Bucureşti Sectorul 3, Spl. UNIRII, Nr. 165, TN OFFICES 2, PARTER SI ETAJUL 9
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate de catre client (contestatie la executare, actiune in constatare, actiune in pretentii/in realizarea dreptului pretins/ pentru acordarea de daune morale, dare in plata, insolventa persoana fizica, restituire cautiune/ taxa de timbru etc) si pana la momentul inchiderii dosarului, prin:
Organizeaza, administreaza, controleaza si raspunde de activitatea contabila a societatii in conformitate cu legislatia in vigoare;
Coordoneaza activitatea echipei de contabilitate si este responsabil pentru dezvoltarea echipei;
Intocmeste si analizeaza inregistrarile contabile conform standardelor de raportare aplicabile;
Monitorizeaza modificarile relevante ale legislatiei aplicabile si actualizeaza la timp politicile contabile si fiscale;
Este responsabil pentru revizuirea si corectarea erorilor si inconsecventelor in inregistrarile contabile, documentele si rapoartele financiare;
Este responsabil pentru intocmirea situatiilor financiare in scopuri de raportare externa, cum ar fi raportarea lunara/trimestriala/anuala catre BNR;
Gestioneaza si raporteaza la timp catre autoritatile fiscale (verificarea si intocmirea decontului de TVA), calculul impozitului pe profit conform dispozitiilor legale in vigoare, precum si alte impozite si taxe prevazute de legislatia in vigoare;
Intocmeste situatiile financiare si asigura suport pentru raportarea la nivel de grup;
Gestioneaza raportarea situatiilor IFRS9;
Coordoneaza procesul legal de inchidere lunara si este responsabil pentru reconcilierea conturilor registrelor generale;
Coordoneaza misiunile de audit extern - situatii IFRS;
Coordoneaza misiunile de control realizate de autoritati din aria financiara
Efectueaza vizite la sediul Birourilor Executorilor Judecatoresti aflati in portofoliu (Curtea de Apel Timisoara/Oradea);
Consulta dosarele de executare gestionate de Executorii Judecatoresti si transmite recomandari specifice situatiilor intalnite in dosarele consultate;
Mentine relatia cu Executorii Judecatoresti si Consilierii Juridici, in vederea recuperarii creantelor;
Redacteaza rapoarte specifice in urma vizitelor efectuate la sediile Birourilor Executorilor Judecatoresti si propune masuri de imbunatatire a relatiei cu acestia;
Constata respectarea conditiilor contractuale de catre Executorii Judecatoresti si negociaza contractele avute cu acestia;
Revine asupra dosarelor consultate in conformitate cu procedura stabilita
Efectueaza vizite la sediul Birourilor Executorilor Judecatoresti aflati in portofoliu (Curtea de Apel Cluj/Tg. Mures);
Consulta dosarele de executare gestionate de Executorii Judecatoresti si transmite recomandari specifice situatiilor intalnite in dosarele consultate;
Mentine relatia cu Executorii Judecatoresti si Consilierii Juridici, in vederea recuperarii creantelor;
Redacteaza rapoarte specifice in urma vizitelor efectuate la sediile Birourilor Executorilor Judecatoresti si propune masuri de imbunatatire a relatiei cu acestia;
Constata respectarea conditiilor contractuale de catre Executorii Judecatoresti si negociaza contractele avute cu acestia;
Revine asupra dosarelor consultate in conformitate cu procedura stabilita
Negociaza cu Clientii aflati in portofoliul alocat, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante inregistrate;
Genereaza si mentine parteneriate pe termen lung cu Clientii, promovand solutiile care se potrivesc cel mai bine cu nevoile acestora;
Monitorizeaza permanent intelegerile de plata agreate cu Clientii, in vederea realizarii obiectivelor de afaceri lunare asumate;
Planifica eficient programul zilnic de lucru (rutele de deplasare), luand in considerare profitabilitatea portofoliului alocat, dar si optimizarea costurilor
Ability to translate company strategy and required managerial competencies into development actions (webminars, workshops, one2one, etc), mainly for managers
Capacity to understand, collect and summarize main training needs at managerial level, compare them with already done actions and plan & deliver new development actions
Follow-up on delivered managerial trainings
Measure impact of delivered managerial trainings
Communicate results about managerial development within company
Propose and implement external development actions, depending on specific needs
Accurately and monthly recording of development actions into data base
Efectueaza verificari/controale de conformitate cu privire la respectarea/implementarea anumitor politici sau proceduri (documente interne) emise la nivelul companiei;
Identifica, evalueaza, gestioneaza si monitorizeaza incidentele de conformitate;
