Bucureşti Sectorul 5, Str. CORIOLAN MARCIUS, Nr. 23
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (224)Active ( 0 )Arhivă ( 224 )
REPREZENTANT MEDİCAL
expirat: 20.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Administrator condominii
expirat: 16.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT MEDİCAL
expirat: 11.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT MEDİCAL
Galați
expirat: 06.09.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari
București,
expirat: 06.09.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari
Iași
expirat: 08.06.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Menajera
București
expirat: 05.05.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Persoana calificata- part-time 1h/zi
expirat: 30.03.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT MEDİCAL
București,
expirat: 22.03.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari
București,
expirat: 17.03.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent manager
Strada Caius Marcius Coriolan, București
expirat: 14.02.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT MEDİCAL
București,
expirat: 08.02.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
MANAGER PRODUS
București
expirat: 08.02.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT MEDİCAL
București,
expirat: 14.12.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari
București,
expirat: 03.12.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT MEDİCAL
Bacău
expirat: 09.11.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari
București
expirat: 08.10.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
SPECIALIST MARKETING
București
expirat: 07.10.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sofer de distributie - Produse Farmaceutice
București
expirat: 15.09.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
SPECIALIST MARKETING
București
expirat: 22.06.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sofer de distributie - Produse Farmaceutice
București
expirat: 03.06.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT MEDİCAL
București
expirat: 03.06.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Farmacist Persoana Responsabila
București
expirat: 02.06.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Detine cunostinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Urmareste organizarea depozitului farmaceutic si asigurarea calitatii produselor farmaceutice;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza catre ANMDM situatia privind importurile efectuate de societate;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic conditiile ambientale din depozit;
Poate constitui avantaj experienta si expertiza in asigurarea suportului intergrat pentru autorizarea de punere pe piata a medicamentelor, de la etapele de dezvoltare farmaceutica, etapa clinica pana la etapele post-marketing (variatii, up-datari ale dosarelor de autorizare)
Detine cunostinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Urmareste organizarea depozitului farmaceutic si asigurarea calitatii produselor farmaceutice;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza catre ANMDM situatia privind importurile efectuate de societate;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic conditiile ambientale din depozit;
Poate constitui avantaj experienta si expertiza in asigurarea suportului intergrat pentru autorizarea de punere pe piata a medicamentelor, de la etapele de dezvoltare farmaceutica, etapa clinica pana la etapele post-marketing (variatii, up-datari ale dosarelor de autorizare)
Detine cunostinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Urmareste organizarea depozitului farmaceutic si asigurarea calitatii produselor farmaceutice;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza catre ANMDM situatia privind importurile efectuate de societate;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic conditiile ambientale din depozit;
Poate constitui avantaj experienta si expertiza in asigurarea suportului intergrat pentru autorizarea de punere pe piata a medicamentelor, de la etapele de dezvoltare farmaceutica, etapa clinica pana la etapele post-marketing (variatii, up-datari ale dosarelor de autorizare)
Urmareste asigurarea calitatii produselor farmaceutice si organizarea depozitului farmaceutic;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, rechemare si retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza lunar catre ANMDM situatia privind importurile din tari terte;
Detine cunostiinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Efectueaza receptia calitativa a marfii si receptia produselor in sistemul informatic;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic temperatura si umiditatea din depozit
Experienta si expertiza in asigurarea suportului intergrat pentru autorizare, de la etapele de dezvoltare farmaceutica, etapa clinica pana la etapele post-marketing (variatii, up-datari ale dosarelor de autorizare)
Urmareste asigurarea calitatii produselor farmaceutice si organizarea depozitului farmaceutic;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, rechemare si retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza lunar catre ANMDM situatia privind importurile din tari terte;
Detine cunostiinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Efectueaza receptia calitativa a marfii si receptia produselor in sistemul informatic;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic temperatura si umiditatea din depozit
Experienta si expertiza in asigurarea suportului intergrat pentru autorizare, de la etapele de dezvoltare farmaceutica, etapa clinica pana la etapele post-marketing (variatii, up-datari ale dosarelor de autorizare)
Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante
Realizeaza evaluarea satisfactiei angajatilor si transmite Administratorului raportul privind satisfactia angajatilor in cadrul companiei
Urmareste si raspune activitatea de stimulare a personalului
Coordoneaza intocmirea dosarului de personal al fiecarui angajat si verifica periodic valabilitatea documentelor din dosarul de personal al tuturor angajatilor
Coordoneaza procesul de integrare a noului angajat in companie
Participa la elaborarea si coordonarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de departamente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe
Coordoneaza realizarea si implementarea in colaborare cu sefii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor
Coordoneaza si verifica reactualizarea fiselor de post
Coordoneaza procesul de incetare a raporturilor de munca si verifica documentele necesare incetarii contractului individual de munca
Elaboreaza procedurile de lucru privind principalele activitati de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul companiei
Intocmeste planificarea concediilor de odihna si urmareste realizarea acesteia
Verifica evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament
Verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii
Verifica lunar rapoartele privind necesarul de tichete de masa, pe baza condicii de prezenta, a cererilor de concediu, a concediilor medicale, diurenelor si alte situatii prevazute de lege.
Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane si le inainteaza Administratorului
Verifica arhivarea, pastrarea in conditii de confidentialitate documentelor, rapoartelor primite de la superiorul ierarhic;
Raspunde de corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de personal emise in departamentul resurse umane
Recomanda noi politici, abordari, proceduri pentru crearea unui mediu de lucru pozitiv
Asigura respectarea legislatiei in vigoare prin monitorizrea, implementarea cerintelor legale conform legislatiei muncii
Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante
Realizeaza evaluarea satisfactiei angajatilor si transmite Administratorului raportul privind satisfactia angajatilor in cadrul companiei
Urmareste si raspune activitatea de stimulare a personalului
Coordoneaza intocmirea dosarului de personal al fiecarui angajat si verifica periodic valabilitatea documentelor din dosarul de personal al tuturor angajatilor
Coordoneaza procesul de integrare a noului angajat in companie
Participa la elaborarea si coordonarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de departamente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe
Coordoneaza realizarea si implementarea in colaborare cu sefii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor
Coordoneaza si verifica reactualizarea fiselor de post
Coordoneaza procesul de incetare a raporturilor de munca si verifica documentele necesare incetarii contractului individual de munca
Elaboreaza procedurile de lucru privind principalele activitati de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul companiei
Intocmeste planificarea concediilor de odihna si urmareste realizarea acesteia
Verifica evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament
Verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii
Verifica lunar rapoartele privind necesarul de tichete de masa, pe baza condicii de prezenta, a cererilor de concediu, a concediilor medicale, diurenelor si alte situatii prevazute de lege.
Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane si le inainteaza Administratorului
Verifica arhivarea, pastrarea in conditii de confidentialitate documentelor, rapoartelor primite de la superiorul ierarhic;
Raspunde de corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de personal emise in departamentul resurse umane
Recomanda noi politici, abordari, proceduri pentru crearea unui mediu de lucru pozitiv
Asigura respectarea legislatiei in vigoare prin monitorizrea, implementarea cerintelor legale conform legislatiei muncii
Asigură primul nivel de suport tehnic pentru angajații companiei;
Gestionarea solicitărilor primite intern astfel încât să asigure funcționarea în parametrii optimi a infrastructurii IT a companiei;
Diagnosticarea și remedierea problemelor hardware și software ale echipamentelor și aplicațiilor folosite în cadrul companiei;
Instalarea și configurarea echipamentelor și programelor informatice conform necesarului companiei astfel încât acestea să respecte standardul de funcționare optimă;
Menținerea actualizată a inventarului bunurilor IT din patrimoniul companiei, astfel încât să dispună de o evidență corectă a acestora;
Furnizează, la cerere, rapoarte despre bunurile IT aflate sub supervizarea sa;
Testarea aplicațiilor și/sau funcționalităților nou dezvoltate de departamentul programare, înainte de punerea lor în producție, pentru verificarea respectării specificațiilor solicitate;
Furnizează rapoarte detaliate despre îndeplinirea specificațiilor solicitate spre a fi dezvoltate;
Asigură comunicarea cu furnizorii de servicii de telecomunicații, astfel încât calitatatea serviciilor furnizate de aceștia să respecte obligațiile contractuale;
Întocmește și trimite rapoarte de analiză ale sistemului informatic astfel încât să se asigure monitorizarea acestuia
Asigură primul nivel de suport tehnic pentru angajații companiei;
Gestionarea solicitărilor primite intern astfel încât să asigure funcționarea în parametrii optimi a infrastructurii IT a companiei;
