Bucureşti Sectorul 3, Str. RÎMNICU VÎLCEA, Nr. 26, Bloc 15B, Scara 1, Etaj 8, Apartament 48
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (153)Active ( 0 )Arhivă ( 153 )
COORDONATOR SHOWROOM
București
expirat: 16.12.2020
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Gestioneaza activitatatea din showroom si asigura tot suportul necesar colegilor (instruire, motivare, feedback, crearea unui climat sanatos de lucru din punct de vedere interpersonal)
Asigura respectarea procedurilor, prin exemplul personal in primul rand
Se asigura de prezenta si vizibilitatea reprezentantilor de vanzari in showroom
Se asigura de calitatea excelenta a interactiunii cu toti clientii /vizitatorii
Ofera suport suplimentar, daca este necesar, in vederea avansarii proceselor de vanzare din cadrul showroom-ului
Este responsabil/a de buna functionare a spatiului din toate punctele de vedere: amenajare, functionalitate tehnica, curatenie, prezenta si programul echipei
Participa in procesele de recrutare a membirlor echipei, atunci cand este cazul (sustinerea interviurilor de selectie)
Realizeaza situatii periodice privind indicatorii relevanti pentru buna functionare a showroom-ului
Colaboreaza cu departamentele interne ale companiei (logistica, suport vanzari, productie, financiar) pentru a primi / transmite informatii si pentru a preveni / solutiona diverse situatii legate de activitatea showroom-ului
Dezvolta, implementeaza si monitorizeaza planul de dezvoltare pe piete externe ( export) in scopul asigurarii prezentei pe aceste piete a produselor companiei
Mentine piata externa din portofolil existent prin efectuarea de previziuni si corelari cu produsele si preturile concurentei si identificarea de noi canale de distributie
Propune si dezvolta actiuni de marketing international pentru cresterea vizibilitatii produselor companiei in tarile vizate
Negociaza si gestioneza conytractele de vanzari din tarile alocate
Monitorizeaza derularea contractelor incheiate, lanseaza comenzile catre departamentul productie, urmareste productia si depozitarea produselor ce urmeaza a se exporta
Participa cu produse ale companiei la targuri si concursuri nationale si internationale specializate
Comunica si colaboreaza eficient cu celelalte departemente din cadrul companiei
Se documentteaza in mod permanent cu privire la pietele targetate si evolutiile acestora
Gestioneaza activitatatea din showroom si asigura tot suportul necesar colegilor (instruire, motivare, feedback, crearea unui climat sanatos de lucru din punct de vedere interpersonal)
Asigura respectarea procedurilor, prin exemplul personal in primul rand
Se asigura de prezenta si vizibilitatea reprezentantilor de vanzari in showroom
Se asigura de calitatea excelenta a interactiunii cu toti clientii /vizitatorii
Ofera suport suplimentar, daca este necesar, in vederea avansarii proceselor de vanzare din cadrul showroom-ului
Este responsabil/a de buna functionare a spatiului din toate punctele de vedere: amenajare, functionalitate tehnica, curatenie, prezenta si programul echipei
Participa in procesele de recrutare a membirlor echipei, atunci cand este cazul (sustinerea interviurilor de selectie)
Realizeaza situatii periodice privind indicatorii relevanti pentru buna functionare a showroom-ului
Colaboreaza cu departamentele interne ale companiei (logistica, suport vanzari, productie, financiar) pentru a primi / transmite informatii si pentru a preveni / solutiona diverse situatii legate de activitatea showroom-ului
Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi
Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
Verifica si se asigura de situatia privind stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi
Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi
Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
Verifica si se asigura de situatia privind stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi
Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi
Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
Verifica si se asigura de situatia privind stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi
Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi
Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
Verifica si se asigura de situatia privind stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi
Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi
Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
Verifica si se asigura de situatia privind tocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi
Gestioneaza relaţia cu clientii companiei in conformitate cu politica comerciala a societatii (prezentări, întâlniri, propuneri, rapoarte, contracte, comenzi, supervizarea activitatii departamentului de montaj: calitatea execuţiei, necesare, livrări etc)
Urmareste facturarea si încasarea sumelor datorate de către clienţi contractele si comenzile
Colecteaza si inregistreaza informatii relevante de la clienti
Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
Se documenteaza cu privire la piata jucatorilor in domeniul constructii, a softurilor de proiectera utilizate de acestea
Prospecteaza piata in vederea identificarii de clienti si nevoilor acestora privind proiectarea in domeniul topografiei, cadastrului si proiectarii de drumuri si poduri
Abordeaza clientii, dezvolta si mentine relatiile cu acestia, dobandeste o cunoastere cat mai aprofundata a companiilor si identifica solutiile cele mai potrivite pe care le poate propune diverse pachete si trainingul aferent utilizarii produselor software din portofoliu
Dezvolta retea de parteneri pe plan intern si international (pentru o parte din programe)
Organizeaza si participa la intalniri cu clientii
Participa si ofera suport in procesul de creare de oferte tehnice si in procesele de negociere
Consolideaza pozitia companiei in piata si promoveaza o imaginea acesteia
Preiacererile de oferta de lareprezentantii de vanzari si cele provenite din alte surse, inclusiv licitatii
Viziteaza potentialii clienti pentru vizionarea arhivei in vederea intocmirii ofertelor
Intocmeste oferte tehnice si financiare; planifica ordinea intocmirii acestora
Intocmeste oferte tehnice si financiare conforme cu solicitarile din cadrul licitatiilor publice si private
Se asigura ca toate ofertele ajung in timpul agreat catre reprezentatii de vanzari
Reface ofertele ori de cate ori este nevoie pana la incheierea contractului
Face parte ocazional din echipa de negociere
Verifica solutiile propuse astfel incat acestea sa se poata realiza
Intocmeste si actualizeaza normele de lucru pentru activitatile ce se oferteaza
Ofera solutii de optimizare a fluxurilor de lucru astfel incat sa asigure castigarea ofertelor
Raporteaza sefului direct problemele aparute in derularea activitatii curente si propune solutii pentru rezolvarea acestora
Comunica propuneri deimbunatatire a activitatii curente, de eficientizare a unor operatiuni prin adaugarea unor etape sau eliminarea activitatilor inutile sau care genereaza pierderi de timp
Gestioneaza activitatatea din showroom si asigura tot suportul necesar colegilor (instruire, motivare, feedback, crearea unui climat sanatos de lucru din punct de vedere interpersonal)
Asigura respectarea procedurilor, prin exemplul personal in primul rand
Se asigura de prezenta si vizibilitatea reprezentantilor de vanzari in showroom
Se asigura de calitatea excelenta a interactiunii cu toti clientii /vizitatorii
Ofera suport suplimentar, daca este necesar, in vederea avansarii proceselor de vanzare din cadrul showroom-ului
Este responsabil/a de buna functionare a spatiului din toate punctele de vedere: amenajare, functionalitate tehnica, curatenie, prezenta si programul echipei
Participa in procesele de recrutare a membirlor echipei, atunci cand este cazul (sustinerea interviurilor de selectie)
Realizeaza situatii periodice privind indicatorii relevanti pentru buna functionare a showroom-ului
Colaboreaza cu departamentele interne ale companiei (logistica, suport vanzari, productie, financiar) pentru a primi / transmite informatii si pentru a preveni / solutiona diverse situatii legate de activitatea showroom-ului
Gestioneaza activitatatea din showroom si asigura tot suportul necesar colegilor (instruire, motivare, feedback, crearea unui climat sanatos de lucru din punct de vedere interpersonal)
Asigura respectarea procedurilor, prin exemplul personal in primul rand
Se asigura de prezenta si vizibilitatea reprezentantilor de vanzari in showroom
Se asigura de calitatea excelenta a interactiunii cu toti clientii /vizitatorii
