1. Angajator
  2. Timişoara
  3. MY ENVIRO SOLUTIONS S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

MY ENVIRO SOLUTIONS S.R.L.

Municipiul Timişoara, Str. JÓKAI MÓR, Nr. 19, CAMERA 4

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (4) Active ( 0 ) Arhivă ( 4 )

Operator introducere si prelucrare date

Timișoara
expirat: 30.10.2021
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Intocmeste raportarii lunare, trimestriale şi semestriale, in format electronic realizate in portal online (SIM), incarca date si informatii ale operatorilor economici conform legislatiei de mediu;
  • Stabileste o agenda saptamanala de vizite la clienti in vederea indeplinirii obiectivelor individuale cantitative si calitative;
  • Organizeaza vizitele clientilor si partenerilor de afaceri;
  • Controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
  • Gestioneaza si arhiveaza documentele emise de societate;
  • Asigura comunicarea interna si externa (telefon, e-mail) si un flux corect si eficient de informatii, intern si extern;
  • Raspunde prompt la solicitarile colegilor, clientilor;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

ASISTENT MANAGER

Timișoara
expirat: 08.07.2021
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Asigura comunicarea interna si externa (telefon, e-mail) si un flux corect si eficient de informatii, intern si extern;
  • Asigura consultanta clientilor identificand nevoile lor si promovand solutiile financiare potrivite;
  • Stabileste o agenda saptamanala de vizite la clienti in vederea indeplinirii obiectivelor individuale cantitative si calitative;
  • Organizeaza vizitele clientilor si partenerilor de afaceri;
  • Controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
  • Gestioneaza si arhiveaza documentele emise de societate;
  • Raspunde prompt la solicitarile colegilor, clientilor;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent manager

Timișoara
expirat: 19.05.2021
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  •  Asigura comunicarea interna si externa (telefon, e-mail) si un flux corect si eficient de informatii, intern si extern;
  • Asigura consultanta clientilor identificand nevoile lor si promovand solutiile financiare
    potrivite
  • Stabileste o agenda saptamanala de vizite la clienti in vederea indeplinirii
    obiectivelor individuale cantitative si calitative
  • Organizeaza vizitele clientilor si partenerilor de afaceri;
  • Controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
  • Gestioneaza si arhiveaza documentele emise de societate;
  • Raspunde prompt la solicitarile colegilor, clientilor;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

OPERATOR INTRODUCERE SI PRELUCARE DATE

Timișoara
expirat: 25.02.2021
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Intocmeste raportarii lunare, trimestriale şi semestriale, in format electronic realizate in portal online (SIM), incarca date si informatii ale operatorilor economici conform legislatiei de mediu;
  • Stabileste o agenda saptamanala de vizite la clienti in vederea indeplinirii obiectivelor individuale cantitative si calitative;
  • Organizeaza vizitele clientilor si partenerilor de afaceri;
  • Controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
  • Gestioneaza si arhiveaza documentele emise de societate;
  • Asigura comunicarea interna si externa (telefon, e-mail) si un flux corect si eficient de informatii, intern si extern;
  • Raspunde prompt la solicitarile colegilor, clientilor;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul MY ENVIRO SOLUTIONS S.R.L., împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.