Bucureşti Sectorul 1, B-dul EXPOZIŢIEI, Nr. 2, CLĂDIREA C9
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Implement social media content across various channels
Respond to comments and messages on company social media channels in a timely and informative manner
Generates reports and performance analysis for the digital & performance marketing activities using Google Analytics, Hotjar, internal CRM, social media etc
Coordinate SEO strategy, including onsite and offsite optimization and keyword expansion research
Provide recommendations and strategies, together with the brand team & media agency, for new search keyword opportunities & brand target audience, new channels for digital activities, to optimise all digital content and campaigns
Cooperation with external media agencies and other departments
Identify trends, models, and opportunities in customer behavior and preferences
Stay up-to-date with the industry’s best practices and latest trends
Asigura asistenta tehnica permanenta la nivel de service;
Preia cazurile de diagnoza care depasesc capacitatile tehnicienilor sau sefilor de echipa;
Verifica documentatia si literatura tehnica de specialitate si transmite actualizarile personalului specializat (mecanici, electricieni, etc), identifica probleme de produs si le raporteaza;
Propune sefului de atelier nevoile de training interne/externe identificate in timpul prelucrarii literaturii tehnice;
Cunoaste si exploateaza cu precizie aparatura tehnica din dotarea service-lui (sisteme diagnosticare si control) si transmite personalului specializat din service informatiile necesare pentru utilizarea acesteia
Coordoneaza activitatea desfasurata in cadrul atelierului si repartizeaza comenzile de lucru, in conformitate cu pregatirea tehnica a salariatilor si tinand cont de necesitatea utilizãrii optime a echipamentelor din dotare;
Estimeaza volumul de lucru pentru fiecare comanda si a termenelor de executie in functie de cerintele din comanda de lucru, mentionate de receptioneri;
Coreleaza executia comenzilor, in functie de necesitatea colaborarii cu celelalte ateliere;
Verifica calitatea executiei reparatiilor si reviziilor, a incadrarii in termenele stabilite, atat in fluxul desfasurarii lor, cat si dupa terminarea acestora;
Asigura o incarcare eficienta a atelierului in functie de cerintele companiei ;
Verifica corectitudinea necesarului de piese de schimb si urmareste respectarea termenelor de aprovizionare cu piese de schimb, conform comenzilor de lucru;
Urmareste activitatea de receptie, ca principal canal de valorificare a serviciilor atelierului atat din punct de vedere al eficientei, cat si al respectarii imaginii firmei ;
Intocmeste rapoartele lunare privind realizarile atelierului, respectiv realizarile angajatilor direct productivi;
Analizeaza si solutioneaza problemele aparute in relatiile cu clientii companiei/societatile de asigurari;
Lansarea in productie a masinilor in urma configurarii acestora in programul software utilizat;
Derularea comenzilor în programul software utilizat (modificare configuraţii, actualizare date client şi date livrare auto, transfer/preluare din alte sucursale/dealer);
Mentinerea relatiei cu importatorul pentru prioritizare in productie, transferuri intre locatii;
Urmarirea in permanenta a stadiului de productie si transport al masinilor;
Monitorizarea si analiza situatiei livrari/achitari lunare/trimestriale;
Intocmirea, prelucrarea si analizarea rapoartelor specifice;
Administrarea si dezvoltarea instrumentelor de analiza si asigurarea corectitudinii datelor;
Participarea la intocmirea bugetelor si monitorizarea respectarii lor
Participa la conceptia si implementarea proiectelor BTL (evenimente de lansare, proiecte speciale, diverse alte evenimente etc.);
Ofera suport in organizarea de evenimente si elaboreaza materiale publicitare (flyere, brosuri, prezentari etc.);
Coordoneaza partea logistica a evenimentelor;
Colaboreaza cu superiorului direct pentru realizarea si distribuirea materialelor promotionale, kit-urilor de transmis catre evenimente;
Urmareste rezultatele obtinute in urma campaniilor publicitare si de promovare;
Informeaza clientii si furnizorii despre campaniile publicitare si de marketing direct, respectiv furnizeaza informatii despre rezultatele acestor campanii;
Participa si sustine organizarea evenimentelor corporate pentru clienti;
Coordoneaza procesul de productie si personalul din cadrul deapartamentului service;
Dezvoltarea standardelor de deservire a clientilor prin serviciile post-vanzare;
Propune si implementeaza proceduri de service care sprijina standardele de satisfacere a clientilor prin serviciile post-vanzare;
Monitorizeaza rezultatele cercetarilor de satisfacere a clientilor, a service-ului si implementeaza startegii de proces pentru continua imbunatatire a standardului de satisfacere al clientilor;
Propune sisteme de mentinere a relatiilor cu clientii si de rezolvare in scurt timp a reclamatiilor in vederea construirii unei retele de clienti fideli ;
Asigura profitabilitatea departamentului service prin atingerea obiectivelor financiare departamentale si pastrarea/mentinerea unor dosare zilnice de control operativ;
Implementeaza programe de reclama si comercializare pentru cresterea eficientei contului de evidenta a volumului de reparatii (traffic count) si a vanzarilor/comanda reparative;
Verifica pastrarea preturilor de reparatie la nivelul practicilor competitive;
Coordoneaza activitatea de verificare a comenzilor de piese de schimb pentru asigurarea unor livrari de maximum 20 zile de la solicitare, impreuna cu mangerul de piese schimb;
Verifica eficienta costurilor departamentului;
Stabileste si aplica practici de instruire, dezvoltare si motivare a angajatilor din departament;
Stabileste si introduce metode de crestere a productivitatii, eficientei si a calitatii muncii si monitorizeaza permanent rezultatele;
Verifica livrarea prompta a vehiculelor;
Asigura respectarea procedurilor de garantie ce permit o prompta achitare si simplificarea controlului/urmaririi platilor subdealerilor si clientilor
Specialist integrare si dezvoltare organizationala
București
expirat: 26.07.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Gestioneaza procesul de integrare organizationala pentru noii angajati, conform procedurii interne
Elaboreaza rapoarte specifice la finele procesului de integrare organizationala si monitorizeaza parcursul profesional al angajatilor care au trecut prin procesul de integrare
Participa la implementarea proiectelor specifice zonei de dezvoltare resurse umane
Asigura suport in derularea procesului de evaluare, conform procedurii interne de evaluare
Implementeaza și optimizeaza programe de employee engagement si dezvoltare organizationala
Identifica si analizeaza nevoile de instruire si dezvoltare pentru personalul organizatiei
Creaza planuri de formare si dezvolta module de instruire
Planifica si sustine traininguri end–to-end in ceea ce priveste partea de soft skills solicitate de catre managerii departamentelor
Participa la elaborarea solutiilor alternative de dezvoltare (mentoring, coaching, instruire la locul de munca etc.) a angajatilor, cu scopul asigurarii unei diversitati de solutii de crestere a abilitatilor si competentelor
Urmareste si analizeaza, prin rapoarte, programele de invatare si dezvoltare cu scopul de a determina eficacitatea acestora si propune solutii de imbunatatire