Ofera suport suplimentar, daca este necesar, in vederea avansarii proceselor de vanzare din cadrul showroom-ului
Este responsabil/a de buna functionare a spatiului din toate punctele de vedere: amenajare, functionalitate tehnica, curatenie, prezenta si programul echipei
Participa in procesele de recrutare a membirlor echipei, atunci cand este cazul (sustinerea interviurilor de selectie)
Realizeaza situatii periodice privind indicatorii relevanti pentru buna functionare a showroom-ului
Colaboreaza cu departamentele interne ale companiei (logistica, suport vanzari, productie, financiar) pentru a primi / transmite informatii si pentru a preveni / solutiona diverse situatii legate de activitatea showroom-ului
Gestioneaza activitatatea din showroom si asigura tot suportul necesar colegilor (instruire, motivare, feedback, crearea unui climat sanatos de lucru din punct de vedere interpersonal)
Asigura respectarea procedurilor, prin exemplul personal in primul rand
Se asigura de prezenta si vizibilitatea reprezentantilor de vanzari in showroom
Se asigura de calitatea excelenta a interactiunii cu toti clientii /vizitatorii
Ofera suport suplimentar, daca este necesar, in vederea avansarii proceselor de vanzare din cadrul showroom-ului
Este responsabil/a de buna functionare a spatiului din toate punctele de vedere: amenajare, functionalitate tehnica, curatenie, prezenta si programul echipei
Participa in procesele de recrutare a membirlor echipei, atunci cand este cazul (sustinerea interviurilor de selectie)
Realizeaza situatii periodice privind indicatorii relevanti pentru buna functionare a showroom-ului
Colaboreaza cu departamentele interne ale companiei (logistica, suport vanzari, productie, financiar) pentru a primi / transmite informatii si pentru a preveni / solutiona diverse situatii legate de activitatea showroom-ului
Contacteaza clienti potentiali sau existenti (din bazele de date puse la dispozitie de angajator sau din alte surse) din Romania si stabileste intalniri prentru intelegerea nevoilor cu privire la traficul de marfuri desfasurat de client si prezentarea serviciilor oferite companie
Pregateste impreuna cu colegii din departament ofertele de transport rutier si/sau logistica de depozitare pentru clientii contactati, pe baza datelor obtinute de la acestia
Se deplaseaza in teren la clienti sau prospecti, respectand un routing eficient
Prezinta ofertele de transport rutier / logistica de depozitare clientilor contactati
Discuta si negociaza ofertele transmise in limitele si conditiile ageate intern
Urmareste comenzile lansate de catre clienti pe baza contractelor negociate
Intocmeste si introduce in sistemul informatic informatiile specifice pentru diverse etape ale proceselor de vanzare in care este implicat
Se informeaza in permanenta despre noutatile din domeniul de activitate si cunoaste nivelurile si tendintele activitatilor de pe piata transporturilor si serciciilor logistice
Propune masuri de crestere a eficientei activitatii proprii, precum si de optimizare a acesteia
Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi
Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
Verifica si se asigura de situatia privind tocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi
Gestioneaza relaţia cu clientii companiei in conformitate cu politica comerciala a societatii (prezentări, întâlniri, propuneri, rapoarte, contracte, comenzi, supervizarea activitatii departamentului de montaj: calitatea execuţiei, necesare, livrări etc)
Urmareste facturarea si încasarea sumelor datorate de către clienţi contractele si comenzile
Colecteaza si inregistreaza informatii relevante de la clienti
Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
Gestioneaza activitatatea din showroom si asigura tot suportul necesar colegilor (instruire, motivare, feedback, crearea unui climat sanatos de lucru din punct de vedere interpersonal)
Asigura respectarea procedurilor, prin exemplul personal in primul rand
Se asigura de prezenta si vizibilitatea reprezentantilor de vanzari in showroom
Se asigura de calitatea excelenta a interactiunii cu toti clientii /vizitatorii
Ofera suport suplimentar, daca este necesar, in vederea avansarii proceselor de vanzare din cadrul showroom-ului
Este responsabil/a de buna functionare a spatiului din toate punctele de vedere: amenajare, functionalitate tehnica, curatenie, prezenta si programul echipei
