Sat Ceptura de Jos, Comuna Ceptura, Clădirea Aplast
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Evaluarea periodică a situațiilor financiare ale întreprinderii pentru a identifica tendințe, riscuri și oportunități.
Interpretarea datelor financiare și formularea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței.
Evaluarea periodică a situațiilor financiare ale întreprinderii pentru a identifica tendințe, riscuri și oportunități
Interpretarea datelor financiare și formularea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței
Bugetare și prognoză:
Monitorizarea bugetelor anuale, împreună cu realizarea de prognoze financiare pe termen scurt și mediu.
Monitorizarea bugetelor anuale, împreună cu realizarea de prognoze financiare pe termen scurt și mediu
Control financiar:
Asigurarea conformității cu politicile și proceduri financiare, legile fiscale și standarde de contabilitate.
Supervizarea proceselor de contabilitate (din punct de vedere al acurateții și conformității datelor) și raportare financiară.
Asigurarea conformității cu politicile și proceduri financiare, legile fiscale și standarde de contabilitate
Supervizarea proceselor de contabilitate (din punct de vedere al acurateții și conformității datelor) și raportare financiară
Managementul riscului:
Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și implementarea de inițiative pentru monitorizarea acestora.
Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și implementarea de inițiative pentru monitorizarea acestora
Optimizare costuri:
Analiza costurilor operaționale și identificarea oportunităților pentru reducerea cheltuielilor și creșterea eficienței utilizării resurselor companiei.
Analiza costurilor operaționale și identificarea oportunităților pentru reducerea cheltuielilor și creșterea eficienței utilizării resurselor companiei
Raportare:
Pregătirea și prezentarea de rapoarte financiare detaliate pentru managementul de top și alte părți interesate (INS, INTRASTAT, etc.).
Pregătirea și prezentarea de rapoarte financiare detaliate pentru managementul de top și alte părți interesate (INS, INTRASTAT, etc.)
Analizează disponibilitatea capacității tehnologice și a materiilor prime și materialelor consumabile necesare pentru producție
Analizează informațiile privind comenzile de la clienți, termenele de livrare, caracteristicile specifice produselor, primite de la departamentul vânzări, precum și proiecțiile de vânzare pentru perioadele următoare
Realizează analize și întocmește rapoarte pentru a fundamenta necesarul de achiziție materie prime și materiale consumabile, pe care le transmite departamentelor interesate
Creează programul de producție și acordă prioritate comenzilor de lucru în funcție de indicatorii stabiliți intern
Informează managementul companiei despre orice deviație rezultată în urma analizei de capacitate, de natură a influența acceptarea și confirmarea planului de producție
Comunică permanent cu responsabilii de achiziții și, în cazul depistării unei lipse de materie primă, planifică sau replanifică, după caz, comenzile de producție afectate
Modifică planul de producție în caz de lipsă de materiale, defecțiuni ale utilajelor, lipsa de resurse umane sau alte probleme care pot apărea în timpul execuției
Analizează alocarea corectă a comenzilor pe echipamente/linii de producție, în funcție de dificultățile din trecut, urmărește problemele de producție legate de planificare și legate de eficiența echipamentului
Urmărește și analizează derularea proceselor de producție, de control calitate, ambalare, livrare, fluxul de materiale și documente pentru a se asigura de concordanța cu planul de producție
Colaborează cu persoana responsabilă de controlul stocurilor pentru a se asigura de acuratețea raportărilor de stoc
Analizează disponibilitatea capacității tehnologice și a materiilor prime și materialelor consumabile necesare pentru producție
Analizează informațiile privind comenzile de la clienți, termenele de livrare, caracteristicile specifice produselor, primite de la departamentul vânzări, precum și proiecțiile de vânzare pentru perioadele următoare
Realizează analize și întocmește rapoarte pentru a fundamenta necesarul de achiziție materie prime și materiale consumabile, pe care le transmite departamentelor interesate
Creează programul de producție și acordă prioritate comenzilor de lucru în funcție de indicatorii stabiliți intern
Informează managementul companiei despre orice deviație rezultată în urma analizei de capacitate, de natură a influența acceptarea și confirmarea planului de producție
Comunică permanent cu responsabilii de achiziții și, în cazul depistării unei lipse de materie primă, planifică sau replanifică, după caz, comenzile de producție afectate
Modifică planul de producție în caz de lipsă de materiale, defecțiuni ale utilajelor, lipsa de resurse umane sau alte probleme care pot apărea în timpul execuției
Analizează alocarea corectă a comenzilor pe echipamente/linii de producție, în funcție de dificultățile din trecut, urmărește problemele de producție legate de planificare și legate de eficiența echipamentului
Urmărește și analizează derularea proceselor de producție, de control calitate, ambalare, livrare, fluxul de materiale și documente pentru a se asigura de concordanța cu planul de producție
Colaborează cu persoana responsabilă de controlul stocurilor pentru a se asigura de acuratețea raportărilor de stoc
Efectuarea inspecțiilor și verificărilor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate;
Identificarea și raportarea neconformităților și a problemelor de calitate;
Monitorizarea și evaluarea proceselor și procedurilor pentru a identifica posibile îmbunătățiri în ceea ce privește calitatea;
Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura respectarea standardelor de calitate;
Elaborarea și implementarea planurilor de acțiune corective pentru a remedia problemele identificate;
Completeaza rapoartele si fisele de control precizate in documentele Sistemului de Management al Calitatii aplicabile in activitatea de productie si controlul acesteia, conform procedurii in vigoare
Evaluarea periodică a situațiilor financiare ale întreprinderii pentru a identifica tendințe, riscuri și oportunități.
