Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (360)Active ( 0 )Arhivă ( 360 )
Disponent Region Americas
Brașov
expirat: 03.01.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Calcul tehnic - Software Development
Cristian
expirat: 15.12.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
IT Solutions Engineer
Cristian
expirat: 15.12.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Set-up, optimization, automation and execution of Requirements Data Exchange requests with internal and external development partners.
Selection, procurement, implementation, integration, testing, rollout, global operation/maintenance and further development of IT systems / applications with regard to worldwide Requirements Data Exchange.
Support of users in the use of tools for the Requirements Data Exchange (3rd level support), as well as the further development of the offered services and applications, if necessary.
Tool-supported decomposition of pdf documents into requirement files (ReqIFz).
Elaboreaza, obtine aprobarea si urmareste implementarea strategiilor legate de dezvoltarea, performanta si cariera angajatilor din subordine;
Coordoneaza resursele disponibile si executa actiunile necesare atingerii telurilor individuale agreate cu superiorul ierarhic/managerul de segment;
Planifica, organizeaza, motiveaza si imbunatateste continuu performanta angajatilor din subordine;
Colaboreaza cu colegii din alte departamente / echipe, asigurand integrarea si aplicare acorespunzatoare a tuturor proceselor specifice;
Coordoneaza activitatea de productie din zona de responsabilitate, in conformitate cu reglementarile interne si standardele in vigoare;
Raspunde de atingerea obiectivelor ariei de productie: produsele sa fie executate la termen, la calitatea si in cantitatea dorita, incadrându-se in costurile bugetate si respectand standardele stabilite
Coordoneaza metodologic activitatile din domeniul operativ Manufacturing Planning (ex KPI – RFQ, DQC, Modificari produs, Tickets, Proces Buget);
Raspunde de integrabilitatea proceselor din sfera de activitate;
Desfasoara activitati periodice sau punctuale de analiza a datelor, valorilor si parametrilor cu influenta in domeniul datelor de proces sau cu influenta asupra indicatorilor de performanta;
Creeaza si gestioneaza structura posturilor de lucru; aloca centrele de cost tehnologic, seteaza parametrii pentru modelul de schimburi, pentru calculul capacitatii si pentru planificarea productiei;
Coordoneaza activitatile de pregatire a datelor in vederea corectiilor claselor de evaluare, a calculelor de tarife, pentru pregatirea datelor de buget;
Desfasoara activitati de scolarizare si initiere pe teme specifice
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Raspunde de imbunatatirea continua a Sistemului de Management al Protectiei Mediului si Securitatii implementat;
Identifica pericolele şi evaluaza riscurile pentru locurile de muncă;
Elaboreaza instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă;
Verifica, in sectorul de responsabilitate, daca sunt efectuate in termenul stabilit instruirile periodice in domeniile SSM, SU si Protectia Mediului;
Intocmeste un necesar de documentaţii cu caracter tehnic de informare şi instruire a lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
Stabileste zonele care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă;
Monitorizeaza funcţionarea sistemelor şi dispozitivelor de protecţie, a aparaturii de măsură şi control, precum şi a instalaţiilor de ventilare sau a altor instalaţii pentru controlul noxelor în mediul de muncă;
Verifica starea de funcţionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenţă, precum şi a sistemelor de siguranţă;
Identifica echipamentele individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din cadrul segmentului/departamentului şi intocmeste necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie;
Participa la cercetarea interna a evenimentelor (analiza cauze si stabilire masuri);
Urmăreste realizarea măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control şi a cercetării evenimentelor;
Identifica, planifica si efectueaza determinari de noxe la locurile de munca;
Pregateste si participa la auditurile interne si externe de energie, protecţia mediului şi securitate;
Intocmeste si actualizeaza la intervale regulate listele de evidenta ale produselor auxiliare
Coordinates collection, data entry, maintenance and calculation of payroll information, and provides advice to assigned organization(s)/group(s) of employees
Executes regular payroll procedures in compliance with legal regulations and internal standards
Responds to routine inquiries from employees or Managers, and advises accordingly
Prepares payroll reports, resolves payroll discrepancies, and maintains payroll operations by following policies and procedures
Provides payroll information to employees, and cooperates with finance and accounting in related subject matters
Carries out clerical payroll duties necessary for the calculation of accurate wages and salaries of employees
Elaboreaza, obtine aprobarea si urmareste implementarea strategiilor legate de dezvoltarea, performanta si cariera angajatilor din subordine;
Coordoneaza resursele disponibile si executa actiunile necesare atingerii telurilor individuale agreate cu superiorul ierarhic/managerul de segment;
Planifica, organizeaza, motiveaza si imbunatateste continuu performanta angajatilor din subordine;
Colaboreaza cu colegii din alte departamente / echipe, asigurand integrarea si aplicare acorespunzatoare a tuturor proceselor specifice;
Coordoneaza activitatea de productie din zona de responsabilitate, in conformitate cu reglementarile interne si standardele in vigoare;
Raspunde de atingerea obiectivelor ariei de productie: produsele sa fie executate la termen, la calitatea si in cantitatea dorita, incadrându-se in costurile bugetate si respectand standardele stabilite
Coordoneaza metodologic activitatile din domeniul operativ Manufacturing Planning (ex KPI – RFQ, DQC, Modificari produs, Tickets, Proces Buget);
Raspunde de integrabilitatea proceselor din sfera de activitate;
Desfasoara activitati periodice sau punctuale de analiza a datelor, valorilor si parametrilor cu influenta in domeniul datelor de proces sau cu influenta asupra indicatorilor de performanta;
Creeaza si gestioneaza structura posturilor de lucru; aloca centrele de cost tehnologic, seteaza parametrii pentru modelul de schimburi, pentru calculul capacitatii si pentru planificarea productiei;
Coordoneaza activitatile de pregatire a datelor in vederea corectiilor claselor de evaluare, a calculelor de tarife, pentru pregatirea datelor de buget;
Desfasoara activitati de scolarizare si initiere pe teme specifice
Asigura, in stransa colaborare cu departamentul IT de la sediul central al grupului Schaeffler, operarea curenta in conditii optime a sistemelor existente precum si securitatea datelor procesate.
