Bucureşti Sectorul 1, Şos. BUCUREŞTI-PLOIEŞTI, Nr. 9-13, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile in conformitate cu legislatia in vigoare – la nivel de activitate in Aria Teleorman;
Colectarea si inregistrarea documentelor contabile (casa, banca, deconturi, ordine deplasare, etc.);
Intocmirea diferitelor situatii financiare si rapoarte la cerere, in functie de cerintele managerului de contract;
Inregistrarea facturilor de prestatii ale furnizorilor;
Inregistrarea atat a facturilor de achizitii ale furnizorilor cat si documentele aferente consumurilor din gestiune;
Cunostinte de contabilitate de gestiune;
Intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre managementul superior al societatii
tine evidenta la zi a tuturor materialelor, prin fisa de magazie, si face confruntarea soldurilor faptice cu cele scriptice cel putin saptamanal, realizand si punctajul soldului scriptic cu departamentul contabilitate arie
participa la efectuarea inventarierilor ori de cate ori acestea sunt dispuse;
informeaza departamentul contabilitate arie si seful serviciului aprovizionare, in timp util despre marfurile, materiile prime materialele sau ambalajele care au termene de valabilitate expirate sau care din varii motive au fost deteriorate;
participa la casarea marfurilor, materiilor prime, materialelor sau ambalajelor cu termene de valabilitate expirat sau care au fost deteriorate;
urmareste rulajele aprovizionate si preturile pe fiecare produs si propune persoanei desemnate din cadrul departamentului contabilitate si sefului serviciului aprovizionare cantitatile necesare de aprovizionat pentru asigurarea stocurilor tampon;
asigura ordinea si igiena rafturilor, inlatura produsele care sunt deteriorate si care pot afecta igiena; controleaza zilnic valabilitatea produselor (daca este cazul)
pastreaza produsele in magazie in ordine pe rafturi, etichetate, conform cu fisele de magazie;
mentine garantiile produselor atat intr-un centralizator electronic cat si fizic in dosar
alimenteaza zilnic cu carburant autovehiculele, din rezervoarele proprii de combustibil, conform solicitarilor si a instructiunilor inaintate de catre seful serviciului aprovizionare si departamentul mecanizare (in ariile unde se aplica)
tine evidenta la zi a tuturor materialelor, prin fisa de magazie, si face confruntarea soldurilor faptice cu cele scriptice cel putin saptamanal, realizand si punctajul soldului scriptic cu departamentul contabilitate arie
participa la efectuarea inventarierilor ori de cate ori acestea sunt dispuse;
informeaza departamentul contabilitate arie si seful serviciului aprovizionare, in timp util despre marfurile, materiile prime materialele sau ambalajele care au termene de valabilitate expirate sau care din varii motive au fost deteriorate;
participa la casarea marfurilor, materiilor prime, materialelor sau ambalajelor cu termene de valabilitate expirat sau care au fost deteriorate;
urmareste rulajele aprovizionate si preturile pe fiecare produs si propune persoanei desemnate din cadrul departamentului contabilitate si sefului serviciului aprovizionare cantitatile necesare de aprovizionat pentru asigurarea stocurilor tampon;
asigura ordinea si igiena rafturilor, inlatura produsele care sunt deteriorate si care pot afecta igiena; controleaza zilnic valabilitatea produselor (daca este cazul)
pastreaza produsele in magazie in ordine pe rafturi, etichetate, conform cu fisele de magazie;
mentine garantiile produselor atat intr-un centralizator electronic cat si fizic in dosar
alimenteaza zilnic cu carburant autovehiculele, din rezervoarele proprii de combustibil, conform solicitarilor si a instructiunilor inaintate de catre seful serviciului aprovizionare si departamentul mecanizare (in ariile unde se aplica)
Elaborarea și implementarea politicilor și procedurilor de securitate și sănătate în muncă
Realizarea inspecțiilor periodice pentru a identifica potențialele riscuri și a propune măsuri corective
Organizarea sesiunilor de formare și conștientizare privind securitatea și sănătatea în muncă
Colaborarea cu echipele interne pentru a asigura conformitatea cu reglementările legale
Elaborarea rapoartelor și a analizelor relevante în domeniu
Monitorizarea activitatilor de prevenire si protectie si asigurarea pastrarii dovezilor privind indeplinirea cerintelor, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare (LegeaLegea securitatii si sanatatii in munca si normele de aplicare a Legii 319), cu modificarile si completarile ulterioare in aria si departamentele precizate;
