Municipiul Iaşi, Str. PETRE BUZATOV, Nr. 2, tronson 1, Etaj 3, Apartament 18
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (301)Active ( 0 )Arhivă ( 301 )
Manager Viticultura / Manager Tehnic
Focșani
expirat: 11.05.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Coordonarea directa a Șefilor de Ferma (4) si, in mod indirect, a intregului personal, ce face parte din structura departamentului de viticultura a companiei, inclusiv a angajatilor sezonieri.
Prelucrarea solului, înfiinţarea şi exploatarea plantaţiei viticole, executarea de expertize tehnice si analize, in domeniul realizarii productiei de struguri, vinuri si alte produse vitivinicole
Recoltarea şi depozitarea producţiei viticole.
Aprovizionarea cu materii şi materiale
Negocierea si gestionarea contractelor cu furnizorii implicati in buna desfasurare a activitatilor viticole.
Contributie la realizarea bugetului, precum si la managementul acestuia
Mentinerea unei bune colaborari cu managerul responsabil pentru vinificatie
Verificarea modului de respectare a legislaliei în vigoare, în aria de responsabilitate
Managementul echipei naționale de vânzări, cea dedicată canalului: comerț tradițional.
Dezvoltarea constanta a capabilităților echipei naționale de vânzări, cea dedicată canalului: comerț tradițional
Definirea obiectivelor, țintelor, strategiilor, precum și a planurilor de acțiune specifice activității.
Implementarea și monitorizarea planurilor de acțiune și îmbunătățirea constantă a acestora.
Elaborarea bugetului anual de vânzări - comerț tradițional, precum și managementul eficient al resurselor.
Optimizarea strategiilor și acțiunilor specifice route-to-market.
Studiul constant al pieței, pentru a identifica și adresa oportunitățile noi, trandurile
Dezvoltarea constantă a relațiilor cu partenerii strategici
Inițierea și managementul unor proiecte speciale, care să contribuie la creșterea categoriei în comerțul tradițional, dar și să consolideze parteneriatele strategice cu organizațiile-client
Definirea obiectivelor, a targeturilor și a strategiei specifice ariei de export
Definirea planurilor și a modalităților de acțiune cele mai potrivite, cele ce facilitează accesarea și dezvoltarea piețelor internaționale cu oportunitate și, implicit, obținerea rezultatelor estimate.
Implementarea și monitorizarea constantă a acțiunilor stabilite, având o preocupare pentru îmbunătățirea continuă, dinamică, a acestora.
Studiul constant a piețelor internaționale, informarea cu privire la dinamica acestora, strategiile distribuitorilor, trenduri și oportunități
Inițierea și dezvoltarea relațiilor cu partenerii strategici, cei ce pot contribui la creșterea categoriilor reprezentate de către companie, la nivel internațional.
Colaborarea cu celelalte arii ale organizației, pentru a defini și implementa, cu succes: strategii de pricing, promo, activări și nu numai. Formarea echipei ariei de export și dezvoltarea constantă a capabilităților membrilor acesteia
Communicates directly with delivery team personnel aiming to provide visibility to software application quality and improve the quality of final deliverables
Primary responsibilities includes proactive testing, identifying gaps between specifications and actual implementation of the delivered application or any of its component, analyzing them, and supporting software designers in corrective actions
Designing and creating test cases, test documentation or any other test assets
Writes test cases for assigned modules, builds test systems and automates tests under the direction of test automation specialist
Managing and tracking bugs/anomalies and verifying bug fixes
Improving working methods and instructions
Travel as necessary
Other responsibilities will be assigned as required
May perform client related tasks in various systems, as required
May perform and/or ensure completion of quality review check on outgoing work (proof data entry, correspondence, and other tasks) within immediate team to ensure quality, accuracy, and consistency
May process complex customer queries and dispute resolution activities, billing, gathering and analyzing financial information. May be involved in analyzing account balances, investigating and resolving customer issues
Performs analysis of quality audits; analyzes results and develops process improvements to maintain quality deliverables
Reviews all incoming work for clarity, provides clear work directions
Manages workloads to ensure even distribution
Prepares and analyzes complex reports/ information and formulate conclusions
Identifies, documents, and reviews opportunities for team improvement in procedures/processes/standards
Demonstrate industry expertise in strategies and processes for Regulated Client accounts
Effectively communicate complex market, regulatory, and risk management data to clients
Manage large complex analytic problems and data analysis
Develop and/or enhance regulated deliverables that compare prices for accounts
Assess alternative rate tariffs and present pricing recommendations to internal and client management based on available data and client profile models
Facilitate the implementation process to expedite recommended changes with suppliers
Ensure all recommended opportunities are properly recorded in internal systems
Support internal tracking and monitoring of realized savings calculations
Develop strategies and techniques to support client budget forecasts.
Collaborate with team of professionals to determine optimal strategy for clients
Develop strong support relationships with functional leaders and key site operations personnel across all business units
Influence thought leaders within the organization and in our suppliers’ organizations to identify and implement best practices
Implement Key Supplier Management for the most important suppliers in these categories. Ensure metrics, governance, and actions are in place for continuous improvement