Municipiul Târgovişte, B-dul INDEPENDENŢEI, Nr. 17, Bloc CARAIMAN, Apartament 15
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (4)Active ( 0 )Arhivă ( 4 )
Tehnician sisteme de securitate
Târgoviște
expirat: 25.04.2024
Entry (0-2 ani)
850 - 1100 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business development manager
Târgoviște
expirat: 27.03.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Realizarea planului de vânzări trimestrial și anual;
Promovarea și vânzarea soluțiilor și serviciilor oferite de companie prin intermediul partenerilor;
Identificarea unei baze de clienți specifici dar și preluarea clienților repartizați;
Crearea și menținerea unor bune relații de comunicare cu partenerii, la toate nivelurile ierarhice;
Propunerea și susținerea de prezentări și demonstrații pentru produsele și soluțiile companiei;
Prezentarea către clienți a soluțiilor și serviciilor oferite de companie în conformitate cu nevoile acestora, cu suport din partea consultantului Presales alocat;
Păstrarea unui contact permanent cu clientul și partenerul pe toată durata implementării soluției;
Menținerea și dezvoltarea relației cu partenerul și după procesul inițial de vânzare, în perspectiva generării de noi oportunități;
Identificarea, negocierea și gestionarea relației cu partenerii de afaceri din portofoliul propriu;
Generarea și urmărirea de oportunități de afaceri noi;
Gestionarea relației cu partenerii strategici și cu cei în curs de dezvoltare cu scopul înțelegerii aprofundate a strategiilor lor de afaceri pe termen lung;
Negocierea și încheierea de acorduri, monitorizarea proiectelor alocate, cu respectarea condițiilor asumate;
Colaborarea cu toate celelalte departamente interne pentru înțelegerea priorităților lor strategice și identificarea oportunităților de sprijinire a acestor priorități
Realizarea planului de vânzări trimestrial și anual;
Promovarea și vânzarea soluțiilor și serviciilor oferite de companie prin intermediul partenerilor;
Identificarea unei baze de clienți specifici dar și preluarea clienților repartizați;
Crearea și menținerea unor bune relații de comunicare cu partenerii, la toate nivelurile ierarhice;
Propunerea și susținerea de prezentări și demonstrații pentru produsele și soluțiile companiei;
Prezentarea către clienți a soluțiilor și serviciilor oferite de companie în conformitate cu nevoile acestora, cu suport din partea consultantului Presales alocat;
Păstrarea unui contact permanent cu clientul și partenerul pe toată durata implementării soluției;
Menținerea și dezvoltarea relației cu partenerul și după procesul inițial de vânzare, în perspectiva generării de noi oportunități;
Identificarea, negocierea și gestionarea relației cu partenerii de afaceri din portofoliul propriu;
Generarea și urmărirea de oportunități de afaceri noi;
Gestionarea relației cu partenerii strategici și cu cei în curs de dezvoltare cu scopul înțelegerii aprofundate a strategiilor lor de afaceri pe termen lung;
Negocierea și încheierea de acorduri, monitorizarea proiectelor alocate, cu respectarea condițiilor asumate;
Colaborarea cu toate celelalte departamente interne pentru înțelegerea priorităților lor strategice și identificarea oportunităților de sprijinire a acestor priorități