Planificarea si monitorizarea activitatii de prevenire si stingere a incendiilor in cadrul ariei de activitate, organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor;
Control SSM pe teren in conformitate cu planul de control anual/lunar;
Planificarea si urmarirea controlului de medicina muncii si evidenta fiselor de aptitudini medicale;
Asigurarea suportului tehnic pentru clienți, prin intermediul telefonului, e-mailului sau chat-ului;
Formularea si redactarea adreselor catre beneficiari/institutii/autoritati;
Urmarirea semnarii si derularii contractelor din cadrul departamentului;
Participarea la elaborarea propunerilor tehnice/financiare in vederea participarii la diverse licitatii;
Participarea la intocmirea fiselor de fundamentare aferente modificarilor/ajustarilor de tarife;
Mentinerea legaturii cu reciclatorii/valorificatorii de deseuri, colaboratori ai societatii;
Acordarea sprijinului operatorilor de cantar, sefilor de CMID, de statii de sortare sau statii de transfer pentru solutionarea sarcinilor/problemelor zilnice;
Executarea oricaror altor dispozitii date de superiorul ierarhic din sfera sa de activitate pentru realizarea strategiilor societatii
Întocmirea de rapoarte și documentații tehnice relevante pentru activitatea desfășurată
Raspunde prompt si eficient la toate sesizarile/reclamatiile/solicitarile primite (apeluri telefonice/e-mailuri); directioneaza, cand este cazul, apelurile solicitate catre departamentele implicate
Ofera informatii clare si precise clientilor cu privire la activitatea efectiva desfasurata de societate, cu mentinerea portofoliului de clienti;
Cauta informati necesare în funcție de fiecare situație folosind resursele puse la dispoziție de catre societate;
Inregistreaza toate sezizarile primite precum si alte solicitari, si urmarirea rezolvarii acestora, prin intermediul platformei/aplicatiei interne în conformitate cu instrucțiunile de lucru specifice;
Contribuie la extinderea portofoliului de clienti prin prezentarea tuturor informatiilor necesare privind activitatile desfasurate de catre societate;
Informeaza persoanele responsabile despre intarzierile peste termen aparute in rezolvarea sesizarilor/solicitarilor inregistrate;
Respecta regulile de etichetă în conversațiile telefonice cu clienții;
Transmiterea raportului zilnic/saptamanal sau ori de catre ori este cazul cu privirea la activitatea desfasurata;
Întocmirea rapoartelor și a documentației necesare. Cerințe:
Experiență anterioară în domeniul dispeceratului sau logistică;
Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a lua decizii rapide;
Excelente abilități de comunicare și rezolvare a problemelor;
Cunoștințe de operare PC și a programelor specifice (constituie un avantaj), MS Office,Internet;
Insusiri de personalitate: seriozitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitatea de a invata, rabdare, punctualitate;
concentrare, operativitate in furnizarea informatiilor,menținerea calmulului în orice situație, inclusive in conditii de stres
Urmarirea contractelor de prestari servicii, pentru indeplinirea obligatiilor, respectarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor stabilite;
Intocmirea de raportari/documente/adrese etc., conform solicitarii sefului ierarhic si in baza analizelor efectuate;
Aplicarea legislatiei din domeniul salubrizarii, verificarea si respectarea politicilor si regulilor managementului intern/proceduri si instructiuni de lucru;
Acordarea suportului necesar pentru analiza lunara a activitatii;
Colaborarea cu echipa de salubrizare pentru a asigura un mediu curat și sigur pentru comunitate;
Acordarea suportului pentru intocmirea documentatiei necesare contractarii serviciilor;
Raportarea regulată a activităților și a rezultatelor obținute către superiorii ierarhici;
Deplasari ocazionale in zonele de activitate ale activitatii
Gestioneaza evidenta operativa a incasarilor si platilor in lei si valuta;
Pregateste lista platilor in conformitate cu documentele suport si cu soldurile bancare;
Asigura inregistrarea zilnica in contabilitate a incasarilor, a platilor si a comisioanelor bancare; asigura reconcilierea conturilor de trezorerie din balanta contabila;
Verifica zilnic soldul din contabilitate pentru fiecare extras de cont bancar pentru a se asigura ca sunt efectuate toate operatiunile contabile;
Transmite catre furnizori situatia facturilor platite si efectueaza cu acestia verificari si confirmari periodice de solduri; verifica fise de cont si efectueaza compensari;
Colaboreaza cu institutiile bancare pe diverse probleme legate de activitatea de plati si incasari.
