Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Monitorizarea conturilor restante și luarea măsurilor adecvate pentru recuperarea creanțelor;
Colectarea creanțelor și actualizarea datelor în sistemul de evidență plăți și restanțe;
Menținerea înregistrărilor precise și actualizate ale tuturor activităților de colectare;
Întocmirea raportului de colectare (notificări de plată, resolicitări de plată, confirmări de solduri, transmitere facturi, actualizarea datelor de contact, eșalonări, cereri de amânare a plății);
Gestionarea și urmărirea contractelor și a garanțiilor (transmitere notificări privind data de expirare, prelungiri și actualizări date, procesare și emitere documente privind lipsa de restanțe, emitere copii facturi, confirmări ale plăților, înregistrări și prelungiri SGB-uri);
Participarea la discuții cu Center Managerul și echipa de Colectare cu privire la chiriașii care au istoric de neplată și propunerea de soluții de recuperare creanțe, executare sau reziliere contracte;
Întocmirea dosarului de executare silită / de înscriere la masa credală și menținerea comunicării cu Biroul Executorilor și cu departamentul de Legal;
Suport pentru Account Receivable pentru diferite sarcini tranzacționale și repetitive;
Oferirea de suport pentru departamentul de Leasing în ceea ce privește contractele, debitele, garanțiile, discounturile acordate sau eșalonările de plată;
Pregătirea, elaborarea și trimiterea facturilor de utilități către chiriași și acordarea de suport în procesul de refacturare lunară manuală pentru activitățile de mentenanță;
Oferirea de informații chiriașilor centrului legate de situația financiară și elementele din contract.
Menține și dezvoltă relațiile de business cu clienții actuali aflați în portofoliu, locați în Polonia, Cehia, Slovacia, Lituania și Republica Moldova;
Inițiază negocieri, gestionează și analizează modul de derulare și finalizare a contractelor cu clienții externi;
Dezvoltă continuu portofoliul de clienți ai companiei pe noi piețe;
Identifică noi potențiali parteneri externi, atât pe piața din Europa, dar nu numai, cu scopul înregistrării produselor din portofoliul companiei în țările respective și vânzarea acestor produse pe teritoriile externe;
Este responsabil de prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
Supervizează comenzile externe și operațiunile logistice specifice exportului;
Asigură procesul de post-vânzare;
Furnizează rapoarte periodice sau ocazionale la solicitarea superiorului direct;
Vizitează / participă la târguri şi expoziţii de specialitate
Contribuie la stabilirea obiectivelor de marketing și la realizarea strategiei anuale a centrului comercial;
Participarea la conceperea și propunerea calendarului comercial anual și la stabilirea bugetului de evenimente și activări;
Realizarea campaniilor de comunicare ale centrului comercial;
Contribuie la realizarea obiectivelor de vânzări și trafic ale centrului;
Planificarea evenimentelor de marketing și follow-up după implementarea acestora;
Urmărirea și evaluarea rezultatelor evenimentelor și propunerea soluțiilor de îmbunătățire pentru evenimentele viitoare;
Transmiterea agențiilor, furnizorilor și departamentului de Marketing detaliile evenimentelor agreate cu partenerii sau organizatorii evenimentelor;
Gestionarea relației cu furnizorii de resurse umane necesare în implementarea evenimentelor (promoteri, hostess, MC);
Păstrarea legăturii și reprezentarea companiei în relațiile cu toți clienții (chiriașii) pentru implementarea planului de marketing;
Administrarea și raportarea lunară bugetul pentru cifra de afaceri generată de activitățile de închirieri spații publicitare, promovare, activare si evenimente în centrul comercial
Generarea de noi clienți pe zona de reclame și publicitate;
Redactarea și prezentarea ofertelor comerciale potențialilor si actualilor clienți ai centrului;
Redactarea și urmărirea contractelor de închiriere de spații publicitare, promovare, activare și evenimente;
Supporting OCE Consultant in Romania in the implementation of the Omnichannel Customer Experience (OCE) Strategy, planning and execution in all therapeutic areas;
Participation in key Brand Team meetings to understand brand objectives and strategy;
Supporting OCE Consultant in execution of omnichannel projects and campaigns;
Supporting OCE Consultant in promoting new OCE capabilities and platforms and improving utilization of existing ones;
Campaign calendars administration;
Updating Local SoA mapping on an annually basis;
Creating briefs and requests for OCE task that require internal development by the CEE OCE Delivery Team;
Cooperating with local vendors/agencies for content creation to be delivered on time and with the right quality;
Supporting OCE Consultant in the creation of campaign tracking plans, collecting campaign results, creating campaign reports;
Be responsible for digital touchpoints reporting in CET (Customer Engagement Tool) and high-level data analytics in order to enable data driven decisions
Monitors, evaluates and identifies key customer needs and requirements;
Develops and improves the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives in line with company targets;
Establishes new sales that will turn into long-lasting relationships;
Initiates and coordinates communication between key customers and internal teams;
Manages all operational and logistic aspects in the relation with customers;
Ensures the correct products and services are delivered to customers in a timely manner;
Reviews and resolves any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust;