Diagnosticarea și remedierea problemelor hardware și software ale echipamentelor și aplicațiilor folosite în cadrul companiei;
Instalarea și configurarea echipamentelor și programelor informatice conform necesarului companiei astfel încât acestea să respecte standardul de funcționare optimă;
Menținerea actualizată a inventarului bunurilor IT din patrimoniul companiei, astfel încât să dispună de o evidență corectă a acestora;
Furnizează, la cerere, rapoarte despre bunurile IT aflate sub supervizarea sa;
Testarea aplicațiilor și/sau funcționalităților nou dezvoltate de departamentul programare, înainte de punerea lor în producție, pentru verificarea respectării specificațiilor solicitate;
Furnizează rapoarte detaliate despre îndeplinirea specificațiilor solicitate spre a fi dezvoltate;
Asigură comunicarea cu furnizorii de servicii de telecomunicații, astfel încât calitatatea serviciilor furnizate de aceștia să respecte obligațiile contractuale;
Întocmește și trimite rapoarte de analiză ale sistemului informatic astfel încât să se asigure monitorizarea acestuia
Urmareste asigurarea calitatii produselor farmaceutice si organizarea depozitului farmaceutic;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, rechemare si retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza lunar catre ANMDM situatia privind importurile din tari terte;
Detine cunostiinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Efectueaza receptia calitativa a marfii si receptia produselor in sistemul informatic;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic temperatura si umiditatea din depozit
Reprezintă interesele organizatiei în relaţiile cu organizatiile si unitatile de tip
SSM-SU, PSI, brigada pompieri, companiile furnizoare de servicii si utilitati (electricitate, gaze, apa, paza si protectie, ascensor, salubritate) si administratia locala
Organizarea activitatii de intretinere si administrare a sediului central si a celorlalte cladiri ale organizatiei
Organizarea, amenajarea si intretinerea spatiilor interioare si anexele companiei astfel incat sa corespunda normelor de igiena, securitate, gradului de confort si specificatiilor tehnice ale aparaturii folosite
Coordoneaza si verifica activitatea subordonatilor
Administreaza relatia cu furnizorii de utilitati si de servicii specifice
Menține legătura cu compania care furnizeaza servicii de medicina muncii si planifica consultatiile medicale periodice ale angajaților conform legislatiei in vigoare
Verifica indexul contoarelor pentru utilitati, pentru a fi conforme cu realitatea si cu facturile emise de societatile furnizoare
Supravegheaza reviziile tehnice si remedieriile defectiunilor efectuate de catre furnizorii de specialitate/utilitati la aparatele de aer conditionat, centrala termica, ascensor, sistemul de alarma al sediului central etc
Supravegheaza centrala termica in regim de functionare si executarea lucrarilor de intretinere a centralei termice si a instalatiilor de incalzire, atunci cand este nevoie
Supravegheaza executarea tuturor lucrarilor de amenajare din cadrul companiei
Administraeza toate proprietatile companiei,
Mentine legatura cu primariile aferente proprietatilor companiei,
Gestioneaza documentele tuturor proprietatilor companiei,
Coordonarea activitatilor de reparatii si intretinere curenta a cladirii si asigurarea (achizitionarea) materialelor, produselor si pieselor necesare acestor activitati;
Realizeaza reparatii curente tehnico-sanitare, mecanice si de lacatuserie care nu necesita interventia unui specialist la sediul societatii
Realizeaza aprovizionari curente (produse de protocol, produse pentru intretinere, etc);
Realizeaza urmatoarele activitatii din procesul de achizitii: primeste cereri de achizitii din partea tuturor departamentelor, cauta 3 oferte pe care le transmite superiorilor ierarhici spre aprobare, iar dupa aprobarea finala achizitioneaza produsele/serviciile solicitate