Cerințe:
Diplomă de licență în contabilitate, finanțe sau un domeniu conex
Experiență dovedită ca CONTABIL/ECONOMIST sau un rol similar
Cunoștințe solide despre principiile și practicile contabile
Atenție excelentă la detalii și abilități organizatorice
Abilitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită
Abilități avansate de calculator, inclusiv competență în MS Excel și software de contabilitate
tine evidenta la zi a tuturor materialelor, prin fisa de magazie, si face confruntarea soldurilor faptice cu cele scriptice cel putin saptamanal, realizand si punctajul soldului scriptic cu departamentul contabilitate arie
participa la efectuarea inventarierilor ori de cate ori acestea sunt dispuse;
informeaza departamentul contabilitate arie si seful serviciului aprovizionare, in timp util despre marfurile, materiile prime materialele sau ambalajele care au termene de valabilitate expirate sau care din varii motive au fost deteriorate;
participa la casarea marfurilor, materiilor prime, materialelor sau ambalajelor cu termene de valabilitate expirat sau care au fost deteriorate;
urmareste rulajele aprovizionate si preturile pe fiecare produs si propune persoanei desemnate din cadrul departamentului contabilitate si sefului serviciului aprovizionare cantitatile necesare de aprovizionat pentru asigurarea stocurilor tampon;
asigura ordinea si igiena rafturilor, inlatura produsele care sunt deteriorate si care pot afecta igiena; controleaza zilnic valabilitatea produselor (daca este cazul)
pastreaza produsele in magazie in ordine pe rafturi, etichetate, conform cu fisele de magazie;
mentine garantiile produselor atat intr-un centralizator electronic cat si fizic in dosar
alimenteaza zilnic cu carburant autovehiculele, din rezervoarele proprii de combustibil, conform solicitarilor si a instructiunilor inaintate de catre seful serviciului aprovizionare si departamentul mecanizare (in ariile unde se aplica)
Gestioneaza evidenta operativa a incasarilor si platilor in lei si valuta;
Pregateste lista platilor in conformitate cu documentele suport si cu soldurile bancare;
Asigura inregistrarea zilnica in contabilitate a incasarilor, a platilor si a comisioanelor bancare; asigura reconcilierea conturilor de trezorerie din balanta contabila;
Verifica zilnic soldul din contabilitate pentru fiecare extras de cont bancar pentru a se asigura ca sunt efectuate toate operatiunile contabile;
Transmite catre furnizori situatia facturilor platite si efectueaza cu acestia verificari si confirmari periodice de solduri; verifica fise de cont si efectueaza compensari;
Colaboreaza cu institutiile bancare pe diverse probleme legate de activitatea de plati si incasari.