Ofera suport in completarea hartilor de risc pentru detinatorii de procese (risk owners) pentru riscul de conformitate;
Completeaza informatii/date in cadrul Aplicariei de risc a grupului KRUK si urmareste statusul implementarii recomandarilor ce privesc riscul de conformitate;
Suport in implementarea Politicii privind riscul de conformitate;
Responsabil cu implementarea, raportarea si monitorizarea Politicii privind conflicul de interese si Politica privind cadourile in cadrul KRUK Romania;
Responsabil cu verificarea si monitorizarea lunara a reclamatiilor (justificate) din perspectiva de conformitate;
Suport in pregatirea rapoartelor de conformitate (local&grup KRUK);
Participa la verificarile de conformitate adhoc sau in acord cu planul anual de conformitate aprobat la nivelul societatii;
Poate participa la intanirile Comiterului de Monitorizare a riscului in calitate de inlocuitor
Realizeaza plata taxelor, restituirile catre clienti sau terte persoane si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare;
Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere;
Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management;
Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza rezultatele;
Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania;
Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit;
Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate;
Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Financial Area;
Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului;
Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni;
Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar.
Ofera asistenta tehnica contabila in procesul de conversie contabila si adoptare a IFRS, IFRS 16;
Furnizeaza expertiza in materie de contabilitate tehnica, precum si implicatii practice specifice IFN-urilor / bancilor legate de noile standarde de contabilitate;
Dezvolta si actualizeaza politici contabile in conformitate cu standardele IFRS si regulile contabile locale conform reglementarilor BNR;
Responsabil cu ajustarea IFRS in conformitate cu manualul de contabilitate de Grup si cu reglementarile IFRS si BNR in vigoare;
Responsabil cu raportarea lunara si trimestriala la Grup;
Participa in procesul anual de audit, furnizeaza informatii financiare auditorilor Grupului;
Participa la intocmirea si prezentarea situatiilor financiare;
Contribuie activ la implementarile / proiectele aflate in derulare in cadrul ariei
Verificarea facturilor de la furnizori, inregistrarea acestora in baza de date, gestionarea si actualizarea bazei de date;
Alocarea cheltuielilor pe centre de cost in baza rapoartelor operationale si a evidentelor anexate la documentele justificative;
Inregistrarea tranzactiilor de trezorerie (casa, banca) in relatie cu angajatii si clientii societatii;
Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si certificarea corectitudinii documentelor justificative;
Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu legislatia si procedurile interne;
Analizarea si reconcilierea tranzactiilor in relatie cu documentele justificative, rapoarte operationale, in relatie cu tertii, verificarea inregistrarilor contabile si a soldurilor generate la final de luna;
Asigurarea corectitudinii inregistrarilor realizate in balanta verificarea si documentarea tranzactiilor inregistrate conform legii si a procedurilor interne;
Arhivarea documentelor justificative si punerea la dispozitia oricarei parti interesate a tuturor documentelor gestionate si a inregistrarilor realizate;
Participarea activa la misiunile de audit financiar si la misiunile de control realizate de autoritati prin punerea la dispozitie a tuturor informatiilor si documentelor solicitate;
Participarea la actualizarea procedurilor din aria sa de activitate si comunicarea acestora catre departamentele interesate
Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si Birourilor Executorilor Judecatoresti prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate de catre debitor si pana la momentul inchiderii dosarului:
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Team Leader (e-Commerce & Marketing Team)
București
expirat: 04.08.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
e-Commerce Product Manager
expirat: 04.08.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Market Research Officer
expirat: 04.08.2022
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier juridic instanta (perioada determinata)
expirat: 30.07.2022
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si Birourilor Executorilor Judecatoresti prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate de catre debitor si pana la momentul inchiderii dosarului:
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
HR Business Partner
București
expirat: 28.07.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Process Manager
București
expirat: 14.07.2022
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
.NET Developer
expirat: 08.07.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Develop and maintain in-house developed applications (desktop and mostly web projects) while working closely with internal clients
Quality assurance for the obtained product
Planning and estimation of time and effort needed (Agile methodology)
Development of new projects integrated with internal applications
Perform analyzes on specific indicators and provides predictions on them;
Develop scoring model solutions to include analytical recommendations in business decisions;
Monitor, measure and provide feedback on business sub-processes;
Analyze, develop and configure sustainable business sub-processes and data structures;
Transpose business objectives into technical specifications;
Collect and analyze process data to initiate, develop and recommend business practices and procedures that focus on improved customer service, increased productivity and reduced costs;
Participate in the preparation and analysis of case studies for commercial products in order to quantify the financial impact of launching new products / initiatives for customers;
Gestionarea si oferirea de suport privind procesul de implementare a portofoliilor noi cesionate:
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Treasury Officer
București
expirat: 31.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Realizeaza plata taxelor, restituirile catre clienti sau terte persoane si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare;
Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere;
Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management;
Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza resultedele;
Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania;
Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit;
Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate;
Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Finance Area;
Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului;
Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni;
Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar.
Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si BEJ-urilor prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate de catre debitor si pana la momentul inchiderii dosarului:
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Data Analyst - SQL
expirat: 31.05.2022
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Legal Advisor (perioada determinata)
expirat: 31.05.2022
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Monitorizarea dosarelor executionale din portofoliu, aflate in executare silita;
Mentinerea legaturii cu executorii judecatoresti alocati si oferirea de raspunsuri la solicitarile acestora;
Editarea corecta a informatiilor in sistemul de monitorizare al portofoliului;
Realizarea altor actiuni legate de asigurarea indeplinirii procedurii de executare silita
Absolvent de studii superioare juridice - reprezinta un avantaj;
Experienta in procesul de executare silita a creantelor - reprezinta un avantaj
Atentie la detalii si capacitatea de a trage concluzii pe baza datelor;
Cunoașterea pachetului MS Office;
Capacitatea de organizare si respectare a termenelor limita;
Mentine legatura cu executorii judecatoresti alocati aflati in portofoliu;
Monitorizeaza dosarele executionale aflate in portofoliul executorilor judecatoresti alocati;
Faciliteaza realizarea procedurilor in fata instantelor judecatoresti prin depunerea, urmarirea si sustinerea dosarelor;
Redacteaza actiunile privind procedura de executare silita si pentru actionarea in judecata/executare a clientilor;
Contacteaza clientii in vederea stabilirii termenelor de plata si a angajamentelor de plata;
Redacteaza actele necesare in relatia cu executorul judecatoresc in vederea recuperarii creantelor datorate;
Redacteaza documentele necesare in relatia cu instantele de judecata sau diversele institutii;
Redacteaza intampinarile necesare la contestatiile formulate de clienti si le transmite catre instanta de judecata
Verifica si transmite facturile catre departamentele aferente in vederea achitarii acestora si le incarca in sistem;
Centralizeaza si transmite spre achitare toate taxele jurdice solicitate in vederea demararii/continuarii/reluarii procedurii de executare silita si le incarca in sistem.
