Bucureşti Sectorul 6, Str. Braşov, Nr. 25, CAMERA 1, Etaj 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Respecta procedurile specifice postului sau, asigura instruirea tuturor angajatilor, organizarea si functionarea echipei de pompieri civili si de protectie civila in vederea prevenirii si stingerii incendiilor si asigurarii protectiei civile
Identifica, evalueaza si controleaza riscurile de incendiu
Coopereaza cu serviciul de pompieri militari pentru efectuarea de aplicatii comune
Realizați cercetări privind tendințele din industrie, publicul țintă și concurenții pentru a asigura relevanța și competitivitatea conținutului
Optimizați conținutul pentru motoarele de căutare (SEO) pentru a îmbunătăți vizibilitatea organică și a atrage trafic pe site-ul nostru
Corectați și editați conținutul pentru a asigura acuratețea, coerența și conformitatea cu normele brandului
Fiți la curent cu tendințele emergente și practicile recomandate în redactarea de texte pentru comerț electronic
Creați texte atractive și persuasive pentru descrierile produselor, paginile de destinație (landing pages), articolele de blog, conținutul pentru rețelele sociale și campaniile de e-mail
Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic si de a gestiona mai multe proiecte simultan;
Identificarea, evaluarea si selectarea solutiilor software si hardware adecvate pentru a îndeplini obiectivele de digitalizare si automatizare;
Elaboreaza planurile de proiect detaliate, inclusiv definirea obiectivelor, activitatilor, termenelor limita si resurselor necesare. Se asigura ca proiectele sunt livrate în timp, în limita bugetului si conform specificatiilor;
Organizeaza si conduce echipele de proiect, inclusiv delegarea sarcinilor, monitorizarea progresului si asigurarea comunicarii eficiente între membrii echipei;
Se asigura ca solutiile si procesele implementate sunt mentinute si monitorizate corespunzator dupa finalizarea proiectului. Ofera suport post-implementare si rezolva eventualele probleme care pot aparea;
Coordoneaza punerea in practica a diferitelor aplicatii digitale cat si experiente digitale in-store pentru clienti;
Este la curent cu cele mai recente metodologii, cadre de lucru si practici în domeniul digitalizarii si automatizarii. Asigura-te ca aplici cele mai bune practici si ca aduci inovatie în gestionarea proiectelor
Gestioneaza relatia cu partenerii de Marketplace extern imbunatatind instrumentele, capacitatile si serviciile pentru a creste performanta platformelor partenere
Lucreaza in directa relatie cu membrii echipei eCommerce precum si cu alti membri ai societatii centrale, magazine si parteneri de livrare express/marketplace, asigurand atfel cea mai inalta calitate posibila pentru clientul final
Monitorizeaza indicatorii eCommerce, realizeaza rapoarte de performanta si propune metode de imbunatatire
Participa la optimizarea indicatorilor de performanta
Implementeaza proiectele de sustenabilitate si mediu ce sunt declinate din strategia companiei, colaboreaza cu liderii de procese si implementeaza tehnologii de economie circulara
Promoveaza in intern proiectele de mediu si sustenabilitate, se asigura ca proiectele gestionate au un impact pozitiv
600 - 610 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Trainee Marketing/IT/Achizitii/Finante/E-Comm
București,
expirat: 01.06.2023
Fără experiență
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Dispecer securitate
București,
expirat: 27.05.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager de Serviciu Tehnic Zona de Viata Brasov
Brașov
expirat: 24.05.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
1000 - 1200 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Entry Level Operator Baze de date
București
expirat: 19.05.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Creeaza si actualizeaza bazele de date pentru furnizori si articolele lor, preturile de achizitie permanente si promotionale;
Actualizeaza gama de produse conform planului de comert muti-format;
Controleaza calitatea datelor primite de la diferite echipa din cadrul organizatiei
Asigura o raportare corespunzatoare si exacta atat catre departamentul Logistica cat si catre Management pentru a furniza toate informatiile necesare in luarea deciziilor
Respecta termenele de raportare stabilite de companie
Mentine o linie de raportare demna de incredere pentru destinatari
Imbunatateste constant rapoartele
Controleaza si monitorizeaza constant cifrele
Urmareste problemele deschise din domeniul sau de activitate si propune solutii pentru rezolvarea lor
Respecta atat regulile interne cât si toate procedurile specifice societatii, în conformitate cu legislatia în vigoare
Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei
Colecteaza si analizeaza datele privind costurile pentru a identifica tendintele si propune modalitati de reducere a acestora
Determina modalitatile de optimizare a nivelurilor de servicii, mentinând eficienta lantului de aprovizionare si minimizarea costurilor
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Linux System Adiministrator
București
expirat: 23.03.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sef echipa pescarie - Auchan Vitan
București
expirat: 18.03.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician Suport L2
București,
expirat: 18.03.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Entry level Master Data Specialist
București
expirat: 16.03.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager serviciu securitate - Auchan Timisoara
Timișoara
expirat: 16.03.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Calitate
București
expirat: 15.03.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Asigura suport in vederea intocmirii si actualizarii documentatiei sistemului de siguranta alimentara, aplicabila activitatii din magazine;
Asigura suport de specialitate pentru pentru toate categoriile de personal implicate in activitati ce implica cunoasterea cerintelor legale in ceea ce priveste comercializarea produselor;
Mentine si actualizeaza baza de date cu privire la legislatia aplicabila in domeniul fabricarii si comercializarii produselor alimentare si nealimentare;
Acorda suport magazinelor, platformelor logistice si celorlalte departamente in cazul problemelor de calitate;
Verifica/monitorizeaza respectarea procedurilor de siguranta alimentara conform procedurii de audit specifica domeniului alimentar;
Acorda suport in ceea ce priveste etichetarea in limba romana a produselor importate/achizitie intracomunitara
Supervizeaza gestionarea ambalajelor sau a altor tipuri de suport la nivel de Auchan Romania si animarea diferitelor echipe implicate in proces
Efectueaza audituri interne (procesul de inventariere, returul de la magazine, receptii platforme logistice) privind calitatea serviciilor furnizate de operatori in conformitate cu standardele si ghidurile Auchan
Garantarea utilizarii corecte a paletilor de catre prestatorul logistic
Supervizeaza gestionarea ambalajelor sau a altor tipuri de suport la nivel de Auchan Romania si animarea diferitelor echipe implicate in proces
Efectueaza audituri interne (procesul de inventariere, returul de la magazine, receptii platforme logistice) privind calitatea serviciilor furnizate de operatori in conformitate cu standardele si ghidurile Auchan
Garantarea utilizarii corecte a paletilor de catre prestatorul logistic
Întreţine şi pune la dispoziţie materialele de suport (ghiduri, prezentări) si oferă suport privind utilizarea metodologiilor şi aplicaţiilor ce susţin procesele de recrutare,
Organizează şi monitorizează derularea de sesiuni de pregătire (refresh) pentru personalul din resurse umane, pentru nou angajaţi (in cadrul formărilor de induction)
Întreţine baza de date a recrutarilor;
Gestionează aplicaţiile de suport recrutare
Realizează rapoarte statistice şi de activitate;
Centralizează informaţii şi rapoarte pe diversele procese sau acţiuni de recrutare
Planifică şi participă la evenimente interne sau externe asociate proceselor recrutare – centre de evaluare, open door days, targuri de job-uri, work-shops, focus-groups
Oferă suport şi se implică în cadrul proceselor de recrutare şi promovare a imaginii de angajator
Evidenta mijloace fixe Logistica (verificare amortizare lunara, asigurare respectare proces achizitie investitii, suport in construire si urmarire buget investitii versus realizat, inventare, etc)
Calculatiile necesare in inchiderea de luna, cum ar fi : calcul Decota, monitorizare si verificare cesiuni, stoc vechi etc.
Verificari specifice inchidere de luna (cesiuni, marja, etc)
Urmarire si gestionare calitate stoc (verificari coerenta inregistrari, verificare ecart intre sisteme,reconcilieri sisteme, verificari parametri stoc impreuna cu interlocutori din platforme)
Verificari specifice inchidere de luna
Asigura o raportare corespunzatoare si exacta pentru departamentul LOG si nivelul de management superior pentru a furniza toate informatiile necesare in luarea deciziilor cu privire la activitatea pe care o gestioneaza
Urmarire si gestionare calitate stoc (verificari coerentă inregistrari, verificare ecart intre sisteme, verificari parametri stoc impreuna cu interlocutori din platforme)
Gestionare decota
Gestionare si verificare corecții de stoc
Suport pentru inventar
Analize si reconcilieri stoc pentru Audit intern si extern etc
Creare si actualizare proceduri de lucru
Orice alti indicatori de performanta care tin de gestiunea stocurilor