Cerințe:
Diplomă de licență în contabilitate, finanțe sau un domeniu conex
Experiență dovedită ca CONTABIL/ECONOMIST sau un rol similar
Cunoștințe solide despre principiile și practicile contabile
Atenție excelentă la detalii și abilități organizatorice
Abilitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită
Abilități avansate de calculator, inclusiv competență în MS Excel și software de contabilitate
Elaborarea și implementarea politicilor și procedurilor de securitate și sănătate în muncă
Realizarea inspecțiilor periodice pentru a identifica potențialele riscuri și a propune măsuri corective
Organizarea sesiunilor de formare și conștientizare privind securitatea și sănătatea în muncă
Colaborarea cu echipele interne pentru a asigura conformitatea cu reglementările legale
Elaborarea rapoartelor și a analizelor relevante în domeniu
Monitorizarea activitatilor de prevenire si protectie si asigurarea pastrarii dovezilor privind indeplinirea cerintelor, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare (LegeaLegea securitatii si sanatatii in munca si normele de aplicare a Legii 319), cu modificarile si completarile ulterioare in aria si departamentele precizate;
Planificarea si monitorizarea activitatii de prevenire si stingere a incendiilor in cadrul ariei de activitate, organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor;
Control SSM pe teren in conformitate cu planul de control anual/lunar;
Planificarea si urmarirea controlului de medicina muncii si evidenta fiselor de aptitudini medicale;
Supraveghearea și gestionarea echipei din zona alocată;
Asigurarea implementării și respectării politicilor și procedurilor companiei;
Monitorizarea performanțelor angajaților și oferirea de feedback și îndrumare;
Coordonarea activităților de recrutare și selecție a personalului;
Planificarea și organizarea programului de lucru al echipei;
Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și echipe;
Raspunde prompt, profesionist, clar si deschis solicitarilor venite din partea conducerii firmei si/sau a celorlalte departamente, furnizand datele solicitate cu promptitudine, respectand termenul mentionat;
Asigura functionarea corespunzatoare a mijloacelor auto, echipamentelor si utilajelor din dotarea zonei coordonate;
Se asigura ca furnizorii de echipamente instruiesc corespunzator utilizatorii acestora;
Coordoneaza si asigura colectarea si transportul in conformitate cu programul convenit cu autoritatea contractanta;
Obligatia monitorizarii prin platforma VIASAT – GPS, a stadiului zilnic de realizare a programelor de colectare alocate echipajelor din subordine, si de luarea tuturor masurilor necesare pentru realizarea acestora in totalitate;
Reprezentarea companiei în relația cu clienții și partenerii de afaceri
Discută cu furnizoriii pentru a obține informații despre produse sau servicii, cum ar fi prețul, disponibilitatea și timpul de livrare;
Revizuiește propunerile de oferte și negociază contractele de afaceri / servicii și termenii financiari, în conformitate cu politicile și procedurile companiei;
Monitorizează și actualizează baza de date a furnizorilor pentru a asigura cel mai bun raport calitate-preț;
Evaluează performanța furnizorilor;
Monitorizează tendințele pieței și strategiile concurenților;
Menține relațiile cu furnizorii pentru a asigura surse bune și fiabile de aprovizionare și informații;
Participă la bugetarea cheltuielilor indirecte;
Emite și implementează procesele de achiziții;
Supervizarea stocurilor și asigurarea disponibilității produselor necesare;
Optimizarea proceselor de achiziție și reducerea costurilor;
Asigurarea conformității cu standardele de calitate și reglementările legale;
Urmarirea contractelor de prestari servicii, pentru indeplinirea obligatiilor, respectarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor stabilite;
Intocmirea de raportari/documente/adrese etc., conform solicitarii sefului ierarhic si in baza analizelor efectuate;
Aplicarea legislatiei din domeniul salubrizarii, verificarea si respectarea politicilor si regulilor managementului intern/proceduri si instructiuni de lucru;
Acordarea suportului necesar pentru analiza lunara a activitatii;
Colaborarea cu echipa de salubrizare pentru a asigura un mediu curat și sigur pentru comunitate;
Acordarea suportului pentru intocmirea documentatiei necesare contractarii serviciilor;
Raportarea regulată a activităților și a rezultatelor obținute către superiorii ierarhici;
Deplasari ocazionale in zonele de activitate ale activitatii
Rezolvarea problemelor și gestionarea situațiilor de urgență în mod prompt și eficient
Bune cunostinte de operare PC, Microsoft Office Pack (Word, Excel), Internet (candidatul va sustine test privind abilitatile de operare Microsoft Office)
Indeplineste cu responsabilitate, profesionalism si in termen sarcini fara a avea caracter limitat
Intocmeste, completeaza, monitorizeaza activitatea privind gestionarea deseurilor (rapoarte de sortare, de tratare mecano-biologica, de eliminare; livrari de reciclabil, de deseuri destinate incinerarii)
Intocmeste diverse rapoarte
Mentine legatura cu deperatamentele conxe
Efectueaza verificari ale programelor de lucru
Efectueaza verificari ale programului de cantarire aferent fiecarei instalatii
Elaboreaza, redacteaza si verifica documente si situatii cerute de management
Gestioneaza evidenta operativa a incasarilor si platilor in lei si valuta;
Pregateste lista platilor in conformitate cu documentele suport si cu soldurile bancare;
Asigura inregistrarea zilnica in contabilitate a incasarilor, a platilor si a comisioanelor bancare; asigura reconcilierea conturilor de trezorerie din balanta contabila;
Verifica zilnic soldul din contabilitate pentru fiecare extras de cont bancar pentru a se asigura ca sunt efectuate toate operatiunile contabile;
Transmite catre furnizori situatia facturilor platite si efectueaza cu acestia verificari si confirmari periodice de solduri; verifica fise de cont si efectueaza compensari;
Colaboreaza cu institutiile bancare pe diverse probleme legate de activitatea de plati si incasari.
Cerințe:
Diplomă de licență în contabilitate, finanțe sau un domeniu conex
Experiență dovedită ca CONTABIL/ECONOMIST sau un rol similar
Cunoștințe solide despre principiile și practicile contabile
Atenție excelentă la detalii și abilități organizatorice
Abilitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită
Abilități avansate de calculator, inclusiv competență în MS Excel și software de contabilitate
Asigurarea suportului tehnic pentru clienți, prin intermediul telefonului, e-mailului sau chat-ului;
Formularea si redactarea adreselor catre beneficiari/institutii/autoritati;
Urmarirea semnarii si derularii contractelor din cadrul departamentului;
Participarea la elaborarea propunerilor tehnice/financiare in vederea participarii la diverse licitatii;
Participarea la intocmirea fiselor de fundamentare aferente modificarilor/ajustarilor de tarife;
Mentinerea legaturii cu reciclatorii/valorificatorii de deseuri, colaboratori ai societatii;
Acordarea sprijinului operatorilor de cantar, sefilor de CMID, de statii de sortare sau statii de transfer pentru solutionarea sarcinilor/problemelor zilnice;
Executarea oricaror altor dispozitii date de superiorul ierarhic din sfera sa de activitate pentru realizarea strategiilor societatii
Întocmirea de rapoarte și documentații tehnice relevante pentru activitatea desfășurată
Procesarea tranzacțiilor de numerar cu precizie și eficiență
Colectarea și înregistrarea exactă a sumelor de bani de la clienți
Verificarea autenticității bancnotelor și monedelor primite
Asigurarea păstrării în siguranță a numerarului și a documentelor financiare
Oferirea unui serviciu clienți de calitate, răspunzând la întrebări și rezolvând problemele cu promptitudine
Identificarea tuturor generatorilor de deseuri-potentiali clienti, persoane fizice care domiciliaza in aria de delegare a serviciului de salubrizare in care opereaza IRIDEX GROUP SALUBRIZARE SRL
Initierea incheierii contractelor specifice cu toti generatorii specificati la punctul anterior
Distribuirea facturilor emise catre beneficiari, in baza relatiilor contractuale si in termenul prevazut in instructiunile interne
Incasarea soldurilor curente si/sau restante ale beneficiarilor
Efectuarea si raportarea demersurilor suplimentare necesare incasarii soldurilor restante
Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru
Supraveghearea și gestionarea echipei din zona alocată;
Asigurarea implementării și respectării politicilor și procedurilor companiei;
Monitorizarea performanțelor angajaților și oferirea de feedback și îndrumare;
Coordonarea activităților de recrutare și selecție a personalului;
Planificarea și organizarea programului de lucru al echipei;
Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și echipe;
Raspunde prompt, profesionist, clar si deschis solicitarilor venite din partea conducerii firmei si/sau a celorlalte departamente, furnizand datele solicitate cu promptitudine, respectand termenul mentionat;
Asigura functionarea corespunzatoare a mijloacelor auto, echipamentelor si utilajelor din dotarea zonei coordonate;
Se asigura ca furnizorii de echipamente instruiesc corespunzator utilizatorii acestora;
Coordoneaza si asigura colectarea si transportul in conformitate cu programul convenit cu autoritatea contractanta;
Obligatia monitorizarii prin platforma VIASAT – GPS, a stadiului zilnic de realizare a programelor de colectare alocate echipajelor din subordine, si de luarea tuturor masurilor necesare pentru realizarea acestora in totalitate;
Reprezentarea companiei în relația cu clienții și partenerii de afaceri
tine evidenta la zi a tuturor materialelor, prin fisa de magazie, si face confruntarea soldurilor faptice cu cele scriptice cel putin saptamanal, realizand si punctajul soldului scriptic cu departamentul contabilitate arie
participa la efectuarea inventarierilor ori de cate ori acestea sunt dispuse;
informeaza departamentul contabilitate arie si seful serviciului aprovizionare, in timp util despre marfurile, materiile prime materialele sau ambalajele care au termene de valabilitate expirate sau care din varii motive au fost deteriorate;
participa la casarea marfurilor, materiilor prime, materialelor sau ambalajelor cu termene de valabilitate expirat sau care au fost deteriorate;
urmareste rulajele aprovizionate si preturile pe fiecare produs si propune persoanei desemnate din cadrul departamentului contabilitate si sefului serviciului aprovizionare cantitatile necesare de aprovizionat pentru asigurarea stocurilor tampon;
asigura ordinea si igiena rafturilor, inlatura produsele care sunt deteriorate si care pot afecta igiena; controleaza zilnic valabilitatea produselor (daca este cazul)
pastreaza produsele in magazie in ordine pe rafturi, etichetate, conform cu fisele de magazie;
mentine garantiile produselor atat intr-un centralizator electronic cat si fizic in dosar
alimenteaza zilnic cu carburant autovehiculele, din rezervoarele proprii de combustibil, conform solicitarilor si a instructiunilor inaintate de catre seful serviciului aprovizionare si departamentul mecanizare (in ariile unde se aplica)
tine evidenta la zi a tuturor materialelor, prin fisa de magazie, si face confruntarea soldurilor faptice cu cele scriptice cel putin saptamanal, realizand si punctajul soldului scriptic cu departamentul contabilitate arie
participa la efectuarea inventarierilor ori de cate ori acestea sunt dispuse;
informeaza departamentul contabilitate arie si seful serviciului aprovizionare, in timp util despre marfurile, materiile prime materialele sau ambalajele care au termene de valabilitate expirate sau care din varii motive au fost deteriorate;
participa la casarea marfurilor, materiilor prime, materialelor sau ambalajelor cu termene de valabilitate expirat sau care au fost deteriorate;
urmareste rulajele aprovizionate si preturile pe fiecare produs si propune persoanei desemnate din cadrul departamentului contabilitate si sefului serviciului aprovizionare cantitatile necesare de aprovizionat pentru asigurarea stocurilor tampon;
asigura ordinea si igiena rafturilor, inlatura produsele care sunt deteriorate si care pot afecta igiena; controleaza zilnic valabilitatea produselor (daca este cazul)
pastreaza produsele in magazie in ordine pe rafturi, etichetate, conform cu fisele de magazie;
mentine garantiile produselor atat intr-un centralizator electronic cat si fizic in dosar
alimenteaza zilnic cu carburant autovehiculele, din rezervoarele proprii de combustibil, conform solicitarilor si a instructiunilor inaintate de catre seful serviciului aprovizionare si departamentul mecanizare (in ariile unde se aplica)
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician retele de date si comunicatii
Constanța
expirat: 24.06.2021
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Adjunct coordonator agenti vanzari
Craiova
expirat: 19.05.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector securitate si sanatate in munca
Oltenița
expirat: 08.05.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent vanzari
Călărași
expirat: 07.05.2021
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager flota
Craiova,
expirat: 09.04.2021
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Coordonator zona
Craiova
expirat: 24.03.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Supervizarea si coordonarea echipei din subordine;
Indeplinirea ritmica si in termen a sarcinilor incredintate;
Coordonarea si asigurarea serviciului de colectare si transport al deseurilor in zona coordonata, in conformitate cu programul convenit cu autoritatea contractanta