Bucureşti Sectorul 4, B-dul REGINA MARIA, PARTER, BIROUL NR. 4, Apartament 49
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
elaboreaza si implementeaza strategia de brand / produs in acord cu competitia de piata;
analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul alocat;
intocmeste planul de marketing impreuna cu Directorul General, stabilind strategia de comunicare eficienta, tinand cont de activitatile competitiei
sustine brandul alocat in activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse, materiale promotionale etc.):
managementul stocurilor – evaluare lunara
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare, calcul marja,
intocmeste forecast-uri lunare impreuna cu Directorul de Vanzari
se implica in stabilirea strategiei si a planului lunar de vanzari pentru produsele din portofoliu;
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare
gestionarea bugetului de marketing ( optimizare, recomandari, urmarirea incasarii trimestriale a notelor de credit negociate cu furnizorii)
negociaza cu furnizorii (dupa caz preturi, termene, conditii de acordare a marfii, suport de marketing) in vederea stabilirii unui pret de raft competitiv
colaboreaza cu forta de vanzari in vederea alinierii proiectelor de brand si a materialelor de comunicare
Planning, designing, executing and measuring varied email marketing campaigns, including newsletters, nurturing and re-engagement campaigns (SEO, google add words, digital, etc.);
Planning, owning and managing content marketing and social media editorial calendars;
Collaborate with the team to develop marketing and sales enablement assets such as ad creatives, infographics and other company material (brochures, leaflets, banners, etc.)
Translating and adapting PR and communication materials (product discerption, labels, prospects, newsletter, blogs, etc.) in a way that boosts the product’s benefits;
Finding new creative ways to position our company and brands in alignment with our brand messaging guidelines;
Creating beautiful presentations that can be used in sales meetings, for pitches and as collateral for our partners;
Working closely with our specialists on delivering MarComm KPIs, including ATL and BTL campaigns;
Working closely together with our graphic team on developing KVs and other communication materials needed for sell in / sell out campaigns
elaboreaza si implementeaza strategia de brand / produs in acord cu competitia de piata;
analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul alocat;
intocmeste planul de marketing impreuna cu Directorul General, stabilind strategia de comunicare eficienta, tinand cont de activitatile competitiei
sustine brandul alocat in activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse, materiale promotionale etc.):
managementul stocurilor – evaluare lunara
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare, calcul marja,
intocmeste forecast-uri lunare impreuna cu Directorul de Vanzari
se implica in stabilirea strategiei si a planului lunar de vanzari pentru produsele din portofoliu;
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare
gestionarea bugetului de marketing ( optimizare, recomandari, urmarirea incasarii trimestriale a notelor de credit negociate cu furnizorii)
negociaza cu furnizorii (dupa caz preturi, termene, conditii de acordare a marfii, suport de marketing) in vederea stabilirii unui pret de raft competitiv
colaboreaza cu forta de vanzari in vederea alinierii proiectelor de brand si a materialelor de comunicare
Planning, designing, executing and measuring varied email marketing campaigns, including newsletters, nurturing and re-engagement campaigns (SEO, google add words, digital, etc.);
Planning, owning and managing content marketing and social media editorial calendars;
Collaborate with the team to develop marketing and sales enablement assets such as ad creatives, infographics and other company material (brochures, leaflets, banners, etc.)
Translating and adapting PR and communication materials (product discerption, labels, prospects, newsletter, blogs, etc.) in a way that boosts the product’s benefits;
Finding new creative ways to position our company and brands in alignment with our brand messaging guidelines;
Creating beautiful presentations that can be used in sales meetings, for pitches and as collateral for our partners;
Working closely with our specialists on delivering MarComm KPIs, including ATL and BTL campaigns;
Working closely together with our graphic team on developing KVs and other communication materials needed for sell in / sell out campaigns
elaboreaza si implementeaza strategia de brand / produs in acord cu competitia de piata;
analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul alocat;
intocmeste planul de marketing impreuna cu Directorul General, stabilind strategia de comunicare eficienta, tinand cont de activitatile competitiei
sustine brandul alocat in activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse, materiale promotionale etc.):
managementul stocurilor – evaluare lunara
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare, calcul marja,
intocmeste forecast-uri lunare impreuna cu Directorul de Vanzari
se implica in stabilirea strategiei si a planului lunar de vanzari pentru produsele din portofoliu;
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare
gestionarea bugetului de marketing ( optimizare, recomandari, urmarirea incasarii trimestriale a notelor de credit negociate cu furnizorii)
negociaza cu furnizorii (dupa caz preturi, termene, conditii de acordare a marfii, suport de marketing) in vederea stabilirii unui pret de raft competitiv
colaboreaza cu forta de vanzari in vederea alinierii proiectelor de brand si a materialelor de comunicare
elaboreaza si implementeaza strategia de brand / produs in acord cu competitia de piata;
analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul alocat;
intocmeste planul de marketing impreuna cu Directorul General, stabilind strategia de comunicare eficienta, tinand cont de activitatile competitiei
sustine brandul alocat in activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse, materiale promotionale etc.):
managementul stocurilor – evaluare lunara
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare, calcul marja,
intocmeste forecast-uri lunare impreuna cu Directorul de Vanzari
se implica in stabilirea strategiei si a planului lunar de vanzari pentru produsele din portofoliu;
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare
gestionarea bugetului de marketing ( optimizare, recomandari, urmarirea incasarii trimestriale a notelor de credit negociate cu furnizorii)
negociaza cu furnizorii (dupa caz preturi, termene, conditii de acordare a marfii, suport de marketing) in vederea stabilirii unui pret de raft competitiv
colaboreaza cu forta de vanzari in vederea alinierii proiectelor de brand si a materialelor de comunicare
elaboreaza si implementeaza strategia de brand / produs in acord cu competitia de piata;
analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul alocat;
intocmeste planul de marketing impreuna cu Directorul General, stabilind strategia de comunicare eficienta, tinand cont de activitatile competitiei
sustine brandul alocat in activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse, materiale promotionale etc.):
managementul stocurilor – evaluare lunara
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare, calcul marja,
intocmeste forecast-uri lunare impreuna cu Directorul de Vanzari
se implica in stabilirea strategiei si a planului lunar de vanzari pentru produsele din portofoliu;
analiza evolutie portofoliu, recomandari pentru rationalizare
gestionarea bugetului de marketing ( optimizare, recomandari, urmarirea incasarii trimestriale a notelor de credit negociate cu furnizorii)
negociaza cu furnizorii (dupa caz preturi, termene, conditii de acordare a marfii, suport de marketing) in vederea stabilirii unui pret de raft competitiv
colaboreaza cu forta de vanzari in vederea alinierii proiectelor de brand si a materialelor de comunicare