Bucureşti Sectorul 1, B-dul FICUSULUI, Nr. 19, Apartament 12
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (232)Active ( 0 )Arhivă ( 232 )
Product Manager RX
București
expirat: 05.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant comercial
Craiova
expirat: 04.08.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Cunoașterea în amănunt a produselor din portofoliu, după cum urmează, dar fără a se limita la caracteristici, avantaje și beneficii, fiind la curent cu literatura de specialitate din domeniu, informându-se constant și fiind la curent cu noutățile de specialitate (studii clinice, analize, articole medicale etc)
Răspunde și semnează pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor științifice despre produsele din portofoliu prezentate în pliante, broșuri, articole, traininguri, prezentari in spitale etc;
Atingerea obiectivelor anuale ale companiei;
Monitorizarea cheltuielilor și optimizarea profitului pentru fiecare gama de produse din subordine;
Conceperea strategiei de marketing pe termen scurt, mediu şi lung pentru produsele din portofoliu în cooperare cu Managerul de Divizie/Area Manager/Country Manager;
Vizite duble și individuale în vederea dezvoltării capacităţilor echipei de promovare în toate regiunile ţării;
Asigurarea din timp a tuturor materialelor promoţionale pentru începerea ciclurilor de promovare și a manifestărilor științifice;
Participarea la manifestările de profil;
Susținerea de prezentări medicale;
Realizarea de întâlniri periodice cu distribuitorii pentru asigurarea echilibrului stocurilor produselor din portofoliu;
Analizarea permanentă a evoluţiei produsului din punct de vedere al volumelor şi dinamicii față de concurență, analiza datelor de piață etc., inclusiv întocmirea rapoartelor solicitate;
Supravegherea lunară a modului de cheltuire a bugetului pentru promovare;
Raportează regulat Managerului de Divizie/Country Manager în ceea ce priveşte rezultatele obținute pentru fiecare produs;
Planificarea, organizarea şi supravegherea, selectarea şi lansarea noilor produse
Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Efectuează comparaţii asupra concurenţilor şi produselor acestora;
Întreţine listele de preţuri şi caracteristici ale produselor;
Répondre aux appels distribués au poste du gestionnaire et identifier les références de l'appelant dans la base de données
Identifier complètement et correctement les informations et les situationsexprimées par les interlocuteurs dans l'appel, ainsi que les pièces justificatives si nécessaires
Fournir des réponses claires, après vérification préalable des sources d'information existantes, en assurant un service de qualité dans les délais de traitement convenus et en assurant la traçabilitédes demandes traitées dans la base de données
Assister les professionnels de santé en traitant des incidents et demandes connus et répertoriés
Faire des escalades pour débloquer lescas hors procédure ou en anomalie et orienter le client, si nécessaire, vers le service compétent
Analyser et qualifier la demande oule ticket en assurant le suivi jusqu'à la clôture et/ou l'escalade des demandes ou des incidents selon les procédures définies
Alerter son superviseur opérationnel sur les anomalies rencontrées
Este responsabil de introducerea datelor furnizate de către client în procesul de salarizare;
Verifică și controlează fișierele deja introduse în sistem, precum și urmarește respectarea planificarii proceselor de salarizare;
Verifică modul de realizare a procesului de salarizare și realizează contractele de angajare a forței de munca;
Menține documentele de procedură de salarizare și a documentelor de proces alafacerii Cegedim SRH;
Realizează și analizează rapoartele salariale (ținând seama de salarii, taxe ale angajaților, taxe ale angajatorului și costuri, orele suplimentare);
Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stability împreună cu ierarhia;
Monitorizează toate modificările legislative și analizează impactul acestora asupra angajaților și a companiei;
Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice
Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
Monitorizează buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciior, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipei;
Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipei și oferă instrucțiuni de lucru;
Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
Este responsabil de introducerea datelor furnizate de către client în procesul de salarizare;
Verifică și controlează fișierele deja introduse în sistem, precum și urmarește respectarea planificarii proceselor de salarizare;
