Municipiul Cluj-Napoca, Str. BUCEGI, Nr. 15, Bloc A3, Etaj I, Apartament 26
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (142)Active ( 0 )Arhivă ( 142 )
Project Manager/Sourcing Specialist - Jucu
expirat: 25.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Ofertare/Decontare - Constructii
expirat: 25.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sales Account Executive - Remote
expirat: 25.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Part-time Accountant - Jucu
expirat: 13.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Executie - Constructii/Spatii Agrement
Brașov
expirat: 15.08.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Part-time Accountant - Jucu
Comuna Jucu
expirat: 15.08.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Part-time Accountant - Jucu
Comuna Jucu
expirat: 01.08.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Technical Report Writer
expirat: 24.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
600 - 800 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Executie - Constructii/Spatii Agrement
Brașov
expirat: 21.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Ofertare/Decontare - Constructii
Cluj-Napoca
expirat: 07.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora
Intocmirea documentatiei pentru participarea la achizitii publice (proceduri simplificate, licitatii deschise, achizitii directe etc) in SEAP
Analiza anunturilor publicate in SEAP, descarcarea documentatiei, si prezentarea evaluarii acestora in cadrul echipei
Analiza proiectului tehnic din documentatia de atribuire si corelarea acestuia cu cerintele din fisa de date si din caietul de sarcini general al lucrarii, in vederea intocmirii propunerii tehnice, a ofertei financiare si a documentelor pentru calificare
Solicitarea de clarificari catre autoritatea contractanta in cazul in care sunt neclaritati sau neconcordante in documentatia de atribuire
Emiterea de cereri de oferta catre furnizori
Urmarirea licitatiilor in toate etapele de evaluare si pregatirea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari
Intocmirea situatiilor de lucrari si a atasamentelor, inclusiv pregatirea documentelor de calitate aferente lucrarilor executate
Impreuna cu echipa de proiect, coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA)
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor
Inspectarea periodica a santierului de constructii
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora
Intocmirea documentatiei pentru participarea la achizitii publice (proceduri simplificate, licitatii deschise, achizitii directe etc) in SEAP
Analiza anunturilor publicate in SEAP, descarcarea documentatiei, si prezentarea evaluarii acestora in cadrul echipei
Analiza proiectului tehnic din documentatia de atribuire si corelarea acestuia cu cerintele din fisa de date si din caietul de sarcini general al lucrarii, in vederea intocmirii propunerii tehnice, a ofertei financiare si a documentelor pentru calificare
Solicitarea de clarificari catre autoritatea contractanta in cazul in care sunt neclaritati sau neconcordante in documentatia de atribuire
Emiterea de cereri de oferta catre furnizori
Urmarirea licitatiilor in toate etapele de evaluare si pregatirea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari
Intocmirea situatiilor de lucrari si a atasamentelor, inclusiv pregatirea documentelor de calitate aferente lucrarilor executate
Impreuna cu echipa de proiect, coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA)
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor
Inspectarea periodica a santierului de constructii
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora
Intocmirea documentatiei pentru participarea la achizitii publice (proceduri simplificate, licitatii deschise, achizitii directe etc) in SEAP
Analiza anunturilor publicate in SEAP, descarcarea documentatiei, si prezentarea evaluarii acestora in cadrul echipei
Analiza proiectului tehnic din documentatia de atribuire si corelarea acestuia cu cerintele din fisa de date si din caietul de sarcini general al lucrarii, in vederea intocmirii propunerii tehnice, a ofertei financiare si a documentelor pentru calificare
Solicitarea de clarificari catre autoritatea contractanta in cazul in care sunt neclaritati sau neconcordante in documentatia de atribuire
Emiterea de cereri de oferta catre furnizori
Urmarirea licitatiilor in toate etapele de evaluare si pregatirea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari
Intocmirea situatiilor de lucrari si a atasamentelor, inclusiv pregatirea documentelor de calitate aferente lucrarilor executate
Impreuna cu echipa de proiect, coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA)
