1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. CLARODENT S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

CLARODENT S.R.L.

Bucureşti Sectorul 6, Str. VIRTUTII, Nr. 12, parter, Bloc R11a, Scara 2, Apartament 34+37

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (4) Active ( 0 ) Arhivă ( 4 )

Front Desk

București
expirat: 21.07.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Intampina pacientii si vizitatorii cu atitudinea adecvata unei ”bune gazde”;
  • Raspunde de preluarea corespondentei (plicuri, e-mailuri) si raspunde de buna circulatie a acesteia;
  • Mentine si actualizeaza permanent baza de date a pacientilor;
  • Indosariaza si pregateste fisele fiecarui pacient din ziua respectiva;
  • Realizeaza contractul cu pacientul nou si monitorizeaza platile;
  • Preia apelurile telefonice;
  • Trimite si verifica programarile pacientilor;
  • Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
  • Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
  • La inceputul programului medicilor are obligatia de a asigura lista printata a programarilor acestora cu programul din ziua respectiva;
  • Informeaza pacientii asupra pretului, conform cu serviciul solicitat sau ofera orice alte informatii ii sunt solicitate;
  • Incaseaza bani si efectueaza plati;
  • Emite facturi fiscale la solicitarea pacientilor;
  • Emite raportul casei de marcat la sfarsitul turei;
  • Intocmeste borderoul de incasari (numerar si card);
  • Preda incasarile zilnice medicilor, cu rapoartele / borderourile de justificare;
  • Urmareste timpii de asteptare pentru pacienti si mentine o comunicare deschisa cu fiecare;
  • Mentine fluxul programarilor si asigura timpul necesar consultatiilor;
  • Identifica corect pacientii in sistem si ii indruma catre specialitatile pentru care au programare (catre medic);
  • Contactarea persoanelor responsabile cu intretinerea sistemelor ce asigura buna functionare a cabinetului;
  • Asigura functionarea corecta a sistemelor computerizate, de telefonie, de supraveghere video si interfon;
  • Asigura necesarul de birotica si alte achizitii;
  • Operare in Softul specializat
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistenta stomatologie

București
expirat: 07.07.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • asista medicul intr-un mod atent, fara a obstructiona examinarea pacientului sau tratamentul;
  • lucreaza sub indrumarea directa a medicului;
  • pregateste si intretine campul operator si echipamentele;
  • pregateste pacientul;
  • realizeaza dezinfectarea si sterilizarea instrumentarului;
  • intretine curatenia cabinetului
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistenta stomatologie

București
expirat: 09.06.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • asista medicul intr-un mod atent, fara a obstructiona examinarea pacientului sau tratamentul;
  • lucreaza sub indrumarea directa a medicului;
  • pregateste si intretine campul operator si echipamentele;
  • pregateste pacientul;
  • realizeaza dezinfectarea si sterilizarea instrumentarului;
  • intretine curatenia cabinetului
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Front Desk

București
expirat: 09.06.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Intampina pacientii si vizitatorii cu atitudinea adecvata unei ”bune gazde”;
  • Raspunde de preluarea corespondentei (plicuri, e-mailuri) si raspunde de buna circulatie a acesteia;
  • Mentine si actualizeaza permanent baza de date a pacientilor;
  • Indosariaza si pregateste fisele fiecarui pacient din ziua respectiva;
  • Realizeaza contractul cu pacientul nou si monitorizeaza platile;
  • Preia apelurile telefonice;
  • Trimite si verifica programarile pacientilor;
  • Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
  • Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
  • La inceputul programului medicilor are obligatia de a asigura lista printata a programarilor acestora cu programul din ziua respectiva;
  • Informeaza pacientii asupra pretului, conform cu serviciul solicitat sau ofera orice alte informatii ii sunt solicitate;
  • Incaseaza bani si efectueaza plati;
  • Emite facturi fiscale la solicitarea pacientilor;
  • Emite raportul casei de marcat la sfarsitul turei;
  • Intocmeste borderoul de incasari (numerar si card);
  • Preda incasarile zilnice medicilor, cu rapoartele / borderourile de justificare;
  • Urmareste timpii de asteptare pentru pacienti si mentine o comunicare deschisa cu fiecare;
  • Mentine fluxul programarilor si asigura timpul necesar consultatiilor;
  • Identifica corect pacientii in sistem si ii indruma catre specialitatile pentru care au programare (catre medic);
  • Contactarea persoanelor responsabile cu intretinerea sistemelor ce asigura buna functionare a cabinetului;
  • Asigura functionarea corecta a sistemelor computerizate, de telefonie, de supraveghere video si interfon;
  • Asigura necesarul de birotica si alte achizitii;
  • Operare in Softul specializat
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul CLARODENT SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.