Bucureşti Sectorul 5, Str. DRUMUL GHINDARI, Nr. 115A
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (18)Active ( 0 )Arhivă ( 18 )
Operator Tura TV
1 Bulevardul Dimitrie Cantemir, București
expirat: 16.08.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Preia apelurile telefonice si ofera suport tehnic clientilor;
Monitorizeaza serviciile oferite clientilor;
Executa procedurile standard in caz de deranjamente;
Monitorizeaza functionarea echipamentelor si informeaza echipele de interventie in caz de deranjamente;
Completeaza rapoarte specifice de tura;
Raspunde prompt oricaror cereri sau intrebari ale clientilor (interni/externi) cu privire la diferite aspecte ale serviciilor/produselor companiei, oferind informatii corecte, complete si intr-o maniera profesionista;
Identifica problemele clientilor si acorda intregul sprijin pentru solutionarea acestora;
Respecta normele si regulile interne privind activitatea de suport tehnic, precum si parametrii de calitate ai serviciilor;
Se informeaza, sesizeaza si propune modalitati de imbunatatire a produselor si serviciilor companiei;
Raspunde, impreuna cu celelalte compartimente implicate, de nivelul de satisfactie al clientului si propune modalitati de imbunatatire
preia apelurile telefonice si ofera suport tehnic clientilor;
monitorizeaza serviciile oferite clientilor;
executa procedurile standard in caz de deranjamente;
informeaza superiorul ierarhic si celelate departamente implicate despre problemele aparute;
monitorizeaza functionarea echipamentelor si informeaza echipele de interventie in caz de deranjamente;
completeaza rapoarte specifice de tura;
raspunde prompt oricaror cereri sau intrebari ale clientilor (interni/externi) cu privire la diferite aspecte ale serviciilor/produselor companiei, oferind informatii corecte, complete si intr-o maniera profesionista;
identifica problemele clientilor si acorda intregul sprijin pentru solutionarea acestora;
respecta normele si regulile interne privind activitatea de suport tehnic, precum si parametrii de calitate ai serviciilor;
se informeaza, sesizeaza si propune modalitati de imbunatatire a produselor si serviciilor companiei;
raspunde, impreuna cu celelalte compartimente implicate, de nivelul de satisfactie al clientului si propune modalitati de imbunatatire