Ajuta la dezvoltarea retelelor de date si voce, constituind elementul de legatura intre firmele partenere din tara / strainatate si departamentul IT central.
Implementeaza si urmareste respectarea politicilor interne ale grupului Schaeffler si a reglementarilor legale in vigoare atat in relatiile cu partenerii externi cat si in interiorul companiei.
Asigura un prim nivel de suport si consultanta pentru utlizatorii sistemelor IT din cadrul companiei
Coordinates collection, data entry, maintenance and calculation of payroll information, and provides advice to assigned organization(s)/group(s) of employees
Executes regular payroll procedures in compliance with legal regulations and internal standards
Responds to routine inquiries from employees or Managers, and advises accordingly
Prepares payroll reports, resolves payroll discrepancies, and maintains payroll operations by following policies and procedures
Provides payroll information to employees, and cooperates with finance and accounting in related subject matters
Carries out clerical payroll duties necessary for the calculation of accurate wages and salaries of employees
Proiecteaza standuri de proba si adaptari necesare acestora tinand cont de cerintele clientului, specificatiile tehnice si tehnologiile de fabricatie existente
Realizeaza documentatia tehnica specifica standurilor de proba tinand cont de normele de proiectare si regulile interne
Utilizeaza unelte CAD specifice
Ofera consultanta de-a lungul procesului de productie si montaj
Dezvoltarea si implementarea metodelor de simulare a proceselor de fabricatie prin deformare plastica la rece si cald;
Defineste specificatiile pentru dezvoltarea aplicatiilor de simulare a proceselor de fabricatie în domeniul ingineriei;
Pregatirea documentatiei de testare si testarea aplicatiilor de simulare a proceselor de fabricatie din domeniul ingineriei;
Documentarea modului de utilizare a aplicatiilor de simulare a proceselor de fabricatie din domeniul ingineriei si instruirea personalului din cadrul procesului de cercetare si dezvoltare;
Defineste specificatiile pentru dezvoltarea interfetelor de colectare a datelor de la sistemele conectate;
Rollout-ul noilor versiuni;
Asistenta utilizatorilor aplicatiilor de simulare a proceselor de fabricatie (First -Level-Support);
Realizeaza analize complexe de simulare a proceselor de fabricatie
Planificare detaliata a necesarelor in conformitate cu cerintele de client (Transfer necesare din EDI in SAP)
Sincronizarea capacitatilor cu necesarele clientilor, in colaborare cu departamentul de SCM (necesare Intercompany)
Planificarea constanta a comenzilor de client in SAP-APO (18 luni in viitor)
Urmarirea si monitorizarea evaluarilor de clienti, inclusiv definirea si urmarirea masurilor in caz de deviatii (intern – instrumente Schaeffler de urmarire, extern – instrumente puse la dispozitie de catre client, de ex. Portal)
Monitorizarea indicatorilor specifici interni, crearea instrumentelor in vederea indeplinirii lor si escaladarea deviatiilor (Performanta livrarilor, Restante la clienti, Transporturi speciale, Stocuri)
Acordarea de suport in cazul intretinerii datelor clientilor in SAP (date relevante de dispozitie, incarcare comenzi ZPRL, urmarire acuratete incarcari in ZPZUG, etc.)
Realizarea de analize si propunerea de masuri in vederea prevenirii cresterii stocurilor de produse finite
Efectuarea livrarilor, introducerea acestora in portalurile clientilor, in caz de necesitate