with regulations
Prepares and coordinates external audits
Develops appropriate corrective actions and containment plans and monitors its progress and effectiveness
Conducts training sessions and provides coaching for employees exhibiting unsafe behaviors
Supports in developing visual aids, flyers, health and safety tips and documents
Prepares, communicates and reviews EHS KPI's and defines accordingly continuous improvement plans of processes
Organizeaza si supervizeaza trasnporturile (aerian, maritim, rutier, multimodal) de produse, echipament, materiale in/ din cadrul spatiului comunitar si in/ din afara acestuia in conformitate cu procedurile si politica organizationala precum si, legislatia locala, nationala si internationala in vigoare
Verifica documentelor aferente exportului/ importului in functie de natura produselor precum si a serviciului de transport folosit
Asigura relatia directa cu declarantul vamal si autoritatile vamale
Verifica documentele de import / export din punct de vedere vamal si al integritatii acestora (factura, conosament, lista de ambalare, aviz livrare, etc)
Verifica taxele vamale de import
Mentine evidenta documentelor de import/export - declaratii vamale, facturi, packing list – prin indosariere si/sau prin evidenta electronica
Asigura relatia directa cu furnizorii de transport
Verifica si analizeaza cotatiile primite de la furnizorii de transport
Verifica si asigura corectitudinea codurilor tarifare pentru materiile prime precum si materialele folosite in cadrul companiei UEROM
Verifica declaratiile de import/export, a facturilor de transport si asigura probitatea acestora
Participa si se implica in proiectele din cadrul departamentului Logistica UEROM
Verifica sistematic baza de date a materialelor cu statut preferential in vederea integritatii din punct de vedere vamal al facturilor emise de catre UEROM
Participa activ la implementarea documentatiei specifice activitatii sale, lucrand doar conform acesteia (politica de calitate, proceduri, instructiuni de lucru, specificatii)
Participa activ la solutionarea reclamatiilor de la clienti
Participa activ la programul de imbunatatire continua
Arhiveaza documentele specifice conform reglementărilor în vigoare
Identifies potential industrial security hazards, Performs Job Safety analysis and Personal Protective Equipment hazard assessment and develops containment and preventive action plans to control risk situations and eliminates deviations
Conducts occupational accident, incident & injury root causes analysis, develops corrective/preventive action plans and follows up its progress, effectiveness and efficiency to decrease accident and injury rate
Develops and updates emergency and disaster plans and safety procedures
Identifies and assess potential environment & hygiene risks and develops containment and preventive action plans to control its occurrence and decrease deviations
Monitors environment and industrial hygiene compliance
Conducts building and plant's assets safety audits, tracks audit findings closure and evaluates effectiveness of safety programs to ensure its compliance with regulations
Prepares and coordinates external audits
Develops appropriate corrective actions and containment plans and monitors its progress and effectiveness
Conducts training sessions and provides coaching for employees exhibiting unsafe behaviors
Supports in developing visual aids, flyers, health and safety tips and documents
Prepares, communicates and reviews EHS KPI's and defines accordingly continuous improvement plans of processes
Organizeaza si supervizeaza trasnporturile (aerian, maritim, rutier, multimodal) de produse, echipament, materiale in/ din cadrul spatiului comunitar si in/ din afara acestuia in conformitate cu procedurile si politica organizationala precum si, legislatia locala, nationala si internationala in vigoare
Verifica documentelor aferente exportului/ importului in functie de natura produselor precum si a serviciului de transport folosit
Asigura relatia directa cu declarantul vamal si autoritatile vamale
Verifica documentele de import / export din punct de vedere vamal si al integritatii acestora (factura, conosament, lista de ambalare, aviz livrare, etc)
Verifica taxele vamale de import
Mentine evidenta documentelor de import/export - declaratii vamale, facturi, packing list – prin indosariere si/sau prin evidenta electronica
Asigura relatia directa cu furnizorii de transport
Verifica si analizeaza cotatiile primite de la furnizorii de transport
Verifica si asigura corectitudinea codurilor tarifare pentru materiile prime precum si materialele folosite in cadrul companiei UEROM
Verifica declaratiile de import/export, a facturilor de transport si asigura probitatea acestora
Participa si se implica in proiectele din cadrul departamentului Logistica UEROM
Verifica sistematic baza de date a materialelor cu statut preferential in vederea integritatii din punct de vedere vamal al facturilor emise de catre UEROM
Participa activ la implementarea documentatiei specifice activitatii sale, lucrand doar conform acesteia (politica de calitate, proceduri, instructiuni de lucru, specificatii)
Participa activ la solutionarea reclamatiilor de la clienti
Participa activ la programul de imbunatatire continua
Arhiveaza documentele specifice conform reglementărilor în vigoare