Identifica riscurile aferente fiecarui client si evalueaza corect capacitatea acestuia de a rambursa creditul;
Verifica documentatia contractuala si conditiile precedente, conform normelor BNR si procedurilor interne in vigoare, referitoare la operatiunile de creditare;
Urmareste respectarea criteriilor de eligibilitate, conform sistemului intern de rating si intocmeste un profil de risc corect al clientului;
Verifica clientul in baze de date specifice privind istoricul financiar si ia decizia finala de creditare, respectand normele si procedurile interne in vigoare;
Acorda consultanta financiara clientilor existenti, precum si potentialilor clienti ai companiei;
Pregateste rapoartele specifice pentru managementul companiei;
Monitorizeaza periodic portofoliul de clienti, conform fluxului intern al activitatii de creditare;
Colaboreaza permanent cu forta de vanzari in vederea sustinerii activitatii de creditare, precum si pentru finalizarea cat mai rapida a dosarelor de credit;
Gestioneaza fizic eficienta dosarelor de credit si a documentelor aferente activitatii, cu respectarea termenelor prevazute de procedurile interne
Realizeaza plata taxelor, restituirile catre clienti sau terte persoane si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare;
Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere;
Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management;
Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza rezultatele;
Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania;
Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit;
Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate;
Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Financial Area;
Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului;
Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni;
Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar.
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
400 - 500 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent servicii client (Targoviste)
Târgoviște
expirat: 01.05.2022
Entry (0-2 ani), Fara experienta
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Process Manager
expirat: 01.05.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Treasury Officer
București
expirat: 01.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Realizeaza plata taxelor, restituirile catre clienti sau terte persoane si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare;
Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere;
Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management;
Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza resultedele;
Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania;
Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit;
Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate;
Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Finance Area;
Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului;
Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni;
Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar.
Identifica riscurile aferente fiecarui client si evalueaza corect capacitatea acestuia de a rambursa creditul;
Verifica documentatia contractuala si conditiile precedente, conform normelor BNR si procedurilor interne in vigoare, referitoare la operatiunile de creditare;
Urmareste respectarea criteriilor de eligibilitate, conform sistemului intern de rating si intocmeste un profil de risc corect al clientului;
Verifica clientul in baze de date specifice privind istoricul financiar si ia decizia finala de creditare, respectand normele si procedurile interne in vigoare;
Acorda consultanta financiara clientilor existenti, precum si potentialilor clienti ai companiei;
Pregateste rapoartele specifice pentru managementul companiei;
Monitorizeaza periodic portofoliul de clienti, conform fluxului intern al activitatii de creditare;
Colaboreaza permanent cu forta de vanzari in vederea sustinerii activitatii de creditare, precum si pentru finalizarea cat mai rapida a dosarelor de credit;
Gestioneaza fizic eficienta dosarelor de credit si a documentelor aferente activitatii, cu respectarea termenelor prevazute de procedurile interne
Realizeaza plata taxelor, restituirile catre clienti sau terte persoane si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare;
Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere;
Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management;
Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza resultedele;
Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania;
Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit;
Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate;
Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Finance Area;
Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului;
Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni;
Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar.
Participa la formularea strategiei anuale a companiei, identifica puncte cheie de dezvoltare, folosindu-se de informatii interne si externe si propune actiuni de optimizare a proceselor din cadrul acesteia in scopul atingerii obiectivelor strategice;
Informeaza top-managementul despre trenduri in piata, competitori si alte elemente care pot impacta procesul strategic;
Monitorizeaza constant alinierea obiectivelor si indicatorilor fiecarui departament la strategia stabilita in cadrul companiei;
Ofera suport si standardizare in crearea, comunicarea, implementarea si monitorizarea obiectivelor strategice la nivelul companiei;
Se asigura ca resursele sunt investite eficient in proiectele derulate in cadrul KRUK pentru a atinge obiectivele strategice stabilite in prealabil;
Contribuie la bunul mers al proiectului (formalizeaza rezultatele, prezinta progresul, riscuri asociate, etc.)
