Bucureşti Sectorul 2, B-dul PACHE PROTOPOPESCU, Nr. 81, CAMERA 3, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Colecteaza toate informatiile si datele necesare pentru o buna intelegere a proceselor operationale si a sistemelor de control in vederea aplicarii procedurilor de control intern relevante;
Dezvolta relatii de lucru pozitive cu departamentele companiei si stabileste o buna cooperare cu echipa de control intern si auditorii externi;
Colecteaza, analizeaza si documenteaza informatiile pentru a sustine rezultatele controlului intern;
Participa activ la implementarea, testarea si evaluarea programelor si/ sau solutiilor tehnice care se adreseaza domeniului de activitate;
Promoveaza constientizarea riscului si a controlului intern in intreaga organizatie, face schimb de bune practici;
Participa la dezvoltarea Risk management-ului companiei prin activitati de monitorizare si control;
Realizeaza, dezvolta si implementeaza proceduri interne in scopul imbunatatirii guvernantei;
Raporteaza periodic superiorului direct concluziile si recomandarile rezultate din activitatile sale de control intern;
Ofera suport constant conducerii companiei privind imbunatatierea eficientei sistemelor si proceselor interne bazat pe risk management
Preluarea telefonica a solicitarilor pacientilor intr-o maniera politicoasa, binevoitoare, profesionista si oferirea informatiilor corecte si complete despre serviciile Synevo, respectand standardele legate de comunicare in cadrul companiei
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR Specialist - People Admin
București
expirat: 29.06.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Biolog/Biochimist/Chimist
Chiajna
expirat: 28.06.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant vanzari corporate
București
expirat: 28.06.2023
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Atragerea clientilor noi in portofoliu, dar si consolidarea relatiei cu cei existenti;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de dezvoltare zonala;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor intre clienti si laborator si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare proba – eliberare rezultat;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM - Microsoft Customer Relationship Management (sistem de gestiune a relatiei cu clientii), conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare
Colecteaza toate informatiile si datele necesare pentru o buna intelegere a proceselor operationale si a sistemelor de control in vederea aplicarii procedurilor de control intern relevante;
Dezvolta relatii de lucru pozitive cu departamentele companiei si stabileste o buna cooperare cu echipa de control intern si auditorii externi;
Colecteaza, analizeaza si documenteaza informatiile pentru a sustine rezultatele controlului intern;
Participa activ la implementarea, testarea si evaluarea programelor si/ sau solutiilor tehnice care se adreseaza domeniului de activitate;
Promoveaza constientizarea riscului si a controlului intern in intreaga organizatie, face schimb de bune practici;
Participa la dezvoltarea Risk management-ului companiei prin activitati de monitorizare si control;
Realizeaza, dezvolta si implementeaza proceduri interne in scopul imbunatatirii guvernantei;
Raporteaza periodic superiorului direct concluziile si recomandarile rezultate din activitatile sale de control intern;
Ofera suport constant conducerii companiei privind imbunatatierea eficientei sistemelor si proceselor interne bazat pe risk management
Mentinerea relatiei cu clientii existenti si actualizarea bazei de date;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Efectuarea vizitelor cu scopul de prezentare si promovarea companiilor in raport cu nevoile identificate ale clientilor folosesc materiale de marketing puse la dispozitie, respectand standardele si recomandarile companiilor;
Informarea clienților din portofoliul despre evenimente medicale/stiințifice organizate sau sponsorizate de către companie;
Identificarea si mentinerea relatiilor cu KOL ;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de promovare;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor dintre clienti si laborator, dar si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare probe biologice – eliberare rezultate;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare;
Asistent medical generalist recoltare la domiciliu
București
expirat: 28.05.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
SPECIALIST ACHIZITII
Chiajna
expirat: 25.05.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari Corporate
București
expirat: 10.03.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Atragerea clientilor noi in portofoliu, dar si consolidarea relatiei cu cei existenti;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de dezvoltare zonala;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor intre clienti si laborator si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare proba – eliberare rezultat;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM - Microsoft Customer Relationship Management (sistem de gestiune a relatiei cu clientii), conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare
Asigură interfața tehnică în relația cu colaboratorii în ceea ce privește instalarea, mentenanța și intervenția pentru aparatura de laborator;
Asigură asistență tehnică personalului de laborator în cadrul acțiunilor de training specializat pentru aparatura de laborator;
