Bucureşti Sectorul 3, Aleea VARFUL CU DOR, Nr. 25, Etaj 3, Apartament 22
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Cercetarea pieței pentru a identifica potențiali clienți și proiecte în dezvoltare sau în curs de desfășurare în domeniul construcțiilor industriale și civile
Inițierea și menținerea legăturii cu potențialii clienți prin intermediul apelurilor telefonice, emailurilor, întâlnirilor personale sau participarea la evenimente de networking
Prezentarea serviciilor si explicarea avantajelor serviciilor companiei în fața potențialilor clienți și demonstrarea modului în care acestea pot satisface nevoile și cerințele acestora
Consilierea clienților în ceea ce privește opțiunile de construcție potrivite pentru proiectele lor și oferirea de soluții pentru orice probleme sau obstacole întâmpinate
Pregatirea, prezentarea si negocierea ofertei tehnice/economice, a termenilor și condițiilor contractuale cu clientii
Menținerea unei comunicări constante cu potentiali clientii si existenți pentru a identifica noi oportunități de vânzare sau nevoi suplimentare
Construirea și menținerea relațiilor pe termen lung cu clienții, pentru a stimula vânzările repetate și recomandările către alți potențiali clienți
Întocmirea rapoartelor periodice privind activitatea de promovare si vânzare, prognozele de vânzări și alte metrici relevante pentru managementul companiei
elaborarea si comandarea necesarului de consumabile pentru sediul companiei (birotica/protocol) si gestionarea/monitorizarea constanta a stocului acestora;
centralizarea zilnica a comenzilor de masă/comanda catering/sediu;
elaborarea de diferite documente/scan/semnarea acestora cu managementul general și/sau trimiterea acestora prin curier;
gestionarea corespondenței fizice si electronice (office și facturare), printarea documentelor recepționate și distribuirea acestora către departamentele companiei; centralizarea acestora conf politicii companiei;
alocarea pe centre de cost existente, în sistem ERP, a facturilor primite;
relaționarea cu furnizorii, în vederea respectării codului/centru de cost, pe facturile transmise de aceștia către companie;
asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei
Stabilirea intalnirilor cu furnizorii stategici, in vederea negocierii contractelor cadru;
Evaluarea diverselor canale de aprovizionare în funcţie de servicii, calitate, costuri;
Dezvoltarea si menţinerea relaţiilor cu furnizorii de materiale de construcţii, respectiv instalaţii urmărind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al condițiilor comerciale, tehnice, financiare etc);
Elaborarea si urmarirea planului de achizitii a proiectului, primit de la Project Manager si implementarea acestuia in termenele presatabilite;
Transmiterea cererilor de oferta si centralizarea acestora prin elaborarea de comparative pe criteriile stabilite de catre politica companiei;
Coordonarea Specialistilor in achizitii si a sistemului informatic de comenzi;
Elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie și pe fiecare direcție de business;
Stabilirea intalnirilor cu furnizorii stategici, in vederea negocierii contractelor cadru;
Evaluarea diverselor canale de aprovizionare în funcţie de servicii, calitate, costuri;
Dezvoltarea si menţinerea relaţiilor cu furnizorii de materiale de construcţii, respectiv instalaţii urmărind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al condițiilor comerciale, tehnice, financiare etc);
Elaborarea si urmarirea planului de achizitii a proiectului, primit de la Project Manager si implementarea acestuia in termenele presatabilite;
Transmiterea cererilor de oferta si centralizarea acestora prin elaborarea de comparative pe criteriile stabilite de catre politica companiei;
Coordonarea Specialistilor in achizitii si a sistemului informatic de comenzi;
Elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie și pe fiecare direcție de business;
Participa la verificarea calitativa si cantitativa a executiei lucrarilor subantreprenorilor;
Participa la verificarea proiectului tehnic impreuna cu Project Managerul alocat;
Participa la verificarea si validarea solutiilor tehnice si a materialelor propuse spre punere in opera, in conformitate cu cerintele contractuale si legislatia in vigoare - impreuna cu Project Managerul proiectului;
Participa la consultarea cu proiectantii pe proiectul tehnic si solutiile tehnice
Colaborare cu departamentul de arhitectura/proiectare/instalatii electrice sau sanitare in vederea solutionarii diverselor probleme pe parcursul lucrarilor;
Propunere solutii pentru diversele probleme aparute;
Colaborare cu departamentul de arhitectura/proiectare/instalatii electrice sau sanitare in vederea solutionarii diverselor probleme pe parcursul lucrarilor;
Propunere solutii pentru diversele probleme aparute;
Intocmirea necesarului de materiale in concordanta cu bugetul alocat;
Obtinerea aprobarilor necesare achizitiei si elaborarea cererilor de oferta catre furnizori;
Verificarea situatiilor de lucrari a subantreprenorilor;
Verificarea proiectului tehnic si optimizarea acestuia;
Coordonarea subantreprenorilor pe instalatii, din santier;
Verificarea calitativa si cantitativa a executiei lucrarilor subantreprenorilor;
Verificarea si validarea solutiilor tehnice si a materialelor propuse spre punere in opera, in conformitate cu cerintele contractuale si legislatia in vigoare;
Verificarea contractelor cu subantreprenorii;
Consultarea cu proiectantii pe proiectul tehnic si solutiile tehnice
Tine evidenta si actualizeaza documentele autovehiculelor/utilajelor din parcul auto al companiei (ITP, Rovigneta, RCA, CASCO, inmatriculari/radieri cand este cazul), precum si ale conducatorilor auto (ex. autorizatii ISCIR);
Monitorizeaza starea tehnica a parcului auto si initiaza programe de revizii, reparatii si intretinere;
Mentine relatia cu furnizorul de piese auto pentru comenzi consumabile sau piese solicitate de catre mecanicul companiei;
Inregistreaza in softul companiei, consumul si cheltuiala pe fiecare autoturism/utilaj;
Pastreaza relatia ocazional cu contarctorii companiei, serviciul IT extern, RCS-RDS, Orange, Broker asigurari auto, servicii print, etc
Mentine evidenta echipamentelor IT&C (distribuirea si prealuarea catre/de la angajati)