Interpretarea datelor financiare și formularea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței.
Evaluarea periodică a situațiilor financiare ale întreprinderii pentru a identifica tendințe, riscuri și oportunități
Interpretarea datelor financiare și formularea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței
Bugetare și prognoză:
Monitorizarea bugetelor anuale, împreună cu realizarea de prognoze financiare pe termen scurt și mediu.
Monitorizarea bugetelor anuale, împreună cu realizarea de prognoze financiare pe termen scurt și mediu
Control financiar:
Asigurarea conformității cu politicile și proceduri financiare, legile fiscale și standarde de contabilitate.
Supervizarea proceselor de contabilitate (din punct de vedere al acurateții și conformității datelor) și raportare financiară.
Asigurarea conformității cu politicile și proceduri financiare, legile fiscale și standarde de contabilitate
Supervizarea proceselor de contabilitate (din punct de vedere al acurateții și conformității datelor) și raportare financiară
Managementul riscului:
Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și implementarea de inițiative pentru monitorizarea acestora.
Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și implementarea de inițiative pentru monitorizarea acestora
Optimizare costuri:
Analiza costurilor operaționale și identificarea oportunităților pentru reducerea cheltuielilor și creșterea eficienței utilizării resurselor companiei.
Analiza costurilor operaționale și identificarea oportunităților pentru reducerea cheltuielilor și creșterea eficienței utilizării resurselor companiei
Raportare:
Pregătirea și prezentarea de rapoarte financiare detaliate pentru managementul de top și alte părți interesate (INS, INTRASTAT, etc.).
Pregătirea și prezentarea de rapoarte financiare detaliate pentru managementul de top și alte părți interesate (INS, INTRASTAT, etc.)
Efectuarea inspecțiilor și verificărilor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate;
Identificarea și raportarea neconformităților și a problemelor de calitate;
Monitorizarea și evaluarea proceselor și procedurilor pentru a identifica posibile îmbunătățiri în ceea ce privește calitatea;
Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura respectarea standardelor de calitate;
Elaborarea și implementarea planurilor de acțiune corective pentru a remedia problemele identificate;
Completeaza rapoartele si fisele de control precizate in documentele Sistemului de Management al Calitatii aplicabile in activitatea de productie si controlul acesteia, conform procedurii in vigoare
Efectuarea inspecțiilor și verificărilor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate;
Identificarea și raportarea neconformităților și a problemelor de calitate;
Monitorizarea și evaluarea proceselor și procedurilor pentru a identifica posibile îmbunătățiri în ceea ce privește calitatea;
Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura respectarea standardelor de calitate;
Elaborarea și implementarea planurilor de acțiune corective pentru a remedia problemele identificate;
Completeaza rapoartele si fisele de control precizate in documentele Sistemului de Management al Calitatii aplicabile in activitatea de productie si controlul acesteia, conform procedurii in vigoare
Planifica activitate de achizitii pentru a onora comenzile lansate de catre clientii companiei conform standardelor de calitate si termenelor contractuale agreate;
Optimizează condițiile comerciale (preț achiziție, bonus, termen de plată, termen de livrare, mostre gratuite, garanții, supervizează derularea contractelor;
Intreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare,
Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț
Intocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legatură cu respectivele achiziții;
Raspunde de calitatea produselor achiziționate
Verifică și analizează stocurile, transmițând comenzi de rulaj pentru evitarea situațiilor out of stock;
Urmărește comenzile de aprovizionare import/export;
Urmărește livrările și asigură documentele pentru formalitățile vamale;
costurile și timpul derulării activităților în condiții de siguranță;
Aplică prevederile documentelor și asigură respectarea politicilor și obiectivelor Sistemului de Management Integrat implementat în organizație, cooperează cu echipa de audit pentru desfășurarea auditurilor;
Asigură calitatea si integritatea relațiilor cu furnizorii;
Redactarea, intocmirea si actualizarea dosarelor personale (Contracte individuale de munca, adeverinte, acte aditionale, fise de post, acte de confidentialitate, decizii de incetare, suspendare, etc);
Informarea cu privire la modificarile legislative;
Operarea modificarilor in REVISAL;
Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, etc) si diferitelor evidente de personal solicitate
Evidenta concediilor medicale, odihna si a altor tipuri de concedii
Elaborează si actualizeaza politicile, procedurile și instrumentele de lucru necesare gestionării activității de achiziții la nivel de companie;
Planifica intreaga activitate de achizitii pentru a onora comenzile lansate de catre clientii companiei conform standardelor de calitate si termenelor contractuale agreate;
Negociază cu furnizorii prețurile de achizitie, încheie contractele cu aceștia si supervizează derularea contractelor;
Urmărește comenzile de aprovizionare import/export;
Urmărește livrările și asigură documentele pentru formalitățile vamale;
Optimizează costurile și timpul derulării activităților în condiții de siguranță;
Aplică prevederile documentelor și asigură respectarea politicilor și obiectivelor Sistemului de Management Integrat implementat în organizație, cooperează cu echipa de audit pentru desfășurarea auditurilor
Asigură calitatea si integritatea relațiilor cu furnizorii;
Răspunde de calitatea managementului departamentului și de corectiudinea datelor raportate
Redactarea, intocmirea si actualizarea dosarelor personale (Contracte individuale de munca, adeverinte, acte aditionale, fise de post, acte de confidentialitate, decizii de incetare, suspendare, etc);
Informarea cu privire la modificarile legislative;
Operarea modificarilor in REVISAL;
Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, etc) si diferitelor evidente de personal solicitate
Evidenta concediilor medicale, odihna si a altor tipuri de concedii
Administrarea clientilor arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea, initiere și administrarea corespondenței oficiale cu clienții in stransa legatura cu echipa de vanzari si/sau Directorul de vanzari de tara;
Cunoașterea operativa a condițiilor comerciale stabilite in contractele de vanzare-cumparare ;
Elaborare oferta in conformitate cu informatiile primite de la echipa de vanzari;
Evidenta contractelor de vanzare-cumparare aferente clienților din portofoliu ( inregistrare in ERP ), urmarire plati ;
intocmirea documentației specifice activității în ERP inclusiv a eventualelor reclamatii aparute ;
asigurarea serviciilor de consiliere și suport tehnic de specialitate clientilor;
asigurarea de servicii post-vanzare la un nivel profesional ridicat;
Conduct market research to find answers about consumer requirements, habits, and trends
Coordinating activities for online and traditional marketing with agencies
Market research, competitive analysis and positioning
Brainstorming and developing ideas for creative marketing campaigns
Liaise with agencies to execute promotional events, campaigns, promotional materials etc
Collaborate with marketing and other professionals to coordinate brand awareness and marketing efforts
Plan and execute initiatives to reach the target audience through appropriate channels (social media, direct mailing, etc.)
Participate in marketing resource allocation - marketing mix
Undertake individual tasks of a marketing plan as assigned
Assisting in outbound or inbound marketing activities by demonstrating expertise in various areas (advertising, events planning, online marketing etc.)
Contribute to the improving of company’s imagine on Facebook, LinkedIn
Build together with HR Manager the hiring brad for Aplast Company
Make recruiting campaigns on Facebook, according with HR Manager strategy
Coordoneaza, controleaza si raspunde de întregul proces de producţie în vederea realizării targetului zilnic planificat, în conformitate cu obiectivele si standardele de calitate ale societăţii;
Raspunde de respectarea cerintelor de calitate pentru toate activitatile din sectoarele conduse
Responsabil de realizarea indicatorilor de performanta in aria de productie;
Verifica si urmareste repartizarea si utilizarea rationala a personalului din sectiile de productie subordonate;
Efectueaza controlul preventiv privind consumul de materii prime, materiale, peste normele stabilite;
Participa la analiza problemelor din productie detectate de serviciul calitate si urmareste punerea in aplicare a actiunilor stabilite
Coordoneaza personalul din subordine
Asigură, conduce, avizează şi implementează planurile de intervenţie pentru situaţii de urgenţă şi capacitatea de răspuns la zonele critice subordonate
Participă la identificarea factorilor de risc şi stabilirea măsurilor preventive privind Managementul sănătăţii şi securităţii ocupaţionale
Provide effective leadership and manage all local and international departments within Logistics
Define and lead the implementation of a competitive structure and workflow to continually upgrade and improve the systems
Perform all strategic and tactical functions, including but not limited to developing material strategies; executing material program plans; managing all program proposal activity; achieving program material budgets; managing all material phases from purchase requirements planning to shipment of the finished product to the customer
Implement and maintain an effective system, participating and supporting continuous improvement initiatives; and resolving supply chain issues for the program and meeting all program material cost targets
Develop and execute an effective warehousing strategy taking into consideration the optimum stocks, spatial layouts, workflow processes and distribution time frames that supports the company’s financial objectives and provides competitive advantage
Build and continuously upgrade the distribution strategy and effective channels to ensure in time and cost effective services and achieving customer satisfaction and support
Continually learn and deploy new strategies and systems that allows the company to maintain competitive advantages in regards to logistics management
Effectively negotiate long-term agreements for critical materials that will ensure the best possible pricing and lead times within the industry
Lead and participate in continuous cost reduction programs
Build constructive and professional relationships with suppliers, distributors and customers that drive win-win relationships ensure the best competitive cost for the organization
Lead by example and develop department personnel to become effective in their roles and responsibilities and in preparation for career advancement