Participa in procesele de recrutare a membirlor echipei, atunci cand este cazul (sustinerea interviurilor de selectie)
Realizeaza situatii periodice privind indicatorii relevanti pentru buna functionare a showroom-ului
Colaboreaza cu departamentele interne ale companiei (logistica, suport vanzari, productie, financiar) pentru a primi / transmite informatii si pentru a preveni / solutiona diverse situatii legate de activitatea showroom-ului
Preia cererile de oferta de la reprezentantii de vanzari si cele provenite din alte surse, inclusiv licitatii
Viziteaza potentialii clienti pentru vizionarea arhivei in vederea intocmirii ofertelor
Intocmeste oferte tehnice si financiare; planifica ordinea intocmirii acestora
Intocmeste oferte tehnice si financiare conforme cu solicitarile din cadrul licitatiilor publice si private
Se asigura ca toate ofertele ajung in timpul agreat catre reprezentatii de vanzari
Reface ofertele ori de cate ori este nevoie pana la incheierea contractului
Face parte ocazional din echipa de negociere
Verifica solutiile propuse astfel incat acestea sa se poata realiza
Intocmeste si actualizeaza normele de lucru pentru activitatile ce se oferteaza
Ofera solutii de optimizare a fluxurilor de lucru astfel incat sa asigure castigarea ofertelor
Raporteaza sefului direct problemele aparute in derularea activitatii curente si propune solutii pentru rezolvarea acestora
Comunica propuneri de imbunatatire a activitatii curente, de eficientizare a unor operatiuni prin adaugarea unor etape sau eliminarea activitatilor inutile sau care genereaza pierderi de timp
Identify, qualify and create new relationships by proactively calling-out, meeting and attending relevant events, or by means of other ways to create new customer relationships;
Generate new business out of a dedicated portfolio of Prospects, where neither information, nor contacts might exist;
Create and manage the proposals for the opportunities, by selling the company Services & Solutions, respecting internal Business Case Approval Requirements;
Inregistreaza noii clienti in sistemul electronic de gestiune vanzari (CRM)
Verifica bonitatea noilor clienti
Elaboreaza oferte comerciale in conformitate cu politica comerciala a companiei
Supune spre aprobare superiorului direct ofertele comerciale elaborate
Verifica, la solicitarea superiorului direct, stocurile de materiale
Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali ofertele comerciale
Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali, la solicitarea superiorului direct, informatii referitoare la produsele comercializate de companie (poze ale materialelor, mostre de material)
Asigura suport superiorului direct in vederea respectarii obligatiilor comerciale asumate in relatia cu partenerii comerciali
Informeaza in cel mai scurt timp posibil superiorul direct in situatia in care este informat de schimbarea datelor de livrare a unei comenzi de atelier (productie)
Completeaza in sistemul electronic intern, datele necesare pentru a documenta procesele de vanzare ale colegilor din teren (de la introducere client nou pana la situatia livrarii)
Elaboreaza documentele necesare organizarii si efectuarii transportului de marfa sau produse finite catre partenerii comerciali
Asigură suport superiorului direct in procesul de rezolvarea a reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea produselor livrate, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele comerciale
Urmareste situatia contractelor comerciale perfectate de superiorul direct precum și a facturilor depasite, realizand si comunicand situatiile
Urmareste soldurile scandete cu partenerii si recuperarea acestora
Inregistreaza noii clienti in sistemul electronic de gestiune vanzari (CRM)
Verifica bonitatea noilor clienti
Elaboreaza oferte comerciale in conformitate cu politica comerciala a companiei
Supune spre aprobare superiorului direct ofertele comerciale elaborate
Verifica, la solicitarea superiorului direct, stocurile de materiale
Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali ofertele comerciale
Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali, la solicitarea superiorului direct, informatii referitoare la produsele comercializate de companie (poze ale materialelor, mostre de material)
