Bucureşti Sectorul 1, Drumul PLAIUL CÂMPINEI, Nr. 27A
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Administrarea și actualizarea dosarelor angajaților, asigurându-te că toate documentele sunt complete și conforme cu cerințele legale;
Coordonarea procesului de recrutare și selecție, inclusiv publicarea anunțurilor de job, preselecția CV-urilor și programarea interviurilor;
Întocmirea și actualizarea fișelor de post, descrierilor de funcții și a altor documente specifice resurselor umane;
Asigurarea respectării politicii de salarizare și beneficiilor, inclusiv gestionarea procesului de evaluare a performanței și a planurilor de dezvoltare a angajaților;
Consilierea și sprijinirea angajaților în probleme legate de legislația muncii, relațiile de muncă și politicile interne;
Monitorizarea și raportarea indicatorilor de performanță în domeniul resurselor umane;
Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura implementarea eficientă a politicilor și procedurilor de resurse umane;
Participarea la proiecte și inițiative specifice departamentului de resurse umane
Vei efectua misiuni de audit în cadrul companiei, în concordanța cu planificarea și programul stabilit;
• Produce o documentatie clara si precisa a observatiilor si concluziilor care sa demonstreze o intelegere a problemelor precum si modul de rezolvare a acestora;
• Comunica rezultatele auditului atat verbal cat si in scris, sub forma unui raport de audit specific fiecarei misiuni de audit;
Vei monitoriza implementarea măsurilor corective elaborate ca urmare a misiunilor de audit efectuate;
Contribuie la dezvoltarea continua a programelor de audit precum si a listelor de verificare (“check lists”) reflectand experienta dobandita pe parcursul misiunilor de audit;
Vei contribui la actualizarea metodologiilor de audit intern și vei putea formula propuneri de îmbunătățire a activității de audit intern
organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;
urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului (prudenței, permanenței metodelor, continuității activității, independenței exercițiului, intangibilității bilanțului de deschidere, necompensării);
organizează și coordonează controlul financiar preventiv, stabilind operațiunile și documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum și persoanele care exercită acest control;
răspunde de consemnarea corectă și la timp, în scris, în momentul efectuării ei, în documente justificative a oricărei operații care afectează patrimoniul societății și de înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
răspunde de stabilirea corectă a documentelor care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul societății. Pe document se va trece în mod obligatoriu numele, prenumele și funcția celui care îl întocmește, semnează și răspunde de realitatea datelor trecute în acestea;
răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel puțin odată pe an, pe parcursul funcționării sale, în orice situații prevăzute de lege și de câte ori directorul general al societății o cere;
organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
răspunde de evidența formularelor cu regim special;
organizează controlul asupra operațiilor patrimoniale;
răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar, efectuând personal sau prin altă persoană împuternicită, cel puțin lunar și inopinat controlul casieriei, atât sub aspectul existenței faptice a valorilor bănești cît și sub aspectul securității acestora;
asigură și răspunde îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
supervizează implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informațional;
supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;
asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
efectuează analiza financiar contabilă pe bază de bilanț, pe care o prezintă în consiliul de administrație și respectiv adunării generale a asociaților;
este consultat de către entitățile funcționale ale societății în legătură cu problemele referitoare la activitatea serviciului;
este consultat de către conducerea societății în probleme care sunt de competența serviciului;
avizează lucrări pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidență, decontări, cheltuieli-venituri, bilanț, analize de sistem, tehnică de calcul;
participă la susținerea și discutarea lucrărilor elaborate în cadrul serviciului;
întocmește aprecieri asupra activității desfășurate de personalul din subordine și propune pentru promovare și stimulare materială pe cei mai buni;
reprezintă societatea în cazurile încredințate prin delegare;
răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementări interne sau prin alte acte normative;
răspunde de buna pregătire profesională a salariaților din subordine și propune măsuri pentru perfecționarea cunoștințelor acestora;
răspunde de respectarea programului de lucru și a disciplinei muncii în cadrul serviciului pe care îl coordonează;
răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilitățiide regulamentul de aplicare a acesteia, precum și de celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică și financiar-contabilă;
răspunde disciplinar, civil, material și penal, pentru pagubele provocate unității prin executarea defectuoasă a atribuțiilor sau prin neexecutarea acestora.
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Ajutor bucatar
București
expirat: 02.09.2022
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REFERENT CONTABIL
București
expirat: 01.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Director General IFN
București
expirat: 31.03.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
OFERTANT LICITATII
București
expirat: 24.10.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
DIRECTOR GENERAL_IFN
București
expirat: 01.07.2021
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil-sef
București
expirat: 19.06.2021
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;
urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului (prudenței, permanenței metodelor, continuității activității, independenței exercițiului, intangibilității bilanțului de deschidere, necompensării);
organizează și coordonează controlul financiar preventiv, stabilind operațiunile și documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum și persoanele care exercită acest control;
răspunde de consemnarea corectă și la timp, în scris, în momentul efectuării ei, în documente justificative a oricărei operații care afectează patrimoniul societății și de înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
răspunde de stabilirea corectă a documentelor care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul societății. Pe document se va trece în mod obligatoriu numele, prenumele și funcția celui care îl întocmește, semnează și răspunde de realitatea datelor trecute în acestea;
răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel puțin odată pe an, pe parcursul funcționării sale, în orice situații prevăzute de lege și de câte ori directorul general al societății o cere;
organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
răspunde de evidența formularelor cu regim special;
organizează controlul asupra operațiilor patrimoniale;
răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar, efectuând personal sau prin altă persoană împuternicită, cel puțin lunar și inopinat controlul casieriei, atât sub aspectul existenței faptice a valorilor bănești cît și sub aspectul securității acestora;
asigură și răspunde îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
supervizează implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informațional;
supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;
asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
efectuează analiza financiar contabilă pe bază de bilanț, pe care o prezintă în consiliul de administrație și respectiv adunării generale a asociaților;
este consultat de către entitățile funcționale ale societății în legătură cu problemele referitoare la activitatea serviciului;
este consultat de către conducerea societății în probleme care sunt de competența serviciului;
avizează lucrări pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidență, decontări, cheltuieli-venituri, bilanț, analize de sistem, tehnică de calcul;
participă la susținerea și discutarea lucrărilor elaborate în cadrul serviciului;
întocmește aprecieri asupra activității desfășurate de personalul din subordine și propune pentru promovare și stimulare materială pe cei mai buni;
reprezintă societatea în cazurile încredințate prin delegare;
răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementări interne sau prin alte acte normative;
răspunde de buna pregătire profesională a salariaților din subordine și propune măsuri pentru perfecționarea cunoștințelor acestora;
răspunde de respectarea programului de lucru și a disciplinei muncii în cadrul serviciului pe care îl coordonează;
răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilitățiide regulamentul de aplicare a acesteia, precum și de celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică și financiar-contabilă;
răspunde disciplinar, civil, material și penal, pentru pagubele provocate unității prin executarea defectuoasă a atribuțiilor sau prin neexecutarea acestora.
Planifica, conduce si coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate;
Coordoneaza efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
Planificarea, analiza și controlul asupra tranzacțiilor intragrup, precum și reconcilierea periodică a soldurilor între companiile din grup;
Verifica situatiile lunare si intocmeste situatiile financiare consolidate si a rapoartelor pentru management;
Asigura respectarea reglementărilor legale în domeniul financiar-contabil pentru tranzacțiile economice interne și internaționale, coordonarea activităților de întocmire și depunere a declarațiilor fiscale pentru companiile din grup;
Asigura suport pentru funcțiunile de controlling financiar, raportare financiară pentru management și întocmirea situațiilor financiare consolidate;
Reprezentarea societăților din grup în raport cu autoritățile statului pe domeniile financiar-contabil și fiscal;