ASSA ABLOY ENTRANCE SYSTEMS PRODUCTION ROMANIA S.R.L.
Municipiul Hunedoara, Str. PEŞTIŞU MARE, Nr. 363
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Planifica si organizeaza activitatile legate de transport;
Este responsabil pentru crearea și gestionarea codurilor UIT pentru toate operațiunile inbound și outbound;
Asigura acuratetea și integritatea codurilor UIT în sistemele de gestiune a stocurilor;
Este responsabil de completarea, actualizarea si transmiterea la timp si in conformitate cu legislatia in vigoare pe platforma e-transport;
Organizeaza transportul pentru livrarea produselor catre clienti, asigurandu-se ca acestea sunt in concordanta cu cerintele clientilor (cantitati, destinatie, timp de livrare etc);
Confirma respectarea datelor de incarcare sau orice abatere de la programul de livrari stabilit;
Primeste si confirma comenzile de transport;
Reprezinta compania in relatia cu autoritatile vamale;
Gestioneaza documentele de transport : avize, CMR, facturi fiscale, note de livrare, declararii vamale;
Verifica modul de incarcare a marfurilor in autovehicule si respectarea sarcinii utile a masinilor
Organizează procesul de productie din zona pe care o conduce;
Asigura respectarea planului de productie pentru zona pe care o conduce;
Asigura atingerea obiectivelor de productivitate si calitate pentru zona pe care o conduce;
Planifica, organizeaza si conduce munca angajatilor din subordinea sa;
Foloseste toata documentaţia necesara (tehnica si de calitate) pentru produsele de executat si asigura respectarea tuturor specificatiilor tehnice si de calitate;
Stabileşte repartizarea muncitorilor pe utilaje conform pregătirii profesionale şi a îndemânării în executarea operaţiilor;
Evalueaza performanta angajatilor si ia decizii cu privire la munca acestora;
Monitorizeaza activitatea de productie a angajatilor din subordine folosind documente specifice (fise de monitorizare a productiei);
Verifica si se asigura ca angajatii din subordinea sa au inteles si respecta normele de siguranta, productie si calitate impuse zilnic, saptamanal, lunar si anual de catre superiori ierarhici
Asigurarea de instruiri practice si supervizarea lor atat pentru personalul nou din subordine cat si pentru cel existent;
Asigura o comunicare eficienta intre conducerea companiei si angajati din subordinea sa;
Mentine curatenia si siguranta in zona de productie de care raspunde acesta in concordanta cu principiile ASSA ABLOY si 6S;
Investigheaza si raporteaza superioriilor ierarhici toate incidentele legate de: siguranta muncii, ineficienta locuriilor de munca, nerespectarea sarciniilor de serviciu a subordonatiilor sai, problemele de calitate aparute pe parcursul procesului de productie si orice alte probleme aparute si care influenteaza negativ performantele companiei;
Pregătește, examinează și analizează documentele financiar-contabile, declarațiile financiare și alte rapoarte, pentru a se asigura de acuratețea și conformitatea lor cu standardele procedurale;
Întocmește, completează și verifică documentele contabile primare tipizate și netipizate, interne și externe;
Înregistrează, sortează și depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează diverse programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare;
Alege conturile din planul de conturi în funcție de specificul activității și alocă intrările în conturile adecvate;
Inventariază proprietăți și echipamente, înregistrând informații cum ar fi descrierea proprietății, valoarea și localizarea acesteia;
Întocmește balanțe contabile, bilanțuri și anexele specifice pentru o perioadă determinată de timp;
Respecta reglementările legale si politicile interne ale companiei;
Pregătește, examinează și analizează documentele financiar-contabile, pentru a se asigura de acuratețea și conformitatea lor cu standardele procedurale;
Întocmește, completează și verifică documentele contabile primare tipizate și netipizate, interne și externe;
Înregistrează, sortează și depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează diverse programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare;
Alege conturile din planul de conturi în funcție de specificul activității și alocă intrările în conturile adecvate;
Inventariază proprietăți și echipamente, înregistrând informații cum ar fi descrierea proprietății, valoarea și localizarea acesteia;
Respecta reglementările legale si politicile interne ale companiei;
Pregătește, examinează și analizează documentele financiar-contabile, pentru a se asigura de acuratețea și conformitatea lor cu standardele procedurale;
Întocmește, completează și verifică documentele contabile primare tipizate și netipizate, interne și externe;
Înregistrează, sortează și depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează diverse programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare;
Alege conturile din planul de conturi în funcție de specificul activității și alocă intrările în conturile adecvate;
Inventariază proprietăți și echipamente, înregistrând informații cum ar fi descrierea proprietății, valoarea și localizarea acesteia;
Respecta reglementările legale si politicile interne ale companiei;
Defineste fluxul de fabricatie si elementele necesare derularii proceselor de productie;
Analizeaza, monitorizeaza si controleaza procesul de productie in scopul imbuinatatirii acestuia si a cresterii productivitatii;
Planifica si urmareste in derulare implementarea diferitelor faze ale proiectului in conformitate cu procedurile de lucru ale societatii;
Realizeaza analize de timp si executa balansarea liniilor de productie (statiilor de lucru);
Dezvolta instrumente pentru a ajuta muncitorul sa evite greselile;
Executa FMEA la produsele noi si-l actualizeaza la cele existente;
Investigheaza problemele de inginerie tehnica pentru a determina cauza primara a erorilor de productie si face recomandari pentru corectarea si rezolvarea problemelor;
Creeaza si se asigura ca toate operatiunile din flux au documentele necesare inclusiv procedurile si instructiunile de lucru standard;
Defineste si construieste liniile de productie (statiile de lucru) in concordanta cu standardele;
Sprijina un mediu de lucru unde imbunatatirea continua face parte din activitatea de zi cu zi;
Acorda asistenta echipei de fabricatie pe parcursul fazelor intiale de productie pana la predarea completa a proiectului catre echipa de fabricatie;
Solicita modificari de design / proces si coordoneaza implementarea acestora
Pregăteşte, examinează şi analizează documentele financiar-contabile, declaraţiile financiare şi alte rapoarte, pentru a se asigura de acurateţea şi conformitatea lor cu legile in vigoare si standardele interne;
Întocmeşte, completează şi verifică documentele contabile primare tipizate şi netipizate, interne şi externe;
Înregistrează, sortează şi depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare precum si pentru a dezvolta rapoarte contabile si operationale;
Alege conturile din planul de conturi în funcţie de specificul activităţii şi alocă intrările în conturile adecvate;
Participa la intocmirea balanţelor contabile, bilanţurilor şi anexelor specific;
Participa la activitatea de ante-calcul si postcalcul aferenta produselor aflate in portofolilul de fabricatie;
Participa la activitatea de analiza si raportare a costurilor de productie, eficienta, stocuri de materii prime si materiale;
Acorda suport in activitatea de raportare lunara catre autoritati si catre managementul companiei si grupului;
Participa la activitatile specifice dezvoltarii bugetelor anuale precum si la cele de urmarire si analiza a realizarii bugetare
Se ocupa de intreg procesul de recrutare in cadrul companiei;
Participa la interviurile de selectie a noilor salariati directi si indirecti conform procedurii de recrutare;
Asigura acuratetea si actualizarea bazei de date de recrutare;
Asigura respectarea procedurii legale de cercetare disciplinara in interiorul companiei;
Administreaza dosarele de personal ale angajatilor pentru a respecta toate cerintele legale;
Implementeaza si coordoneaza intregul proces pe partea de instruire/training in cadrul companiei;
Completeaza, listeaza si distribuie noilor angajati : contractul individual de munca, fisa de post si celelalte documente necesare pentru pentru dosarul de personal;
Actualizeaza permanent softul de personal al companiei cu toate datele necesare inclusiv aplicatiile Revisal si GPS;
Intocmeste actele referitoare la incheierea, modificarea, suspendarea, incetarea contractelor individuale de munca in conformitate cu Codul Muncii
Intocmeste si centralizeaza documente legate de activitatea de salarizare: note de lichidare, adeverinte de salarizare; adeverinte de vechime;
Concepe / actualizeaza Fisele de Post din Companie;
Indeplineste sarcinile departamentului in trainingul noilor angajati ai firmei;
Intocmeste diferite situatii si rapoarte cerute de Managerul de Resurse Umane;
Pregăteşte, examinează şi analizează documentele financiar-contabile, declaraţiile financiare şi alte rapoarte, pentru a se asigura de acurateţea şi conformitatea lor cu legile in vigoare si standardele interne;
Întocmeşte, completează şi verifică documentele contabile primare tipizate şi netipizate, interne şi externe;
Înregistrează, sortează şi depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare precum si pentru a dezvolta rapoarte contabile si operationale;
Alege conturile din planul de conturi în funcţie de specificul activităţii şi alocă intrările în conturile adecvate;
Participa la intocmirea balanţelor contabile, bilanţurilor şi anexelor specific;
Participa la activitatea de ante-calcul si postcalcul aferenta produselor aflate in portofolilul de fabricatie;
Participa la activitatea de analiza si raportare a costurilor de productie, eficienta, stocuri de materii prime si materiale;
Acorda suport in activitatea de raportare lunara catre autoritati si catre managementul companiei si grupului;
Participa la activitatile specifice dezvoltarii bugetelor anuale precum si la cele de urmarire si analiza a realizarii bugetare
Assign daily tasks to team leaders to achieve and exceed the daily production plan and other department goals;
Manage and report progress of KPIs daily, weekly and monthly
Responsible for achieving all production KPI’s; (Eg.: Safety, Quality Efficiency, Scrap etc.)