Asigura suport superiorului direct in vederea respectarii obligatiilor comerciale asumate in relatia cu partenerii comerciali
Informeaza in cel mai scurt timp posibil superiorul direct in situatia in care este informat de schimbarea datelor de livrare a unei comenzi de atelier (productie)
Completeaza in sistemul electronic intern, datele necesare pentru a documenta procesele de vanzare ale colegilor din teren (de la introducere client nou pana la situatia livrarii)
Elaboreaza documentele necesare organizarii si efectuarii transportului de marfa sau produse finite catre partenerii comerciali
Asigură suport superiorului direct in procesul de rezolvarea a reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea produselor livrate, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele comerciale
Urmareste situatia contractelor comerciale perfectate de superiorul direct precum și a facturilor depasite, realizand si comunicand situatiile
Urmareste soldurile scandete cu partenerii si recuperarea acestora
Proiectare in AutoCad 2D Layout-uri Data Centere si sisteme integrate (electrice, mecanice, etc)
Proiectare instalatii electrice, solutii de electro-alimentare
Oferire consultanta tehnica pe proiecte de Data Centere, sisteme Power Supply, Storage, Power back-up
Pregatirea ofertelor tehnice si economice de sisteme si echipamente de electro-alimentare, Data Centere, Data Centere Mobile, climatizare profesionala, Securitate anti-incendiu, etc
Organizarea de intalniri cu clientii si vizionare de locatii in vederea intelegerii proiectelor si respectiv prezentarii ofertelor si proiectelor intocmite
Supervizarea proiectelor alocate, in colaborare cu Site Manager-ul desemnat
Intocmirea documentatiei de executie si predare, intocmirea devizelor si a situatiilor de lucrari
Relatia cu producatorii si furnizorii companiei in vederea selectiei solutiilor si echipamentelor optime pentru fiecare proiect alocat si a intocmirii de oferte si de achizitii
Supervizarea si validarea tehnica a achizitiilor de echipamente, sisteme si materiale pentru proiectele alocate
Preia cererile de oferta de la reprezentantii de vanzari si cele provenite din alte surse, inclusiv licitatii
Viziteaza potentialii clienti pentru vizionarea arhivei in vederea intocmirii ofertelor
Intocmeste oferte tehnice si financiare; planifica ordinea intocmirii acestora
Intocmeste oferte tehnice si financiare conforme cu solicitarile din cadrul licitatiilor publice si private
Se asigura ca toate ofertele ajung in timpul agreat catre reprezentatii de vanzari
Reface ofertele ori de cate ori este nevoie pana la incheierea contractului
Face parte ocazional din echipa de negociere
Verifica solutiile propuse astfel incat acestea sa se poata realiza
Intocmeste si actualizeaza normele de lucru pentru activitatile ce se oferteaza
Ofera solutii de optimizare a fluxurilor de lucru astfel incat sa asigure castigarea ofertelor
Raporteaza sefului direct problemele aparute in derularea activitatii curente si propune solutii pentru rezolvarea acestora
Comunica propuneri de imbunatatire a activitatii curente, de eficientizare a unor operatiuni prin adaugarea unor etape sau eliminarea activitatilor inutile sau care genereaza pierderi de timp
Inregistreaza noii clienti in sistemul electronic de gestiune vanzari (CRM)
Verifica bonitatea noilor clienti
Elaboreaza oferte comerciale in conformitate cu politica comerciala a companiei
Supune spre aprobare superiorului direct ofertele comerciale elaborate
Verifica, la solicitarea superiorului direct, stocurile de materiale
Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali ofertele comerciale
Transmite persoanelor responsabile din partea partenerilor comerciali, la solicitarea superiorului direct, informatii referitoare la produsele comercializate de companie (poze ale materialelor, mostre de material)
Asigura suport superiorului direct in vederea respectarii obligatiilor comerciale asumate in relatia cu partenerii comerciali
Informeaza in cel mai scurt timp posibil superiorul direct in situatia in care este informat de schimbarea datelor de livrare a unei comenzi de atelier (productie)
Completeaza in sistemul electronic intern, datele necesare pentru a documenta procesele de vanzare ale colegilor din teren (de la introducere client nou pana la situatia livrarii)