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor
Inspectarea periodica a santierului de constructii
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora
Intocmirea documentatiei pentru participarea la achizitii publice (proceduri simplificate, licitatii deschise, achizitii directe etc) in SEAP
Analiza anunturilor publicate in SEAP, descarcarea documentatiei, si prezentarea evaluarii acestora in cadrul echipei
Analiza proiectului tehnic din documentatia de atribuire si corelarea acestuia cu cerintele din fisa de date si din caietul de sarcini general al lucrarii, in vederea intocmirii propunerii tehnice, a ofertei financiare si a documentelor pentru calificare
Solicitarea de clarificari catre autoritatea contractanta in cazul in care sunt neclaritati sau neconcordante in documentatia de atribuire
Emiterea de cereri de oferta catre furnizori
Urmarirea licitatiilor in toate etapele de evaluare si pregatirea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari
Intocmirea situatiilor de lucrari si a atasamentelor, inclusiv pregatirea documentelor de calitate aferente lucrarilor executate
Impreuna cu echipa de proiect, coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA)
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor
Inspectarea periodica a santierului de constructii
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora
Intocmirea documentatiei pentru participarea la achizitii publice (proceduri simplificate, licitatii deschise, achizitii directe etc) in SEAP
Analiza anunturilor publicate in SEAP, descarcarea documentatiei, si prezentarea evaluarii acestora in cadrul echipei
Analiza proiectului tehnic din documentatia de atribuire si corelarea acestuia cu cerintele din fisa de date si din caietul de sarcini general al lucrarii, in vederea intocmirii propunerii tehnice, a ofertei financiare si a documentelor pentru calificare
Solicitarea de clarificari catre autoritatea contractanta in cazul in care sunt neclaritati sau neconcordante in documentatia de atribuire
Emiterea de cereri de oferta catre furnizori
Urmarirea licitatiilor in toate etapele de evaluare si pregatirea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari
Intocmirea situatiilor de lucrari si a atasamentelor, inclusiv pregatirea documentelor de calitate aferente lucrarilor executate
Impreuna cu echipa de proiect, coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA)
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor
Inspectarea periodica a santierului de constructii
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora
Intocmirea documentatiei pentru participarea la achizitii publice (proceduri simplificate, licitatii deschise, achizitii directe etc) in SEAP
Analiza anunturilor publicate in SEAP, descarcarea documentatiei, si prezentarea evaluarii acestora in cadrul echipei
Analiza proiectului tehnic din documentatia de atribuire si corelarea acestuia cu cerintele din fisa de date si din caietul de sarcini general al lucrarii, in vederea intocmirii propunerii tehnice, a ofertei financiare si a documentelor pentru calificare
Solicitarea de clarificari catre autoritatea contractanta in cazul in care sunt neclaritati sau neconcordante in documentatia de atribuire
Emiterea de cereri de oferta catre furnizori
Urmarirea licitatiilor in toate etapele de evaluare si pregatirea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari
Intocmirea situatiilor de lucrari si a atasamentelor, inclusiv pregatirea documentelor de calitate aferente lucrarilor executate
Impreuna cu echipa de proiect, coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA)
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor
Inspectarea periodica a santierului de constructii
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora;
Supravegheaza proiectul de constructie de la inceput pana la sfarsit;
Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii (daca este cazul) proiectului;
Are un rol-cheie in planificarea proiectului, bugetului, precum si identificarea resurselor necesare;
Crearea echipelor, dezvoltarea obiectivelor/scopurilor fiecare si atribuirea de responsabilitati individuale;
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor;
Asigurarea ca activitatile de constructie se desfasoara in conformitate cu proiectul aprobat, a programului de control al calitatii cat si cu graficul de executie prestabilit;
Elaboreaza planurile de lucru pentru revizii, atunci cand este necesar;
Comunica eficient cu contractantii responsabili pentru completarea diferitelor faze ale proiectului;
Coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate in proiect, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA);