Acts with continues improvement minced and promotes this culture for all subordinates and peers;
Leads Kaizen workshops and implements a Kaizen workshop policy of improvements for all subordinates and peers;
Actively supporting Lean initiatives and 5S rules;
Identify and implement waste reduction opportunities and ensure waste reduction rules and guidelines are respected;
Ensures that TPM activities are performed as per schedule and machines are available for planned interventions;
Adjust production plan, if necessary while maintaining the company safety, productivity and quality targets;
Works closely with production planner and provides the necessary data to ensure the production plan is always up to date and balanced;
Collaborate with all departments daily to assess needs that support current and future production;
Train, motivate, monitor and evaluate performance of all employees from his shift, ensuring their ability to safely perform their functions; takes disciplinary actions as required;
Promote positive employee relations, communication and teamwork across all production areas and levels;
Create, implement and follow-up production standards & procedures and motivate people to improve and follow them;
Ensure compliance with Company standards for health & safety, quality, cost control, waste reduction, and Company employment policies including the Code of Conduct;
Assign daily tasks to team leaders to achieve and exceed the daily production plan and other department goals;
Manage and report progress of KPIs daily, weekly and monthly
Responsible for achieving all production KPI’s; (Eg.: Safety, Quality Efficiency, Scrap etc.)
Acts with continues improvement minced and promotes this culture for all subordinates and peers;
Leads Kaizen workshops and implements a Kaizen workshop policy of improvements for all subordinates and peers;
Actively supporting Lean initiatives and 5S rules;
Identify and implement waste reduction opportunities and ensure waste reduction rules and guidelines are respected;
Ensures that TPM activities are performed as per schedule and machines are available for planned interventions;
Adjust production plan, if necessary while maintaining the company safety, productivity and quality targets;
Works closely with production planner and provides the necessary data to ensure the production plan is always up to date and balanced;
Collaborate with all departments daily to assess needs that support current and future production;
Train, motivate, monitor and evaluate performance of all employees from his shift, ensuring their ability to safely perform their functions; takes disciplinary actions as required;
Promote positive employee relations, communication and teamwork across all production areas and levels;
Create, implement and follow-up production standards & procedures and motivate people to improve and follow them;
Ensure compliance with Company standards for health & safety, quality, cost control, waste reduction, and Company employment policies including the Code of Conduct;
Inspecteaza locurile de munca pentru a se asigura ca sunt respectate normele si reglementarile specifice de securitate a muncii;
Ofera consultanta de specialitate Conducerii Companiei in vederea aplicarii normelor si reglementarilor legale in vigoare, cu privire la securitatea muncii si a mediului de munca
Intocmeste diverse rapoarte (privind verificarile efectuate, activitatea desfasurata etc) si propune programe de masuri de remediere a deficientelor constatate;
Asigura implementarea procedurilor companiei in domeniul securitatii in munca;
Realizeaza instruirea introductiv-generala a noilor angajati
Assign daily tasks to the team leaders to achieve and exceed the daily production plan and department goals, while maximizing production efficiency;
Identify and implement efficiency & quality improvements;
Ensure TPM schedulle is followed and all equipments have a best in class TPM level;
Ensure customer orders are filled efficiently, correctly and on time;
Adjust production plan, if necesary, while maintaining the company safety, productivity and quality targets;
Ensure proper collaboration with all departments daily to assess needs that support current and future production;
Implement and follow-up production standards and procedures & motivate people to respect them;
Works closely with production planners and provides the neccesary data to ensure the production plan is always up to date and balanced;
Train, motivate, monitor and evaluate performance of all employees from his shift as per dedicated training programme ensuring their ability to safely perform their functions; takes disciplinary actions as required;
Manage and report progress of prescribed KPIs daily, weekly and monthly