Assesses and prepares regular reports of progress/sales/stock and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics;
Prepares promotional plans per customer in line with company strategy;
Implements planned sales offers, promotional and commercial activities;
Prepares strategic customer meetings and negotiations and range planning;
Initiates and develops creative business solutions to identify gaps and potentials;
Establishes communication with international customers on HQ level, reviewing business flow in close relationship with International Key Account Managers;
Leads, develops and directs strategic steps of the Field Sales Reps to optimize the assortment matrix per channel to increase distribution;
Executes online channel development strategy;
Drive additional activities on top of agreed ones, for the purpose of increasing sales and visibility
Greet people entering the building, answer questions, provide directions and alert staff when someone is there to meet or visit them;
Be professional and pleasant while interacting with guests;
Answer all incoming calls and redirect them to the most appropriate department/contact;
Take messages and pass them on to the receiver;
Accept deliveries and mail, organize them to be distributed to the correct recipients using the office mailing system and ensure they get to the recipient in a timely manner, while also managing outgoing mail and packages for pickup;
Schedule meetings, interviews and appointments;
Ensuring effective management of office reception area;
Maintain reception area in a tidy condition;
Make sure office and kitchen supplies are available in good quantity;
Support the management teams in a wide range of tasks;
Provide support on archiving, accommodation, meeting rooms, travel arrangements, protocol;
Provide ongoing support on various administrative activities
Deliver lessons using a variety of differentiated and modern techniques that are appropriate to the academic level and meet the various needs of the student;
Create a safe and flexible environment conducive to optimal pre-school learning;
Develops the ability of children to work independently and collaboratively in groups;
Establish and monitor appropriate behavior of preschool students in class and during extra-curricular activities;
Participate in extracurricular activities (. camps, visits, classes held in other locations);
Permanently encourage pre-school students to discover and develop their passions for the English language;
Knows and complies with the kindergarten’s policy, procedures, and regulations
Coordoneaza si monitorizeaza activitatile de prevenire si protectie in conformitate cu legislatia specifica;
Identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca;
Elaboreaza planurile de prevenire si protectie;
Efectueaza periodic controale si audituri interne la locurile de munca;
Elaboreaza instructiuni proprii pentru completarea si aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca;
Monitorizeaza functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca;
Participa la cercetarea accidentelor de munca si la intocmirea dosarelor de cercetare;
Raspunde de identificarea si raportarea deficientelor privind respectarea prevederilor instructiunilor de lucru si a oricaror cerinte legale si reglementate aplicabile in acest sens;
Raporteaza si initiazia prompt masuri de corectare si prevenire necesare ca urmare a deficientelor constatate;
Stabileste zonele care necesite semnalizare de securitate si sanatate in munca, precum si tipul de semnalizare necesar si amplasarea lui, conform prevederilor in vigoare;
Verifica starea de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta;
Responsabil de instruirea angajatilor si de respectarea de catre acestia a prevederilor reglementarilor aplicabile in activitatile desfasurate;
Intocmeste planul de actiune in caz de pericol grav si iminent si instruieste toti angajatii pentru aplicarea acestuia; Actualizeaza si implementeaza procedurile si regulamentele interne privind sanatatea si securitatea in munca, conform cerintelor legislative in vigoare;
Gestioneaza relatia cu institutiile de specialitate si cu cabinetul de medicina muncii;
Pregateste documentatia necesara in vederea obtinerii autorizatiilor, acordurilor, avizelor necesare pentru desfasurarea activitatii in conditii de siguranta conform legislatiei in vigoare;
Analizeaza echipamentele individuale de protectie si echipamentele de munca specifice fiecarei zone de lucru si propune achizitionarea de echipamente pretabile, in functie de riscurile de accidentare;
Intocmeste la termenele stabilite, informarile, rapoartele, declaratiile si situatiile cerute de conducerea societatii si de institutiile abilitate in legatura cu desfasurarea activitatilor specifice;
Instruieste contractorii si subcontractorii si ii urmareste pe parcursul prezentei in cadrul companiei
Performs daily primary accounting activities (issuance, registration, and daily verification of various accounting documents);
Prepares monthly and sends the primary accounting documents to the external accounting firm;
Ensures the registration and processing of financial documents, and keeps track of receipts and payments;
Verifies the supporting documents regarding the statements and approves them in accordance with the local laws;
Prepares and records invoices to customers;
Maintain, track, and verify the cash register;
Keeps in touch with banks and deals with tracking payments and receipts;
Participates in month/year closing activities;
Prepare monthly financial reports and analysis for the headquarter;
Prepares various statements, reports, and financial-accounting analyses;
Files and archives documents after registration;