Elaboreaza documentele necesare organizarii si efectuarii transportului de marfa sau produse finite catre partenerii comerciali
Asigură suport superiorului direct in procesul de rezolvarea a reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea produselor livrate, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele comerciale
Urmareste situatia contractelor comerciale perfectate de superiorul direct precum și a facturilor depasite, realizand si comunicand situatiile
Urmareste soldurile scandete cu partenerii si recuperarea acestora
Vei cauta si utiliza in mod creativ si eficient canalele de recrutare relevante de candidati (online si offline)
Vei derula in mod continuu procese de recrutare pentru a asigura o baza permanenta de candidati disponibili pentru posturile din companie
Vei identifica si cunoaste in avans nevoile de recrutare si vei organiza in mod proactiv activitatea in vederea asigurarii personalului necesar
Vei introduce CV-urile in baza de date, pe care o vei actualiza in permanenta cu mentiunile specifice cu privire la candidatii contactati si intervievati
Vei mentine o legatura si comunicare eficiente cu departamentul de HR si managerii din toate locatiile
Vei utiliza metodele de selectie si evaluare adecvate pentru a stabilipotrivirea pe post a candidatlor
Vei decide, propune si negocia oferte de angajare, in limitele grilei de salarizare din companie
Vei monitoriza piata interna a muncii – salarii, tendinte, pachete de beneficii
Vei intocmi, periodic, rapoarte cu activitatea de recrutare desfasurata pentru Managementul Companiei
Technical support to our partners and customers, offering pre-sales technical assistance and after-sales support services
Working with the sales team as the key technical advisor and identifying all technical issues to assure complete customer satisfaction through all stages of the sales process
Offering optimal solutions of technical security and safety equipment
Keeping up with new technologies at the market
Participation in educational programs for colleagues, partners and installers of technical protection, making technical presentations and demonstrating how a product will meet clients’ needs
Answer queries from customers regarding delivery times, product information, etc
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
ACCOUNT MANAGER – GAMING EQUIPMENT
București
expirat: 06.10.2017
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Responsible for maintaining and developing successful business cooperation, in order to build and maintain clients’ interest and satisfaction in the company’s products ;
Collects and reports relevant market information ;
Achieve sales objectives ;
Maintains good relationship with assigned clients ;
Attracts the potential client’s attention and turn that interest into sales ;
Identifies and anticipates the client needs ;
Evaluates the customer potential within allocated area and identifying new business opportunities and challenges ;
Monitors market evolution in terms of consumption habits of the customers as well as competition activities ;
Answer queries from customers regarding delivery times, product information, etc
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
SPECIALIST RECRUTARE (FOOD / Restaurante)
București
expirat: 22.08.2017
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Vei cauta si utiliza in mod creativ si eficient canalele de recrutare relevante de candidati (online si offline)
Vei derula in mod continuu procese de recrutare pentru a asigura o baza permanenta de candidati disponibili pentru posturile din companie
Vei identifica si cunoaste in avans nevoile de recrutare si vei organiza in mod proactiv activitatea in vederea asigurarii personalului necesar
Vei introduce CV-urile in baza de date, pe care o vei actualiza in permanenta cu mentiunile specifice cu privire la candidatii contactati si intervievati
Vei mentine o legatura si comunicare eficiente cu departamentul de HR si managerii din toate locatiile
Vei utiliza metodele de selectie si evaluare adecvate pentru a stabilipotrivirea pe post a candidatlor
Vei decide, propune si negocia oferte de angajare, in limitele grilei de salarizare din companie
Vei monitoriza piata interna a muncii – salarii, tendinte, pachete de beneficii
