Municipiul Timişoara, Str. LUMINIŢA BOŢOC, CAMERA 2, Bloc A20, Scara A, Etaj 3, Apartament 7
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (7)Active ( 0 )Arhivă ( 7 )
Copywriter
Timișoara
expirat: 01.07.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Managerul de marketing este responsabil de crearea, gestionarea si optimizarea campaniilor de promovare ale clientiilor KHAMEDIA. Din aceasta pozitie va propune idei si le va implementa cu ajutorul echipei;
Mentine o comunicare clara intre clientii agentiei si departamentele de creatie;
Permanenta monitorizare a mediului marketing la nivel mondial;
Managerul de marketing este responsabil de crearea, gestionarea si optimizarea campaniilor de promovare ale clientiilor KHAMEDIA. Din aceasta pozitie va propune idei si le va implementa cu ajutorul echipei;
Mentine o comunicare clara intre clientii agentiei si departamentele de creatie;
Permanenta monitorizare a mediului marketing la nivel mondial;
Managerul de marketing este responsabil de crearea, gestionarea si optimizarea campaniilor de promovare ale clientiilor KHAMEDIA. Din aceasta pozitie va propune idei si le va implementa cu ajutorul echipei;
Mentine o comunicare clara intre clientii agentiei si departamentele de creatie;
Permanenta monitorizare a mediului marketing la nivel mondial;
Managerul de marketing este responsabil de crearea, gestionarea si optimizarea campaniilor de promovare ale clientiilor KHAMEDIA. Din aceasta pozitie va propune idei si le va implementa cu ajutorul echipei;
Mentine o comunicare clara intre clientii agentiei si departamentele de creatie;
Permanenta monitorizare a mediului marketing la nivel mondial;
construirea şi implementarea strategiei de social media, printr-o cercetare atentă a pieţei, determinarea celor mai adecvate platforme de comunicare, identificarea audienţei şi adaptarea conţinutului la ea;
crearea de conținut coerent și relevant pentru publicul țintă, adaptat pentru toate platformele utilizate de client: texte originale, fotografii, video-uri, etc,;
configurarea și optimizarea profilelor de companie, din fiecare platformă de social media, pentru a asigura vizibilitatea conținutului;
realizarea și managementul calendarelor editoriale și implementarea lor cu ajutorul aplicațiilor dedicate: Facebook Publishing Tools, Hootsuite, Buffer etc;
monitorizarea permanentă a statisticilor generate de platformele de social media, interpretarea și adaptarea conținutului în funcție de cele mai bune rezultate;
Managerul de marketing este responsabil de crearea, gestionarea si optimizarea campaniilor de promovare ale clientiilor KHAMEDIA. Din aceasta pozitie va propune idei si le va implementa cu ajutorul echipei;
Mentine o comunicare clara intre clientii agentiei si departamentele de creatie;
Monitorizeaza eficacitatea campaniilor
Permanenta monitorizare a mediului marketing la nivel mondial;
construirea şi implementarea strategiei de social media, printr-o cercetare atentă a pieţei, determinarea celor mai adecvate platforme de comunicare, identificarea audienţei şi adaptarea conţinutului la ea;
crearea de conținut coerent și relevant pentru publicul țintă, adaptat pentru toate platformele utilizate de client: texte originale, fotografii, video-uri, etc,;
configurarea și optimizarea profilelor de companie, din fiecare platformă de social media, pentru a asigura vizibilitatea conținutului;
realizarea și managementul calendarelor editoriale și implementarea lor cu ajutorul aplicațiilor dedicate: Facebook Publishing Tools, Hootsuite, Buffer etc;
monitorizarea permanentă a statisticilor generate de platformele de social media, interpretarea și adaptarea conținutului în funcție de cele mai bune rezultate;