Collaborates with the external accounting firm for good communication of financial data;
Keeps in touch with various providers (courier, stationery, telephony, etc.);Is responsible for the management of the expenditure budget and its follow-up;
It is permanently informed about the legislative changes in the accounting field
Monitors, evaluates and identifies key customer needs and requirements;
Develops and improves the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives in line with company targets;
Establishes new sales that will turn into long-lasting relationships;
Initiates and coordinates communication between key customers and internal teams;
Manages all operational and logistic aspects in the relation with customers;
Ensures the correct products and services are delivered to customers in a timely manner;
Reviews and resolves any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust;
Assesses and prepares regular reports of progress/sales/stock and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics;
Prepares promotional plans per customer in line with company strategy;
Implements planned sales offers, promotional and commercial activities;
Prepares strategic customer meetings and negotiations and range planning;
Initiates and develops creative business solutions to identify gaps and potentials;
Establishes communication with international customers on HQ level, reviewing business flow in close relationship with International Key Account Managers;
Leads, develops and directs strategic steps of the Field Sales Reps to optimize the assortment matrix per channel to increase distribution;
Executes online channel development strategy;
Drive additional activities on top of agreed ones, for the purpose of increasing sales and visibility
Este responsabil de preluarea, direcționarea și transmiterea apelurilor telefonice și a e-mail-urilor către persoanele cărora li se adresează;
Programează ședințele, interviurile și audiențele, având grijă de pregătirea documentelor de bază ale întrunirilor;
Întâmpină persoanele din afara companiei și informează superiorii despre sosirea acestora, după care conduce vizitatorii la persoanele de care sunt interesate, asigurând protocolul aferent;
Sortează corespondența primită și menține evidența administrativă (copiere, înregistrare și îndosariere documente în bibliorafturi și registre);
Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
Verifică și preia de la toate departamentele companiei documentele ce urmează a fi arhivate;
Gestionează corespondența departamentului, urmărind fluxul dublu sens al tuturor documentelor: contracte, notificări, adrese oficiale și orice alt document necesar desfășurării activității;
Actualizează permanent sistemul informațional legat de activitatea departamentului, încarcă datele solicitate în platformele utilizate;
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei și transmite corect și în timp util informațiile și mesajele primite;
Urmărește termenele de valabilitate ale contractelor cu diverși furnizori/prestatori și semnalează necesitatea reînnoirii/schimbării furnizorului/prestatorului;
Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, cafea și altele);
Menține o bună comunicare cu personalul ce asigură curațenia și paza, fiind responsabil de supervizarea echipelor care se ocupă de întreținere și alte reparații necesare în cadrul societății;
Are o atitudine politicoasă față de persoanele cu care intră în contact în cadrul companiei;
Informează superiorii în legătură cu apariția unor situații neprevăzute
Stabileşte strategia teritorială şi planurile de acţiune aferente în vederea asigurării unei creşteri sustenabile şi durabile pe termen lung;
Defineşte şi stabileşte obiectivele de business la nivel teritorial şi la nivelul echipei şi este responsabil pentru urmărirea şi atingerea acestora;
Responsabil pentru definirea, gestionarea şi urmărirea bugetului anual pentru zona alocată, incluzând atingerea target-ului, dar şi eficienţa costurilor;
Dezvoltarea, motivarea şi coordonarea echipei din subordine printr-o bună comunicare, coaching şi suport permanent, feedback constructiv şi proactiv;
Implicare activă în recrutarea noilor colegi şi responsabil pentru procesul de management al performanţei la nivelul întregii echipe;
Monitorizează și măsoară permanent evoluția activității și rezultatele obținute în zona pe care o gestionează comparativ cu acțiunile și obiectivele stabilite prin strategia și planurile create, inclusiv prin sistemul Balanced Scorecard;
Asigură implementarea eficientă a planurilor de colectare a creanţelor;
Responsabil pentru implemenarea corectă a politicilor interne şi a reglementărilor legale, incluzând urmărirea proceselor şi propuneri pentru îmbunătăţirea acestora;
Gândeşte şi implementează strategii pentru creșterea satisfacţiei clienţilor, pentru reducerea reclamaţiilor şi pentru gestionarea corespunzătoare a acestora;
Implementează controale eficiente pentru prevenire pierderilor şi pentru minimizarea fraudelor;
Se informează permanent cu privire la piață şi la concurență, cu privire la cele mai bune practici interne și externe pentru a identifica oportunitățile de creştere pentru zona pe care o gestionează
Manage customer relationship at the headquarters and POS level;
Prepare the plan of annual negotiation process in order to achieve all targets;
Conduct the annual negotiations;
Manager the operational tasks in the relation with customers;
Ensure excellent execution of all agreed trade terms, promotions and marketing elements;
Drive additional activities on top of agreed ones, for the purpose of increasing sales and visibility;