Monitorizarea progresului a activitatilor de constructie, in mod regulat si organizarea de intalniri periodice cu toate sub-echipele (comandamentul de santier);
Mentinerea si respectarea stricta a bugetului, a standardelor de calitate si siguranta;
Inspectarea periodica a santierului de constructii;
Asigurarea ca documentele proiectului sunt complete;
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare;
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect;
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Evaluarea proiectelor (tehnic si financiar) anterior contractarii/demararii acestora;
Supravegheaza proiectul de constructie de la inceput pana la sfarsit;
Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii (daca este cazul) proiectului;
Are un rol-cheie in planificarea proiectului, bugetului, precum si identificarea resurselor necesare;
Crearea echipelor, dezvoltarea obiectivelor/scopurilor fiecare si atribuirea de responsabilitati individuale;
Functii de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, intocmirea situatiilor de lucrari si gestionarea platilor / incasarilor;
Asigurarea ca activitatile de constructie se desfasoara in conformitate cu proiectul aprobat, a programului de control al calitatii cat si cu graficul de executie prestabilit;
Elaboreaza planurile de lucru pentru revizii, atunci cand este necesar;
Comunica eficient cu contractantii responsabili pentru completarea diferitelor faze ale proiectului;
Coordoneaza eforturile tuturor partilor implicate in proiect, care includ beneficiar, proiectanti, consultanti, sub-contractori si echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA);
Monitorizarea progresului a activitatilor de constructie, in mod regulat si organizarea de intalniri periodice cu toate sub-echipele (comandamentul de santier);
Mentinerea si respectarea stricta a bugetului, a standardelor de calitate si siguranta;
Inspectarea periodica a santierului de constructii;
Asigurarea ca documentele proiectului sunt complete;
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare;
Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect;
Intocmeste rapoarte de progres lunare pentru proiectele in desfasurare
Define, in relationship with the Technical Management, the short and medium-term plan as well as the goals within his scope
Accountable for QCDP compliance of all activities and deliverables produced by the Cluj site as part of the design of embedded software for the products
Evaluate and define the needs for materials and tools in accordance with the strategy defined with his/hers superior
Manage the implementation of the IT infrastructure necessary for the proper execution of all site activities in accordance with the infrastructure and tools implemented in another site in France
Define and manage the activities needed for the provision of materials and tools on the Cluj site (software licenses, HW resources, benches etc.)
Estimate the needs in human resources, materials and tools in accordance with the project schedules and the development strategy
Writes, monitors and respects multi-year load plans and budgets
Recruit future employees in line with needs and in collaboration with human resources
Set the collective and individual objectives of the employees in accordance with the objectives of the development projects and the business objectives defined by the SW Department Manager
Manage and pilot the deployment of the roadmap of processes and tools in agreement with the SW Department Manager to obtain an ASPICE certification
Define the training needs of employees
Set up the methodologies necessary for ISO26262/SPICE/IATF certifications/audits
Identificarea de oportunități comerciale și de dezvoltarea acestora în vederea creșterii cotei de piață a companiei;
Identificarea de clienți noi în vederea dezvoltării portofoliului de clienți existenți;
Analizarea tendințelor pieței și propunerea de soluții pentru creșterea cotei de piață a companiei;
Identificarea de soluții pentru atingerea țintelor de dezvoltare a portofoliului de clienți;
Întocmirea de programe de acțiune pentru scanarea eficientă a companiilor de retail din piață
Derularea de ședințe săptămânale/lunare împreună cu Directorul de Vânzări Retail pentru avizarea programului de activitate întocmit pentru saptămâna/luna următoare;
Asigurarea aplicării în piață a strategiilor de vânzare și de mobilizare a resurselor adecvate pentru a închide oportunitatea stabilită împreună cu Directorul de Vânzări Retail;
Negocierea cu clienții noi adăugați portofoliului companiei, a bazelor relației comerciale;
Asigurarea implementării contractului comercial încheiat cu clienții noi în conformitate cu termenii conveniți și rezolvarea eventualele abateri;