Verifică modul de realizare a procesului de salarizare și realizează contractele de angajare a forței de munca;
Menține documentele de procedură de salarizare și a documentelor de proces alafacerii Cegedim SRH;
Realizează și analizează rapoartele salariale (ținând seama de salarii, taxe ale angajaților, taxe ale angajatorului și costuri, orele suplimentare);
Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stability împreună cu ierarhia;
Monitorizează toate modificările legislative și analizează impactul acestora asupra angajaților și a companiei;
Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru echipă în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice
Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
Monitorizează buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciior, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipei;
Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipei și oferă instrucțiuni de lucru;
Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
Stabileşte obiective operaţionale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor şi satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice
Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă;
Monitorizează buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciior, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orientări puternice spre client;
Dezvoltă portofoliul de servicii pentru a fi cât mai aproape de nevoile clientului;
Planifică și coordonează întreaga activitate și supraveghează activitățile echipei;
Ia decizii adecvate în funcție de complexitate sau de natura tehnică a anumitor aspecte;
Alocă sarcini și atribuții în cadrul echipei și oferă instrucțiuni de lucru;
Gestionează dificultățile și asigură relația cu clienții și partenerii companiei;
Stabilește colaborări eficiente cu alte departamente ale companiei și
Realizează gestionarea părții administrative a dosarelor de personal;
Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale cu referire la activitățile administrative ale procesului de salarizare;
Gestionează documentele de intrare și se ocupă de introducere și prelucrarea lor în sistemul Cegedim SRH, precum se ocupă și de gestionarea documentelor de ieșire;
Este responsabil de gestionarea actualizărilor de date din dosarele angajaților, atunci cand este cazul;
Întocmește rapoarte privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
Coordonează pregătirea bugetului anual, compară rezultatele cu ce fusese planificat şi recomandă o serie de ajustări în ceea ce priveşte bugetul companiei
Coordonează cashflow-ul şi relaţiile bancare în vederea maximizării beneficiilor
Coordonează analizele financiare şi recomandă o serie de măsuri specifice în vederea creşterii profitabilităţii
Coordonează secţiunea de previzionare şi analiză în cadrul departamentului financiar-contabil pentru a oferi informaţii financiare corecte despre firmă către clienţii interni şi externi
Pregăteşte toate rapoartele şi previziunile, solicitate de către investitori, asupra activităţii financiare a companiei
Realizează, săptămânal şi lunar, rapoarte financiare în conformitate cu criteriile stabilite
Asistă departamentul vânzări în aspectele financiare care privesc contractele şi negocierile
Oferă periodic (lunar, trimestrial, semestrial si anual) managerilor informaţii corecte despre situaţia financiară a Grupului Eurolines si a fiecărei companii din cadrul grupului
Acordă consultanţă tuturor managerilor Grupului în toate aspectele financiar-contabile
Realizează situaţii financiare pentru companiile din cadrul Grupului Eurolines, inclusiv cheltuielile actuale comparativ cu bugetul şi explicarea variaţiilor, TVA şi rapoarte fiscale
Întocmeşte proceduri care să eficientizeze activitatea financiar-contabilă, le implementează şi se asigură de buna lor funcţionare, în vederea eficientizării activităţii;
Urmăreşte schimbările care intervin în legislaţie privind societățile comerciale, reglementările contabile şi fiscale;
Propune modalităţi de eficientizare a structurii actuale a costurilor companiei şi urmăreşte implementarea lor;
Negociază achizițiile la nivelul Grupului Eurolines din punct de vedere al condițiilor financiare
Asigură saptamanal back-up-ul tuturor datelor financiar-contabile
Asigură integritatea informaţiilor prevenind accesul neautorizat la informaţii prin măsuri de securitate adecvate
Motivează angajaţii din subordine prin comunicări periodice şi prin evaluarea regulată a performanţelor lor
Stabileşte şi administrează programe de instruire continuă având ca obiectiv creşterea profesionala şi personală a angajaţilor din subordine