Manage flow of documents between the company and the customers;
Implements brand visibility elements in on-line customers, both agreed by trade terms and additional, for the purpose of achieving good brand visibility;
Monitor Trade Terms implementation audits per points of sales;
Prepare promotional plans per customer in line with company strategy;
Communicate promotional proposals or other proposals assortment optimization, projects, etc. to customers and follow-up on implementation;
Forecast correctly, in due time and in line with internal requirements the volumes at SKU level per month and per customer, for both promo SKUs and permanent SKUs;
Involved in various projects implementation and proactively propose new improvement projects;
Collect & analyse data needed for evaluation of promotions;
Close collaboration with Customer Care to ensure accuracy of orders and deliveries;
Manage all the operational and logistic aspects in the relation with customers
Activități zilnice de contabilitate primară (emiterea și înregistrarea zilnică a diverselor documente – avize, NIR-uri, facturi, plăți și încasări, etc);
Înregistrează și verifică documentele de intrare-ieșire și evidența contabilă a stocurilor din depozit;
Actualizează codurile și prețurile produselor;
Centralizează borderourile pentru serviciile de curierat folosite pentru diverse livrări;
Realizează diverse raportări cu caracter contabil și operațional;
Pregătește lunar și transmite documentele contabile primare către firma de contabilitate externă;
Clasează și arhivează documentele;
Redactează email-uri și diferite documente solicitate de management;
Participă, alături de ceilalți membrii ai companiei, la anumite proiecte (de ex: târguri și expoziții, achiziții publice, etc);
Realizează și trimite rapoarte periodice către autorități;
Pastrează o bună legătură cu clienții și furnizorii în toate interacțiunile zilnice;
Când este nevoie, primește clienții și colaboratorii, realizează activități de protocol, stabilește întâlniri;
Gestionează apelurile telefonice, a mesajelor, a corespondenței și a documentelor interne;
Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, etc.)
Desfășurarea activității de vânzări en-detail în magazin și oferirea de consultanță clienților;
Reprezentarea și promovarea produselor în concordanță cu strategia companiei;
Cunoașterea detaliată a produselor comercializate;
Acumularea și gestionarea informațiilor multiple necesare desfășurării activității;
Gеstionаrеa întregului procеs în relаția cu cliеntul (prеzеntarea produselor, consilierea, încasarea, emiterea documentelor, după caz factură sau bon fiscal, preluarea comenzilor, pregătirea coletelor și livrarea prin curier);
Oferirea de informații și facilitarea procesului de cumpărare;
Abordarea clienților într-un mod cât mai profesionist și consilierea acestora cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor;
Menținerea unui mediu de lucru curat și plăcut în magazin;
Aprovizionarea rafturilor cu marfă;
Pregătirea necesarului de marfă în funcție de vânzări;
Implementarea diverselor campanii și promoții, asigurând o bună vizibilitate a acestora în magazin;
Îndeplinirea targetului lunar și atingerea obiectivelor de vânzări
Este responsabil de preluarea, direcționarea și transmiterea apelurilor telefonice și a e-mail-urilor către persoanele cărora li se adresează;
Programează ședințele, interviurile și audiențele, având grijă de pregătirea documentelor de bază ale întrunirilor;
Întâmpină persoanele din afara companiei și informează superiorii despre sosirea acestora, după care conduce vizitatorii la persoanele de care sunt interesate, asigurând protocolul aferent;
Sortează corespondența primită și menține evidența administrativă (copiere, înregistrare și îndosariere documente în bibliorafturi și registre);
Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
Verifică și preia de la toate departamentele companiei documentele ce urmează a fi arhivate;
Gestionează corespondența departamentului, urmărind fluxul dublu sens al tuturor documentelor: contracte, notificări, adrese oficiale și orice alt document necesar desfășurării activității;
Actualizează permanent sistemul informațional legat de activitatea departamentului, încarcă datele solicitate în platformele utilizate;
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei și transmite corect și în timp util informațiile și mesajele primite;
Urmărește termenele de valabilitate ale contractelor cu diverși furnizori/prestatori și semnalează necesitatea reînnoirii/schimbării furnizorului/prestatorului;
Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, cafea și altele);
Menține o bună comunicare cu personalul ce asigură curațenia și paza, fiind responsabil de supervizarea echipelor care se ocupă de întreținere și alte reparații necesare în cadrul societății;
Are o atitudine politicoasă față de persoanele cu care intră în contact în cadrul companiei;
Informează superiorii în legătură cu apariția unor situații neprevăzute
Este responsabil de preluarea, direcționarea și transmiterea apelurilor telefonice și a e-mail-urilor către persoanele cărora li se adresează;
Programează ședințele, interviurile și audiențele, având grijă de pregătirea documentelor de bază ale întrunirilor;
Întâmpină persoanele din afara companiei și informează superiorii despre sosirea acestora, după care conduce vizitatorii la persoanele de care sunt interesate, asigurând protocolul aferent;
Sortează corespondența primită și menține evidența administrativă (copiere, înregistrare și îndosariere documente în bibliorafturi și registre);
Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
Verifică și preia de la toate departamentele companiei documentele ce urmează a fi arhivate;
Este responsabil de analiza sistematică a documentelor și ordonarea acestora în arhiva electronică și fizică, astfel încât să optimizeze timpul pentru găsirea unui document necesar;
Urmărește fluxul documentelor în relația cu celelalte societăți ale grupului;
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei și transmite corect și în timp util informațiile și mesajele primite;
Păstrează legătura cu companiile de taxi și se ocupă de gestionarea voucherelor emise de companiile partenere;
Efectuează rezervările necesare desfășurării în bune condiții a călătoriilor în scop de afaceri (bilete de avion, rezervări de mașini, camere de hotel și orice alte rezervări ce implică deplasarea respectivă);
Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, cafea și altele);
Menține o bună comunicare cu personalul ce asigură curațenia și paza, fiind responsabil de supervizarea echipelor care se ocupă de întreținere și alte reparații necesare în cadrul societății;
Are o atitudine politicoasă față de persoanele cu care intră în contact în cadrul companiei;
Informează superiorii în legătură cu apariția unor situații neprevăzute
Activități de contabilitate primară (înregistrarea zilnică a documentelor de transport – avize de expediție a mărfurilor; întocmirea facturilor către retailer/client și transmiterea către aceștia în portalurile proprii sau pe e-mail);
Se ocupă de înregistrarea și validarea facturilor în portalul ANAF;
Ține evidența ambalajelor și menține relația cu Agenția Fondului de Mediu (AFM), precum și cu compania specializată;
Transmiterea documentelor contabile primare către firma de contabilitate externă;
Deschidere pentru învățarea și lucrul în sisteme de tip ERP;
Gestionarea apelurilor telefonice, a mesajelor, a corespondenței și a documentelor interne;
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
Clasarea și arhivarea documentelor;
Primirea clienților și colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri;
Redactare de email-uri și diferite documente solicitate de management;
Participare, alături de ceilalți membrii ai companiei, la anumite proiecte interne, inclusiv proiecte de investiții;
Realizarea de rapoarte periodice, dar și la cerere;
Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, etc.)
Gestionează și monitorizează contractele încheiate cu chiriașii centrului comercial și diferiții furnizori și prestatori de servicii externi (servicii de pază, curățenie, mentenanță și întreținere, reparații, etc);
Urmărește termenele de valabilitate ale contractelor cu diverși furnizori/prestatori și semnalează necesitatea reînnoirii/schimbării furnizorului/prestatorului;
Demarează procedura de achiziție pentru bunuri și/sau servicii necesare, aflate sub coordonarea departamentelor tehnic – operațional, se asigură că sunt respectate procedurile interne cu privire la procesul de achiziție, pregătește documentația aferentă (de la cereri de ofertă până la contract, procese verbale de execuție/lucrări, facturi);
Supraveghează si urmărește derularea unor lucrări/livrarea unor bunuri/echipamente în conformitate cu recomandările primite de la managerul operational/managerul tehnic și cu suport din partea acestora;
Gestionează corespondența departamentului, urmărind fluxul dublu sens al tuturor documentelor: contracte, notificări, adrese oficiale și orice alt document necesar desfășurării activității;
Se ocupă de programarea întâlnirilor și a ședințelor;
Copiază/redactează materialele necesare, conform procedurilor interne (cereri de ofertă, contracte, notificări, informări, premise de lucru, etc);
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele și transmite corect și în timp util informațiile necesare;
Actualizează permanent sistemul informațional legat de activitatea departamentului, încarcă datele solicitate în platformele utilizate;
Se implică permanent și contribuie la eficientizarea proiectelor dezvoltate, acolo unde îi este solicitat aportul;
Urmărește implementarea la timp a procedurilor companiei, a notelor interne și a indicațiilor date către echipele cu care colaborează
Support the management teams in a wide range of tasks including coordinating management activities, reporting, and budgeting;
Assisting in the recruitment process: handling the contracts with recruitment agencies, booking meetings with the candidates, administrative support (printing materials, booking rooms, etc.);
Help with the onboarding process for new colleagues;
Help with the payroll process with supporting documentation;
Ensure high-quality operational and administrative support to the Management team;
Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules;
Coordinating travels, including flight, hotel, and car rental reservations;
Cover different office management duties and organizational change management initiatives;
Welcoming of guests and visitors;
Ensure effective management of office reception area;
Liaise with facility management vendors, including cleaning, catering, and security services
Support the management teams in a wide range of tasks including coordinating management activities, reporting, and budgeting;
Assisting in the recruitment process: handling the contracts with recruitment agencies, booking meetings with the candidates, administrative support (printing materials, booking rooms, etc.);
Help with the onboarding process for new colleagues;
Help with the payroll process with supporting documentation;
Ensure high-quality operational and administrative support to the Management team;
Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules;
Coordinating travels, including flight, hotel, and car rental reservations;
Cover different office management duties and organizational change management initiatives;
Welcoming of guests and visitors;
Ensure effective management of office reception area;
Liaise with facility management vendors, including cleaning, catering, and security services
Greet people entering the building, answer questions, provide directions and alert staff when someone is there to meet or visit them;
Be professional and pleasant while interacting with guests;
Answer all incoming calls and redirect them to the most appropriate department/contact;
Take messages and pass them on to the receiver;
Accept deliveries and mail, organize them to be distributed to the correct recipients using the office mailing system and ensure they get to the recipient in a timely manner, while also managing outgoing mail and packages for pickup;
Schedule meetings, interviews and appointments;
Ensuring effective management of office reception area;
Maintain reception area in a tidy condition;
Make sure office and kitchen supplies are available in good quantity;
Support the management teams in a wide range of tasks;
Provide support on archiving, accommodation, meeting rooms, travel arrangements, protocol;
Provide ongoing support on various administrative activities
Sortează și înregistrează corespondența primită în registrul de intrări-ieșiri (număr, dată, denumirea firmei, telefon, conținutul mesajului, alte informații considerate necesare);
Preia și direcționează apelurile telefonice; preia eventualele mesaje și le transmite ulterior sau direcționează apelul către persoanele care ar putea să cunoască problema;
Programează ședințele și menține ordinea și curățenia în sălile de ședință;
Întâmpină persoanele din afara centrului commercial (clienți, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesați despre sosirea acestora, după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent;
Menține evidența primirii faxurilor, se ocupă de copierea și înregistrarea lor (conținutul mesajului, număr, dată), îndosarierea lor;
Completează borderourile pentru firmele de curierat, completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise;
Programează interviurile și audiențele;
Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
Primește și transmite e-mail-uri și memo-uri;
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele și transmite corect și în timp util informațiile;
Asigură o bună comunicare și urmărește fluxul documentelor în relația cu celelalte societăți ale grupului;
Efectuează rezervările necesare desfășurării în bune condiții a călătoriilor în scop de afaceri (bilete de avion, rezervări de mașini, camere de hotel și orice alte rezervări ce implică deplasarea respectivă);
Menținerea legăturii cu companiile de taxi, inclusiv gestionarea voucherelor emise de companiile partenere;
Menținerea unei bune comunicări cu personalul ce asigură curățenia în cadrul societății;
Are o atitudine politicoasă atât față de chiriașii centrului, cât și față de persoanele cu care vine în contact în cadrul centrului;
Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează / transmite informații
Este responsabil de preluarea, direcționarea și transmiterea apelurilor telefonice și a e-mail-urilor către persoanele cărora li se adresează;
Programează ședințele, interviurile și audiențele, având grijă de pregătirea documentelor de bază ale întrunirilor;
Întâmpină persoanele din afara companiei și informează superiorii despre sosirea acestora, după care conduce vizitatorii la persoanele de care sunt interesate, asigurând protocolul aferent;
Sortează corespondența primită și menține evidența administrativă (copiere, înregistrare și îndosariere documente în bibliorafturi și registre);
Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
Verifică și preia de la toate departamentele companiei documentele ce urmează a fi arhivate;
Gestionează corespondența departamentului, urmărind fluxul dublu sens al tuturor documentelor: contracte, notificări, adrese oficiale și orice alt document necesar desfășurării activității;
Actualizează permanent sistemul informațional legat de activitatea departamentului, încarcă datele solicitate în platformele utilizate;
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei și transmite corect și în timp util informațiile și mesajele primite;
Urmărește termenele de valabilitate ale contractelor cu diverși furnizori/prestatori și semnalează necesitatea reînnoirii/schimbării furnizorului/prestatorului;
Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, cafea și altele);
Menține o bună comunicare cu personalul ce asigură curațenia și paza, fiind responsabil de supervizarea echipelor care se ocupă de întreținere și alte reparații necesare în cadrul societății;
Are o atitudine politicoasă față de persoanele cu care intră în contact în cadrul companiei;
Informează superiorii în legătură cu apariția unor situații neprevăzute
Support the management teams in a wide range of tasks including coordinating management activities, reporting, and budgeting;
Assisting in the recruitment process: handling the contracts with recruitment agencies, booking meetings with the candidates, administrative support (printing materials, booking rooms, etc.);
Help with the onboarding process for new colleagues;
Help with the payroll process with supporting documentation;
Ensure high-quality operational and administrative support to the Management team;
Coordinating appointments and meetings and managing staff calendars and schedules;
Coordinating travels, including flight, hotel, and car rental reservations;
Cover different office management duties and organizational change management initiatives;
Welcoming of guests and visitors;
Ensure effective management of office reception area;
Liaise with facility management vendors, including cleaning, catering, and security services
Propune investiții privind întreținerea sau modernizarea centrului comercial;
Păstrează legătura cu chiriașii și clienții proprietății din punct de vedere tehnic și operațional;
Supraveghează soluționarea reclamațiilor sau solicitărilor venite din partea chiriașilor și/sau se implică în mod direct în rezolvarea acestora;
Coordonează și supervizează activitatea de mentenanță în proprietate;
Asigură relația contractuală cu furnizorii de servicii din punct de vedere operational;
Urmărește starea de funcționare a tuturor echipamentelor tehnice din proprietate;
Propune și urmărește programul de revizii și întreținere proactivă a echipamentelor;
Propune și urmărește acțiuni pentru remedierea defecțiunilor tehnice: în caz de defecțiuni ale echipamentelor tehnice/instalațiilor din imobil, anunță echipele de instalatori/ electricieni/ mecanici subcontractate și ia în primire rezultatele muncii acestora;
Propune, la nevoie, schimbarea firmelor de reparații și service, subcontractate și prezintă superiorului ierarhic ofertele firmelor de reparații și service, curățenie și securitate;
Urmărește execuția bugetului OPEX;
Urmărește respectarea normelor de conduită civilizată și a regulamentului centrului comercial (privind aruncarea deșeurilor, utilizarea spațiului comun, păstrarea integrității fizice a spațiului dat în folosință cu utilitățile aferente, a normelor generale de PSI, etc);
Urmărește noutățile legislative în domeniu și asigură îndeplinirea obligațiilor legale din punct de vedere tehnic și operațional ale proprietarului pentru centrul comercial (noi norme/ cerințe/ verificări, avize și autorizații din partea Ministerului Mediului, primăriilor, pompierilor, etc);
Se asigură că toți chiriașii/ furnizorii de servicii sau lucrări cunosc dispozițiile legale privind PSI și SSM și îi notifică pe aceștia în caz de neconcordanțe;
Se asigură că toți chiriașii efectuează la timp și conform contractului toate reviziile utilajelor aflate în centru și toate certificatele privind instalațiile electrice;
Identifică noi oportunități și soluții de colaborare pentru reducerea costurilor de întreținere din punct de vedere tehnic și operațional a centrului comercial;
Coordonează și supervizează activitatea de curățenie și întreținere, precum și activitatea de pază și protecție în proprietate;
Coordonează și supervizează activitatea de PSI și mediu;
Participă la efectuarea inventarului anual, dacă este cazul
Sortează și înregistrează corespondența primită în registrul de intrări-ieșiri (număr, dată, denumirea firmei, telefon, conținutul mesajului, alte informații considerate necesare);
Preia și direcționează apelurile telefonice; preia eventualele mesaje și le transmite ulterior sau direcționează apelul către persoanele care ar putea să cunoască problema;
Programează ședințele și menține ordinea și curățenia în sălile de ședință;
Întâmpină persoanele din afara centrului commercial (clienți, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesați despre sosirea acestora, după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent;
Menține evidența primirii faxurilor, se ocupă de copierea și înregistrarea lor (conținutul mesajului, număr, dată), îndosarierea lor;
Completează borderourile pentru firmele de curierat, completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise;
Programează interviurile și audiențele;
Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
Primește și transmite e-mail-uri și memo-uri;
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele și transmite corect și în timp util informațiile;
Asigură o bună comunicare și urmărește fluxul documentelor în relația cu celelalte societăți ale grupului;
Efectuează rezervările necesare desfășurării în bune condiții a călătoriilor în scop de afaceri (bilete de avion, rezervări de mașini, camere de hotel și orice alte rezervări ce implică deplasarea respectivă);
Menținerea legăturii cu companiile de taxi, inclusiv gestionarea voucherelor emise de companiile partenere;
Menținerea unei bune comunicări cu personalul ce asigură curățenia în cadrul societății;
Are o atitudine politicoasă atât față de chiriașii centrului, cât și față de persoanele cu care vine în contact în cadrul centrului;
Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează / transmite informații
Delivers effective HR service over CEE region, which is customer-focused and business-related;
Proactively establishes strong business partnering relationships with supervisors to understand the business needs, requirements, and challenges;
Organisational & Job design – redesigns flowcharts, job profiles, supports/coordinates the implementation of organizational development tools in order to obtain high performance;
Recruitment and selection – manages the entire recruitment flow, monitors the quality of the process and KPIs, proposes ways for improvement when needed;
Performance Management – coordinates the PM process for functions assigned, participates in system development and improvement;
Career management and development – supports the individual development plans for employees in scope, supports succession plans creation;
Training and Development – participates in training needs analysis, partners with managers and employees for assessing capabilities and facilitating the career planning process;