Vei intocmi, periodic, rapoarte cu activitatea de recrutare desfasurata pentru Managementul Companiei
Vei cauta si utiliza in mod creativ si eficient canalele de recrutare relevante de candidati (online si offline)
Vei derula in mod continuu procese de recrutare pentru a asigura o baza permanenta de candidati disponibili pentru posturile din companie
Vei identifica si cunoaste in avans nevoile de recrutare si vei organiza in mod proactiv activitatea in vederea asigurarii personalului necesar
Vei introduce CV-urile in baza de date, pe care o vei actualiza in permanenta cu mentiunile specifice cu privire la candidatii contactati si intervievati
Vei mentine o legatura si comunicare eficiente cu departamentul de HR si managerii din toate locatiile
Vei utiliza metodele de selectie si evaluare adecvate pentru a stabilipotrivirea pe post a candidatlor
Vei decide, propune si negocia oferte de angajare, in limitele grilei de salarizare din companie
Vei monitoriza piata interna a muncii – salarii, tendinte, pachete de beneficii
Vei intocmi, periodic, rapoarte cu activitatea de recrutare desfasurata pentru Managementul Companiei
Identifica si valorifica oportunitatile de vanzare, prin abordarea clientilor din baza de date, raspnzand solicitafrilor si intrebarilor acestora privind servicile companiei
Ofera suport intern, in mod pro-activ pe parcurusl procesului de vanzare
Mentine evidenta interactiunii cu clientii in baza de date: actiuni, rezultate
Dezvolta si mentine o relatie pozitiva cu clientii
Realizeaza prezentari privind serviciile companiei, cand este cazul
Identifica si valorifica oportunitatile de vanzare, prin abordarea clientilor din baza de date, raspnzand solicitafrilor si intrebarilor acestora privind servicile companiei
Ofera suport intern, in mod pro-activ pe parcurusl procesului de vanzare
Mentine evidenta interactiunii cu clientii in baza de date: actiuni, rezultate
Dezvolta si mentine o relatie pozitiva cu clientii
Realizeaza prezentari privind serviciile companiei, cand este cazul
Responsible for maintaining and developing successful business cooperation, in order to build and maintain clients’ interest and satisfaction in the company’s products ;
Collects and reports relevant market information ;
Achieve sales objectives ;
Maintains good relationship with assigned clients ;
Attracts the potential client’s attention and turn that interest into sales ;
Identifies and anticipates the client needs ;
Evaluates the customer potential within allocated area and identifying new business opportunities and challenges ;
Monitors market evolution in terms of consumption habits of the customers as well as competition activities ;
Proiectare in AutoCad 2D Layout-uri Data Centere si sisteme integrate (electrice, mecanice, etc)
Proiectare instalatii electrice, solutii de electro-alimentare
Oferire consultanta tehnica pe proiecte de Data Centere, sisteme Power Supply, Storage, Power back-up
Pregatirea ofertelor tehnice si economice de sisteme si echipamente de electro-alimentare, Data Centere, Data Centere Mobile, climatizare profesionala, Securitate anti-incendiu, etc
Organizarea de intalniri cu clientii si vizionare de locatii in vederea intelegerii proiectelor si respectiv prezentarii ofertelor si proiectelor intocmite
Supervizarea proiectelor alocate, in colaborare cu Site Manager-ul desemnat
Intocmirea documentatiei de executie si predare, intocmirea devizelor si a situatiilor de lucrari
Relatia cu producatorii si furnizorii companiei in vederea selectiei solutiilor si echipamentelor optime pentru fiecare proiect alocat si a intocmirii de oferte si de achizitii
Supervizarea si validarea tehnica a achizitiilor de echipamente, sisteme si materiale pentru proiectele alocate
Revizia si repararea echipamentelor achizitionate de catre terti
Asigura instruirea la sediul clientilor a personalului utilizator al echipamentelor cu privire la modul de functionare al acetora
Se implica in cresterea gradului de satisfactie al clientilor
Intocmeste documentele specifice activitatii desfasurate, respectiv: certificat de garantie, fise de instruire a personalului de intretinere a beneficiarului sau a beneficiarului insusi, procese verbale de constatare la reparatie/interventia service, comenzi pentru piesele de schimb
Intocmeste ofertele de pret ale lucrarilor de revizii/reparatii solicitate de catre beneficiari
Revizia si repararea echipamentelor achizitionate de catre terti
Asigura instruirea la sediul clientilor a personalului utilizator al echipamentelor cu privire la modul de functionare al acetora
Se implica in cresterea gradului de satisfactie al clientilor
Intocmeste documentele specifice activitatii desfasurate, respectiv: certificat de garantie, fise de instruire a personalului de intretinere a beneficiarului sau a beneficiarului insusi, procese verbale de constatare la reparatie/interventia service, comenzi pentru piesele de schimb
Intocmeste ofertele de pret ale lucrarilor de revizii/reparatii solicitate de catre beneficiari
Se documenteaza temeinic si continuu si dezvolta o intelegere ampla a domeniului francizelor, in plan intern si international, si despre francizele din portofoliul companiei (caracteristici, factori de succes, mod de administrare eficienta a afacerii etc)
Contacteaza prospectii existenti in baza de date a companiei (cei care din proprie initiativa abordeaza compania solicitand informatii si consultanta)
Genereaza noi prospecti folosind metode creative de identificare si contactare a potentialilor prospecti, inclusiv prin intermediul evenimentelor organizate de companie sau la care participa compania
Stabileste intalniri cu propspectii
Identifica atat interesele cat si a domeniile cele mai relevante si potrivite unui prospect, califica in mod adecvat prospectii
Prezinta oportunitatile de francizare din portofoliul de francize a companiei (sau faciliteaza abordarea de francizori de interes pentru prospect, din afara portofoliului)
Ofera consultanta pentru prospecti privind francizele, implicatiile achizitiei diverselor tipuri de afaceri,
Negociaza cu francizorii si prospectii in vederea incheierii unor relatii de afaceri in conditii reciproc avantajoase pentru ambele parti (francizor si viitorul francizat)
Ofera francizorului feedback relevant din partea pietei
Vei cauta si utiliza in mod creativ si eficient canalele de recrutare relevante de candidati (online si offline)
Vei derula in mod continuu procese de recrutare pentru a asigura o baza permanenta de candidati disponibili pentru posturile din companie
Vei identifica si cunoaste in avans nevoile de recrutare si vei organiza in mod proactiv activitatea in vederea asigurarii personalului necesar
Vei introduce CV-urile in baza de date, pe care o vei actualiza in permanenta cu mentiunile specifice cu privire la candidatii contactati si intervievati
Vei mentine o legatura si comunicare eficiente cu departamentul de HR si managerii din toate locatiile
Vei utiliza metodele de selectie si evaluare adecvate pentru a stabilipotrivirea pe post a candidatlor
Vei decide, propune si negocia oferte de angajare, in limitele grilei de salarizare din companie
Vei monitoriza piata interna a muncii – salarii, tendinte, pachete de beneficii
Vei intocmi, periodic, rapoarte cu activitatea de recrutare desfasurata pentru Managementul Companiei
Se documenteaza in legatura cu piata relevanta (companii care au nevoie de realizarea de analize specializate de laborator, pentru determinare compozitii chimice substante / produse etc)
Realizeaza activitati de prospectare a pietei, identifica si abordeaza potenialii clienti
Prezinta produsele si serviciile companiei catre potentialii clienti
Realizeaza oferta si pariticipa la procesul de negociere
Este responsabil/a de incheierea procesului de vanzare
Promoveaza brandul de companie si produsele acesteia in piata
Realizeaza targetul de vanzari
Mentine o evidenta clara si consecventa a clientilor, a vanzarilor si rezultatelor proceselor de vanzare
Responsible for maintaining and developing successful business cooperation, in order to build and maintain clients’ interest and satisfaction in the company’s products ;
Collects and reports relevant market information ;
Achieve sales objectives ;
Maintains good relationship with assigned clients ;
Attracts the potential client’s attention and turn that interest into sales ;
Identifies and anticipates the client needs ;
Evaluates the customer potential within allocated area and identifying new business opportunities and challenges ;
Monitors market evolution in terms of consumption habits of the customers as well as competition activities ;