Coordonarea activitatilor .;
Programeaza si supravegheaza executarea procesului de dezinsectie,dezinfectie si deratizare desfasurat in cadrul companiei, exceptand depozitele farmaceutice
Să identifice și să codifice fiecare deșeu la locul generării și să-l eticheteze, în conformitate cu legislația de deșeuri, respectiv cu cea referitoare la chimicale, in cazul deșeurilor periculoase;
Să dețină fișa de caracterizare a deșeurilor periculoase pentru fiecare deșeu în parte;
Să dețină pe amplasament evidența gestiunii deșeurilor conform modificările și completările ulterioare și să transmită autorităților raportările solicitate de legislația în vigoare;
Să dețină pe amplasament documentele solicitate de lege (formulare de transport, incărcare-descărcare, registre de evidență etc.);
Să inițieze audituri interne și să propună spre aprobare pentru amplasament planul de prevenire și reducere a deșeurilor prevăzut de Legea;
Să asigure trasabilitatea deșeurilor generate și valorificate și să urmărească ca niciun transfer ilegal de deșeuri să nu aibă loc;
Să cunoască prevederile legale în domeniul gestiunii deșeurilor și să participe la instruirile organizate de companie în domeniul gestiunii deșeurilor;
Să identifice contractorii în domeniul deșeurilor și să verifice dacă sunt autorizați pentru operațiunile și codurile de deșeuri contractate;
Reprezintă interesele organizatiei în relaţiile cu organizatiile si unitatile de tip
SSM-SU, PSI, brigada pompieri, companiile furnizoare de servicii si utilitati (electricitate, gaze, apa, paza si protectie, ascensor, salubritate) si administratia locala
Organizarea activitatii de intretinere si administrare a sediului central si a celorlalte cladiri ale organizatiei
Organizarea, amenajarea si intretinerea spatiilor interioare si anexele companiei astfel incat sa corespunda normelor de igiena, securitate, gradului de confort si specificatiilor tehnice ale aparaturii folosite
Coordoneaza si verifica activitatea subordonatilor
Administreaza relatia cu furnizorii de utilitati si de servicii specifice
Verifica indexul contoarelor pentru utilitati, pentru a fi conforme cu realitatea si cu facturile emise de societatile furnizoare
Supravegheaza reviziile tehnice si remedieriile defectiunilor efectuate de catre furnizorii de specialitate/utilitati la aparatele de aer conditionat, centrala termica, ascensor, sistemul de alarma al sediului central etc
Supravegheaza centrala termica in regim de functionare si executarea lucrarilor de intretinere a centralei termice si a instalatiilor de incalzire, atunci cand este nevoie
Supravegheaza executarea tuturor lucrarilor de amenajare din cadrul companiei
Administraeza toate proprietatile companiei,
Mentine legatura cu primariile aferente proprietatilor companiei,
Gestioneaza documentele tuturor proprietatilor companiei,
Coordonarea activitatilor de reparatii si intretinere curenta a cladirii si asigurarea (achizitionarea) materialelor, produselor si pieselor necesare acestor activitati;
Realizeaza reparatii curente tehnico-sanitare, mecanice si de lacatuserie care nu necesita interventia unui specialist la sediul societatii
Realizeaza aprovizionari curente (produse de protocol, produse pentru intretinere, etc);
Realizeaza urmatoarele activitatii din procesul de achizitii: primeste cereri de achizitii din partea tuturor departamentelor, cauta 3 oferte pe care le transmite superiorilor ierarhici spre aprobare, iar dupa aprobarea finala achizitioneaza produsele/serviciile solicitate
Coordonarea activitatilor .;
Programeaza si supravegheaza executarea procesului de dezinsectie,dezinfectie si deratizare desfasurat in cadrul companiei, exceptand depozitele farmaceutice
Să identifice și să codifice fiecare deșeu la locul generării și să-l eticheteze, în conformitate cu legislația de deșeuri, respectiv cu cea referitoare la chimicale, in cazul deșeurilor periculoase;
Să dețină fișa de caracterizare a deșeurilor periculoase pentru fiecare deșeu în parte;
Să dețină pe amplasament evidența gestiunii deșeurilor conform modificările și completările ulterioare și să transmită autorităților raportările solicitate de legislația în vigoare;
Să dețină pe amplasament documentele solicitate de lege (formulare de transport, incărcare-descărcare, registre de evidență etc.);
Să inițieze audituri interne și să propună spre aprobare pentru amplasament planul de prevenire și reducere a deșeurilor prevăzut de Legea;
Să asigure trasabilitatea deșeurilor generate și valorificate și să urmărească ca niciun transfer ilegal de deșeuri să nu aibă loc;
Să cunoască prevederile legale în domeniul gestiunii deșeurilor și să participe la instruirile organizate de companie în domeniul gestiunii deșeurilor;
Să identifice contractorii în domeniul deșeurilor și să verifice dacă sunt autorizați pentru operațiunile și codurile de deșeuri contractate;
Reprezintă interesele organizatiei în relaţiile cu organizatiile si unitatile de tip
SSM-SU, PSI, brigada pompieri, companiile furnizoare de servicii si utilitati (electricitate, gaze, apa, paza si protectie, ascensor, salubritate) si administratia locala
Organizarea activitatii de intretinere si administrare a sediului central si a celorlalte cladiri ale organizatiei
Organizarea, amenajarea si intretinerea spatiilor interioare si anexele companiei astfel incat sa corespunda normelor de igiena, securitate, gradului de confort si specificatiilor tehnice ale aparaturii folosite
Coordoneaza si verifica activitatea subordonatilor
Administreaza relatia cu furnizorii de utilitati si de servicii specifice
Menține legătura cu compania care furnizeaza servicii de medicina muncii si planifica consultatiile medicale periodice ale angajaților conform legislatiei in vigoare
Verifica indexul contoarelor pentru utilitati, pentru a fi conforme cu realitatea si cu facturile emise de societatile furnizoare
Supravegheaza reviziile tehnice si remedieriile defectiunilor efectuate de catre furnizorii de specialitate/utilitati la aparatele de aer conditionat, centrala termica, ascensor, sistemul de alarma al sediului central etc
Supravegheaza centrala termica in regim de functionare si executarea lucrarilor de intretinere a centralei termice si a instalatiilor de incalzire, atunci cand este nevoie
Supravegheaza executarea tuturor lucrarilor de amenajare din cadrul companiei
Administraeza toate proprietatile companiei,
Mentine legatura cu primariile aferente proprietatilor companiei,
Gestioneaza documentele tuturor proprietatilor companiei,
Coordonarea activitatilor de reparatii si intretinere curenta a cladirii si asigurarea (achizitionarea) materialelor, produselor si pieselor necesare acestor activitati;
Realizeaza reparatii curente tehnico-sanitare, mecanice si de lacatuserie care nu necesita interventia unui specialist la sediul societatii
Realizeaza aprovizionari curente (produse de protocol, produse pentru intretinere, etc);
Realizeaza urmatoarele activitatii din procesul de achizitii: primeste cereri de achizitii din partea tuturor departamentelor, cauta 3 oferte pe care le transmite superiorilor ierarhici spre aprobare, iar dupa aprobarea finala achizitioneaza produsele/serviciile solicitate
Coordonarea activitatilor .;
Programeaza si supravegheaza executarea procesului de dezinsectie,dezinfectie si deratizare desfasurat in cadrul companiei, exceptand depozitele farmaceutice
Să identifice și să codifice fiecare deșeu la locul generării și să-l eticheteze, în conformitate cu legislația de deșeuri, respectiv cu cea referitoare la chimicale, in cazul deșeurilor periculoase;
Să dețină fișa de caracterizare a deșeurilor periculoase pentru fiecare deșeu în parte;
Să dețină pe amplasament evidența gestiunii deșeurilor conform modificările și completările ulterioare și să transmită autorităților raportările solicitate de legislația în vigoare;
Să dețină pe amplasament documentele solicitate de lege (formulare de transport, incărcare-descărcare, registre de evidență etc.);
Să inițieze audituri interne și să propună spre aprobare pentru amplasament planul de prevenire și reducere a deșeurilor prevăzut de Legea;
Să asigure trasabilitatea deșeurilor generate și valorificate și să urmărească ca niciun transfer ilegal de deșeuri să nu aibă loc;
Să cunoască prevederile legale în domeniul gestiunii deșeurilor și să participe la instruirile organizate de companie în domeniul gestiunii deșeurilor;
Să identifice contractorii în domeniul deșeurilor și să verifice dacă sunt autorizați pentru operațiunile și codurile de deșeuri contractate;
Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante
Realizeaza evaluarea satisfactiei angajatilor si transmite Administratorului raportul privind satisfactia angajatilor in cadrul companiei
Urmareste si raspune activitatea de stimulare a personalului
Intocmeste dosarul de personal al fiecarui angajat si verifica periodic valabilitatea documentelor din dosarul de personal al tuturor angajatilor
Asista noul angajat in procesul de integrare in companiei
Participa la elaborarea si coordonarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de departamente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe
Participa la realizarea si implementarea in colaborare cu sefii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor
Reactualizeaza fisele de post ori de cate ori este nevoie
Intocmeste documentele necesare incetarii contractului individual de munca
Participa la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul companiei
Intocmeste planificarea concediilor de odihna si urmareste realizarea acesteia
Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii
Intocmeste lunar rapoartele privind necesarul de tichete de masa, pe baza condicii de prezenta, a cererilor de concediu, a concediilor medicale, diurenelor si alte situatii prevazute de lege.
La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza adeverinte
Intocmeste imputerniciri salariatilor si in conformitate cu prevederile legale
Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane si le inainteaza Administratorului
Arhiveaza, pastreaza in conditii de confidentialitate documentele, rapoartele primite de la superiorul ierarhic;
Inregistreaza si distribuie corespondenta
Raspunde de corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de personal emise
Recomanda noi politici, abordari, proceduri pentru crearea unui mediu de lucru pozitiv
Asigura respectarea legislatiei in vigoare prin monitorizrea, implementarea cerintelor legale conform legislatiei muncii
Executa orice alte dispozitii date de Administratorul companiei in realizarea strategiilor pe termen scurt sau lung ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante
Realizeaza evaluarea satisfactiei angajatilor si transmite Administratorului raportul privind satisfactia angajatilor in cadrul companiei
Urmareste si raspune activitatea de stimulare a personalului
Intocmeste dosarul de personal al fiecarui angajat si verifica periodic valabilitatea documentelor din dosarul de personal al tuturor angajatilor
Asista noul angajat in procesul de integrare in companiei
Participa la elaborarea si coordonarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de departamente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe
Participa la realizarea si implementarea in colaborare cu sefii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor
Reactualizeaza fisele de post ori de cate ori este nevoie
Intocmeste documentele necesare incetarii contractului individual de munca
Participa la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul companiei
Intocmeste planificarea concediilor de odihna si urmareste realizarea acesteia
Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii
Intocmeste lunar rapoartele privind necesarul de tichete de masa, pe baza condicii de prezenta, a cererilor de concediu, a concediilor medicale, diurenelor si alte situatii prevazute de lege.
La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza adeverinte
Intocmeste imputerniciri salariatilor si in conformitate cu prevederile legale
Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane si le inainteaza Administratorului
Arhiveaza, pastreaza in conditii de confidentialitate documentele, rapoartele primite de la superiorul ierarhic;
Inregistreaza si distribuie corespondenta
Raspunde de corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de personal emise
Recomanda noi politici, abordari, proceduri pentru crearea unui mediu de lucru pozitiv
Asigura respectarea legislatiei in vigoare prin monitorizrea, implementarea cerintelor legale conform legislatiei muncii
Executa orice alte dispozitii date de Administratorul companiei in realizarea strategiilor pe termen scurt sau lung ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Este responsabil pentru executarea, implementarea si coordonarea strategiei de marketing aprobate pentru produse si obtinerea rezultatelor urmarite, contribuind la indeplinirea targetului de vanzari
Elaboreaza activitati de management al produselor pentru promovarea produselor si serviciilor companiei, in concordanta cu planul general si strategia de marketing stabilite;
Realizeaza activitati de cercetare de piata cantitativa şi calitativă cu identificarea necesităţilor pieţei, segmentarea pieţei, studiul nevoilor consumatorilor şi motivaţiilor ce duc la decizii de cumparare ale produselor, care sunt grupele de clienţi potenţial interesaţi de produse;
Realizeaza analiza preturilor practicate pe piata pentru produsele din aria sa de responsabilitate in colaborare cu Specialistului Marketing si face propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie;
Coordoneaza lansarea produsului sau serviciului de care este raspunzator printr-o colaborare nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
Planifica (forecast-ul) vanzarilor pentru produsul nou sau imbunatatit;
Analizeaza ofertele publicitare si identifica cele mai avantajoase forme de promovare a produselor
Elaboreaza informatii stiintifico-medicale necesare materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.) pentru produsele din portofoliul companiei;
Pregateste şi sustine instructaje pentru echipa de vanzare-promovare despre produsele Pharco;
Supervizeaza direct implementarea marketingului operational de catre echipa de vanzare-promovare prin realizarea de vizite in teren cu reprezentanţii medicali
Elaboreaza planul lunar/trimestrial/semestrial/anual de promovare si publicitate
Initiaza si monitorizeaza studii de marketing cu produsele din aria sa de responsabilitate organizatiei; tine legatura cu persoanele cheie implicate in desfasurarea acestor studii
Stabileste tematica medicala ce va fi prezentata in cadrul evenimentelor medicale si pregateste materiale de prezentare (inclusiv in powerpoint);
Realizează un plan strategic cu privire la lansarea produselor noi si/sau relansarea produselor vechi
Urmareste asigurarea calitatii produselor farmaceutice si organizarea depozitului farmaceutic;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, rechemare si retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza lunar catre ANMDM situatia privind importurile din tari terte;
Detine cunostiinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Efectueaza receptia calitativa a marfii si receptia produselor in sistemul informatic;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic temperatura si umiditatea din depozit
Urmareste asigurarea calitatii produselor farmaceutice si organizarea depozitului farmaceutic;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, rechemare si retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza lunar catre ANMDM situatia privind importurile din tari terte;
Detine cunostiinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie a Medicamentelor aprobat prin ordin al Ministerului Sanatatii Pubilce;
Participa la solutionarea reclamatiilor;
Urmareste intrarile si iesirile de marfa;
Efectueaza receptia calitativa a marfii si receptia produselor in sistemul informatic;
Verifica si pastreaza permanent evidenta stocurilor;
Verifica zilnic temperatura si umiditatea din depozit
Urmareste asigurarea calitatii produselor farmaceutice pe tot circuitul si contribuie alaturi de Farmacistul sef depozit la organizarea depozitului farmaceutic;
Coordoneaza activitatea de receptie, returnare, rechemare si retragere a medicamentelor;
Se asigura ca toate produsele intrate, depozitate si distribuite sunt insotite de documente care le atesta calitatea si sunt corect inscriptionate; raspunde de verificarea ambalajelor, prospectelor si inscrisurilor in limba romana;
Se asigura ca toate produsele comercializate se vand doar catre unitati autorizate;
Urmareste si trateaza neconformitatile de calitate sau cantitate ale produselor medicamentoase;
Elibereaza si blocheaza produsele la vanzare, in baza legislatiei si conform procedurilor de lucru;
Raporteaza lunar catre ANMDM situatia privind importurile din tari terte;
Detine cunostiinte relevante privind legislatia in domeniu si Ghidul Privind Buna Practica de Distributie Angro a Medicamentelor aprobat prin ordin al ministerului sanatatii pubilce
Participa la tratarea reclamatiilor, alertelor rapide
Urmareste intrarile si iesirile de marfa
Efectueaza receptia calitativa a marfii si receptia produselor in sistemul informatic