Bucureşti Sectorul 3, Str. AGATHA BÂRSESCU, Nr. 15B, SPATIUL NR. 13 SI 14, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (54)Active ( 0 )Arhivă ( 54 )
Junior Accountant
15B Strada Agatha Bârsescu, București
expirat: 12.05.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Realizezi activitati de contabilitate primara (emiti si inregistrezi documente financiar-contabile si de gestiune, verifici facturile de discount, de combustibil,reparatii auto si facturile de la furnizori diversi) + procesare primara in sistem ERP;
Realizezi si transmiti partenerilor distribuitori confirmarile de sold;
Colectezi datele din sistem ERP in vederea realizarii calcului lunar pe departamente a realizarii bugetelor si transmiti informatiile catre managerul financiar;
Oferi suport in pregatirea raportelor financiare lunare si anuale;
Pe baza facturilor inregistrate si a inventarului fizic efectuat la sfarsitul lunii, realizezi scoaterea obiectelor de inventar din gestiune prin intocmirea bonurilor de consum;
Realizezi si inregistrezi deconturi de cheltuieli si documente justificative pentru avansuri de trezorerie conform termenelor agreate si a procedurilor interne;
Colaborezi cu alte departamente pentru a asigura precizia si integritatea datelor financiare
Promovarea in fermele agricole cu cultura mare targetate din zona TIMIS si ARAD;
Preluare de comenzi si transmitere catre distribuitorul agreat din retea;
Urmarirea comenzilor si livrarilor;
Gestionarea situatiilor aparute (propuneri solutii si implementarea lor);
Contributia la cresterea notorietatii brand-ului Biocrop in zona alocata prin folosirea adecvata a instrumenteleor de marketing agreate si a politicilor comerciale;
Contributia la cresterea zonei prin initiativa privind strategia zonala, pe termen mediu si lung
Promovarea in fermele agricole cu cultura mare targetate din zona TIMIS si ARAD;
Preluare de comenzi si transmitere catre distribuitorul agreat din retea;
Urmarirea comenzilor si livrarilor;
Gestionarea situatiilor aparute (propuneri solutii si implementarea lor);
Contributia la cresterea notorietatii brand-ului Biocrop in zona alocata prin folosirea adecvata a instrumenteleor de marketing agreate si a politicilor comerciale;
Contributia la cresterea zonei prin initiativa privind strategia zonala, pe termen mediu si lung
Promovarea in fermele agricole cu cultura mare targetate din zona TIMIS si ARAD;
Preluare de comenzi si transmitere catre distribuitorul agreat din retea;
Urmarirea comenzilor si livrarilor;
Gestionarea situatiilor aparute (propuneri solutii si implementarea lor);
Contributia la cresterea notorietatii brand-ului Biocrop in zona alocata prin folosirea adecvata a instrumenteleor de marketing agreate si a politicilor comerciale;
Contributia la cresterea zonei prin initiativa privind strategia zonala, pe termen mediu si lung
Incadrarea cheltuielilor pe centre de cost si urmarirea incadrare in cashflow si buget
Actiuni proactive pentru recuperarea creantelor (notificari scadente, adrese cu evidente facturi catre clienti, confirmari de solduri, solicitari balante clienti etc)
Activitati de asistenta a firmei de contabilitate prin furnizarea si intocmirea diverselor rapoarte si situatii necesare pentru activitatea economico-financiara si juridico-legala
Intocmirea corecta a preturilor de gestiune a marfurilor achizitionate, conform procedurilor interne in ERP
Efectuarea de tranzactii de schimb valutar spre achitare facturi externe, in sistem online banking si/sau prin intermediul account manager bancar
Gestionarea facturilor de plata catre furnizori, avizarea la plata si introducerea in sistem online banking spre plata
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile si legatura cu firma de contabilitate; sprijinirea activitatii financiar-contabile prin furnizarea documentelor, informatiilor ajutatoare, a rapoartelor necesare, pentru inregistrarea cu acuratete a documentelor financiar contabile
Activitati de contabilitate primara (emitere documente fiscale si de gestiune, gestiunea avansurilor de trezorerie) si procesarea primara in sistem ERP
Adaptarea permanenta a cunostintelor in legatura cu responsabilitatile postului, pentru a actiona corect, conform cu legislatia in vigoare
Incadrarea cheltuielilor pe centre de cost si urmarirea incadrare in cashflow si buget
Actiuni proactive pentru recuperarea creantelor (notificari scadente, adrese cu evidente facturi catre clienti, confirmari de solduri, solicitari balante clienti etc)
Activitati de asistenta a firmei de contabilitate prin furnizarea si intocmirea diverselor rapoarte si situatii necesare pentru activitatea economico-financiara si juridico-legala
Intocmirea corecta a preturilor de gestiune a marfurilor achizitionate, conform procedurilor interne in ERP
Efectuarea de tranzactii de schimb valutar spre achitare facturi externe, in sistem online banking si/sau prin intermediul account manager bancar
Gestionarea facturilor de plata catre furnizori, avizarea la plata si introducerea in sistem online banking spre plata
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile si legatura cu firma de contabilitate; sprijinirea activitatii financiar-contabile prin furnizarea documentelor, informatiilor ajutatoare, a rapoartelor necesare, pentru inregistrarea cu acuratete a documentelor financiar contabile
Activitati de contabilitate primara (emitere documente fiscale si de gestiune, gestiunea avansurilor de trezorerie) si procesarea primara in sistem ERP
Adaptarea permanenta a cunostintelor in legatura cu responsabilitatile postului, pentru a actiona corect, conform cu legislatia in vigoare