Municipiul Cluj-Napoca, Str. DOSTOIEVSKI, Nr. 26-28
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (73)Active ( 0 )Arhivă ( 73 )
Responsabil achizitii publice - Jurist
expirat: 04.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Analist economico-financiar
Târgu Mureș,
expirat: 31.03.2022
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Responsabil achizitii publice - Jurist
Târgu Mureș,
expirat: 07.10.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
intocmire strategie de contractare (daca este cazul)
derularea procedurilor de achizitie publica (intocmire documentatie de atribuire, inscriere pe SEAP, raspuns la clarificari si contestatii, evaluare oferte, pregătire documente pentru contractare, raspuns la clarificari, contestatii, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
contact cu clientularticipare la ședinte cu clientul
intocmire dosare de oferta pentru achizitii de servicii de consultanta, contact cu partenerii firmei, obtinerea documentelor necesare de la firma si partenerii sai, participare la sedinta de deschidere a ofertei depuse, raspuns la clarificari, revizuire contracte
intocmire alte documente necesare si consultanta cu privire la achizitii publice
obtinere informatii si documente de la client si parteneri, revizuirea acestora
verificare concordanță parti, verificare formă, conținut, punctaj și eligibilitatea dosarului de finanțare conform checklist de evaluare de la finantator și conform checklist intern
asamblare și semnare dosar, depunere dosar
asigurarea arhivarii dosarului
monitorizare statut status proiect și client (elaborare, evaluare, implementare, post-
implementare)
gestionare clarificări/contestații
evaluare proces elaborare/implementare și întocmire recomandări către directorul de proiect
participare la vizită pe teren și ședințe cu clientul, partenerii
elaborare rezumat proiect
intocmire rapoarte interne, respectiv externe catre finantator, client/parteneri
obtinere informatii si documente de la client si parteneri, revizuirea acestora
verificare concordanță parti, verificare formă, conținut, punctaj și eligibilitatea dosarului de finanțare conform checklist de evaluare de la finantator și conform checklist intern
asamblare și semnare dosar, depunere dosar
asigurarea arhivarii dosarului
monitorizare statut status proiect și client (elaborare, evaluare, implementare, post-
implementare)
gestionare clarificări/contestații
evaluare proces elaborare/implementare și întocmire recomandări către directorul de proiect
participare la vizită pe teren și ședințe cu clientul, partenerii
elaborare rezumat proiect
intocmire rapoarte interne, respectiv externe catre finantator, client/parteneri
obtinere informatii si documente de la client si parteneri, revizuirea acestora
verificare concordanță parti, verificare formă, conținut, punctaj și eligibilitatea dosarului de finanțare conform checklist de evaluare de la finantator și conform checklist intern
asamblare și semnare dosar, depunere dosar
asigurarea arhivarii dosarului
monitorizare statut status proiect și client (elaborare, evaluare, implementare, post-
implementare)
gestionare clarificări/contestații
evaluare proces elaborare/implementare și întocmire recomandări către directorul de proiect
participare la vizită pe teren și ședințe cu clientul, partenerii
elaborare rezumat proiect
intocmire rapoarte interne, respectiv externe catre finantator, client/parteneri