Bucureşti Sectorul 2, Str. BARBU MUMULEANU, Nr. 30-32, E3-A8, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Preluarea și efectuarea apelurilor telefonice: Asigurarea unei comunicări eficiente
Intocmirea centralizatoarelor privind situatiile de santiere
Organizarea și arhivarea documentelor: Gestionarea, redactarea, editarea și organizarea contractelor, anexelor, proceselor verbale și situațiilor de lucrări
Gestionarea documentelor tehnice: Organizarea și arhivarea certificatelor de calitate și conformitate, declarațiilor de performanță și cărților tehnice de construcții
Suport tehnic: Monitorizarea actualizărilor și modificărilor proiectelor în derulare și transmiterea acestora către părțile implicate. Gestionarea urgențelor cu impact minor și identificarea soluțiilor tehnice cu impact minor prin consultarea colegilor sau prin resurse online
Activități suport voiaj: Rezervarea biletelor de avion, efectuarea check-in-ului și rezervarea cazărilor prin intermediul platformelor online precum Booking și Airbnb
Gestionarea agendei și calendarului de lucru: Planificarea și organizarea ședințelor, întâlnirilor și vizitelor, inclusiv primirea vizitatorilor
Preluarea și efectuarea apelurilor telefonice: Asigurarea unei comunicări eficiente
Gestionarea corespondenței (română și engleză): Primirea, trimiterea, redistribuirea și arhivarea e-mail-urilor; informarea și rezumarea conținutului acestora
Organizarea și arhivarea documentelor: Gestionarea, redactarea, editarea și organizarea contractelor, anexelor, proceselor verbale și situațiilor de lucrări
Gestionarea documentelor tehnice: Organizarea și arhivarea certificatelor de calitate și conformitate, declarațiilor de performanță și cărților tehnice de construcții
Suport tehnic: Monitorizarea actualizărilor și modificărilor proiectelor în derulare și transmiterea acestora către părțile implicate. Gestionarea urgențelor cu impact minor și identificarea soluțiilor tehnice cu impact minor prin consultarea colegilor sau prin resurse online
Activități suport voiaj: Rezervarea biletelor de avion, efectuarea check-in-ului și rezervarea cazărilor prin intermediul platformelor online precum Booking și Airbnb
Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul;
Se implica activ in etapa de intelegerea si cunoasterea proiectului, ofertare, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare;
Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora;
Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii, etc, pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati;
Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor;
Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract;
Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor;
Raspunde de relatia cu clientul in perioada de postgarantie si asigura finalizarea lucrarilor prin recuperarea garantiei de buna executie
Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul;
Se implica activ in etapa de intelegerea si cunoasterea proiectului, ofertare, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare;
Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora;
Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii, etc, pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati;
Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor;
Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract;
Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor;
Raspunde de relatia cu clientul in perioada de postgarantie si asigura finalizarea lucrarilor prin recuperarea garantiei de buna executie