Interactioneaza cu top-managementul (sponsori, EXCO, etc.) pentru a oferi informatii cu privire la evolutia portofoliului de proiecte;
Evalueaza riscurile proiectelor implementate si monitorizeaza constant progresul proiectelor alocate;
Administreaza eficient bugetele pentru proiectele implementate;
Respecta implementarea instrumentelor LM (Lean Management), organizarea echipei, dinamica si interactiunea si ofera feedback de impact;
Realizeaza si furnizeaza programe de training cu privire la metodologia Lean Management si managementul proiectelor pentru colegi
Inregistrarea facturilor de achizitie de la furnizori, gestionarea si actualizarea bazei de date a acestora si verificarea lor prin procedurile de cunoastere si preventie existente;
Realizarea alocarii cheltuielilor pe centre de cost in baza rapoartelor operationale si a evidentelor anexate la documentele justificative;
Inregistrarea tranzactiilor de trezorerie (casa, banca) in relatie cu angajatii societatii dar si cu incasarile primite de la clienti;
Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si certificarea corectitudinii documentelor justificative anexate acestora, stabilirea diurnei la care au dreptul angajatii in baza calatoriilor de business;
Este responsabil/a de a verifica conformitatea documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare si a fluxurilor de aprobare interne;
Analizarea si reconcilierea tranzactiilor din responsabilitatea sa in relatie cu documentele justificative, rapoarte operationale, in relatie cu tertii si se ingrijeste de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile si a soldurilor generate la final de luna;
Intocmeste diverse rapoarte financiare-contabile;
Este responsabil/a de corectitudinea inregistrarilor realizate in balanta de verificare, de documentarea tranzactiilor inregistrate conform legii si a procedurilor interne;
Este responsabil/a de arhivarea documentelor justificative de care raspunde si pune la dispozitie oricarei parti interesate toate documentele gestionate si inregistrarile realizate;
Participa activ la misiunile de audit financiar si la misiunile de control realizate de autoritati prin punerea la dispozitie a tuturor informatiilor si documentelor solicitate;
Participa la actualizarea si modificarea procedurilor din aria sa de activitate in baza schimbarilor aparute in legislatia financiar-contabila si de comunicarea acestora catre departamentele interesate
Gestionarea unui portofoliu de creante negarantate, persoane juridice, aflate in proceduri de insolventa si in proceduri de executare silita, in diferite stadii;
Monitorizarea dosarelor executionale si mentinerea legaturii cu executorii judecatoresti, oferirea de raspunsuri la solicitarile acestora;
Editarea corecta a informatiilor in sistemul de monitorizare a portofoliului;
Monitorizarea procedurilor de insolventa, redactarea cererilor in procedura de insolventa, cat si in cazul cailor de atac;
Monitorizarea dosarelor de insolventa negarantate pe buletinul insolventei si portalul instantelor de judecata;
Mentinerea legaturii cu lichidatorii/administratorii judiciari pentru cazurile din portofoliul alocat - negarantat;
Redactarea raspunsurilor/adreselor catre lichidatorii/administratorii judiciari si/sau instantele de judecata;
Propune strategia de colectare in procedura insolventei;
Reprezentare in relatia cu instantele de judecata, executorii judecatoresti, lichidatorii/administratorii judiciari sau a altor institutii;
Desfasurarea negocierilor atat cu clienti ai Companiei, cat si cu diferiti terti, in procesul de recuperare a creantelor
Alocarea in conditii optime al cazurilor care vor migra din zona de colectare Amiabila in zona de executare silita;
Selectia si crearea batch-urilor de printare a cazurilor aflate in procesul de colectare amiabila;
Monitorizarea si analizarea rezultatelor inregistrate, precum si evolutia lor (rezultate financiare, notificari scrise, SMS, apeluri, vizite), pentru procesele de colectare amiabila;
Organizarea si coordonarea de campanii si actiuni speciale in vederea imbunatatirii/mentinerii rezultatelor pentru portofoliile cesionate, pentru procesele de colectare amiabila;
