Bucureşti Sectorul 6, B-dul IULIU MANIU, Nr. 7, CORP A, Scara 2, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (6)Active ( 0 )Arhivă ( 6 )
Accountant
București
expirat: 15.10.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tele Sales Specialist
București
expirat: 15.10.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Contactezi telefonic potențialii clienți persoane juridice și identifici în cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale acestora cu scopul de a propune spre vânzare produsele Aforti;
Înregistrezi în baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat și acțiunile viitoare în legătură cu clientul respectiv, conform procedurilor interne;
Participi activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative;
Promovezi, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienților
Contactezi telefonic potențialii clienți persoane juridice și identifici în cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale acestora cu scopul de a propune spre vânzare produsele Aforti;
Înregistrezi în baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat și acțiunile viitoare în legătură cu clientul respectiv, conform procedurilor interne;
Participi activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative;
Promovezi, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienților
Contactează telefonic potențialii clienți persoane juridice și identifică, în cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale acestora cu scopul de a propune spre vânzare produsele Aforti;
Înregistrează în baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat și acțiunile viitoare în legătură cu clientul respectiv, conform procedurilor interne;
Participă activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative;
Promovează, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienților