Bucureşti Sectorul 6, B-dul Timişoara, Nr. 26Z, CLĂDIRE ANCHOR PLAZA, CORP A, BIROUL 12A01, Etaj 12
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (263)Active ( 0 )Arhivă ( 263 )
TEHNICIAN MENTENANTA
expirat: 08.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
TEHNICIAN ELECTRICIAN
expirat: 07.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
TEHNICIAN ELECTRICIAN
expirat: 12.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
FUNCTIONAR BIROU INFORMATII CLIENTI
expirat: 11.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
RESPONSABIL TEHNIC CLADIRE BIROURI
expirat: 18.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
TEHNICIAN ELECTRICIAN
expirat: 11.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
FUNCTIONAR BIROU INFORMATII CLIENTI
expirat: 08.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
RESPONSABIL TEHNIC CLADIRE BIROURI
26Z Bulevardul Timișoara, București
expirat: 17.08.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Coordonarea echipei de tehnicieni angajati pentru mentenanta in cladire;
Coordonarea tuturor operatiunilor tehnice din cadrul cladirii de birouri;
Gasirea si implementarea de solutii tehnice rapide pentru fiecare problema tehnica aparuta;
Identificarea si implementarea de solutii tehnice pentru reducerea costurilor privind consumurile de utilitati apartinand suprafetelor comune ale cladirii;
Participarea la elaborarea planului de reparatii si intretinere anual pentru echipamentele vizate si monitorizarea implementarii actiunilor aferente;
Coordonarea si supravegherea activitatilor subcontractorilor si furnizorilor de servicii pe linie tehnica/mentenanta;
Coordonarea si implementarea activitatilor de reparatii capitale sau investitii Opex/ Capex;
Participarea la planificarea anuală a bugetului (intretinere electromecanica, reparaţii, consumuri de utilitati, consumabile) si evidenta consumurilor de utilitati;
Evaluarea tehnica anuala a echipamentelor cladirii;
Intocmirea si implementarea programelor de mentenanta preventiva pentru echipamente electrice si de ventilatie/ climatizare;
Verificarea planurilor tehnice aferente spatiilor comerciale in amenajare, reamenajare si relocare;
Coordonarea altor prestatori de servicii, cu implicatii tehnice in cladire;
Raspunde cererilor de natura tehnica primite din partea chiriasilor, clientilor sau partenerilor
Proposes, develops and implements the sales strategy of the advertising spaces;
Manages advertising media from commercial centers and office buildings;
Develop and maintain contact with clients and potential clients (media agencies, direct clients, BTL agents) in order to contract advertising projects;
Prepare presentations / customized offers for agents and direct clients;
Proposes and implements the price grid and discount policy for advertising projects;
Negotiate and conclude contracts with clients;
Achieves the sales target set within the company;
Proposes annual advertising budgets;
Propose and manage new opportunities;
Offers new advertising media in order to increase the company's revenues;
Produces weekly / monthly reports according to the company's requirements
Coordonarea tuturor operatiunilor tehnice din cadrul cladirii de birouri;
Gasirea si implementarea de solutii tehnice rapide pentru fiecare problema tehnica aparuta;
Identificarea si implementarea de solutii tehnice pentru reducerea costurilor privind consumurile de utilitati apartinand suprafetelor comune ale cladirii;
Participarea la elaborarea planului de reparatii si intretinere anual pentru echipamentele vizate si monitorizarea implementarii actiunilor aferente;
Coordonarea si supravegherea activitatilor subcontractorilor si furnizorilor de servicii pe linie tehnica/mentenanta;
Coordonarea si implementarea activitatilor de reparatii capitale sau investitii Opex/ Capex;
Participarea la planificarea anuală a bugetului (intretinere electromecanica, reparaţii, consumuri de utilitati, consumabile) si evidenta consumurilor de utilitati;
Evaluarea tehnica anuala a echipamentelor cladirii;
Intocmirea si implementarea programelor de mentenanta preventiva pentru echipamente electrice si de ventilatie/ climatizare;
Verificarea planurilor tehnice aferente spatiilor comerciale in amenajare, reamenajare si relocare;
Coordonarea altor prestatori de servicii, cu implicatii tehnice in cladire;
Raspunde cererilor de natura tehnica primite din partea chiriasilor, clientilor sau partenerilor
Coordonarea tuturor operatiunilor tehnice din cadrul cladirii de birouri;
Gasirea si implementarea de solutii tehnice rapide pentru fiecare problema tehnica aparuta;
Identificarea si implementarea de solutii tehnice pentru reducerea costurilor privind consumurile de utilitati apartinand suprafetelor comune ale cladirii;
Participarea la elaborarea planului de reparatii si intretinere anual pentru echipamentele vizate si monitorizarea implementarii actiunilor aferente;
Coordonarea si supravegherea activitatilor subcontractorilor si furnizorilor de servicii pe linie tehnica/mentenanta;
Coordonarea si implementarea activitatilor de reparatii capitale sau investitii Opex/ Capex;
Participarea la planificarea anuală a bugetului (intretinere electromecanica, reparaţii, consumuri de utilitati, consumabile) si evidenta consumurilor de utilitati;
Evaluarea tehnica anuala a echipamentelor cladirii;
Intocmirea si implementarea programelor de mentenanta preventiva pentru echipamente electrice si de ventilatie/ climatizare;
Verificarea planurilor tehnice aferente spatiilor comerciale in amenajare, reamenajare si relocare;
Coordonarea altor prestatori de servicii, cu implicatii tehnice in cladire;
Raspunde cererilor de natura tehnica primite din partea chiriasilor, clientilor sau partenerilor
asigura serviciul de informare a vizitatorilor centrului comercial, cu privire la amplasarea spatiilor comerciale si de agrement;
aduce la cunostinta vizitatorilor informatii de interes general cu privire la restrictiile si atentionarile speciale din incinta centrului comercial;
asigura informarea vizitatorilor centrului comercial cu privire la promotiile, evenimentele si campaniile aflate in desfasurare;
acorda sprijin necesar clientilor in cazul unei reclamatii/nemultumiri a acestora referitoare la serviciile oferite de centrul comercial sau de chiriasii acestuia;
participa activ la campaniile de marketing prin realizarea de rapoarte, oferirea de cadouri, inscrieri in baza de date, etc;
receptionarea corespondentei si preluarea apelurile telefonice.
asigura serviciul de informare a vizitatorilor centrului comercial, cu privire la amplasarea spatiilor comerciale si de agrement;
aduce la cunostinta vizitatorilor informatii de interes general cu privire la restrictiile si atentionarile speciale din incinta centrului comercial;
asigura informarea vizitatorilor centrului comercial cu privire la promotiile, evenimentele si campaniile aflate in desfasurare;
acorda sprijin necesar clientilor in cazul unei reclamatii/nemultumiri a acestora referitoare la serviciile oferite de centrul comercial sau de chiriasii acestuia;
participa activ la campaniile de marketing prin realizarea de rapoarte, oferirea de cadouri, inscrieri in baza de date, etc;
receptionarea corespondentei si preluarea apelurile telefonice.
Coordonarea tuturor operatiunilor tehnice din cadrul cladirii de birouri;
Gasirea si implementarea de solutii tehnice rapide pentru fiecare problema tehnica aparuta;
Identificarea si implementarea de solutii tehnice pentru reducerea costurilor privind consumurile de utilitati apartinand suprafetelor comune ale cladirii;
Participarea la elaborarea planului de reparatii si intretinere anual pentru echipamentele vizate si monitorizarea implementarii actiunilor aferente;
Coordonarea si supravegherea activitatilor subcontractorilor si furnizorilor de servicii pe linie tehnica/mentenanta;
Coordonarea si implementarea activitatilor de reparatii capitale sau investitii Opex/ Capex;
Participarea la planificarea anuală a bugetului (intretinere electromecanica, reparaţii, consumuri de utilitati, consumabile) si evidenta consumurilor de utilitati;
Evaluarea tehnica anuala a echipamentelor cladirii;
Intocmirea si implementarea programelor de mentenanta preventiva pentru echipamente electrice si de ventilatie/ climatizare;
Verificarea planurilor tehnice aferente spatiilor comerciale in amenajare, reamenajare si relocare;
Coordonarea altor prestatori de servicii, cu implicatii tehnice in cladire;
Raspunde cererilor de natura tehnica primite din partea chiriasilor, clientilor sau partenerilor
Asigura organizarea şi funcţionarea din punct de vedere administrativ si operational a cladirii de birouri;
Coordoneaza si supervizeaza companiile prestatoare de servicii de paza si curatenie pentru asigurarea securitatii si sigurantei cladirii, a chiriasilor si personalului prestator de servicii care isi desfasoara activitatea in cladire; trebuie sa fie în permanenta informat corespunzator cu privire la legislatia/reglementarile de functionare si exploatare in domeniu, asigurand astfel conformitatea cu acestea in cadrul activitatii operationale de zi cu zi;
Supervizeaza si aproba orice fel de lucrari efectuate in cadrul cladirii atat in spatiile chiriasilor cat si pe spatiile comune;
Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor din cadrul cladirii;
Participa la negocierea ofertelor si contractelor;
Urmareste respectarea regulamentului intern si a orelor de functionare ale cladirii de catre toti chiriasii;
Urmareste procesul de predare-preluare a spatiilor inchiriate in cazul terminarii contractelor sau in cazul incalcarii unor clauze contractuale si raspunde de depozitarea in siguranta a bunurilor ramase in spatii;
Supervizeaza activitatea de amenajare si mutare a chiriasilor in cadrul cladirii;
Pastreaza relatia cu chiriasii si se asigura de respectarea normelor operationale si de securitate;
Asista departamentul de marketing in implementarea diferitelor evenimente organizate in cadrul cladirii;
Participa la intocmirea bugetului operational si monitorizeaza respectarea acestuia;
Raspunde cererilor de natura administrativa primite din partea chiriasilor, clientilor sau partenerilor;
Intreprinde actiuni pentru rezolvarea problemelor care tin de competenta sa: (ex: diferite probleme ce tin de buna desfasurare a activitatii chiriasilor, reclamatii din partea chiriasilor sau a personalului, incidente cu subcontractorii sau companiile partenere);
Coordoneaza, impreuna cu responsabilul tehnic al cladirii de birouri, rezolvarea in cel mai scurt timp posibil, a problemelor de ordin tehnic/administrativ aparute;
Intreprinde activitati de comunicare scrisa si verbala cu chiriasii, reprezentantii administrativi ai acestora, intreprinde activitati de notificare periodica a acestora cu privire la procesele operationale ale cladirii
asigura serviciul de informare a vizitatorilor centrului comercial, cu privire la amplasarea spatiilor comerciale si de agrement;
aduce la cunostinta vizitatorilor informatii de interes general cu privire la restrictiile si atentionarile speciale din incinta centrului comercial;
asigura informarea vizitatorilor centrului comercial cu privire la promotiile, evenimentele si campaniile aflate in desfasurare;
acorda sprijin necesar clientilor in cazul unei reclamatii/nemultumiri a acestora referitoare la serviciile oferite de centrul comercial sau de chiriasii acestuia;
participa activ la campaniile de marketing prin realizarea de rapoarte, oferirea de cadouri, inscrieri in baza de date, etc;
receptionarea corespondentei si preluarea apelurile telefonice.
asigura serviciul de informare a vizitatorilor centrului comercial, cu privire la amplasarea spatiilor comerciale si de agrement;
aduce la cunostinta vizitatorilor informatii de interes general cu privire la restrictiile si atentionarile speciale din incinta centrului comercial;
asigura informarea vizitatorilor centrului comercial cu privire la promotiile, evenimentele si campaniile aflate in desfasurare;
acorda sprijin necesar clientilor in cazul unei reclamatii/nemultumiri a acestora referitoare la serviciile oferite de centrul comercial sau de chiriasii acestuia;
participa activ la campaniile de marketing prin realizarea de rapoarte, oferirea de cadouri, inscrieri in baza de date, etc;
receptionarea corespondentei si preluarea apelurile telefonice.