Identify, proactively raise and implement LEAN & 5S improvements;
Actively participate in LEAN and 5S process improvement projects to achieve cost savings in labor and materials;
Promote positive employee relations, communication and teamwork across all production areas and levels;
Ensure compliance with Company standards for health & safety, quality, cost control, waste reduction, and Company employment policies including the Code of Conduct;
Identify and implement waste reduction oportunities and ensure waste reduction rules and guidlines are respected;
Fill in for other managers/supervisors when required;
Perform other job related duties as required by direct manager;
Inspecteaza locurile de munca pentru a se asigura ca sunt respectate normele si reglementarile specifice de securitate a muncii;
Ofera consultanta de specialitate Conducerii Companiei in vederea aplicarii normelor si reglementarilor legale in vigoare, cu privire la securitatea muncii si a mediului de munca
Intocmeste diverse rapoarte (privind verificarile efectuate, activitatea desfasurata etc) si propune programe de masuri de remediere a deficientelor constatate;
Asigura implementarea procedurilor companiei in domeniul securitatii in munca;
Realizeaza instruirea introductiv-generala a noilor angajati
Conduce toate operatiunile si personalul din subordinea sa, intelegand cresterile si descresterile comenzilor primite de la client pentru a satisface livrarea produselor in timpul cerut de catre client;
Coordoneaza toate operatiunile astfel incat sa se atinga standardele de siguranta a muncii, costuri, calitate, productivitate, eficienta si satisfacerea clientului;
Realizeaza zilnic audituri de proces, 5S, siguranta muncii si se asigura ca personalul subordonat intelege si respecta cerintele impuse de companie;
Observa si ajusteaza producerea componentelor, a subcomponentelor, imbunatatirea fluxului de proces, respectarea procesului de rebut, remedierea pentru atingerea standardelor de calitate si livrare;
Urmareste respectarea folosirii eficiente a materialelor pentru incadrarea in normele de consum;
Organizeaza procesul de lucru prin asigurarea realizarii ritmice a sarcinilor de plan;
Responsabil pentru respectarea planului de productie in timpul planificat cat si pentru respectarea in totalitate a calitatii produsului executat
Colecteaza informatii legate de prezenta personalului din subordine si completeaza pontajele in format electronic;
Completeaza, centralizeaza si verifica fisele de monitorizare a productiei si intocmeste diferite rapoarte legate de acestea
Conduce toate operatiunile si personalul din subordinea sa, intelegand cresterile si descresterile comenzilor primite de la client pentru a satisface livrarea produselor in timpul cerut de catre client;
Coordoneaza toate operatiunile astfel incat sa se atinga standardele de siguranta a muncii, costuri, calitate, productivitate, eficienta si satisfacerea clientului;
Realizeaza zilnic audituri de proces, 5S, siguranta muncii si se asigura ca personalul subordonat intelege si respecta cerintele impuse de companie;
Observa si ajusteaza producerea componentelor, subcomponente, imbunatatirea fluxului de proces, sa respecte procesul de rebut, remediere pentru atingerea standardelor de calitate si livrare;
Urmareste respectarea folosirii eficiente a materialelor pentru incadrarea in normele de consum;
Organizeaza procesul de lucru prin asigurarea realizarii ritmice a sarcinilor de plan;
Responsabil pentru respectarea planului de productie in timpul planificat cat si pentru respectarea in totalitate a calitatii produsului executat;
Colecteaza informatii legate de prezenta personalului din subordine si completeaza pontajele in format electronic;
Completeaza, centralizeaza si verifica fisele de monitorizare a productiei si intocmeste diferite rapoarte legate de acestea
Intocmeste listele de materiale (BOM) pentru produsele si optiunile solicitate de client in comanda;
Este atent la modificarile de design sau material, face modificarile necesare in sistemul informatic si comunica acest lucru persoanelor responsabile de la Inginerie si Logistica;
Sesizeaza impacul problemelor aparute, gaseste solutii pentru rezolvarea acestora;
Elaboreaza si verifica lista echipamentelor hidraulice in functie de comenzi si o transmite departamentului Productie saptamanal;
Ia nota de reclamatiile provenite din partea clientului si participa la solutionarea acesteia ;
Citeşte şi interpretează schiţe, desene tehnice, scheme şi rapoarte generate de calculator;
Introduce si actualizeaza informaţiile necesare în programul de gestiune a producţiei;
Acorda asistenta tehnica echipei de ingineri din productie
