Municipiul Braşov, Str. JEPILOR, Nr. 2, parter comercial, Bloc A8, Scara B
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Dezvolta strategia de marketing a companiei in vederea atingerii obiectivelor;
Concepe si implementeaza planul de marketing corespunzator strategiei de marketing;
Dezvolta portofoliul de actiuni si instrumente de marketing al companiei;
Dezvolta si intretine Brandingul companiei;
Stabileste, dezvolta, planifica si urmareste actiunile de marketing pe baza planului de marketing;
Identifica, dezvolta si implementeaza planul de marketing si comunicare in acord cu strategia de marketing;
Stabileste, dezvolta, planifica si urmareste campaniile de marketing in vederea obtinerii obiectivelor stabilite;
Stabileste, dezvolta si gestioneaza bugetele de marketing alocate pentru actiunile de marketing planificate si desfasurate;
Coordoneaza, implementeaza si monitorizeaza campaniile de marketing prin canalele de comunicare stabilite;
Dezvolta strategia de marketing pentru categoriile din portofoliu (pornind de la definirea targetului de cumparatori, pozitionarea in piata a brandului si a produselor companiei, medii de comunicare, obiective de marketing);
Identifica canalele de comunicare si mesajele specifice fiecarei categorii in acord cu publicul tinta, precum si cu obiectivele comerciale;
Lucreaza cu agentiile media in vederea coordonarii, implementarii si gesionarii cu success a campaniilor;
Dezvolta campanii multi-channel si declinarea acestora;
Realizeaza Media planningul pentru mediile clasice si digitale;
Analizeaza si evalueaza campanii, customer insights, segmentari de clienti;
Utilizeaza instrumentele interne de masurare on going a campaniilor de marketing;
Concepe, structureaza, dezvolta, implementeaza si gestioneaza campanii de promovare BTL a vanzarilor pe canalele de distributie ale Brandului;
Concepe, structureaza, dezvolta, implementeaza si gestioneaza campanii de promovare BTL a vanzarilor la partenerii in IKA, Traditional trade, online ale companiei;
Face rapoarte de closure/ follow-up pentru campaniile implementate;
Realizeaza rapoarte centralizate din punct de vedere buget si eficienta pentru campaniile de marketing;
Dezvolta strategia de vanzari digitale a companiei in vederea atingerii obiectivelor;
Concepe si implementeaaza planul de vanzari pe platforme digitale si parteneri din mediul online corespunzator strategiei de vanzari a companiei;
Dezvolta portofoliul de actiuni de vanzari in mediile digitale la nivel local si international al companiei;
Dezvolta si intretine relatiile cu partenerii de vanzari digitale ai companiei;
Stabileste, dezvolta, planifica si urmareste actiunile de vanzare in medii digitale la nivel local si international pe baza planului de actiune si vanzari al companiei;
Identifica, dezvolta si implementeaza planul de vanzari si comunicare in medii digitale in acord cu strategia de vanzari a companiei;
Stabileste, dezvolta, planifica si urmareste campanii de marketing in mediile digitale in vederea obtinerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Stabileste, dezvolta si gestioneaza relatia B2B cu operatorii de platforme digitale locale si internationale pentru actiunile de vanzari planificate si desfasurate;
Coordoneaza, implementeaza si monitorizeaza campaniile de vanzare prin canalele online/ digitale de vanzare stabilite;
Participa activ la dezvoltarea strategiei de vanzari in mediile digitale pe categoriile din portofoliu (pornind de la definirea targetului de cumparatori, pozitionarea in piata a brandului si a produselor companiei, canalele de comunicare, obiectivele de marketing);
Concepe, structureaza, dezvolta si gestioneaza canalul de supply chain al partenerilor de afaceri din canalul digital/ platforme online;
Identifica canalele de vanzare online si potentialul de cifra de afaceri specifice fiecaruia in acord cu publicul tinta, brandul si obiectivele comerciale ale companiei;
Lucreaza cu departamentul intern de marketing in vederea coordonarii, implementarii si gestionarii cu success a campaniilor de promovare vanzari pe canalul de distributie online al companiei;
Dezvolta campanii de vanzari multi-channel si gestioneaza derularea cu success a acestora;
Realizeaza planul de vanzari operativ pe canalul digital de vanzare;
Analizeaza si evalueaza campanii de vanzare pe client, canal, customer insights, segmentari de canal;
Utilizeaza instrumentele de KPI specifice (Conversion rate/ Fullfilment rate) in masurarea on going a campaniilor de vanzare pe platformele digitale;
Concepe, structureaza, dezvolta, implementeaza si gestioneaza campanii de vanzare prin partenerii de comert digital ai companiei;
Face rapoarte de closure/ follow-up pentru campaniile implementate;
Realizeaza rapoarte centralizate din punct de vedere al bugetului si al eficientei pentru campaniile de vanzari impelmentate/ in derulare;