Prelucrarea si analiza lunara a diverselor rapoarte de cheltuieli/venituri (incasari/plati) care fac parte din pachetul de raportare pentru diverse companii din cadrul Grupului;
Analiza si explicarea deviatiilor fata de buget pentru veniturile/cheltuielile lunare;
Colecteaza si analizeaza date si informatii de la alte departamente in vederea elaborarii raportului managerial;
Prelucrarea si analiza saptamanala a Cash-flow-ului si forecast-ul acestuia pentru urmatoarea perioada, pentru diverse companii din cadrul Grupului;
Implicare in procesul de bugetare: - prelucrarea bazelor de date in vederea centralizarii informatiilor pentru calculul diverselor linii de cheltuieli si venituri;
Pregatirea altor rapoarte cerute de management;
Verificarea si urmarirea anumitor categorii de contracte operationale;
Ofera suport echipelor de mentenanta si operationale in managementul de zi cu zi al cladirii;
Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;
Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia societatii;
Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa;
Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;
Verifica documentele la introducerea NIR-ului, semnaleaza eventualele neconcordante si raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica;
Ofera informatii despre stocurile existente in magazia societatii;
Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor;
Asigura miscarea stocurilor;
Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi;
Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc societatea, in conditiile prevazute de lege;
Intocmeste lunar necesarul de materiale consumabile;
Intocmeste comenzi pentru bunuri, materiale consumabile si produse, precum si toate documentele procedurale interne prevazute pentru procesul de achizitie;
Procura si gestioneaza formulare tipizate pentru societate;
Responsabil de operatiunile de casierie (incasari, emitere rapoarte Z, etc);
Responsabil cu operatiunile de verificare, intretinere si remediere a problemelor usoare aparute in sistemul de gestionare parcare (bariere acces), automate taxare servicii parcare;
Verificarea starii sistemului, a valorilor monetare existente si a rapoartelor intocmite;
Responsabil de operatiunile de alimentare cu valori a automatelor de plata;
Responsabil de integritatea sistemului si de buna functionare a acestuia;
Responsabil de scoaterea valorilor incasate din automatele de plata, verificarea valorilor in baza chitantelor emise, intocmirea rapoartelor de constatare in cazul aparitiei anumitor deficiente;
Se asigura ca au fost emise corect rapoartele Z, ca sumele incasate corespund cu rapoartele, pe care le verifica si le pastreaza in casierie pana la predarea catre superiorul ierarhic;
Intervine in vederea remedierii problemelor aparute la sistemul de parcare, scoate si introduce valori in ATM-uri;
Alimenteaza de fiecare data cand este nevoie, echipamentele cu tichete de acces in parcare;
Asigura suportul necesar in vederea solutionarii reclamatiilor ce tin de sistemul de parcare
Participă la acţiunile de inventariere a mijloacelor fixe, materialelor, obiectelor de inventar şi mijloacelor băneşti ori de cate ori este nevoie;
Urmareste realizarea planului de revizii şi reparaţii al echipamentelor, utilajelor, instalaţiilor din dotarea serviciului
Realizeaza atributiile de protocol si de transport pentru colegii din conducerea companiei si a invitatilor acestora, in conformitate cu programul pus la dispozitie;
Mentine autoturismul in cele mai bune conditii;
Asigura transportul documentelor interne catre/de la alte locatii ale companiei, furnizori si orice alta institutie,
asigura serviciul de informare a vizitatorilor centrului comercial, cu privire la amplasarea spatiilor comerciale si de agrement;
aduce la cunostinta vizitatorilor informatii de interes general cu privire la restrictiile si atentionarile speciale din incinta centrului comercial;
asigura informarea vizitatorilor centrului comercial cu privire la promotiile, evenimentele si campaniile aflate in desfasurare;
acorda sprijin necesar clientilor in cazul unei reclamatii/nemultumiri a acestora referitoare la serviciile oferite de centrul comercial sau de chiriasii acestuia;
participa activ la campaniile de marketing prin realizarea de rapoarte, oferirea de cadouri, inscrieri in baza de date, etc;
receptionarea corespondentei si preluarea apelurile telefonice.