Intocmeste listele de materiale (BOM) pentru produsele si optiunile solicitate de client in comanda;
Este atent la modificarile de design sau material, face modificarile necesare in sistemul informatic si comunica acest lucru persoanelor responsabile de la Inginerie si Logistica;
Sesizeaza impacul problemelor aparute, gaseste solutii pentru rezolvarea acestora;
Elaboreaza si verifica lista echipamentelor hidraulice in functie de comenzi si o transmite departamentului Productie saptamanal;
Ia nota de reclamatiile provenite din partea clientului si participa la solutionarea acesteia ;
Citeşte şi interpretează schiţe, desene tehnice, scheme şi rapoarte generate de calculator;
Introduce si actualizeaza informaţiile necesare în programul de gestiune a producţiei;
Acorda asistenta tehnica echipei de ingineri din productie
Pregăteşte, examinează şi analizează documentele financiar-contabile, declaraţiile financiare şi alte rapoarte, pentru a se asigura de acurateţea şi conformitatea lor cu legile in vigoare si standardele interne;
Întocmeşte, completează şi verifică documentele contabile primare tipizate şi netipizate, interne şi externe;
Înregistrează, sortează şi depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente;
Utilizează programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare precum si pentru a dezvolta rapoarte contabile si operationale;
Alege conturile din planul de conturi în funcţie de specificul activităţii şi alocă intrările în conturile adecvate;
Participa la intocmirea balanţelor contabile, bilanţurilor şi anexelor specific;
Participa la activitatea de ante-calcul si postcalcul aferenta produselor aflate in portofolilul de fabricatie;
Participa la activitatea de analiza si raportare a costurilor de productie, eficienta, stocuri de materii prime si materiale;
Acorda suport in activitatea de raportare lunara catre autoritati si catre managementul companiei si grupului;
Participa la activitatile specifice dezvoltarii bugetelor anuale precum si la cele de urmarire si analiza a realizarii bugetare
Se ocupa de procesul de recrutare pt noii angajati (postare anunturi, imagine companie, selectare CV-uri candidati, programare la interviuri);
Participa la interviurile de selectie a noilor salariati directi si indirecti conform procedurii de recrutare;
Completeaza, listeaza si distribuie noilor angajati : contractul individual de munca, fisa de post si celelalte documente necesare pentru pentru dosarul de personal;
Asigura respectarea procedurii legale de cercetare disciplinara in interiorul companiei ( distribuie convocarile, participa la comisiile de disciplina, intocmeste deciziile de sanctionare disciplinara);
Administreaza dosarele de personal ale angajatilor pentru a respecta toate cerintele legale;
Efectuează prelucrarea primară a datelor introduse;
Actualizeaza permanent softul de personal al companiei cu toate datele necesare (noi angajati, plecati, modificari date personale);
Intocmeste diferitele decizii de incetare ale contractelor de munca si se ocupa de transmiterea acestora catre salariati in termene legale;
Intocmeste diferite situatii si rapoarte cerute de Managerul de Resurse Umane;
Indeplineste sarcinile departamentului in trainingul noilor angajati ai firmei;
Principalele cerinte dpdv tehnic:
Studii superioare;
Cunoştinţe operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL);
Experienta de minim 1 an in domeniul resurselor umane;
Cunostine solide Codul Muncii;
Limbi straine: engleza - nivel mediu;
Cunoasterea programului informatic WinMentor constituie un plus.
Principalele cerinte dpdv profil personal :
Persoană orientată spre acţiune, conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor si orientata spre rezultate
Persoana capabilă să lucreze in conditii de stres si program prelungit cu respectarea riguroasa a termenelor de executie a lucrarilor de care raspunde
Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.
Departamentul in care este incadrata pozitia: Resurse Umane
Raportare directa catre: Managerul Resurse Umane
Personal in subordine: Nu exista
Studii superioare;
Cunoştinţe operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL);
Experienta de minim 1 an in domeniul resurselor umane;
Cunostine solide Codul Muncii;
Limbi straine: engleza - nivel mediu;
Cunoasterea programului informatic WinMentor constituie un plus
Principalele cerinte dpdv profil personal :
Persoană orientată spre acţiune, conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor si orientata spre rezultate
Persoana capabilă să lucreze in conditii de stres si program prelungit cu respectarea riguroasa a termenelor de executie a lucrarilor de care raspunde
Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.
Departamentul in care este incadrata pozitia: Resurse Umane