Evaluarea lunară, bilunară și trimestrială a performanțelor contractelor nou încheiate (dimensiunea valorică a implementărilor și dezvoltarea acestora, vânzări, încasări, adaos, etc.), pentru care este responsabil;
Predarea clienților noi introduși în portofoliul companiei ASM-ului responsabil de zonă după un interval de timp stabilit;
Dezvoltarea relației comerciale nou încheiate prin efectuarea de vizite periodice la clienții noi aduși în portofoliul companiei pentru culegerea de feedback-uri privind relația cu compania noastră;
Construirea de parteneriate pe termen lung, oferirea de consiliere și asistență comercială clienților noi aduși în portofoliu, negocierea și încheierea de acte adiționale la contractele noi încheiate atunci când este cazul (implementare de noi game de produse);
Urmărirea respectării condițiilor comerciale negociate cu clienții noi și sesizarea eventualelor neconformități apărute;
Elaborarea și implementarea de programe pentru creșterea satisfacției clienților noi introduși în portofoliu;
Implicarea în elaborarea campaniilor de marketing/ PR pentru impunerea în piața de retail a imaginii companiei;
Păstrarea permanentă a legăturii cu celelalte departamente și implicarea activă în rezolvarea proiectelor interdepartamentale;
Identificarea de oportunități comerciale și de dezvoltarea acestora în vederea creșterii cotei de piață a companiei;
Identificarea de clienți noi în vederea dezvoltării portofoliului de clienți existenți;
Analizarea tendințelor pieței și propunerea de soluții pentru creșterea cotei de piață a companiei;
Identificarea de soluții pentru atingerea țintelor de dezvoltare a portofoliului de clienți;
Întocmirea de programe de acțiune pentru scanarea eficientă a companiilor de retail din piață
Derularea de ședințe săptămânale/lunare împreună cu Directorul de Vânzări Retail pentru avizarea programului de activitate întocmit pentru saptămâna/luna următoare;
Asigurarea aplicării în piață a strategiilor de vânzare și de mobilizare a resurselor adecvate pentru a închide oportunitatea stabilită împreună cu Directorul de Vânzări Retail;
Negocierea cu clienții noi adăugați portofoliului companiei, a bazelor relației comerciale;
Asigurarea implementării contractului comercial încheiat cu clienții noi în conformitate cu termenii conveniți și rezolvarea eventualele abateri;
Evaluarea lunară, bilunară și trimestrială a performanțelor contractelor nou încheiate (dimensiunea valorică a implementărilor și dezvoltarea acestora, vânzări, încasări, adaos, etc.), pentru care este responsabil;
Predarea clienților noi introduși în portofoliul companiei ASM-ului responsabil de zonă după un interval de timp stabilit;
Dezvoltarea relației comerciale nou încheiate prin efectuarea de vizite periodice la clienții noi aduși în portofoliul companiei pentru culegerea de feedback-uri privind relația cu compania noastră;
Construirea de parteneriate pe termen lung, oferirea de consiliere și asistență comercială clienților noi aduși în portofoliu, negocierea și încheierea de acte adiționale la contractele noi încheiate atunci când este cazul (implementare de noi game de produse);
Urmărirea respectării condițiilor comerciale negociate cu clienții noi și sesizarea eventualelor neconformități apărute;
Elaborarea și implementarea de programe pentru creșterea satisfacției clienților noi introduși în portofoliu;
Implicarea în elaborarea campaniilor de marketing/ PR pentru impunerea în piața de retail a imaginii companiei;
Păstrarea permanentă a legăturii cu celelalte departamente și implicarea activă în rezolvarea proiectelor interdepartamentale;
Analiza, organizarea, proiectarea, implementarea şi controlul activităţii de procurement pentru gama de produse/ servicii alocate;
Elaborarea planului lunar de procurement;
Gestiunea bazelor de date privind furnizorii de produse/ servicii – identificarea furnizorilor, analiza şi evaluarea acestora, solicitarea şi negocierea ofertelor, semnarea şi derularea contractelor cu furnizorii;
Analiza serviciilor oferite de furnizori din punct de vedere calitate, preţ şi condiţii financiare;
Gestionarea activităţii de transport pentru furnizorii aflaţi ȋn gestiune;
Vеi coordona cаmpаnii dеdicаte unui anumit brand si vei pregаti mаteriаlе dе promovare;
Vеi crea contеnt si vei dezvoltа strategii dе promovare a produsеlor in social media;
Vei creste brand-ul reprezentat, asta inseamna ca vei realiza analize SWOT si vei coordona sesiuni de brainstorming si cercetari de piata;
Vei cerceta piata de cutii personalizate si cutii cadouri, vei stabili criterii de performanta si vei fi la curent cu tot ce misca in CRM in ceea ce priveste satistactia sau plangerile clientilor;
Vei fi responsabil de managementul clientilor existenti prin campanii specifice lor si vei organiza evenimente de profil;
Vei intocmi rapoarte, vei examina indicatorii de performanta si vei interpreta date specifice activitatii de marketing;
Vei monitoriza activitatea site-uli si vei colabora cu agentia de marketing partenera pentru imbunatatirea acestuia
Urmareste si influenteaza realizarea bugetului de vanzari la nivelul clientilor alocati
Organizeaza evenimente specifice (ex: prezentari, conferinte, mese rotunde etc) pe domenii specializate cu potentiali parteneri si cu institutii care pot ajuta la promovarea produselor din portofoliu
Administreaza eficient tot portofoliul de produse;
Oferteaza produsele din portofoliu catre toti clientii din domeniile de piata care reprezinta interes pentru companie;
Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti specifici;
Ofera servicii de asistenta post-vanzare;
Ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor existenti si celor potentiali;
Urmareste in permanenta stocul de marfa;
Redacteaza rapoarte de activitate atat in CRM, cat si pe alt suport solicitat, in timp si cu acuratete;
Raspunde de realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
Monitorizeaza intocmirea si incheierea contractelor de vanzare in conditii avantajoase pentru firma;
Propune planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor si a obtinerii de profit;
Intocmeste si transmite rapoartele de progres specifice activitatii sale;
Raporteaza in CRM detaliile fiecarei vizite efectuate la client;
Participa la programele de instruire organizate de companie si urmareste dezvoltarea propriilor competente operationale si tehnice specifice activitatii pe care o desfasoara
Vei răspunde de calitatea relaţiilor cu clienţii, demodul de prezentare şi aranjare a mărfurilor în magazin;
Vei asigura şi verifica periodic existenţa şi păstrarea mărfurilor din gestiune, corectitudinea şi corespondenţa dintre operaţiunile înscrise în acte şi existentul de marfă;
Vei răspunde de sumele încasate până la depunerea lor în bancă sau până la trimiterea lor efectivă conform transferului efectuat;
Vei răspunde de corectitudinea şi legalitateaîntocmirii documentelor contabile pe care le operezi (ex. avize de transfer şiexpediţie, note de receptie marfa, facturi, chitanţe, bonuri de casa şi dispoziţii de livrare, raport de gestiune, registrul de casa);
Vei răspunde de modul de executare a lucrărilor şi respectarea sarcinilor primite de la şefii ierarhici
Vei coordona activitatea laboratorului CI (Concrete Industry) din punct de vedere tehnic si organizatoric;
Vei asigura, printr-un control permanent, respectarea prevederilor normelor tehnice in efectuarea incercarilor si interpretarea rezultatelor, cat si comunicarea acestor rezultate factorilor interesati;
Vei analiza rezultatele incercarilor si vei dispune actiuni corective atunci cand este cazul;
Vei verifica buletinele de incercare, rapoartele tehnice, sub aspectul corectitudinii intocmirii acestora si respectarii prevederilor normelor tehnice;
Vei asigura instituirea unui sistem propriu de management al calitatii in cadrul laboratorului si vei fi responsabil de implementarea, functionarea si perfectionarea acestuia;
Vei fi responsabil cu activitatile de vanzare din regiune si de crearea de relatii cu clienti precum autoritatile publice, birourile de proiectare , firmele de constructii sau antreprenori privati;
Pentru a genera noi clienti, vei contacta si consulta in mod activ diferite sectoare in ceea ce priveste subiectele precum repararea si protejarea cladirilor sau a infrastructurii de canalizare;
Vei sustine si dezvolta baza de clienti actuala in zona de referinta;
Pentru extinderea vanzarilor va fi nevoie sa organizezi si sa efectuezi training-uri si prezentari pentru clienti
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice, iar dacă persoana solicitată este ocupată / lipsește, preluarea eventualelor mesaje și transmiterea ulterioară a acestora;
Primirea persoanelor din afară (clienți, parteneri de afaceri etc.), informarea celor interesați despre sosirea acestora, conducerea vizitatorilor la persoanele respective și asigurarea protocolului aferent;
Mentinerea legăturii cu agenții de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul și cazarea, la nivelul solicitat, în cazul deplasărilor în interes de serviciu ale angajaților / partenerilor firmei;
Urmareste si influenteaza realizarea bugetului de vanzari la nivelul clientilor alocati
Organizeaza evenimente specifice (ex: prezentari, conferinte, mese rotunde etc) pe domenii specializate cu potentiali parteneri si cu institutii care pot ajuta la promovarea produselor din portofoliu
Elaboreaza si propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari;
