Bucureşti Sectorul 1, Şos. BUCUREŞTI-PLOIEŞTI, Nr. 172-176, PLATINUM BUSINESS & CONVENTION CENTER, CLADIREA A, ETAJUL 2, BIROURILE NR. 3 SI 17
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (28)Active ( 0 )Arhivă ( 28 )
Demand planner (planificator forecast)
Șoseaua București-Ploiești, București
expirat: 14.10.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist recrutare si retentie personal
Târgu Jiu
expirat: 03.10.2020
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Muncitori necalificati / Manipulanti marfa Tg Jiu
Târgu Jiu
expirat: 26.08.2020
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Personal in industria alimentara/ Tg Jiu
Târgu Jiu
expirat: 26.08.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consilier juridic Bucuresti/ Targu Jiu
Târgu Jiu,
expirat: 09.08.2020
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Menținerea legăturii cu institutele de specialitate ( notariate, birouri de avocatură, Registrul Comertului, Oficiul de Cadastru și Carte Funciară)
Întocmirea de documente juridice (AGA, contracte, notificări, adrese , opinii juridice , împuterniciri etc)
Efectuarea tuturor formalităților cerute de lege/ documente juridice ( cereri la Instituții de Stat / la Instanțele de Judecată)
Monitorizarea legislației relevante în activitatea companiei și infomarea asupra modificărilor legislative
Monitorizare portal instanță de judecata
Reprezentare companiei în fața diverselor organisme/ instanțe sau parteneri desemnați Inregistrare , evidența și arhivarea dosarelor contractelor si corespondenței
Revizuire contracte comerciale – identificare riscuri și propunere de soluții
Organizează, îndrumă, conduce, controlează și raspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar – contabile a societații în conformitate cu planurile de conturi și cu dispozițiile legale in vigoare;
Urmarește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului;
Organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar – contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de verificare a rezultatelor inventarierii ;
Propune conducerii societății strategii fiscale și atrage atenția asupra sumelor datorate de terți și neincasate la scadență
Menținerea legăturii cu institutele de specialitate ( notariate, birouri de avocatură, Registrul Comertului, Oficiul de Cadastru și Carte Funciară)
Întocmirea de documente juridice (AGA, contracte, notificări, adrese , opinii juridice , împuterniciri etc)
Efectuarea tuturor formalităților cerute de lege/ documente juridice ( cereri la Instituții de Stat / la Instanțele de Judecată)
Monitorizarea legislației relevante în activitatea companiei și infomarea asupra modificărilor legislative
Monitorizare portal instanță de judecata
Reprezentare companiei în fața diverselor organisme/ instanțe sau parteneri desemnați Inregistrare , evidența și arhivarea dosarelor contractelor si corespondenței
Revizuire contracte comerciale – identificare riscuri și propunere de soluții
Menținerea legăturii cu institutele de specialitate ( notariate, birouri de avocatură, Registrul Comertului, Oficiul de Cadastru și Carte Funciară)
Întocmirea de documente juridice (AGA, contracte, notificări, adrese , opinii juridice , împuterniciri etc)
Efectuarea tuturor formalităților cerute de lege/ documente juridice ( cereri la Instituții de Stat / la Instanțele de Judecată)
Monitorizarea legislației relevante în activitatea companiei și infomarea asupra modificărilor legislative
Monitorizare portal instanță de judecata
Reprezentare companiei în fața diverselor organisme/ instanțe sau parteneri desemnați Inregistrare , evidența și arhivarea dosarelor contractelor si corespondenței
Revizuire contracte comerciale – identificare riscuri și propunere de soluții
Pregatește, redactează si urmărește documentația referitoare la procesul de selecție și recrutare, conform politicii de recrutare ;
Organizează și susține interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare ;
Gestionează dosarele personale ale angajatilor ;
Eliberează toate tipurile de adeverințe solicitate de angajati ;
Organizează și derulează operatiuni de evidență a personalului și de salarizare în cadrul firmei ;
Asigură întocmirea contractelor individuale de muncă, precum și arhivarea acestora ;
Calculează drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei și legislatiei în vigoare ;
Întocmeste și distribuie fluturașii de salarii ;
Primește, verifică, arhivează și depune certificatele medicale în vederea obținerii decontulu i;
Ține evidența concediilor de odihnă pentru fiecare departament și verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii ;
Primește și analizează diferite cereri / reclamații ale salariaților în domeniul resurselor umane propunând soluții pentru rezolvarea acestora ;
Acordă consultantă conducerii firmei și salariaților în probleme de gestiune a personalului ;
Se prezintă la controalele ITM ori de cate ori este cazu l;
Prezintă superiorului ierarhic și conducerii companiei situațiile/rapoartele solicitate
identifică, calculează și analizează evoluția indicatorilor de performanță operațională și financiară ai liniei de agricultură și face propuneri de îmbunătățire;
analizează evoluția execuției bugetului liniei de agricultură și propune măsurile corective care se impun;
transmite rapoartele detaliate de urmărire a bugetelor pe departamente, centre de cost și profit, cu explicația variațiilor;
realizează analizele de profitabilitate ale liniei de agricultură : pe produse și categorii de produse, clienți și canale de distribuție ;
analizează costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte și face propuneri managerului de linie pentru încadrearea în bugetele aprobate precum și de scădere a costurilor;
urmărește respectarea procedurilor de controlling;
participă la modelarea financiară precum și la alte analize financiar/operaționale cerute pentru suportul deciziilor de business
Pregateste si revizuieste rapoartele financiare lunare, prezentarile si analiza variatiei pentru managementul companiei, raspunzand de imbunatatirea continua a rapoartelor, astfel incat sa asigure o analiza de business eficienta si de inalta calitate;
Masoara, monitorizeaza si raporteaza indicatorii cheie de performanta (KPIs), in vederea emiterii facturilor lunare pentru cheltuielile estimate/facturilor trimestriale pentru cheltuielile actuale, identificarii factorilor critici de succes ai organizatiei si urmaririi stadiului indeplinirii obiectivelor stabilite;
Intocmeste si pregateste rapoarte ad-hoc, analize, prezentari si recomandari pentru management;
Ofera suport pentru inchiderile contabile lunare si pentru auditul financiar;
Participa/coordoneaza la proiectele companiei pe aria sa de responsabilitate;
Participa la intocmirea procedurilor, politicilor si a altor documente de reglementare ale companiei
Pregateste si trimite cereri de oferta catre furnizori;
Urmareste contractele de achizitii si asigura respectarea tuturor clauzelor contractuale;
Verifica daca bunurile si serviciile sunt furnizate in conformitate cu conditiile contractului;
Urmareste si verifica conformitatea facturilor furnizorilor;
Urmareste termenele de plata de la furnizori si raspunde de imbunatatirea termenelor de plata;
Evalueaza furnizorii;
Supervizeaza stadiul de livrare al tuturor comenzilor, datele de livrare si problemele de livrare;
Asigura informarea cu privire la intarzierile de livrare;
Indeplineste si respecta cerintele prevazute in legi specifice comertului international, contractelor comerciale, regulamentului vamal;
Proceseaza comenzile primite si urmareste derularea lor;
Verifica preturile de achizitie si tine evidenta lor;
Contacteaza furnizorii in vederea obtinerii informatiilor referitoare la preturi, modalitati de decontare, termene de plata, termene de livrare a produselor, informatii cu caracter tehnic;