Prezentarea strategiilor si a actiunilor viitoare tuturor departamentelor operationale, precum si altor departamente implicate direct in procesele de colectare;
Oferirea de suport operational din punct de vedere al proceselor de colectare catre orice alt department din cadrul companiei;
Implicarea in proiecte si initiative in cadrul Departamentului
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Avocat
Târgoviște,
expirat: 21.10.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Acordarea de consultanta juridica cu privire la procedura de executare silita/insolventa, contractele civile, raspunderea civila delictuala si contractuala;
Redactarea si semnarea documentelor cu privire la recuperarea pe cale judecatoreasca a creantelor persoanelor fizice si juridice;
Emiterea de opinii juridice cu privire la interpretarea si aplicarea corespunzatoare a actelor normative aferente activitatii societatii, urmarirea proiectelor legislative cu impact in Departament;
Participarea la sedinte, programe, proiecte, proceduri si ateliere sustinute in cadrul societatii;
Reprezentarea conventionala in fata instantelor de judecata, a executorilor judecatoresti, a altor institutii publice sau private, a persoanelor juridice si fizice;
Medierea si negocierea diferendelor care apar cu privire la procedura de recuperare pe cale amiabila sau silita a creantelor
Centralizarea lunara a datelor de payroll (overtime, prime/bonusuri si beneficii, retineri, popriri, etc) necesare calculului salarial, intr-un format prefedinit;
Verificarea statelor lunare de plata (in baza unei grile predefinite xls / formule) si confirmarea platii catre furnizorul extern de Salarizare & Administrare de personal;
Pregatirea situatiilor pentru cresterile salariale periodice (ajustare grile in acord cu datele salariale din piata, verificare incadrare nivel salarial al pozitiilor si reajustare in caz de nevoie, suport acordat colegilor din echipa de Resurse Umane si managerilor in vederea propunerilor, verificare, implementare);
Participare la realizarea anuala a bugetului de resurse umane;
Gestionarea lunara a situatiei beneficiilor angajatilor - intrari, iesiri, plati;
Verificarea documentelor si intocmirea lunara a rapoartele de beneficii, incluzandu-le ulterior in centralizatorul calculului salarial;
Importarea bazei de date angajati din aplicatia furnizorului extern de Salarizare & Administrare de personal si verificarea lunara a acesteia, pentru acuratete / conformitatea functiilor, a numarului de salariati, noi angajati, plecati, promovari, etc, necesar tuturor raportarilor interne adhoc si celor externe, la nivel de Grup;
Administrarea locala a platformei Microsoft Dynamics HCM;
Participarea activa, ca membru in echipa de proiect sau in calitate de coordonator al anumitor proiecte care se deruleaza la nivel local sau/si international;
Inregistrarea facturilor de achizitie de la furnizori, gestionarea si actualizarea bazei de date a furnizorilor si verificarea acestora prin procedurile de cunoastere si preventie existente;
Realizarea alocarii cheltuielilor pe centre de cost in baza rapoartelor operationale si a evidentelor anexate la documentele justificative;
Inregistrarea tranzactiilor de trezorerie (casa, banca) in relatie cu angajatii societatii dar si cu incasarile primite de la clienti;
Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si certificarea corectitudinii documentelor justificative anexate acestora, stabilirea diurnei la care au dreptul angajatii in baza calatoriilor de business;
Este responsabil/a de a verifica conformitatea documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare si a fluxurilor de aprobare interne;
Analizarea si reconcilierea tranzactiilor din responsabilitatea sa in relatie cu documentele justificative, rapoarte operationale, in relatie cu tertii si se ingrijeste de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile si a soldurilor generate la final de luna;
Intocmeste diverse rapoarte financiare-contabile;
Este responsabil/a de corectitudinea inregistrarilor realizate in balanta de verificare, de documentarea tranzactiilor inregistrate conform legii si a procedurilor interne;