Urmareste realizarea planului de vanzari;
Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii personalului de Vanzari si a Managerilor de Produs, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
Propune masuri concrete de optimizare a costurilor de distributie si de crestere a fortei de vanzare;
Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii si livrare in vederea optimizarii stocurilor, avand ca scop maximizarea profitului firmei;
Evalueaza personalul din subordine, conform procedurii de evaluare a performantelor;
Gestioneaza si actioneaza in vederea unei bune desfasurari a contractelor cu furnizorii interni si externi, pentru a asigura livrarea la timp a marfurilor, conform conditiilor contractuale;
Participa la redactarea bugetului de venituri si cheltuieli ale companiei;
Defineste obiectivele Managerilor de Produs, precum si ale sefilor de compartiment ofertare contractare, logistica;
Asigura o raportare lunara si anuala a activitatilor desfasurate adecvat solicitarilor managementului;
Este responsabil de monitorizarea satisfactiei clientilor
Administreaza eficient tot portofoliul de produse aflat in directa coordonare (robineti si bransamente);
Oferteaza produsele din portofoliu catre toti clientii din domeniile de piata care reprezinta interes pentru companie;
Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti specifici;
Prezinta, promoveaza, oferteaza, contracteaza si vinde produsele si serviciile companiei aflate in portofoliu, in concordanta cu cerintele clientilor, cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Ofera servicii de asistenta post-vanzare;
Ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor existenti si celor potentiali;
Urmareste in permanenta stocul de marfa;
Redacteaza rapoarte de activitate atat in CRM, cat si pe alt suport solicitat, in timp si cu acuratete;
Raspunde de realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
Colaboreaza cu personalul de vanzari si cu serviciul juridic pentru recuperarea creantelor;
Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor, gestionand relatia cu furnizorii;
Monitorizeaza intocmirea si incheierea contractelor de vanzare in conditii avantajoase pentru firma;
Negociaza preturile pentru produsele livrate;
Propune planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor si a obtinerii de profit;
Mentine legatura cu personalul zonal de vanzari si stabileste impreuna cu acestia planul de actiune lunar/saptamanal pentru zonele arondate;
Solicita lunar de la personalul de vanzari oportunitati pentru perioada urmatoare si analizeaza statusul situatiei lunare existente;
Solicita departamentului ofertare intocmirea ofertelor conform cererilor de oferta;
Intocmeste si transmite rapoartele de progres specifice activitatii sale;
Raporteaza in CRM detaliile fiecarei vizite efectuate la client;
Participa la programele de instruire organizate de companie si urmareste dezvoltarea propriilor competente operationale si tehnice specifice activitatii pe care o desfasoara
Preia comenzile primite de la clienti (prin mail/telefonic);
Colaboreaza cu managerii de produs in vederea intocmirii ofertei tehnice;
Asigura suportul necesar clientilor care solicita completari de natura tehnica (fise tehnice conform caiet de sarcini, documentatie de aprobare FAM, documente de calitate etc.);
Actualizeaza periodic informatiile specifice activitatii sale, folosind instrumentele agreate (RUO);
Asigura suport managerilor zonali referitor la statusul ofertelor transmise;
Colaboreaza cu colegii de departament in vederea intocmirii unor oferte complete, conform solicitarii clientilor;
Intocmeste analize de pret/anexe contract pe baza ofertelor transmise, asigurand suportul necesar colegilor de pe teren;
Asigura la timp si complet informatiile necesare in vederea intocmirii rapoartelor de progres specifice activitatii sale
Vanzarea pe piata din zona alocata a echipamentelor si sistemelor distribuite de Angajator;
Cunoasterea la nivel foarte bun a echipamentelor/solutiilor din portofoliul alocat (ventilatie –climatizare – incalzire);
Crearea unui portofoliu de Clienti (instalatorii, constructorii, dezvoltatori, investitorii sau orice alti clienti relevanti) cu identificarea persoanelor cheie din cadrul organizatiilor, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu acestia in parteneriate de lunga durata;
Monitorizarea gradului de satisfactie al clientilor din portofoliul creat;
Mentinerea contactului direct dpdv tehnic si comercial cu portofoliul de Clienti care intra in aria de competenta;
Efectuarea vizitelor periodice la clientii din portofoliu;