Stabileşte şi administrează un program de recompense şi recunoaştere pentru subordonaţii săi
Este responsabil de respectarea planificării proceselor de salarizare și raportare, precum și de verificarea respectării modului de realizare a proceselor de salarizare definite;
Realizează monitorizarea activității și comunică toate activitățile de consolidare urmate procesului de salarizare;
Distribuie sarcinile de lucru echipei și organizează programul de lucru;
Asigură back-up pentru întregul departament în absența responsabililor de salarizare;
Se ocupă de integrarea și monitorizarea noilor veniți, cât și de organizarea unor ședințe regulate împreună cu echipa;
Identifică și rezolvă orice excepții sau probleme care apar în cadrul procesului de salarizare Cegedim;
Asigură menținerea relației cu clientul în cazul funcționării defectuoase a activității de care se ocupă responsabilii de salarizare;
Elaborează toate situațiile financiare statutare legate de taxe salariale (impozit pe salarii, asigurări sociale, fondul de sănătate, ș.a) și se asigură că acestea sunt prezentate la timp;
Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
Informează superiorii despre orice date importante care afectează cursul normal al business-ului și al activitatii;
Este responsabil de evaluarea anuală a performanțelor și atunci când este necesar, în cursul anului;
Se asigură că sunt puse în aplicare în mod corespunzător obiectivele definite de responsabilii de salarizare;
Menține actualizate toate documentele legale referitoare la zona de responsabilitate și confidențialitatea informațiilor de salarizare;
Este responsabil de introducerea datelor furnizate de către client în procesul de salarizare;
Verifică și controlează fișierele deja introduse în sistem, precum și urmarește respectarea planificarii proceselor de salarizare;
Verifică modul de realizare a procesului de salarizare și realizează contractele de angajare a forței de munca;
Menține documentele de procedură de salarizare și a documentelor de proces al afacerii Cegedim SRH;
Realizează și analizează rapoartele salariale (ținând seama de salarii, taxe ale angajaților, taxe ale angajatorului și costuri, orele suplimentare);
Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
Monitorizează toate modificările legislative și analizează impactul acestora asupra angajaților și a companiei;
Realizează gestionarea părții administrative a dosarelor de personal;
Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale cu referire la activitățile administrative ale procesului de salarizare;
Gestionează documentele de intrare și se ocupă de introducere și prelucrarea lor în sistemul Cegedim SRH, precum se ocupă și de gestionarea documentelor de ieșire;
Este responsabil de gestionarea actualizărilor de date din dosarele angajaților, atunci cand este cazul;
Întocmește rapoarte privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Realizează activități de secretariat, logistice şi administrative: primirea vizitatorilor, preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, managementul corespondenței, asigurarea protocolului pentru clienți interni și externi, efectuarea rezervărilor de travel, managementul sălilor de conferință;
Se ocupă de procesarea și pregătirea unor rapoarte de date în excel (HR, consumabile, evidența corespondenței ș.a);
Organizează anual identificarea (prin sesiuni de lucru și nu numai) nevoilor de dezvoltare și instruire în funcție de tipul de competențe;
Dezvoltă strategia de învățare și dezvoltare având în vedere prioritățile companiei;
Identifică potențiali furnizori de formare, realizează contractarea în baza politicii de achiziții și gestionează direct relația cu firmele de training selectate;
Planifică, organizează, facilitează, elaborează și transmite cererile de ofertă pentru programele de instruire;
Evaluează și masoară eficiența programelor de instruire implementate;
Coordonează sistemul de evaluare a performanței angajaților;
Asigurară suportului logistic necesar pentru organizarea de evenimente de instruire;
Participă la selecția furnizorilor și la negocierea tarifelor, precum și la gestionarea contractelor;
Actualizează şi administrează materialele de instruiere;
Preia apelurile distribuite pe postul gestionarului și identifică referințele apelanților în baza de date;
Colectează în mod complet și corect informațiile și reclamațiile transmise în apel de către interlocutori, precum și documentele justificative necesare;
Oferă răspunsuri corecte și clare în apel, după verificările prealabile făcute în sursele de informare existente;