Este responsabil/a de arhivarea documentelor justificative de care raspunde si pune la dispozitie oricarei parti interesate toate documentele gestionate si inregistrarile realizate;
Participa activ la misiunile de audit financiar si la misiunile de control realizate de autoritati prin punerea la dispozitie a tuturor informatiilor si documentelor solicitate;
Participa la actualizarea si modificarea procedurilor din aria sa de activitate in baza schimbarilor aparute in legislatia financiar-contabila si de comunicarea acestora catre departamentele interesate
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si Birourilor Executorilor Judecatoresti prin monitorizarea dosarelor de instanta, de la momentul transmiterii cererii de chemare in judecata formulate de catre creditor si pana la momentul solutionarii dosarului:
Formuleaza actiuni in instanta specific procedurii de executare silita (ordonante de plata, cereri cu valoare redusa, validari de poprire, partaje judiciare, apeluri la incuviintare executare silita, etc.);
Editeaza informatiile provenite de la instantele de judecata si executorii judecatoresti dar nu merge in instanta pentru sustinerea cauzelor;
Colaboreaza cu membrii celorlalte departamente ale companiei in vederea recuperarii creantelor
Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si Birourilor Executorilor Judecatoresti prin monitorizarea dosarelor de instanta, de la momentul transmiterii cererii de chemare in judecata formulate de catre creditor si pana la momentul solutionarii dosarului:
Formuleaza actiuni in instanta specific procedurii de executare silita (ordonante de plata, cereri cu valoare redusa, actiuni pauliene, validari de poprire, actiuni oblice, partaje judiciare, apeluri la incuviintare executare silita, etc.);
Editeaza informatiile provenite de la instantele de judecata si executorii judecatoresti;
Colaboreaza cu membrii celorlalte departamente ale companiei in vederea recuperarii creantelor
Redactează opinii juridice în activitatea zilnică, de bază a companiei, pregătește documente, revizuiește contracte sub supravegherea unui avocat, în aspectele juridice ale societății pentru protejarea drepturilor și intereselor companiei;
Redactează și pregătește pentru semnare documente interne, decizii, împuterniciri în activitatea companiei;
Gestionează arhiva contractelor și a documentelor companiei;
Pregătește declarații și documente pentru licitații, obține documente necesare de la ONRC;
Traduce documente din Română în Engleză și vice-versa;
Oferă suport pentru administrarea aplicației EOD de aprobare internă a contractelor (arhivare, help desk, semnătura electronică);
Oferă suport pentru revizuirea procedurilor aferente aplicației EOD;
Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere
Realizeaza plata furnizorilor si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare
Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management
Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza rezultatele
Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania
Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit
Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate
Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Aria Finaciar
Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului
Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni
Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar
Designs and monitors the implementation of Contact Center yearly STRATEGY, based on following categories: Client, Finance, Quality & Effectiveness, Employees and Security;
Ensures realization of the RECOVERED AMOUNTS assumed at Contact Center level, taking all necessary measures to increase the CONVERSIONto success;
Supervises and optimizes COSTS for assigned cost centers, to ensure efficiency from budget perspective, aligned with company’s strategy;
Manages RESOURCES in the most optimal way, to maintain the performance of the team;
Continuous improvement of processes (automatization), with focus on ON-LINE solutions;
DEVELOPS own team through concret actions, constantly improving the performance and skills of each member;
Closely cooperates with other departments, following COMPANY’S VALUES.