Responsabil de operatiunile de casierie (incasari, emitere rapoarte Z, etc);
Responsabil cu operatiunile de verificare, intretinere si remediere a problemelor usoare aparute in sistemul de gestionare parcare (bariere acces), automate taxare servicii parcare;
Verificarea starii sistemului, a valorilor monetare existente si a rapoartelor intocmite;
Responsabil de operatiunile de alimentare cu valori a automatelor de plata;
Responsabil de integritatea sistemului si de buna functionare a acestuia;
Responsabil de scoaterea valorilor incasate din automatele de plata, verificarea valorilor in baza chitantelor emise, intocmirea rapoartelor de constatare in cazul aparitiei anumitor deficiente;
Se asigura ca au fost emise corect rapoartele Z, ca sumele incasate corespund cu rapoartele, pe care le verifica si le pastreaza in casierie pana la predarea catre superiorul ierarhic;
Intervine in vederea remedierii problemelor aparute la sistemul de parcare, scoate si introduce valori in ATM-uri;
Alimenteaza de fiecare data cand este nevoie, echipamentele cu tichete de acces in parcare;
Asigura suportul necesar in vederea solutionarii reclamatiilor ce tin de sistemul de parcare
Participă la acţiunile de inventariere a mijloacelor fixe, materialelor, obiectelor de inventar şi mijloacelor băneşti ori de cate ori este nevoie;
Urmareste realizarea planului de revizii şi reparaţii al echipamentelor, utilajelor, instalaţiilor din dotarea serviciului
asigura serviciul de informare a vizitatorilor centrului comercial, cu privire la amplasarea spatiilor comerciale si de agrement;
aduce la cunostinta vizitatorilor informatii de interes general cu privire la restrictiile si atentionarile speciale din incinta centrului comercial;
asigura informarea vizitatorilor centrului comercial cu privire la promotiile, evenimentele si campaniile aflate in desfasurare;
acorda sprijin necesar clientilor in cazul unei reclamatii/nemultumiri a acestora referitoare la serviciile oferite de centrul comercial sau de chiriasii acestuia;
participa activ la campaniile de marketing prin realizarea de rapoarte, oferirea de cadouri, inscrieri in baza de date, etc;
receptionarea corespondentei si preluarea apelurile telefonice.
Drafting the lease agreements and/or the addenda to the lease agreements concluded with the tenants of the shopping centers and of the office buildings;
Participates in the negotiation process of the contractual clauses with the tenants and will carry on the correspondence with the tenants, both in Romanian and English language, where applicable, throughout the negotiation process;
Will verify the obligations assumed by the tenants upon the request of the colleagues from the Leasing Department, in charge with the monitoring activity;
Will prepare legal opinions regarding the analysis and interpretation of the contractual clauses in the lease contracts;
Will draft the notifications through which it will be requested the fulfillment of the contractual obligations by the tenants;
Will perform any other tasks having a legal character established by the Head of the Legal Department
Proposes, develops and implements the sales strategy of the advertising spaces;
Manages advertising media from commercial centers and office buildings;
Develop and maintain contact with clients and potential clients (media agencies, direct clients, BTL agents) in order to contract advertising projects;
Prepare presentations / customized offers for agents and direct clients;
Proposes and implements the price grid and discount policy for advertising projects;
Negotiate and conclude contracts with clients;
Achieves the sales target set within the company;
Proposes annual advertising budgets;
Propose and manage new opportunities;
Offers new advertising media in order to increase the company's revenues;
Produces weekly / monthly reports according to the company's requirements
Proposes, develops and implements the sales strategy of the advertising spaces;
Manages advertising media from commercial centers and office buildings;
Develop and maintain contact with clients and potential clients (media agencies, direct clients, BTL agents) in order to contract advertising projects;
Prepare presentations / customized offers for agents and direct clients;
Proposes and implements the price grid and discount policy for advertising projects;
Negotiate and conclude contracts with clients;
Achieves the sales target set within the company;
Proposes annual advertising budgets;
Propose and manage new opportunities;
Offers new advertising media in order to increase the company's revenues;
Produces weekly / monthly reports according to the company's requirements