Asigură suport tehnic personalului de laborator în diagnosticarea problemelor de funcționare pentru aparatura de laborator și solicită/ asigură intervenție specializată;
Se implică în verificarea programelor care controlează funcționarea analizoarelor;
Furnizează informații despre starea de funcționare a aparaturii medicale;
Este responsabil cu evidența dosarelorcu documentele specifice pentru aparatura de laborator;
Documentează activitățile desfășurate prin protocoale/rapoarte/ procese verbale;
Execută operațiuni de mentenanță/reparații/configurare și asistență tehnică pentru analizoarele pentru care deține competențe și specializare în acest sens;
Propune soluții de îmbunătățire a activității de service și intreținere pentru aparatura medicală;
Participă la prezentarea soluțiilor tehnice și se implică în proiectele de implementare pentru acestea;
Realizează și urmărește respectarea planurilor de implementare pentru proiectele de achiziție pentru noi instrumente
Atragerea clientilor noi in portofoliu, dar si consolidarea relatiei cu cei existenti;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de dezvoltare zonala;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor intre clienti si laborator si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare proba – eliberare rezultat;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM - Microsoft Customer Relationship Management (sistem de gestiune a relatiei cu clientii), conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare
Atragerea clientilor noi in portofoliu, dar si consolidarea relatiei cu cei existenti;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de dezvoltare zonala;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor intre clienti si laborator si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare proba – eliberare rezultat;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM - Microsoft Customer Relationship Management (sistem de gestiune a relatiei cu clientii), conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare
Mentinerea relatiei cu clientii existenti si actualizarea bazei de date;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Efectuarea vizitelor cu scopul de prezentare si promovarea companiilor in raport cu nevoile identificate ale clientilor folosesc materiale de marketing puse la dispozitie, respectand standardele si recomandarile companiilor;
Informarea clienților din portofoliul despre evenimente medicale/stiințifice organizate sau sponsorizate de către companie;
Identificarea si mentinerea relatiilor cu KOL ;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de promovare;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor dintre clienti si laborator, dar si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare probe biologice – eliberare rezultate;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare;
Mentinerea relatiei cu clientii existenti si actualizarea bazei de date;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Efectuarea vizitelor cu scopul de prezentare si promovarea companiilor in raport cu nevoile identificate ale clientilor folosesc materiale de marketing puse la dispozitie, respectand standardele si recomandarile companiilor;
Informarea clienților din portofoliul despre evenimente medicale/stiințifice organizate sau sponsorizate de către companie;
Identificarea si mentinerea relatiilor cu KOL ;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de promovare;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor dintre clienti si laborator, dar si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare probe biologice – eliberare rezultate;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare;
Mentinerea relatiei cu clientii existenti si actualizarea bazei de date;
Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa;
Efectuarea vizitelor cu scopul de prezentare si promovarea serviciilor companiei in raport cu nevoile identificate ale clientilor utilizand materialele de marketing puse la dispozitie, respectand standardele si recomandarile companiei;
Informarea clientilor din portofoliu despre evenimentele medicale/stiintifice organizate sau sponsorizate de catre companie;
Identificarea si mentinerea relatiilor cu KOL ;
Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de promovare;
Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale;
Intermedierea relatiilor dintre clienti si laborator, dar si gestionarea problemelor ce apar in fluxul recoltare probe biologice – eliberare rezultate;
Raportarea cu acuratete si la timp a activitatilor zilnice, exclusiv in CRM conform procedurilor si instructiunilor aflate in vigoare;
Help lead cross-functional (operations, process transformation, business process management) international teams in different Commercial Excellence related projects
Conduct regular project reviews and implement corrective actions. Ensure projects are monitored and reported regarding timelines, financial and quality targets
Monitor pre-implementation phase and take appropriate actions to meet the timeline and business case expectations
Be the project manager`s respondent for change management during the lifecycle of the project
Experienced in developing and managing performance measurement tools such as balanced scorecards or operational performance dashboard
Engage with operations team to implement the framework of the projects