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Process Manager
București
expirat: 01.08.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Implementeaza portofoliile cesionate;
Monitorizeaza procesul de colectare pentru portofoliile noi cesionate si analizeaza rezultatele inregistrate, precum si evolutia lor;
Planifica actiunile si intocmeste strategiile pentru metodele de comunicare cu clientii (notificari, scrisori, apeluri, vizite, SMS);
Prezinta strategiile si actiunile viitoare tuturor departamentelor operationale, precum si altor departamente implicate direct in procesele de colectare;
Organizeaza si coordoneaza actiuni speciale in vederea imbunatatirii/mentinerii rezultatelor pentru portofoliile cesionate;
Implicare in proiecte si initiative in cadrul Departamentului;
Suport operational in rezolvarea diverselor spete sau erori aparute
Acceseaza toate documentele necesare din platforma on-line pe care o are la dispozitie, astfel incat sa poata raspunde in timp util solicitarilor primite;
Mentine legatura cu partenerii de afaceri cu scopul de a identifica cele mai bune solutii pentru solicitarile in curs de solutionare;
Contacteaza clientii / reprezentantii legali ai acestora pentru a obtine informatii relevante sau suplimentare in vederea stabilirii modului optim de solutionare a reclamariilor si solicitarilor;
Mentine relatia cu toate departamentele din companie pentru a facilita rezolvarea reclamatiilor din diferite arii;
Analizeaza deciziile instantelor de judecata in vederea punerii lor in aplicare;
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Contacteaza telefonic Clientii, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante;
Negociaza termenii de rambursare a restantelor, utilizand tehnici specifice, pentru a obtine cel mai bun acord pe termen lung;
Creeaza si mentine parteneriate de succes cu Clientii, promovand produsele si serviciile companiei care se potrivesc cel mai bine cu nevoile acestora;
Actualizeaza in sistemul intern de lucru informatiile obtinute in urma conversatiilor telefonice, pentru a avea in permanenta date actualizate cu privire la cazurile gestionate;
Urmareste respectarea acordurilor si intelegerilor de plata stabilite cu Clientii, in vederea realizarii obiectivelor de business asumate lunar;
Trateaza cu profesionalism fiecare Client, indiferent de provocarile intalnite in activitate
Inregistreaza facturile de achizitie de la furnizori, gestioneaza si actualizeaza baza de date a furnizorilor si verifica furnizorii prin procedurile de cunoastere si preventie existente;
Realizeaza alocarea cheltuielilor pe centre de cost in baza rapoartelor operationale si a evidentelor anexate la documentele justificative;
Inregistreaza tranzactiile de trezorerie (casa, banca) in relatie cu angajatii societatii dar si cu incasarile primite de la clienti;
Inregistreaza deconturi de cheltuieli si certifica corectitudinea documentelor justificative anexate acestora, stabileste diurna la care au dreptul angajatii in baza calatoriilor de business;
Este responsabil de a verifica conformitatea documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare si a fluxurilor de aprobare interne;
Analizeaza si reconciliaza tranzactiile din responsabilitatea sa in relatie cu documentele justificative, rapoarte operationale, in relatie cu tertii si se ingrijeste de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile si a soldurilor generate la final de luna;
Intocmeste diverse rapoarte financiare-contabile;
Este responsabil de corectitudinea inregistrarilor realizate in balanta de verificare, de documentarea tranzactiilor inregistrate conform legii si a procedurilor interne;
Este responsabil de arhivarea documentelor justificative de care raspunde si pune la dispozitie oricarei parti interesate toate documentele gestionate si inregistrarile realizate;
Participa activ la misiunile de audit financiar si la misiunile de control realizate de autoritati prin punerea la dispozitie a tuturor informatiilor si documentelor solicitate;
Participa la actualizarea si modificarea procedurilor din aria sa de activitate in baza schimbarilor aparute in legislatie financiar-contabila si de comunicarea acestora catre departamentele interesate
Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si Birourilor Executorilor Judecatoresti prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate de catre debitor si pana la momentul inchiderii dosarului: