Municipiul Timişoara, Str. ATOMULUI, Nr. 1, Etaj IV, Apartament 18
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (113)Active ( 0 )Arhivă ( 113 )
Planning Team Leader
3 Strada Andrei Șaguna, Timișoara
expirat: 09.08.2019
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Managing the Production Planning team;
Production-planning supervision, scheduling for production, preparing production schedules for manufacturing of industrial or commercial products;
Making sure each operation meets shipping dates according to sales forecasts or customer orders;
Planning and scheduling workflow for each department and operation according to previously established manufacturing sequences and lead times;
Planning sequence of assembly and other manufacturing operations for guidance of production activities;
Prioritizes the work orders and communicate the delivery plan of the orders;
Communicate in time to Purchasing department above missing materials;
Plan and prioritize production based on materials availability in order not to lose capacity;
Monitors, analyzes and reports performance to schedule of production and production support activities, utilizing information derived from material and production control systems;
Analyzes and fix the discrepancy reports;
Preparing various reports and provides detailed feedback regarding missing components, finish goods, delays, etc
Ensures an excellent and robust recruitment process by providing a positive candidate experience;
Works consultatively with managers to support & challenge their recruiting objectives;
Maintains excellent relationships with external partners ensuring their continued understanding of the business whilst ensuring they view the company as a key client and employer of choice, seeking to achieve win/win outcomes;
In depth knowledge of the business and its challenges, confidently interpreting this from a recruitment perspective to understand hiring managers needs and source the best talent in the external marketplace;
Understands the recruiting challenges and critical roles within the business and builds a fit for purpose pipeline of suitable candidates to ensure we are able to respond to the constant need of high quality talent;
Champions internal recruitment and promotes opportunities to staff to encourage development and retention;
Works collaboratively with the EMEA HR Team to ensure the highest quality of recruitment is delivered in line with business needs;
Proactively works to assist others in achieving the organisations objectives
Pregateste programe de reducere a costurilor in productie;
Calculeaza timpii de productie, determina timpii standard si stabileste normele de munca;
Asigura suport pentru implementarea produselor noi;
Auditeaza liniile de productie cu scopul de a verifica balansarea pozitiilor de lucru, existenta instructiunilor de lucru pentru fiecare pozitie si a sculelor necesare presume si secventa fazelor de lucru;
Intocmeste diferite documente pentru productie (instructiuni de lucru);
Asigura suport pentru crearea si implementarea layout-ului pozitiilor de lucru in productie;
Colaboreaza cu departamentul de calitate cu scopul de a imbunatati si mentine standardele de calitate in procesele de productie;
Elaboreaza studii legate de balansarea liniei de productie si ajuta la implementarea acestora;
Dezvolta actiuni de imbunatatire continue;
Asigura support in implementarea sistemelor lean;
Propune proiecte de optimizare a standardelor (ergonomia locului de munca, fluxul de materiale, etc.);
Masoara variatiile de la standard, investigheaza cauzele si face propuneri de reducere a deviatiilor;
Participa la orice activități în caz de urgență sau pierderi de producţie, respectiv măsuri în caz de întreruperi de activitate;
Cunoaste si indeplineste procedurile companiei din diverse arii conexe;
Intocmeste instructiunile de lucru specifice departamentului QA (de verificare , masurare, etc);
Intocmirea de fise din catalogul de defecte si Quality alert;
Verifica completarea fisele de control conform planurilor de control si instructiunilor de lucru specifice;
Cunoaste gestionarea sistemelor ERP care privesc activitatile/actiunile de calitate
Participa la intocmirea FMEA si planurilor de control, emitere alerte de calitate si training pentru productie, emite certificate de conformitate & COA (Certificate de analiza);
Întocmeste analize / rapoarte de calitate periodice saptamanale / lunare;
Participa la sedintele planificate si contribuie la subiectele de discutie cu fedback specific;
Supervizeaza activitatea de control de calitate din productie;
Gestionarea reclamatilor la client atribuite, masurarea satisfactiei clientului;
Gestioneaza reclamatiile de furnizori atribuite;
Auditor furnizori / emitere plan de audit, efectuare audit si aprobare furnizori;
Managementul furnizorilor de servicii specifice pentru calitate (Organisme de certificare, companii de calibrare, companii de servicii mediu);
Trainer calitate pe procesele de calitate pentru alte departamente, alcatuire material si training pentru personalul afectat de instructiuni de lucru interne departamentului de calitate;
Verificarea valabilitatii calibrariii aparatelor de masura;
Organizeaza/supervizeaza/participa la sortari in functie de necesitatea si urgenta respectivelor actiuni, participare incercari (trial) in linii de productie la clienti sau vizite clienti pentru identificare probleme;
Efectuarea audituri de proces (calitate SSM – Mediu )/ produs / 5S;
Verificarea respectarii parametrilor de proces, verificarea respectarii instructiunilor de lucru specifice de la masini;
Pentru neconformitatile observate sau comunicate cere si urmareste aplicarea de masuri corective
Aplică prevederile procedurilor de sistem şi instrucţiunile de lucru specifice (cele care sunt relevante pentru inginerul de calitate);
Organizeaza, analizeaza analize de mediu (pulberi, zgomot, ape uzate) si microbiologice, decide actiuni corective daca e cazul;
Respecta indatoririle ce ii revin in legatura cu Normele de sanatate si securitate in munca, PSI, regulile stabilite prin regulamentele si procerurile interne si ROI;
Gestioneaza certificarile ADR;
Gestioneaza audituri de clienti, audituri de sisteme pe care DS Smith le-a implementat si urmareste indeplinirea actiunilor corective;
Poate initia si urmari reclamatii interne;
Asigura training si superivizeaza calitatea si eficienta celor care urmeaza sa faca sortari;
Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea postului