Talent strategy – participates in talent management strategy creation and implementation;
Policy Development & Employee Relations – offers support and counseling regarding work legislation;
Operationally supports all other HR strategies, policies, and processes
Propune investiții privind întreținerea sau modernizarea centrului comercial;
Păstrează legătura cu chiriașii și clienții proprietății din punct de vedere tehnic și operațional;
Supraveghează soluționarea reclamațiilor sau solicitărilor venite din partea chiriașilor și/sau se implică în mod direct în rezolvarea acestora;
Coordonează și supervizează activitatea de mentenanță în proprietate;
Asigură relația contractuală cu furnizorii de servicii din punct de vedere operational;
Urmărește starea de funcționare a tuturor echipamentelor tehnice din proprietate;
Propune și urmărește programul de revizii și întreținere proactivă a echipamentelor;
Propune și urmărește acțiuni pentru remedierea defecțiunilor tehnice: în caz de defecțiuni ale echipamentelor tehnice/instalațiilor din imobil, anunță echipele de instalatori/ electricieni/ mecanici subcontractate și ia în primire rezultatele muncii acestora;
Propune, la nevoie, schimbarea firmelor de reparații și service, subcontractate și prezintă superiorului ierarhic ofertele firmelor de reparații și service, curățenie și securitate;
Urmărește execuția bugetului OPEX;
Urmărește respectarea normelor de conduită civilizată și a regulamentului centrului comercial (privind aruncarea deșeurilor, utilizarea spațiului comun, păstrarea integrității fizice a spațiului dat în folosință cu utilitățile aferente, a normelor generale de PSI, etc);
Urmărește noutățile legislative în domeniu și asigură îndeplinirea obligațiilor legale din punct de vedere tehnic și operațional ale proprietarului pentru centrul comercial (noi norme/ cerințe/ verificări, avize și autorizații din partea Ministerului Mediului, primăriilor, pompierilor, etc);
Se asigură că toți chiriașii/ furnizorii de servicii sau lucrări cunosc dispozițiile legale privind PSI și SSM și îi notifică pe aceștia în caz de neconcordanțe;
Se asigură că toți chiriașii efectuează la timp și conform contractului toate reviziile utilajelor aflate în centru și toate certificatele privind instalațiile electrice;
Identifică noi oportunități și soluții de colaborare pentru reducerea costurilor de întreținere din punct de vedere tehnic și operațional a centrului comercial;
Coordonează și supervizează activitatea de curățenie și întreținere, precum și activitatea de pază și protecție în proprietate;
Coordonează și supervizează activitatea de PSI și mediu;
Participă la efectuarea inventarului anual, dacă este cazul
Monitorizează fluxul de producție în vederea îmbunătățirii metodelor de lucru și îndeplinirii programului de monitorizare produse;
Controlează modul de aplicare ale instrucțiunilor tehnologice aprobate în secțiile de producție;
Propune soluții de optimizare al proceselor tehnologice monitorizate;
Acordă asistență tehnică pentru departamentul producție în vederea soluționării problemelor tehnice;
Realizează studii tehnice asupra materialelor supuse testării cu implicații asupra omologării furnizorilor;
Face propuneri pentru crearea de produse noi și participă activ la proces;
Intervine atunci când constată indisciplină tehnologică în producție;
Întocmește periodic rapoarte de activitate ;
Reactualizează periodic consumurile de membrane, clipsuri și sfori pentru diferite produse, după planurile departamentului ;
Urmărește lansarea în producția de serie a produselor noi create de biroul cercetare – dezvoltare;
Elaborează și actualizează continuu specificațiile materiilor prime și produselor finite în conformitate cu rețetele folosite, cu consultarea departamentelor implicate;
Creează arhiva de specificații materii prime și produse finite. Evaluează cerinţele de business pentru o nouă aplicație/funcționalitate, face propuneri de îmbunătățire și pe baza acestora trimite specificațiile către dezvoltatorii/furnizorii de software;
Deliver lessons using a variety of differentiated and modern techniques that are appropriate to the academic level and meet the diverse needs of children;
Create a safe and flexible classroom environment favorable for an optimal learning;
Helps children to work independently, but also as a team;
Establish and monitor appropriate behavior of children in the class and during extra-curricular activities;
Participate in extracurricular activities (. camps, visits, classes held in other locations);
Permanently encourage children to discover and develop their passions for the English language;
Knows and complies with the school’s policy, procedures, and regulations
Monitorizarea comenzilor de piese de schimb, precum și a clienților de tip whoseller;
Întreținerea bazei de date a magazinului online (actualizarea stocurilor, a prețurilor, a codurilor produselor dedicate de: filtre, ambreiaje, discuri de frână, plăcuțe de frână etc.);
Întocmește și transmite către transportator AWB-ul necesar ridicării și livrării comenzilor;
Furnizează termene de livrare pentru piesele comandate de clienți;
Verifică stocul pentru piesele comandate de dealer și analizează dacă mai este necesară reaprovizionarea, precum și propune comenzi de piese către responsabilul direct;
Comandă piesele/accesoriile/produsele de merchandising solicitate de către clienți; caută alternative pentru piesele care sunt comandate de către clienți și nu sunt în stoc sau nu sunt disponibile la furnizori;
Monitorizează comenzile de anvelope, plasează comenzi de anvelope către furnizor, poziționează prețuri anvelope în piață, calculează oferte de anvelope pentru licitații;