Se asigură de respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru în vigoare în oferirea informațiilor și argumentelor necesare deblocării situațiilor reclamate;
Redactează și transmite prin email diverse informații explicative sau corective;
Asigură un serviciu de calitate prin respectarea timpilor de procesare agreați;
Introduce datele în sistem pentru fiecare apel preluat, pentru procesarea și istorizarea situațiilor tratate;
Actualizează în sistem datele aderenților la Asigurările complementare de sănătate, conform procedurilor;
Escaladează superiorului ierarhic situațiile în anomalie întâlnite, pentru deblocarea lor (proceduri, parametrari de sistem etc);
Orientează apelurile destinate altor competențe către serviciile cerute de interlocutor;
Relaționează cu toate departamentele și persoanele implicate în fiecare proces de execuție;
Transmite propuneri de completare și modificare a procedurilor existente;
Completează și transmite rapoarte periodice de activitate;
Preia apelurile distribuite pe postul gestionarului și identifică referințele apelanților în baza de date;
Colectează în mod complet și corect informațiile și reclamațiile transmise în apel de către interlocutori, precum și documentele justificative necesare;
Oferă răspunsuri corecte și clare în apel, după verificările prealabile făcute în sursele de informare existente;
Se asigură de respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru în vigoare în oferirea informațiilor și argumentelor necesare deblocării situațiilor reclamate;
Redactează și transmite prin email diverse informații explicative sau corective;
Asigură un serviciu de calitate prin respectarea timpilor de procesare agreați;
Introduce datele în sistem pentru fiecare apel preluat, pentru procesarea și istorizarea situațiilor tratate;
Actualizează în sistem datele aderenților la Asigurările complementare de sănătate, conform procedurilor;
Escaladează superiorului ierarhic situațiile în anomalie întâlnite, pentru deblocarea lor (proceduri, parametrari de sistem etc);
Orientează apelurile destinate altor competențe către serviciile cerute de interlocutor;
Relaționează cu toate departamentele și persoanele implicate în fiecare proces de execuție;
Transmite propuneri de completare și modificare a procedurilor existente;
Completează și transmite rapoarte periodice de activitate;
Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu partenerii companiei;
Asigură asistenţă tehnică şi comercială pentru clienţii companiei Blum;
Promovează şi poziţionează noile produse şi servicii pe piaţă;
Asigură training de produse la nivelul partenerilor din sectorul alocat
Realizeaza actiuni perodice de fidelizare pentru clienţii companiei;
Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor;
Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior;
Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin merchandising şi promovarea imaginii Blum;
Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei Blum;
Este responsabil de respectarea planificării proceselor de salarizare și raportare, precum și de verificarea respectării modului de realizare a proceselor de salarizare definite;
Realizează monitorizarea activității și comunică toate activitățile de consolidare urmate procesului de salarizare;
Distribuie sarcinile de lucru echipei și organizează programul de lucru;
Asigură back-up pentru întregul departament în absența responsabililor de salarizare;
Se ocupă de integrarea și monitorizarea noilor veniți, cât și de organizarea unor ședințe regulate împreună cu echipa;
Identifică și rezolvă orice excepții sau probleme care apar în cadrul procesului de salarizare Eurolines;
Asigură menținerea relației cu clientul în cazul funcționării defectuoase a activității de care se ocupă responsabilii de salarizare;
Elaborează toate situațiile financiare statutare legate de taxe salariale (impozit pe salarii, asigurări sociale, fondul de sănătate, ș.a) și se asigură că acestea sunt prezentate la timp;
Întocmește rapoarte săptămânale privind activitățile sectorului de responsabilitate și progresele înregistrate în îndeplinirea obiectivelor în conformitate cu modelul stabilit împreună cu ierarhia;
Informează superiorii despre orice date importante care afectează cursul normal al business-ului și al activitatii;
Este responsabil de evaluarea anuală a performanțelor și atunci când este necesar, în cursul anului;
Se asigură că sunt puse în aplicare în mod corespunzător obiectivele definite de responsabilii de salarizare;
Menține actualizate toate documentele legale referitoare la zona de responsabilitate și confidențialitatea informațiilor de salarizare;