Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Gestionarea facturilor către clienţi şi de la furnizori;
Gestionarea contractelor şi comenzilor pentru clienţi şi furnizori;
Gestionarea achiziţiilor: prezentarea ofertelor, întocmirea necesarului de consumabile şi efectuarea aprovizionărilor;
Pregătirea documentelor contabile primare: registru de casă, dispoziţii de plată/încasare casă, foi de parcurs, deconturi de cheltuieli şi întocmirea dosarelor pentru contabilitate;
Îndeplinirea activităţilor zilnice de secretariat: preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice, organizarea delegaţiilor: achiziţionarea biletelor de avion, rezervarea hotelurilor, etc.;
Reprezentarea companiei în relaţiile cu banca, registrul comerțului, firma de contabilitate, avocat, organele de inspecţie fiscală etc;
Pregătirea documentelor legate de angajaţi: contracte de muncă, fişe de post, analize medicale, fişe PSI şi protecţia muncii, eliberarea adeverinţelor, etc;
Pogramarea interviurilor cu candidaţii;
Pregătirea de rapoarte lunare pentru conducerea societăţii: bugete de venituri/cheltuieli, situaţia costurilor pe fiecare proiect în parte, evidenţa concediilor angajaţilor;
Responsabil financiar proiect fonduri: ținerea evidenței contabile separate a proiectului, analiza costurilor în cadrul proiectului, furnizarea de date și informații pentru realizarea cererilor de rambursare;