Municipiul Galaţi, Str. BRĂILEI, Nr. 134A, BIROU 1A şi BIROU 1C, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (31)Active ( 0 )Arhivă ( 31 )
Electromecanici (BELGIA)
Flandra de Vest
expirat: 11.08.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operatori masini (Belgia)
expirat: 12.12.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnicieni sisteme de racire / HVAC (Belgia)
expirat: 12.12.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Muncitori constructii civile (Belgia)
expirat: 12.12.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operatori CNC (Belgia)
expirat: 02.02.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operatori CNC
Arad
expirat: 27.04.2019
1200 - 1500 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator CNC strung/freza/masina de indoit-Belgia
Galați
expirat: 11.07.2018
Middle (2-5 ani)
1338 - 1350 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist Trade Marketing
Galați
expirat: 27.05.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Asigurarea conexiunii dintre departamentele de vanzări și marketing
Realizarea și implementarea programelor de promovare pentru brandurile companiei
Conceperea și realizarea materialelor cu caracter promoțional sau publicitar
Analiza vanzărilor, pieței și a concurenței
Vizite în teren atât înaintea acțiunilor promoționale cât și în perioada acțiunilor promoționale pentru monitorizarea bunei desfasurări a acestora
Realizarea de standarde de merchandising/promotii (vizibilitate, prețuri, modalități de utilizare și amplasare a materialelor promoționale/ publicitare)
Elaborarea, implementarea și monitorizarea planului lunar/ trimestrial/ anual al promotiilor și activităților promoționale, pe brandurile companiei, pe toate canalele (atat traditional trade cât si Key Accounts)
Conducerea echipei financiare formată din maximum 4 persoane
Menținerea relațiilor cu băncile, autoritățile fiscale și alte instituții financiare
Crearea de rapoarte lunare și anuale pentru a identifica rezultatele, tendințele și previziunile financiare
Gestionarea fluxului de numerar prin urmărirea tranzacțiilor și revizuirea regulată a rapoartelor interne
Propunerea și implementarea de actualizări și îmbunătățiri pentru sistemele contabile, inclusiv salarizare și facturare
Asigurarea păstrării unor evidențe contabile exacte cu privire la (1) veniturile și cheltuielile întreprinderii și (2) toate elementele care țin de bilanțuri (capitalul circulant, activele fixe, datoriile nete, capitalurile proprii)
Stabilirea și implementarea sistemelor de raportare financiară care să respecte standardele la nivel de Grup, reglementările guvernamentale și legislația
Colaborarea cu serviciile de audit pentru a asigura respectarea corespunzătoare a tuturor reglementărilor
Elaborarea de bugete și planuri financiare pentru companie, în colaborare cu managementul de vânzări și producție, urmărind instrucțiunile de la Grup
Revizuirea periodică a tuturor planurilor financiare și a bugetelor, cu o atenție deosebită asupra vânzărilor și marjelor
Examinarea atentă a tuturor rapoartelor financiare și a tuturor datelor pentru a verifica discrepanțele cu bugetele / previziunile (analiza variației)
Crearea de sisteme pentru prevenirea erorilor în colectarea și calcularea datelor
Raportarea la timp și într-un mod exact către CFO-ul Grupului a informațiilor financiare
Asistarea Managerului General în prezentarea rapoartelor către Directorul General al Grupului
Dezvoltarea indicatorilor de performanță financiari și operaționali
Stabilește cadrul general pentru planificare (definește orarul, formatele de lucru, prezumțiile generale)
Asistă echipa de management în stabilirea strategiilor de dezvoltare pe termen mediu / lung ale companiei, inclusiv obiectivele companiei
Analizează, împreună cu echipa de management, situația actuală a pieței și a competitorilor, pentru stabilirea obiectivelor strategice pe fiecare divizie / departament folosind mai multe scenarii
Asigură suport managerilor departamentului / diviziilor pentru a elabora bugetele CAPEX și OPEX pentru fiecare divizie/departament
Prognoza vânzărilor - analiza vânzărilor în raport cu cantitatea, precum și cu valoarea pentru fiecare produs individual
Răspunde la consolidarea la nivel de divizie a cifrei de afaceri nete pe baza bugetului de vânzări. Stabilește planul de producție bazat pe normele de consum și capacitățile de producție
Ține evidența dezvoltării bugetului divizional - pe baza previziunilor OPEX / CAPEX / Profit și pierderi / fluxuri de numerar la nivel de departament, promoții și reduceri acordate
Reglează investițiile prin colectarea și transmiterea principalilor indicatori financiari către echipa de conducere și către CEO și prin participarea la analiza financiară. Este responsabil pentru urmărirea rezultatelor efective pe departament / diviziune, având ca sursă principală aplicația IT
Contribuie în mod semnificativ la planificarea și dezvoltarea continuă a strategiilor de vânzări și de dezvoltare a afacerii companiei
Stabilește relații de colaborare solide cu companiile cheie pe piețele țintă, care vizează dezvoltarea contractelor de afaceri pe termen lung și consolidarea brandului companiei
Identifică oportunități pentru noi piețe de desfacere
Gestionează aspectele legate de relația cu clienții, inclusiv urmărește livrarea produselor
Furnizează date care detaliază activitățile și performanța în funcție de obiectivele stabilite
Monitorizează și raportează activitatea competitorilor
Furnizează informații periodice pentru a asista managementul în luarea deciziilor, inclusiv profilurile competitorilor și analiza pieței
Asigură legătura cu clienții actuali, pentru a se asigura că aceștia continuă să fie mulțumiți de produsele companiei și că acestea sunt vândute în cel mai bun mod
Face recomandări managerului de vânzări privind activitatea de dezvoltare a afacerii și modul în care compania poate îmbunătăți comercializarea produselor sale pe piețele țintă
Oferă asistență clienților după vânzari, investighează plângerile și se asigură că acestea sunt tratate corespunzător