Prezentarea portofoliului de echipamente si solutii Clientilor(Consultanti/proiectanti, Clienti directi, Project Manageri, Dezvoltatori Rezidentiali etc.), avand ca obiectiv direct utilizarea lor in proiectele acestora;
Colectarea informatiilor la nivelul zonei alocate referitoare la lucrarile in curs sau viitoare;
Introducerea informatiilor colectate in baza de date, pentru a putea fi urmarite de departamentul comercial;
Urmarirea actiunilor competitiei pe segmentul proiectelor mici/mari/rezidentiale/ comerciale/condominium/industriale;
Negocierea termenelor si conditiilor comerciale optime, in vederea influentarii si inchiderii procesului de vanzare intr-un mod rapid si conform strategiei generale de vanzare a companiei;
Suport in procesul de recuperare al debitelor de la clientii rau platnici si implementarea masurilor necesare pentru preintampinarea situatiilor asemanatoare;
Suport in procesul de implementare a strategiei de marketing, conform cu politica comerciala a companiei;
Cooperarea cu departamentele suport (logistica, marketing, financiar si service)
Preia comenzile primite de la clienti (e-mail/telefonic);
Colaboreaza cu managerii zonali/produs in vederea intocmirii ofertei tehnice;
Asigura suportul necesar clientilor care solicita completari de natura tehnica (fise tehnice conform caiet de sarcini, documentatie de aprobare FAM, documente de calitate etc.);
Actualizeaza periodic informatiile specifice activitatii sale, folosind instrumentele agreate (RUO);
Asigura suport managerilor zonali referitor la statusul ofertelor transmise;
Colaboreaza cu colegii de departament in vederea intocmirii unor oferte complete, conform solicitarii clientilor;
Intocmeste analize de pret/anexe contract pe baza ofertelor transmise, asigurand suportul necesar colegilor de pe teren;
Asigura la timp si complet informatiile necesare in vederea intocmirii rapoartelor de progres specifice activitatii sale
Oferteaza produsele din portofoliu catre toti clientii din aria arondata;
Solicita informatii de la clienti in ceea ce priveste obiectivul care este de interes (produse, locatia obiectivului, persoane decidente, buget, solutii tehnice, termene, proiectant, sursa fondurilor, valori);
Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a companiei;
Intocmeste rapoarte privind piata, noile trenduri pe piata, potentialii clienti;
Propune planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor si a obtinerii de profit conform targetului in zona sa de responsabilitate;
Ofera servicii de asistenta post-vanzare si consultanta tehnica de specialitate clientilor existenti si celor potentiali in colaborare cu departamentul suport tehnic;
Stabileste impreuna cu clientii modalitatile de plata si de livrare in acord cu politica comerciala a companiei;
Urmareste realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
Colaboreaza cu departamentul de suport vanzari pentru realizarea ofertelor;
Redacteaza rapoarte de activitate si participa activ la sedintele stabilite
Vanzarea pe piata din zona alocata a echipamentelor si sistemelor distribuite de Angajator;
Cunoasterea la nivel foarte bun a echipamentelor/solutiilor din portofoliul alocat (ventilatie –climatizare – incalzire);
Crearea unui portofoliu de Clienti (instalatorii, constructorii, dezvoltatori, investitorii sau orice alti clienti relevanti) cu identificarea persoanelor cheie din cadrul organizatiilor, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu acestia in parteneriate de lunga durata;
Monitorizarea gradului de satisfactie al clientilor din portofoliul creat;
Mentinerea contactului direct dpdv tehnic si comercial cu portofoliul de Clienti care intra in aria de competenta;
Efectuarea vizitelor periodice la clientii din portofoliu;
Prezentarea portofoliului de echipamente si solutii Clientilor(Consultanti/proiectanti, Clienti directi, Project Manageri, Dezvoltatori Rezidentiali etc.), avand ca obiectiv direct utilizarea lor in proiectele acestora;
Colectarea informatiilor la nivelul zonei alocate referitoare la lucrarile in curs sau viitoare;
Introducerea informatiilor colectate in baza de date, pentru a putea fi urmarite de departamentul comercial;
Urmarirea actiunilor competitiei pe segmentul proiectelor mici/mari/rezidentiale/ comerciale/condominium/industriale;
Negocierea termenelor si conditiilor comerciale optime, in vederea influentarii si inchiderii procesului de vanzare intr-un mod rapid si conform strategiei generale de vanzare a companiei;
Suport in procesul de recuperare al debitelor de la clientii rau platnici si implementarea masurilor necesare pentru preintampinarea situatiilor asemanatoare;
Suport in procesul de implementare a strategiei de marketing, conform cu politica comerciala a companiei;
Cooperarea cu departamentele suport (logistica, marketing, financiar si service)